Mame v praci 1 volne auto, ktere bud vratime leasingove spolecnosti za nevyhodnych podminek, nebo ho prodame.
Tak kdybyste, prosim, o nekom vedeli…
http://www.tipcars.com/…0091291.html
Diky za pripadnou pomoc.
Mame v praci 1 volne auto, ktere bud vratime leasingove spolecnosti za nevyhodnych podminek, nebo ho prodame.
Tak kdybyste, prosim, o nekom vedeli…
http://www.tipcars.com/…0091291.html
Diky za pripadnou pomoc.
Forda? NIKDY !!!!!
Nikdy bych si nekoupil auto od „F“ – tedy Fiat, Ford a Fšechny Francouzký! :)
Kam patří Ferrari? Jestli ho mám vzít nebo radši ne.
Jestli na něj máš, tak ho kup.
to je fiat ;-)
A co teda? Fau-vé je taky mimo, zbývá Dacia.
Dacia spadá pod Fšechny Francouzký
Zbývá auto pro české patrioty-Skoda Germany.
Toyota, Mazda, Subaru, Mitsubishi, Volvo…něco na vyber tam jeste zbylo…;)
tata india?
No jo,ale to je zase od Frantíků.Takže asi nám nezbude nic jiného než ty naše kola.
Za 100k koupím ihned ;).
Není nad Hyundai dříve i30 ale byla nízká a zřala 6–7l benzinu na sto (1.4cvvt 80kw) přešli jsme o Vánoce na novou ix35 (1.7crdi 86kw) diesel jezdím za 4,2–5,5l na sto.
Gratuluju vašim k „autu“. Co to má společnýho s tím, že se prodává Mondeo?
ale asi tezko ve 4×4 co?
:))) teenageruv mokrej sen
A co jako?
Supr!
:-)
Nejprve je třeba ze sna vzbudit :D
Hehe IX35, auto ze sna.
?????
Co ?????
Za ty prachy suverenné jedno z nejhnusnějších „aut“, jaké na českém trhu lze vyčmuchat.
Jeste pridavam detailni popis…
A proč je v tom autě takovej bordel?
Protože služebák :)
Sluzebak sice ano, ale u nas je to 1 vuz = pouze 1 ridic.
Dám sto!
Můžu jít až na 110
Zkusim to nadhodit vedeni – dam urcite vedet! :-)))
Pěkný auto. Škoda, že cena několikrát převyšuje částku, kterou jsem ochotný za auto dát. Jo takhle kdyby to bylo za bajk to by byla jiná :-D
Fuj to je *****:-D,na tom sem dělal spojku,všechny šrouby na podvozku bez povrchové ůpravy,nic nešlo povolit,auto z roku 2008,ford lagric největší…za servis necháš 2× tolik co jinde,když je to zprdele dělaný
Já myslím, že se časem ty auta opravovat naučíš…
. (protože jinak by takovou hovadinu nemohl vyslovit)
:-D,jenže to není o mě:),když u auta musíš oddělat plynový pedál abys vyměnil kabinový filtr,tak je něco špatně(c-max),o spolehlivosti ani nelmluvím…staré tdci mělo čerpadlo serva a chladicí kapaliny společné,takže po čase si měl servo kapalinu ve vodě,nebo nemrzku v řizení-fatální následky,jsou to rozpočtový auta…
jo a mimochodem,nedělej ze mě kokota když mě neznáš,dík:),v tomhle stavu-viz. foto,jsem si na svým bmw z roku 1995 vymměnil olej,všechny filtry,svíčky…takže mám představu o tom jak dobře udělaný může být auto:),na rencka nebo forda mnohdy nestačí ani 2 ruce…
Ty bláho…nezlob se na mě, ale první co mě napadlo, když jsem to uvdiěl bylo kuře.
kvůli těm chlupům?:)
Nene, tak je „to“ růžové, tvar odpovídá a ten „palec“ vypadá jak pokrčené stehno kuřete na prkýnku…
au :(
no,teď už to nebolí
:-( drsne… tam máš novou kuži z jine casti tela??? nekde jsem slysel ze se to tak dela..
ano,z břicha,měl jsem tam ruku všitou cca měsíc,aby se vytvořila tkáň na prstech-zbylých kostích…
cos dělal …
vsadil bych si že měnil olej na francouzovi…
já bych zase až tak do něj nekéroval, protože má bohužel pravdu. Co se občas bavím s člověkem co dělá servis, tak vybrat dneska auto takový, aby se nesralo, aby spotřebák z pohledu člověka co kupuje auta kolem 100–130 najeto (reál) nebyl za ranec a šel vyměnit líp než stylem, sundáme motor, převodovku, palubku, předek, nápravu… než se k tomu vůbec dostaneme, tak takových je zle málo.
Lakatoš :-) Nejde jen o auta, tuhle neřest mají téměř všechny spotřebiče.
To mi připomíná, kolega nedávno sehnal nadšence (dá-li se to tak říct), co mu na C5 2,0HDI vyměnil spojku s dvouhmoťákem za 3tis za práci (na dílech neměl nic, materiál byl ode mě). Mít to samé auto, jak si servis dělám sám, tak za ty tři litry si to nechám vyměnit taky…
Můj mechanik Fordy doporučuje, levné a snadno sehnatelné náhradní díly. Práce sice více, ale vzhledem k tomu, že je levný, tak se mi to vyplatí. :)
kdo si kupuje auto za 450 tisíc se asi nebude válet pod autem asi nebude řešit zatuhlý šroubky při výměně spojky :-)
to ne,ale zaplatíš ty hodiny:),+třeba setrvák kterej stojí asi 30k a odejde klidně po 80tis…prostě sem chtěl napsat že to auto stojí za hovno,a zapoměl jsem že jsem na b-f no:)
tvuj nazor?
Ktery z tehle rodin.aut – Multivan, Trafic Generation, Viano?
Zkusenostma ostatnich a brouzdanim po netu jsem dospel k rencku:) mam Trafica 2008 2,0 DCI a ted zvazuju koupit Generationa ve 2,5DCI 07… Vim, ze modely do 06 se prej kazili…
Diky
2.5dci je odvozena z 2.2dci která se dávala do Velsatisu a Espace,a to byla katastrofa.Nevím jestli něco změnili ale obávám se že moc ne,+převodovka(tuším pk6),jsou tam titěrné jehlové ložiska,odchod hlásí hučením na neutrál,repas 15–30tis.Viano moc neznám,pár cdi k nám jezdilo,nebyl problém,myslím že motor bude dobrý,ale hnije kastle,i u nových aut…takže bych volil Mulťáka 1.9 77kw,vcelku spolehlivý,opravy řešitelné,ceny náhr. dílů ok,je na to hafo věcí,občas turbo,vymačkané vstřiky do hlavy,jinak ok…
mysleno auta od r. 2007… tzn. Multaky budou 2,5TDI a ty prej katastrofa… novejsi 2,0 TDI BiTurbo udajne taky zadna hitparada…
Takze Trafica radeji 2,0DCI? toho mam od r.08 (nove) a slape jak hodinky… od lonska zvyseni vykonu ze 115 na cca 140k… a je to o dost lepsi…
kazdopadne diky za zkusenosti…
trafica 2,0 dci má jedem můj zákazník už třetího, po 650tis je prý pro sichr mění :-)
:)
Fordem tam, vlakem zpět.
ano
A oktáfkou kolem zeměkoule…každej měsíc… ;) (v rámci humoru prosím o pochopení či ignoraci)
S ochcáfkou, ať je jaká je nemáme sebevětší problémy, bavíme se o punkové 1. generaci a nějaký pátek brousíme 2. generaci. Bohužel fungl nový fordy se nám sypou, sic v rámci záruky, ale za ty prachy kuva…no až další rok otevřu téma „nové kombík pro osobní účely“, tak nevím co fakt vyberu.
No dobře, ale dneska výroba auta už je opravdu kus od kusu a sypou se i oktávky, sypou se fordy a v mém okolí se sypou i nové BMW… Ve firmě 05–2010 se jezdili 2 Bmw X5 3.0D jedna dělala převodovku po 2 letech, turba při 180tis a na servisu byla dost často, pak se přešlo na 2× bmw X6 tam zase jedna měla svoje půlroční období kdy strávila na servisu tak 2 měsíce, elektronika, imobilizéry, DVD jednotka, hydraulika v motoru, podvozek na zadní nápravě… šílenosti.
Sám jezdím bmw 320d z přelomu 07/08 zatím bez problému, 130kW se spotřebou kolem 6l, jenže jsem zjistil že je to nejporuchovější dvoulitr bmw co se týká rozvodů. Prostě praskají a předejít se tomu dá tím, že vyměním rozvody, napínáky, klikovku prostě spoustu věcí co se nevyplatí investovat a tak můžu čekat…
Je fakt že znám pár Oktávek 1. generace co vydržely spoustu věcí a šílený nájezd. Druhá generace je samozřejmě taky celkem úspěšná a já proti škodovkám nic nemám, ale upřímně se mi víc líbí Ford i po interierové stránce než O II.generace…
Zajímavé bylo, když jsem se bavil s chlápkem co dělá ve firmě dopravní asistence a říkal že mají náhradní auta VW, Škoda, Seat a ze všechno nejmíň problémů mají prý Seaty… A to ty náhradní auta brázdí silnice pořád a pořád jiný řidič…
K té oct I a II. Měli jsme doma dvě, I a II a jednu jsme chtěli poslat z domu. Šla ta II (přeci jenom I je kombík, se silnějším motorem a „fplnépalběnahlínáchpyčo“). A podle všech, kterých se má žena ptala (ta II byla její), jsme udělali jen dobře (méně elektroniky, méně závad)… Pravda, mělo to pro mne jednu výhodu – v té její oct jsem někdy fungoval i jako řidič, Subaru mi půjčovat nechce… :)
Kvuli rozvodum menit klikovku?
Takze vymena rozvodu bude tak za 100tKc, ne?
Nekdy kvuli rozvodu toho musis vymenit mnohem vice, zalezi hodne na predmanzelske smlouve :-)
Je to sekec mazec… Navíc je to zezadu, takže se u toho většinou hází motor ven, i když teda prý už mají novou metodu a to že shodí převodovku a lezou spodem…
Je to velký problém, jsou mezinárodní petice, BMW se k tomu nechce přímo přiznat, ale když se ti to trhne a máš motor z toho roku, tak dostaneš nový motor (jenom motor,bez turba a blbostí okolo), odezvdaš starý a výměna s prací by se měla pohybovat kolem 120–140 tuším (běžně ten motor stojí samostatný přes 10tyček Euro)
Jinak teda když tomu chceš předejít a mění se i ta klikovka tak je to s prací kolem 80 co jsem tak četl…Ale to není standardní výměna rozvodů, ty měly být původně doživotní :-)))) ale stane se že soudruzi udělají někde občas chybu
Mám z toho panickou hrůzu, ale jezdím a snažím se na to nemyslet :)
máš celkem nervy, není lepší to střelit?
Nemile:(
Jen ta klika mi furt neni jasna, co na ni odejde? To maji retezove kolo primo na klice, bez moznosti vymeny a proto se to musi vymenit cely, kdyz se kolo obeha, nebo jak to je?
jo,ozubene kolo je vyfrezovano primo na klice,nechápačka
Tak to ano, prave mi to furt nebylo jasny, jak to spolu souvisi.
Nedávno sem se bavil s pánem ze škodovky, a řikal, že i když se jako zaměstnanec může dostat k autům za fakt směšný prachy, tak že začíná mít hrůzu z představy, koupit si auto mladší dvou let.. Doba, kdy embéčko bylo záleřitostí dvou tří generací už je fakt pryč a nový auta se začínaj šidit a šulit jak se dá, snaha směřuje k autu, co vydří 2 roky a 200tkm a pak už se nevyplatí ho udržovat při životě..
no embéčko sice bylo záležitostí 2–3 generací, ale kolik se toho tehdá najezdilo, auto mělo přes 100k a už se šlo pomalu na GO motoru, dneska si v bazaru v klidu koupíš auto s nájezdem 200k ani nemrkneš… ale druhá část nejspíš bohužel platí…
rozumného člověka odradí už jen foto vnitřku, jak je všechno zajebané bordelem…
Jak jsem psal, ted uz je samozrejme vycistene :-)
Hned to vypadá úplně jinak :-)
tak vycisteni za 15t neber to;-)
:-D
Financne samozrejme plati varianta 444.000,– :-)
Ten autosalon to necistil…
to mají členové b-f slevu, jo? :D
já myslím, že se to ve finále prodá lehce pod nebo nad 400tkč, takže sleva 15tkč pro BF je pořád slabotka :)
Pokud se to neproda, tak se to vrati leasingovce :-)
moc nechápu ten smailík.
Pokud vy ukončujete předčasně, tak snaha prodat od vás jako firmy vede k tomu, že chcete vyšší vyrovnání ne? Když to vrátíte, leasingovka prodá za nižší cenu, protože jí jde o likviditu.
Pokud by to byl operák, vrátíš a nic neřešíš…
No je to jeste o hodne slozitejsi…je to operak.
Prave ze vratis a neresis to byla nase predstava, ale skutecnost je uplne jina.
Predpis splatek minus cena za kterou to prodaji (a oni se s tim nemazli, klidne to streli za 350t + manipulacni poplatek 5t) a zbytek ti douctuji.
Jeste citace z leasingovky + jak to vypadalo ke konci kvetna…
Princip předčasného ukončení je následující :
Předmět nájmu se prodá a rozdíl zůstatkové hodnoty „ZH“ k datu ukončení a prodejní ceny „PC“ jde k tíži nájemce.
Možností je tedy několik:
zprostředkovaná nájemcem a dále s vozem naloží dle uvážení – odkup za zůstatkovou hodnotu.
PC (viz výše vysvětleno) půjde k tíži nájemce – příloha.
ovlivnit doplatek společnosti (přeci jen fyzicky s vozem může být výkupní cena vyšší, než mohou technici zajistit od stolu, pouze s přihlédnutím na stáří vozu a dostupné info z pořizovací faktury)
ty bláho tak za 290K to je peklo :-O
to bych se snad i snažil sehnat někoho kdo za mě ten operák dojede do řádného termínu, i kdybych mu měl měsíčně dát něco ze svojí kapsy. Protože jinak na tom prořežete výrazně víc :/
Teda to záleží na jak dlouho ho máte, kdyby na tři je to lepší asi fakt prodat a s pár desítkama tisíc se rozloučit, kdyby na dva tak zbývá rok a to by se dalo. Záleží jak to máte postavený a jestli firma jen seká náklady nebo jde do likvidace atd.
Auto je navic – neni kdo by ho po odchodu kolegy ridil…
Jinak vsechny ceny jsou na vyuctovani bez DPH, tzn. ze odhad prodeje 290t je 350t vcetne DPH.
Ke dnesnimu dni dela vyuctovani 522t vcetne dane a pokuty:
Proto se jej snazime prodat po vlastni ose. Jinak ja jsem pouhy zamestnanec, zadny prospech nebo kseft z toho nemam :-)
vlastene nevim proc se v tom angazuje, leda ze neproda se auto, dalsi zamestnanec z firmy…
Nebo chce i z pozice zaměstnance jednoduše pomoct zmírnit ztrátu firmy. Ale chápu, to se moc nenosí :D
a jak dlouho byste museli ještě platit operák, než to půjde vrátit bez penále? To je přece princip operáku ne – cáluješ měsíčně a po ukončení vracíš bez placení.
je to na tom obrázku co poslal 2016
tomu říkám teda operativní…
sry, už to tam vidím.
tak to je jasný, to je out a je lepší to prodat. No v reálu na tom půjdou za víc než sto, ale to je život
Za tuto cenu neprodeje
Spíš než celkovej bordel by mě odradily krabičky od cigaret ve dveřích. Bordel v autě má kdekdo a vyluxovat se to dá, smrad budeš odstraňovat hůř.
Jedna se 100% o nekuracky vuz, za to rucim.
Ochcavku porovnavat s modeom? Ste o tridu inde, porovnavajte to se superbem, mal som mk3 najazdene 440o00 tisic len jeden vstrek a turbo, olej za hubicku, bratr ma mk4 220000 všetko povodne, ja mam bmw 530 2009 a skuste tam vymenit olej filtr, robota na 2 hodiny a dole musi ist milion veci , oproti tomu plyn pedal u forda je hracka cim lepsie auto tyma narocnejsie, felicia to nieje, ale za tu cenu je to nepredajne