• bukajcze

    Ahoj

    Včera jsem se byl projet a po pár kilometrech se mi něco dostalo do přesmykače a ten začal nějak zlobit. Když je řetěz na prostředním kolečku, tak je vše v pořádku, když ja na 1. tak dře a když na 3. tak dře o ten plastovej kryt vedle(viz obr.) – zřejmě se to nějak hnulo a já nevím jak to dát zpět Je trošku vyklavej, ale lanko je natažený a v pohodě řadí… Poradí mi pls. někdo co s tím? Díky

    0 0
    • Mailo29  

      Myslím si, že se ti rozhodily dorazy…zkus to třeba podle tohoto návodu.

      0 0
    • Evilcleaner  

      z takových fotek nikdo nic nepozná, ani kdyby to bylo v realu vidět na první pohled

      0 0
      • bukajcze  

        přidávám 2 (snad) lepší fota (na prostředním a na velkým kolečku)

        0 0
        • slavekRM  

          Když se dívám na fotky, tak bych řekl, že vlivem síly se ti celý přesmykač pohnul – jeho zadní část je vychýlena doprava. Ramínko přesmykače musí být rovnoběžně s ozubenými koly.

          0 0
        • Vilém  

          Uz od pohledu je vytocenej spodni stranou smerem doprava. Oba dorazy se nemuzou naraz rozstelovat, to je blbost. Mel bys jej pootocit na objimce, aby bylo voditko smyku roznobezne s prostrednim prevodnikem.

          0 0
          • l-e-t-o  

            jj, přesně tak. bude stačit, když si natočíš přesmykač do správné polohy a lehce došteluješ dorazy

            0 0
    • Babec  

      Jestliže je to bez problémů jen na středním převodníku, tak je to jasný, musíš poštelovat dorazy.

      0 0
    • roud  

      Tím jak se ti tam sekly tepláky se ti podle mě smyk o kousek pootočil dokonc ebych řek že je to vidět i na těch fotkách…

      0 0
      • bukajcze  

        Zkusim to ještě poštelovat… ale použil jsem už trošku sílu a nic a bojím se pořádně zatlačit… a teplaky to nakonec zřejmě byly… jsou trošku špinavý

        0 0
        • Vilém  

          Spis nez silu jsi mel pouzit 5ku imbusak a nemusel jsi tlacit. Teda pokud jsi tema teplakama nezohnul cely voditko smyku.

          0 0
    • Daf  

      Vnější vodítko by mělo být rovnoběžně s převodníky. To bych srovnal nejdřív a až pak bych řešil dorazy atd.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.