Ahoj,
navrhněte nejlepší/nejlehčí zapletená kola pro bezduši, ale i pro klasiku, pro kotouče.
Jde mi hodně o váhu.
V rozumné cenové relaci – do těch 20–23tis.
Ideálně nějakej 18/20ti drát.
Díky.
Ahoj,
navrhněte nejlepší/nejlehčí zapletená kola pro bezduši, ale i pro klasiku, pro kotouče.
Jde mi hodně o váhu.
V rozumné cenové relaci – do těch 20–23tis.
Ideálně nějakej 18/20ti drát.
Díky.
Vzhledem k Tebou napsanym pozadavkum pripadaji v uvahu jenom jedny kola. Nevim, jak to bude s tema kotoucema, ale dotycny to slibuje uz dlouho. Doporucuji hledat kola, ktera leti, nebo jak se jmenovalo to vlakno.
kola, která letí jsou jenom na objednávku a nejdříve na ně musíš mít mentálně..avotomtoje.
Mavic Crossmax SLR
Mavic Crossmax SLR 2012
Hoď nějakej link.
Nic s označením 2012 nemohu najít.
Ještě nebudou v prodeji. Ale jsou zcela přepracovaná a jestli nespěcháš, tak bych si na ně počkal.
Něco se řešilo třeba tady
Díky.
Koukám na to. Zase ten zebří design. Kdyby udělali design co maj ne véčka na disky, udělali by líp.
ZTR Podium MMX, Sapim CX Ray a nějaký top-end náby, DT 240, Tune apod. Pod 1300g by ses měl vejít s přehledem i s 32 dráty, pro 18/20 drátů nevidím jedinej důvod.
s takovým rozpočtem se dají dělat velké věci, jsem tvýho názoru :))
Důvod je jednoduchej – vzhled.
Mavic crossmax jsou podle mne nejhezčí kola na trhu.
Nevím jak jsou na tom s váhou v porovnání s ostatními top koly, ale jinak se mi líbí nejvíce.
Ideálně chci něco v černo-červený barvě, aby to štimovalo k sram X.0.
Jezdím rekreačně, ale dávám do kupy něco krásného a lehkého :-)
Tak pokud ti jde vic o vzhled nez o hmotnost, tak ja bych bral Crank Brothers Cobalt 3
v červeno-černé kombinaci jsou nádherný a váha 1500g je srovnatelná s těma SLRkama
wow, ty jsou moc pěkný.
Díky za nápad.
Pokud dáváš do kupy něco krásného, tak si něco krásného nech zaplést. SLRkama asi nikoho neoslníš :)
Koukám na ty ZTR Podium MMX, vypadají hodně luxusně a ta váha, mňam :-)
Jen cena někde přes třicet..neprodáváte někdo sezonu jeté? :-))
IMHO bylo myšleno, aby sis nechal zaplést něco na těch ráfkách (Podium MMX), dráty Sapim CX Ray a náby které se nejdou do ceny. Kontaktuj uživatele Hnoj a on ti určitě dá nějaký nechutně lehký návrh…;)
a kolik vazis ze koukas po MMX?
Necelých 80kg.
jo tak to si urcite ty MMX kup, az je na 2 vyjizdce rozlousknes tak pochopis :-)
Nesmysl, musej vydržet.
Podle toho, jak s nima budeš jezdit…
ha ha ha :-) tak jo no, kdyz myslis ze pod tebou 280g rafek vydrzi tak si je kup no a uvidis jak dlouho :-)
Tak na takový ráfek bych měl strach sednou :D No možná by pode mnou i chvilku vydržel. Ale první jezdecká chyba a bude centrovat, pokud ho rovnou nezruší. Vůbec nějak nechápu tohle honění gramů za každou cenu, pak s tím člověk ani nemůže jet do terénu aniž by měl strach, že se s tím něco stane…
To mi připomíná, jak někdo tuším roudovi napsal do komentářů, že by se na toho Scalpela bál sednout, že by se rozpadnul, jaká je to gramařina… Když člověk umí jezdit a nefouká tak nízkej tlak, že jde několikrát za vyjížďku na ráfek, tak vydrží dost. Ale samozřejmě na ježdění pro srandu to je zbytečný, o tom žádná.
Dneska sem zlámal nějakej alexrims.. rozhodně neni lehkej a měl necelý 2000kilásku.. takže zlámat se dá všechno… a to sem nikam nehupnul:D a ani nemam 100kilo..XD
A to něco vypovídá o kvalitě ráfků, kterej jeden stojí tolik, co komplet tvoje záplety i s pláštěma, kazetou a kotoučema?
no spíš sem to myslel tak že bych se tech „ultralehkejch“nebál..:D
ale ten scalpel se rozpadnul, ne?
Pastva pro oči, ale asi bych se na tom bál jet, zdá se mi to hrozně fórový, ty komponenty, ale to je zřejmě na úkor váhy.
To je už na toho slepenýho :D. Spíš jsem tim chtěl říct, že občas jsou ty předusky fakt zbytečný. Je jasný, že ty ultralehký věci často nevydrží tolik, ale rozhodně není důvod se toho bát až tolik. Že to mimo závody nemá smysl je věc druhá.
mam lehce pod 70 kg, MMXka zatim drzi (od dubna).
BOR 333 + Tune KING/KONG + CX Ray 1285g takze s MMX by to slo i niz… ale k cemu?…
Ptal se na nejlehčí, já šel taky radši do Alpine, i když jsem měl nabídku na o 100g lehčí kola s MMX za výrazně nižší cenu. A to vážím 66kg.
IMHO blbost, King and Kong vážej velmi podobně jako DT 240S a jsem si jistej, že je lepší vzít si v tomto případě DT.
Pokud chceš Váhu do psycha, pak jedině Prince a Princess, ale pak se zas nevejdeš do 20K.
Jinak kola pod 1300g se daj udělat za 11 litrů…
Nejsem si úplně moc jistej, co přesně zakladatel témhle vláknem sleduje…
Nesleduju tím nic – jen stavím lahůdku :-)
Projíždím kde jaký web, ale přeci jen je tu mraky lidí s mraky názorů a tak se ptám..třeba o těch cobaltech jsem nevěděl a líbí se mi moc.
Nicméně po dni hledání jsem rozhodnut nechat si něco umotat.
Nedávno jsem dělal sestavu Extralite – ZTR Alpine – CX Ray, to byla fakt docela lahůdka, cena kolem těch 20K, váha cca 1300g.
Já jsem si dneska udělal radost jedněma Industry Nine :-)
Být tebou, vyhnul bych se úplně super-lehkým ráfkům, jako je ZTR Race nebo MMX, rozstřelíš je…
A alpine jsou podle tebe v pohodě? (seriózně)
S dobrou technikou jízdy a rozumem, ano.
Mohl bych skromě požádat i nějaké tipy na 29er, ať nezakládám nové téma?
Industry Nine 29er s CREST ráfkem…
Tak tady z těchto chčiju volej a nebyt totálně vyholenej vod lovů, tak je beru:
já nerozumím jazyku tvého kmene:-D
Líběj se mu, ale nemá na ně :-P
jj :D takové mám super kola
TUFO XC LP + galusky…
Čekal bych od tebe nějaký sofistikovanější návrh na vlastní záplety…:)
MMX/CX/190 kolem 1000 Euro za 1200g, ne Extralite nábojích kolem 1140g. S 80 kg bych se na tom ale bál jet jinak než po asfaltu po rovině. Na pózing radši ty galusky.
1*
Ono to taky není tak horký, vím o člověku, co na nich jel Pražský schody a normálně s nima jezdí v terénu dost ostře a od těch 80kg asi taky nebude mít daleko…
Já mám trochu strach, jestli jsem to nepřehnal i s těma Alpine ráfkama, ale zatím držej.
me uz tohle davno preslo, ja jsem ted spokojenej na Crest/Laser/Chris King, necelejch 1500g, na mych 85+kg akorat tak lehkej rafek, nesmrtelny naby, vyplet je pekne tuhej a jede to paradne… samo ze s lehcima nabama by to bylo mnohem niz kdyz king vazi skoro pul kila, ale za tu kvalitu a vydrz to stoji… navic rozdil vahy na nabe fakt poznat neni…
to jsi můj člověk, jen místo crestu mám olympic
Má je někdo? Držej?
za 1500 ***** predrazeny! :-) KCNC koupis ani ne za litr , maj 46g a upinaj uplne vpohode a imho jsou mnohem hezci nez todle…
co Remerx Viking?
Preferencím na design to odpovídá, váha ujde :-)
Za ty prachy koupíš troje až čtvery, takže při problémech dáš další pár. To chvíli vydrží :-)
Tak hodně luxusní je tohle http://www.facebook.com/media/set/… sice trochu mimo rozpočet, ale 980 gramů to je něco, a nebo tyhle http://www.facebook.com/media/set/… ty by se mohly do rozpočtu vejít, ale je to těžítko mají nechutných 1160 gramů.
hahahahaha
tak ty prvni prince/princess na AX lightness rqfkach budou tak za 50+
a ty druhy na prince/princess + Podium MMX budou taky hoodne prez 20… tolik stojeje jen ty tune naby :-)
U těch prvních je to i napsané:
„Cena je příjemných 59 600,– vč. galusek Tufo.“
jo koukal jsem pak do komentu, takze sem nebyl daleko od pravdy :-) takze ty druhy budou tak za 30
jo a ty prvni jsou na prince / princess skyline takze jesto o hodne vic nez 22 jen za naby :-)
Vdyť jsem psal, že jsou jen trochu mi mo rozpočet, co to je dneska 20 ,nebo 30 tisíc. :-) To jen k tomu zadání „Nejlepší a nejlehčí zapletená kola“ tak myslim, že nic lehčího než 980g asi nesežene … i když, kdo ví.
sú sice ošklivé a drahé, ale musia byt strašne rýchle a ten karbon bude nezničitelný.
bohužel, ani za 60k ještě není ten nezničitelný karbon :) ten je pořád cenou trochu jinde
CB COBALT:)
Zadání bylo „Nejlepší a nejlehčí zapletená kola“, to mi k CB moc nesedí.
A nejhezčí taky nejsou.
no nevim jestli bude 230g rafek neznicitelnej :-)
ve vitrínce by nějakou tu sezónu přežít mohl…ikdyž slunko s karbonem dělá divy…
nebo i nějaký roval
nie ze by som si ich isiel kupit, ale by ma zaujimalo co znamena vyraz „Omezená celoživotní záruka“ ale asi to bude nieco ako zaruka len na obmedzenu cast tych kolies, mozno ma rychloupinaky :)
měla by to být záruka rám do konce životnosti zboží.
Takže pokud na tom najedeš za 3 roky v terénu 50tisíc, a pak se ti rozsypou, tak ti je nejspíš nevymění,
Ale pokud budeš mít po sedmi letech pět tisíc, tak s tím nebude problém.
Zamyslel bych se nad tím nejlehčí ono pod nějakejch 1400–1500g kola dost ztrácej na výdrži a životnosti ale třeba to neni pro tebe kritérium :O)
Nejezdím moc, cca do 300km měsíčně, ale obča nějaký ten obruvník v Praze trefím :-D
uz jsem je tu na par kolech videl… je to ale dost uzky, a podle me uplne k hovnu :)
jo na nedelni výlety na pivo idealni nevim co od nich cekas úzke lehké bez vzorku jedou ale do terénu to moc neni
Úzký? Dvou milimetrů si ani nevšimnu :-D
jenže úzký jsou i ty gumy o dva milimetry širší :)
Co vozíš? Pláště z traktoru? :-D
Máš na jednom kole Kojaky o stejný šířce :-D
na druhým 2,25", to je extrem na druhou stranu..
tak pokud chceš naznačit, že ty maxxlity jsou na stejné použití a do stejného terénu jako ty kojaky, tak potom souhlasím :D
ty gumy mají tak 5mm pod míru :D fotky na kole nemůžu najít, smysl jejich použití mě uniká, prostě jen gramařina za každou cenu
Docela se té tvé lahůdky začínám bát. Ale to už odstartovala ta proklamace výše… (:
:-))
Bude to pecka :-))
Stavím to na rámu z meridy o.nine 5000-D
řazení, přehazku, smyk, kazeta, brzdy a kliky sram XX – kliky jsem chtěl FSA slkáčka, ale nedělaj dvojkolo v černý.
Sedlovka, řidítka a představec FSA SLK, sedlo Selle Italia SLR Kit Carbonio Flow – pokud dorazí z ebaye :-))
Červený nebo bílý dráty – objednal jsem obijí, tak uvidím co se bude hodit.
No a ty kola mi prostě stále leží v žaludku..
Chci se dostat pod 7,8kg – jen tak po radost :-)
Jaká vidle?
détéčko xrc 100 remote, taktéž z ebaye :-))
z rákosových vláken…
FSA je těžký a SLR taky místo SLR vem Tune Speednedl a místo FSA třeba new ultimate a hned budeš s váhou zase někde jinde…
E e, FSA taky dobře vypadá a to je druhá věc.
Tune Speednedl je naprosto nechutná záležitost, který za 28g nestojí :-D
nebudeš tomu věřit ale to pohodlí a 28g oproti slr za to stojí a naživo je by se ti určo líbilo :O) a je magořina gramařit na FSA
Vím, ale všeho s mírou, musí to být pojízdný a nějak to vypadat. SLK řada se mi děsně líbí, navíc tu představec a řidítka mám, takže nemusím kupovat.
Všeho s mírou, nechci do toho nasypat mega :-)
Koukám na tu židli, vidím snad sto fotografií, ale přijde mi to oproti selle taková forovka, selle je propracovanější.
Nebudu tě přemlouvat ale s tou propracovaností je to přesně naopak :O)
o tomto sedlu se dle testů říká že je zfušované.
špatně natažená kůže zbytky lepidla na lyžinách apod.
Pak je taky dle testů velmí tvrdé a nepohodlné.
Ale jeho majitelé říkají vždy přesně pravý opak.
Vzhledem k tomu, že sedlo a pohodlnost sedla je velmi individuální záležitost mi to vždy přijde zarážející.
Osobně si moc nedovedu představit jak se laboratorně testuje pohodlnost sedla :O) realita je ta že speedneedl patří mezi nejpohodlnější lehký sedla alespoň z mého pohledu…
Tak to už je lepší. :-)
Já mám nízké sedlo a všude slyším, že je to kastrovačka, zejm od lidí, kteří se ho ani nedotknou natož, co ho jezdí.
Já mám taky zkušenost, že nizké tenké sedlo pruží víc.
Ale pohodlnost není jenom otom.
Tune bych rád zkusil přestože je pro mě cenově mino.
Taky mám tu zkušenost, že nejpohodlnější z mých sedel bylo hodně tenké a silně pružící. Bohužel taková sedla ráda praskají.
fuj hnus na tom se urcite neda sedet :)
to se dává před kastrací, nebo až po???
funkce je evidentní, pokud na to ovšem máš mentálně… :o)
Nelíbí :-)
Tohle je mňam http://www.cycleshop.cz/…-carbon.html
Jen si nedovedu představit sezení na čistém karbonu bez polstrování.
Teď jezdím selle italia xc sl.
pozor ne každýmu slr sedne mě doslova ty jeho boky řezali do stehen :O(
jestli sedíš na několika mm pěny a kuže nebo přímo na karbonu je celkem fuk, jde o to jak sedne tvar sedla
na tom se neda sedet, fuj, drahy a jeste je to hnusny:))))
ja si nemuzu pomoct ale to sedlo vypada jak ***** :D
Tak výrobce se vždycky snaží nějak ztotožnit s potencionálními majiteli jeho výrobků, že jo :)
Já by koukal na Crankbrothers Cobalt
Jdu do nich.
Cobalt 3, jasná volba. Snad vydrží..
tak jaká?
Btw. netušíte někdo kolik můžou přibližně vážit kola s ráfky DT Swiss XR445 disc, dráty PSR 1.8 Black na nábech XT?
Nemůžu ty ráfy najít ani na ofiko webu výrobce, přitom jsem je měl na bajku..
ráfky bych tipl na 445g:-)
dobryyyyy :)