nepíchnutelné pláště nebo duše

143 nepřečtených
  • Sportave

    Nazdar, můžete mi prosím někdo poradit, co pořídit na silničku i na horáka, aby se to nedalo píchnout? Na váze mi nesejde. V současný době mám na horáku nějaký bezdušáky, ve kterých je nějaký svinstvo, který by mělo případný defekt údajně slepit. Bohužel to ale vůbec nefunguje. Díky!

    0 0
    • Ricci  

      Plechove plaste :-)

      0 0
    • Ricci  

      Toto je pomerne ucinne

      http://schwalbe.de/…als/produkt/?…

      0 0
      • se-se  

        mám Schwalbe Marathon plus Tour – najeto asi 1000 km 50% asfalt zbytek cesty – kamenité, kořeny, šišky. Moc to nešetřím, občas i praskne drát. Huštění stále 4,5 atm. Píchnutí ani jednou

        0 0
    • winter78  

      Ja preferujem klasiku – dve náhradné duše a kvalitnejšia (nie Tesco) pumpa + doma lepiaca sada… a to mi úplne postačuje. Defektu sa nikto nevyhne, nech má najsamlepšie plášte a iné samolepiace sajrajty v nich ;-).

      0 0
      • nox159  

        Defektu sa nikto nevyhne, nech má najsamlepšie plášte a iné samolepiace sajrajty v nich ;-) – souhlasim ze defektu se človek nevyhne, ale nemusi ho resit… avotomtoje ;-)

        duše jsou zlo!

        0 0
        • blisterexist  

          bezduše jsou zlo

          0 0
          • nox159  

            kolik na nich mas najeto? a jaky problem ? ;-)

            0 0
            • blisterexist  

              najeto nic, ale na závodech jsem už tento rok potkal 4× týpka co se mu to v terénu vysralo, a není sám, dycky někdo u cesty somruje pumpičku že mu bezduš ušel bokem…

              0 0
              • nox159  

                tak to maji blbe nasazene… nebo ja nevim co s tim delaji…

                mam nahozeny FF na 3× kleplem rafku rovnanem kombinackama a napohodu :D

                me zas dostane jak nekdo pichne 50m po startu to je peklo :D

                0 0
                • blisterexist  

                  tak týpek má asi holt smůlu:-D

                  když jsem se s ním bavil na Petyši kde se mu vykurvil plášť, ale s duší, tak vypadal že oběsí:-D

                  0 0
                  • nox159  

                    jako bezduse jezdim uz 2 sezony a bez problemu… a jede to lip, tlak muzu davat i na FF pod 2atm ( o rafek se nebojim ten uz je davno mrtvy :D ) takze pohoda

                    0 0
                    • blisterexist  

                      tož to jo,já dycky zničím ráfek ale duši neprocvaknu:-D

                      0 0
                    • blisterexist  

                      tož to jo,já dycky zničím ráfek ale duši neprocvaknu:-D

                      0 0
                      • nox159  

                        btw: jak jsme se bavili o tech zavodech co se tady jedou tak me napadl bykekap

                        prevyseni dost velke ale je tam dost asfaltu ( hodne asfaltovych vyjezdu…)

                        0 0
                        • blisterexist  

                          tož to neznám, ale pokud chceš „závod“ s opravdickým terénem tak bys měl zkusit Slušovický okruh, ale jen škoda že to není závod

                          0 0
                          • nox159  

                            neznam… jinak kdyz chci do terenu tak nepotrebuju jet zavod… :)

                            mam tady plno tras kde se človek paradne vyblbne…

                            0 0
              • ememem  

                najeto nic – aha, tak v tom to bude.

                len tak mimochodom co si predstavujes pod pojmom bezdusaky ust alebo notubes riesenie?

                0 0
                • blisterexist  

                  UST: ust ráfek s ust patkama a plášť s ust patkama

                  notubes, obyč ráfky se zalepenýma dírama obyč pláště…

                  0 0
                  • ememem  

                    to je ok ale som sa pytal preto co z toho mas na mysli ked hovoris o „bezdusakoch“. lebo to co popisujes je v cistom ust rieseni jasne jpp , pri notubes to za istych okolnosti moze nasta ale pravidlom to neni.

                    0 0
            • Mr.Duck  

              0, nemám kompresor :P

              0 0
              • jIrI___  

                Já pomalu takové 3 tis. km, nemám kompresor :-P

                0 0
              • MlokCZ  

                Na UST + UST variantu kompresor netřeba, tedy téměř vždy to jde bez něj.

                Prvních rok a půl co jsem začal bez duší, tak jsem kompresor také neměl a fungoval v pohodě (tím myslím, že jsem ani nikam na kompresor nemusel).

                0 0
          • Kubiczech  

            Na bezduších je zlo jen nahození při špatné kombinaci plášť-ráfek. Jinak vidím jen samá pozitiva a sociální jistoty.

            0 0
            • nox159  

              kompresor se 100L vzdusníkem to jisti :)

              0 0
              • Kubiczech  

                S tím nemůžu souhlasit. (: Z vlastních zkušeností jsem i s takovým kompresorem bojoval s nasazením Rubeny a Nobby Nic SS jsem na Mach1 ráfek prostě nedostal.

                0 0
          • roud  

            Ty seš kecal je vidět že je nejezdíš naopak je to BESt co an kolo můžeš dát :O)

            0 0
            • blisterexist  

              asi jo, ale jen plnohodnotné UST budou to nejj:-)

              0 0
            • pepino  

              Timhle to nafouknu, kdyby něco? http://www.kupkolo.cz/…9g_5752.html

              0 0
              • roud  

                tímhle bych dobrovolně nefoukal ani duši :O(

                0 0
              • jIrI___  

                S tím si při nafukování bezdušáků ani nečuchneš. Chce to minimálně normální dílenskou pumpu, lépe kompresor.

                0 0
                • pepino  

                  Takže když proříznu v terénu? Jo vlastně pak se tam dá duše ne. No zatim si vystačim s klasikou.

                  0 0
                  • Ricci  

                    no ked prerezes,tak ti ani dusa nemusi pomoct…

                    0 0
                    • pepino  

                      Tak duši zalepim a nafouknu minipumpou a nějak dojedu, no to je fuk.

                      0 0
                      • Vilém  

                        Totez muzes udelkat s notubes. Akorat budes trosku zapatlanej od mlika.

                        0 0
                        • Ricci  

                          No Tubes tiez nedokaze zalepit vsetko,ako ma presvedcilo v sobotu…

                          0 0
                  • Rorejs74  

                    Kdyz proriznes, tak ses v prdeli i s ambulanci ;-)

                    Me se to povedlo 2× a nez znova absolvovat naslednou pakarnu, tak jsem presel zpatky na klasicky duse a mam klid a jistotu ze dojedu.

                    Viz.

                    http://www.bike-forum.cz/…bo-duse.html#…

                    0 0
                    • nox159  

                      tohle nechapu?

                      • kdyz riznes plast s dusi tak nahodis novou dusi a snazis senejak dojet ( podlozena dira necim abys nepichnul pres tu diru )
                      • kdyz riznes plast s mlikem tak nahodis novou dusi a snazis senejak dojet( podlozena dira necim abys nepichnul pres tu diru )

                      v cem je teda vyhoda toho dusoveho reseni? :D

                      0 0
                      • kyl  

                        Možná že je to rychlejší a čistější.

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          To je, ale zase ne o moc. NoTubes tmel v tomhle zase není nijak hrozný. Akorát při vlkádání duše je třeba navíc pečlivě prohlédnout úplně celý plášť (mohl tam zůstan kousek trnu, což s tmelem těsnilo, vloženou duši by to ale mohlo píchnout).

                          0 0
                      • Rorejs74  

                        Vyhody dusoveho reseni podle mych zkusenosti jsou tyhle :

                        1. Nestoji to 1500 za sadu ktera tam vydrzela 2 mesice.
                        2. Nejses v pripade vetsiho defektu komplet vcetne dresu a vcetne kola

                        zapatlanej od lepidla ( idealni na vicedenni dovolene ). Z ramu to dolu bez pouziti lihu vubec neslo.

                        1. Maximalne behem 5-ti minut pokracujes se 100% pravdepodobnosti v jizde.

                        Nemusis jak pitomec cekat a dofukovat jestli se to nahodou nezalepi.

                        1. Po vymene po tobe nezustane lepiva louze sracek ( potreboval jsem tam dat

                        dusi behem preplavby na lodi )

                        1. Nepokurvi to plast ( to lepidlo asi nejak pokurvilo vnitrni povrch toho

                        plaste takze ted to lepi jak svina a fakt blbe se tam meni duse )

                        1. Nepotrebujes kompresor aby jsi to nahodil.

                        Takze to ze to teoreticky zalepi maly defekty podle mne nevyvazi to vsechno okolo.

                        Pripoustim ze v mym pripade mohla na to mit i vliv vysoka okolni teplota, ale nikde nepisou ze to nefunguje v lete u more.

                        0 0
                        • jIrI___  
                          1. Rubena sada za 400 Kč splní účel naprosto stejně a rozhodně vydrží

                          déle než 2 měsíce.

                          1. Částečně pravda. Ale co jsem si nechtěně vyzkoušel, tak s NoTubes

                          nejsou žádné problémy, jde normálně vodou setřít.

                          1. Pravda. Ale mně se těch 5 minut díky mé šikovnosti mění minimálně

                          na 15 min :)

                          1. Louže uschne :). Toto by byl ale ten nejposlednější důvod proč ne

                          bezdušáky.

                          1. NoTubes nic nepokurví, jde z pláště jednoduše setřít. Jen je pak

                          plášť mastný.

                          1. Záleží na kombinaci plášť/ráfek. RK jsem bez kompresoru nenahodil

                          (ale jak se později ukázalo, mělo to být varování – vyzul se v zatáčce), ostatní bez problémů dílenskou pumpou (Crossmark, XCR Dry II, XCR A.T., NR, RaR).

                          Co tam máš dál?

                          0 0
                          • MlokCZ  
                            • 3) Tady je ale hlavně třeba započítat kolik takových situacíušetříš.Když jsem 3,5 roku bez defektu, co bych musel řešit (jen jednou jsem při

                            dojezdu zaznamenal pokles tlaku, dofouknout stačilo až doma). A předtím 10+

                            defektů ročně s dušemi na šlupka pláštích a kolem 3–4 defektů

                            ročně na odolných pláštích (tenkrát ještě alpencross verze).

                            A jeden defekt duše mi stál zadní ráfek. Běžně materiál neničím, jednou při cvaknutí duše se ale zadařilo a neš jsem na těch šutrech zastavil, tak bylo po ráfku (v místě cvaknutí se mu nic nestalo, takže bez duše bych vůbec nezaznamenal problém).

                            A o rychlých defektech předního kola s duší, které jsou často velmi nebezpečné ani nemluvě. Naštěstí nejsou aspoň tak časté.

                            Takže i kdybych jednou ročně strávil řešením defektu na vyjížďce třeba 3× tolik času než při použití duše, tak je to naprosto zanedbatelné za ty výhody.

                            Na to bych ale musel letos takové defekty mít 4 abych ten průměr dohnal :-)

                            Jednou mi přijde určitě defekt i s UST, ale nevěřím, že by se jich mohlo přihodit tolik.

                            0 0
                          • pelhrimov  

                            Jo to sedí, jen dodatek k 6. bodu: Já jsem na NoTubes ráfek a tmel nahodil i toho RK Supersonica s pumpou vyndanou z auta, ale kolo jsem musel polozit na placato, pak stacila minuta zbesileho pumpovani. K bodu 2, Rubenu sadu a plast mam nasazeny jiz rok a je to zatim bez udrzby.

                            0 0
                        • JakeF  
                          1. Nesmysl
                          2. Když nejsi levej, tak máš zapatlaný maximálně ruce, rám nesmysl,

                          možná tak s nějakým divným tmelem

                          1. Pokud náhodou není náhradní duše prodřená nebo nezapomeneš trn

                          v plášti. Oprava knotem je u bezdušáků stejně rychlejší, u většího proříznutí jsi s duší v háji ještě víc.

                          1. Vylejvá se to blbě, to je fakt, ale proč to v polních

                          podmínkách dělat?

                          1. Nikdy se mi nestalo
                          2. Vždycky mi stačila dílenská pumpa
                          0 0
                          • Rorejs74  

                            1. http://eshop.bikezone.cz/index.php…

                            2.To by mne teda zajimalo, kdyz to proriznes za jizdy z celkem prudkyho kopce po sotoline a zacne z toho strikat ta lepiva sracka, tak jak udelas aby nebylo zalepeny komplet vsechno v okoli. Navic to pak doufouknes, chvilu je to do dobry a za 15 minut to zacne strikat znova.

                            3. Nikdy predtim jsem neresil defekt dyl jak 5 minut … dokud jsem neporidil bezdusaky.

                            4. Muze nastat situace kdy proste potrebujes bud kolo do hodiny zprovoznit, nebo treba zustat celej den pak sedet na lodi. Navic prave proto jsem puvodne do tech bezdusaku sel abych tohle resit nemusel.

                            5. Muzu predvest 2 WTB NanoRaptory ktery jsou zevnitr tak naleptany, ze lepi jak svina.

                            6. Vychazim z dokumentace, nikdy jsem to pumpou nezkousel.

                            0 0
                            •  
                              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                              0 0
                            • JakeF  

                              Moje investice: 1.kola – ventilky, pásky, origo Bontrager + NoTubes tmel 1l cca 1000Kč, vydrželo mi to skoro sezónu a to jsem s tmelem nehospodařil zrovna rozumně.

                              2. kola – NoTubes žlutá páska, pár korun, ventilky pár set a 1l tmel, dohromady možná 700–800Kč. Pásky měnit potřeba nebylo nikdy, ventilek jsem oddělal jeden a stačí vyměnit vnitřek, takže dlouhodobě to bude investice cca 700Kč na rok, což je sakra rozdíl proti 1500 na 2 měsíce.

                              2. Asi tam toho tmelu vozíš moc, já mám svoje ráfky docela rád, takže velmi rychle zastavuju. A především asi vozíš moc vysoký tlaky, při rozumným tlaku to fakt moc stříkat nestihne.

                              3. Já s bezdušákama taky ne, od doby, co používám knoty.

                              4. Už jsem sundaval plášť 30km od civilizace, podlepil ho záplatou na pláště a středně velkou pumpičkou ho znovu nahodil.

                              5. WTB jsou pláště?

                              6. To bude ono :)

                              0 0
                        • Jenda  

                          hele co jsi mel za tmel? V tom muze byt zakopanej pes bo v podstate spolehlive funguje akora NoTubes (pripadne Rubena).

                          0 0
                    • scret  

                      souhlasim s noxem, jakej problem? jedinej problem je ze budes zapatlanej od mlika, ale jak pise MLok, NT tmel neni zadna sragora… A kdyz jsem jezdil s dusema, stejne jsem mel ruce spinavy, tak jestli o trosku vic nebo min, to je fuk… A zvlast kdyz clovek vozi jedny lekar.rukavice, je to v cajku:)

                      0 0
          • scret  

            ty jsi proste kecka vid?:)

            0 0
            • blisterexist  

              říkám co jsem viděl:-)

              0 0
              • scret  

                ja toho v zivote uz videl:)) hele duse jsou na…, bezduse taky… tak co se vratit k zeleznejm obrucim?:) ale ty zas dost za mokra klouzou:)

                0 0
                • blisterexist  

                  duše sou dobrý, člověk může měnit pláště dle nálady a nemusí se s tím srat:-)

                  0 0
                  • scret  

                    s bezdusema to nejde?:) pokud ma clovek v dispozici kompresor, jde prehazovat i notubes system… u UST neni zadnej problem prehazovat doam obyc. velkou pumpou…

                    0 0
                    • blisterexist  

                      nojo, ale kompresor nemá každý a přelívání mlíka asi nebude uplně ono

                      0 0
                      • nox159  

                        no jako je pravda ze uplne idelani to neni ale je to otazka max 10min… takze zas tak blbe to neni

                        jinak kolikrat za mesic prehazujes plaste?

                        ja uz tedka vubec jedu zavod mam na to bika jedu se prijet do lesa mam na to jineho a nebo sednu na silnicu…

                        abych vybiral plaste podle toho jak je venku a co pojedu to fakt ne… clovek pak ani nevi jak se to kolo chova co si muze dovolit…

                        0 0
                        • blisterexist  

                          do měsíce? zhruba 10×, možná víc

                          0 0
                          •  
                            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                            0 0
                          • JakeF  

                            Co vozíš za pláště, že nemůžeš jezdit nějaký univerzály?

                            0 0
                          • MlokCZ  

                            A k čemu je to dobré?

                            0 0
                            • blisterexist  

                              hodim to třeba pod tebe:

                              protože na závody nahazuju závodní pláště:-)

                              0 0
                              •  
                                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                0 0
                              • JakeF  

                                Takže máš na závody pláště, na který nejsi zvyklej? To se asi v zatáčkách krásně brzdí/zatáčí na hranici možností, že? :) Naběhni do DT Swissu, ať ti hodí v rámci sponzoringu jedny XRC1250ky na závody ;-).

                                0 0
                                • blisterexist  

                                  jsem na ně zvyklej:-) prostě jedu tak aby projel co nejrychlej a nehodil tlamu:-), na předposledním závodě jsem každou šotolinovou zatáčku projížděl obouma kolama v lehkém smyku:-D(bez brždění), když člověk vychytá tu „hranu“ tak je to v poho

                                  BTW to už jsem zkoušel:-D

                                  0 0
                                  • skier  

                                    Ty jsi Wojtku prostě nepoučitelný.Je to nedávno co Tě vezli v bezvědomí a přežil jsi to jen díky velkému štěstí.Ten rozum Tě potká asi až v příštím životě co ?

                                    0 0
                              • MlokCZ  

                                Co jsou to závodní pláště? A pokud bys měl 5 závodů za měsíc, tak proč tam ty pláště rovnou nenecháváš při tolika závodech?

                                0 0
                                • blisterexist  

                                  Onza:-), přední už tam nechávat budu, ale zadní asi ne

                                  0 0
                                • nox159  

                                  i kdyby jel kazdy tyden zavod tak treba:

                                  ( muj tyden kdybych zavodil kazdou sobotu)

                                  volno

                                  trenink ( jediny ostry)

                                  regenerace

                                  trenink (jako priprava na zavod)

                                  rengenerace + interval na rozjeti

                                  zavod

                                  rengerenarace

                                  ma jeste silnici… nevidim tam prostor na to nazouvat zubate plaste a blbnout si v terenu…

                                  0 0
                                  • blisterexist  

                                    můj trénink:

                                    po: ostřejší trénink

                                    ut: ostrý trénink

                                    st: delší trénink

                                    čt: rege nebo vyjetí

                                    pá: vyjetí, trochu svižně

                                    so: závod+rozjetí a vyjetí

                                    ne: ostrý tréning, intervaly, tempo atd:-)

                                    samozřejmně se to mění podle nálady:-D, ale většinou takhle často, jen intenzity měním podle pocitu

                                    0 0
                              • Chaingang  

                                Tak to by se ti vyplatilo mít dvoje kola. Já takhle používám Olympicy s NoTubesem na závody. A pak ty pláště, co už se mi nezdají na závody, dolítám na obyč treninkových kolech.

                                0 0
                          • Chaingang  

                            10krát za měsíc? tak na to jsem línej…

                            0 0
      • ememem  

        ja sa defektu s ust vyhybam uspesne uz vyse roka. musim ale uznat ze predtym som sa v podstate rovnako uspesne defektu vyhybal kombinaciou ultra light duse a schwalbe DD. imho co do odolnosti aj hmotnosti je to porovnatelne ust ale lepsie idu a maju aj lepsie jazdne vlastnosti.

        0 0
        • pepino  

          Líp jedou a mají lepší jízdní vlastnosti? Jako duše dělá v pláštích bordel, že se hůř jede? Tak aspon nějaké pozitivum, zatím jsem se dozvěděl, že vahou a odolností je to jako plášt s duší a normální pumpou to nenafouknu:)

          0 0
          • jIrI___  

            Já žádné rozdíly v jízdních vlastnostech nepoznal, kromě možnosti foukat na nižší tlaky. Ostatní musí být asi extra citliví jedinci :)

            0 0
            • ememem  

              s tym ti nepomozem.

              0 0
              • jIrI___  

                Nikde jsem se nezmínil o tom, že bych nějakou pomoc potřeboval ;-)

                0 0
                • ememem  

                  a na co teda napr. fukas na nizsie tlaky ked nic nepoznas?

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Při nižších tlacích rozdíl samozřejmě poznat jde, nikde jsem nepsal opak. Když nafoukám stejně jakou jsem foukal duše, tak zde zmiňovaný lepší valivý odpor a lepší přilnavost absolutně nepoznám.

                    0 0
                    • ememem  

                      sak ale o tom to je ze to ide pri zachovani odolnosti nafukat na rozumne nizsie tlaky co sa prejavi minimalne lepsimi jazdnymi vlastnostami. o valivom odpore, hm to je na diskusiu ktora tu bola uz asi 10× a radsej ju nejdem znovu zacinat, neni k tomu uz asi co dodat, v historii je vsetko :-).

                      0 0
          • ememem  

            pozri, nenam na to naladu, aj tak idem o chvilu radsej von. bud sa chces bavit normalne alebo nie. mimochodom skus historiu bolo to tu uz asi 100×. ak ta to nepresvedci nikto ta nenuti to skusat.

            0 0
          • scret  

            urcite to poznat trochu je, kdyz jsem presel na UST citil jsem to tak par vyjizdek, dnes to samozrejme uz vubec nevnimam… Kde je to znat jeste o kus vic, je teren, tam rozdil nepozna jenom diletant:)

            0 0
        • MlokCZ  

          Tak já přidám svojich 3,5 roku bez defektu (z toho 3 roky bez duší na UST + UST kombinaci a na jednom kole RaR TLR snake skin + UST kola, předtím ještě půl rok na duších od posledního defektu).

          Double defense jsou odolné, to samozřejmě souhlas, ale s duší oproti UST + UST + tmel je to pořád horší.

          Mám dlouhodobé srovnání. V partě tří jezdí všichni double defense (NN, RaR a FA) a všichni to jezdí zatím ještě pořád s duší. A defektů je oproti dřívějším obdobím kdy vozili méně odolné pláště o hodně méně, za ty tři roky každý z nich 4–5 defektů měl (a z toho nebylo moc procvaknutí, se kterým ani double defense nic neudělá, nějaké trny, jeden zcela prorvaný plášť). 1–2 defekty ročně je ale super, dříve jsme všichni mívali i třeba 10+ defektů ročně.

          Manželka vozila do teď také DD (a to RaR) a sem tam nějaký defekt taky byl. Třeba předolni na Korsice z naší party každý po jednom trnu (všichni double defense), pouze já s UST nic (tedy vše zacelil tmel).

          Pořád ale lepší než zbytek zájezdu (byli jsme s cestovkou), průměr byl tak 4–5 defektů na jednoho. Trnů tam bylo všude hrozně.

          A zacelených defektů mám za ty tři roky už tak 20+ (dle občasné kontroly pláštů při doplňování tmelu).

          0 0
        • scret  

          taky se pridam:)

          ted uz dve sezony bez defektu, teda tak abych to musel nejak resit:) jednou jsem musel trosku dofouknout zadni kolo, mel jsem 4mm rezanec ale NT to zacelil temer okamzite…

          a timto musim podekovat Mlokovi, prtze tu porad skoro az fanaticky:) propagoval UST tak dlouho, az jsem i na CMaxech presel z dusi na bezduse… Od ty doby skoro az fanaticky propaguju v nasi parte bezduse ja:))

          na duse uz bych se nevratil!

          0 0
          • beavis  

            Ja jezdim bezdusaky rok, mel jsem je obliknuty na kole uz od vyrobce a ac z nasi bandy za ten rok uz kazdy min. jednou pichl, tak ja nic. A jeste jednu zajimavou vec k bezdusakum. Chvili potom co jsem zacal vloni jezdit novy kolo prave s bezdusakama, tak mi zacalo trosku zadni kolo uchazet. Uchazelo tak ze bylo potreba jednou za tyden ho nafoukat. Nijaki sem se s tim nezabyval a spis se jen kochal z novyho biku a hlavne sem si na nej zvykal. Pred nedavnem mi zacalo kolo uchazet jeste vic, tak sme ho vyndal a zjistoval ve vode kde mi utika. K memu udivu jsem napocital 12 minipidi otvoru, kteryma kolo uchazi tak hodne ze ted ho musim foukat kazdy den! Nevim kde jsem projel ze sem si ho takhle snad az sranbdovne probodal:-) Osobne myslim ze to maji na starost trny, kterych si obcas hlavne na jare vsimam a snazim se jim i vyhnout. Jinak mliko sem jeste vloni do plaste nalil ale nejaky pozitivni vliv sem nezaznamenal. Holt budu muset zmenit znacku:-) Ale co jsem chtel hlavne napsat. Tolik otvoru najit v klasickym dusovym plasti, tak verim ze neujedu ani 100 metru a duse je prazdna. Zatim jsem nehledal info, ale mam za to za bezdusaky jsou vic odolne proti propichuti apod. No a jinak na obou kolech mam Contiky Race Kingy 2.2 a ten zadni bude cekat vymena, proto na to utikani vzduchu prdim a pumpuju:-)

            0 0
            • MlokCZ  

              Oproti trnům UST pláště moc odolnější nejsou. Ty je propíchnout taky. V UST pláštích funguje tmel ale ještě o něco lépe díky tlustší stěně pláště, takže o těch dírkách od trnů prostě vůbec nevíš.

              Tedy pokud aspoň občas doplníš tmel (což je přes ventilek hned hotové).

              0 0
              • beavis  

                Jinak s jakym „mlikem“ mas dobry zkusenosti?

                0 0
                • MlokCZ  

                  Neexperimentovat a vzít osvědčené NoTubes. To funguje spolehlivě pro všechny typy bezdušových řešení.

                  0 0
                • jIrI___  

                  Pokud můžu napsat za sebe, tak bych se vyhnul Caffe Latex. To neutěsnilo vůbec nic… Naopak s NoTubes nemám problém.

                  0 0
            • scret  

              zadni plast nevymenuj a jen tam nalij NT tmel… a mas po starostech:)

              ja mam zadni gumu taky prospikovanou a nic neuchazi, tmel to normalne zalepi…

              0 0
    • CLZ  

      Pláště Noxon + duše continental – letos zatim bez defektu (2500km).. vloni cca 2× defekt najeto za sezonu 5000km; já 95kg, jezdím lesni cesty/ asfalt jak se mi zlibi.

      0 0
      • MlokCZ  

        S duší je tohle opravdu hodně odolná varianta. Ale zase to na oplátku hůře jede.

        0 0
        • Ricci  

          autorovi threadu je ale vaha ukradnuta

          0 0
          • MlokCZ  

            Taky jsem o váze nenapsal ani slovo. Myslel jsem valivý odpor, pokud to někomu nebylo jasné.

            0 0
            • Ricci  

              ono suvisi vsetko so vsetkym, kilovy plast urcite bude mat vacsi valivy odpor…

              0 0
              • MlokCZ  

                To si nemyslím, váha žádnou přímou souvislost s valivým odporem nemá.

                Třeba UST pláště jsou těžké a jedou přitom stejně dobře jako lehoučké šlupky dušové (samozřejmě teď myslím i ty dušové pláště bez duší).

                Stejný plášť s double defense ochranou je lehčí a jede hůře.

                Ty ochrany proti defektům valivý odpor navyšují. A povětšinou u Schwalbe platí, že čím lepší ochrana, tím více zpomaluje.

                Z ochran na běhounu má minimálně navýšení valivého odpor snad jen raceguard. A ještě docela dobře je na tom HD speed guard.

                0 0
                • Ricci  

                  tak tak,kazdopadne kilovy plast na biku je trapenie :-)

                  0 0
              • ememem  

                to ani nahodou.

                0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • onik  

      galdy tufo+ mliko a defekt nema šanci jedině když rozerveš galdu

      0 0
    • Rorejs74  

      Zkousel jsem Joe's No Flats a zklamali mne 100%. ( V kombinaci s WTB NanoRaptor )

      Na prednim to vydrzelo asi mesic a na zadnim asi dva. V obou pripadech stacil cca 2mm zarez na sotoline a pak uz toho to mliko jenom strikalo … a strikalo.

      Jediny reseni pak bylo tam dat normalni dusi, ovsem ten plast je od toho zevnitr stejne tak ulepenej ze pak je dost problem tam tu dusi dat tak aby nehazela.

      Jako bonus jsem pak aspon 2 hodiny cistil kolo lihem od te lepici sracky a v nekterych mistech kam jsem se poradne nedostal ( zevnitr presmykace a prehazky ) je to doted.

      Takze z myho pohledu cca 1500 v prdeli, hromada casu v prdeli a pozitivni efekt zadnej … jen samy negativa.

      Ted uz zase vozim dusi a vim ze po defektu do 5-ti minut 100% pokracuju v jizde.

      P.

      PS : Kdyby nekdo z Brna chtel ty pasky do rafku a vic jak 1/2 flasky toho mlika tak se urcite domluvime.

      0 0
      • Slash  

        Laka me to zkusit, je to neco jak ten Rubena kit?

        0 0
        • Rorejs74  

          Nevim co obsahuje Rubena Kit,

          V tomhle baleni byla na kazdy kolo takova pruhledna folie ( vypada jako takova ta jemna balici ) ktera se dala misto pasky do rafku, pak pasek s ventilkem kterej vypada jako takova 1/2 duse … jako by jsi vzal nafouknutou dusi a po obvodu ji 1/2 odriznul. No a pak flaska s mlikem.

          Ty jemny pasky jsou asi jednorazovy, takze ty zustaly v rafku a ty k tomu nedam.

          0 0
    • ememem  

      mtb – ust alebo obyc. light dusa a plast schwalbe DD alebo nieco obdobne od inych firiem (aj ked velmi neviem ze co).

      silnicka – myslis normalny silnicku alebo mtb+ slicky? ked to prve tak neviem ked to druhe tak schwalbe marathon supreme.

      0 0
      • Deus  

        Četl jsem tady názor několika lidí, kteří shodně tvrdili, že mlíko nezacelí řezné rány už od 4 milimetrů výše. Pozor, nejedná se o trny! Když jsem si tedy na základě této informace prošel pláště a koukal na svoje defekty, usoudil jsem, že je pro mě bezdušový systém naprd.

        Tím jsem chtěl říct, že by bylo dobré si uvědomit, kde a co jezdíš a popřípadě se podívat, jak tvé defekty vypadají. Možná by pak celý problém vyřešily jen jiné pláště.

        0 0
        • Jenda  

          jestli mas na gumach 4mm rezance tak takovy gumy bych hodil nekam hodne daleko do kontejneru – pri 4mm dire v pripade duse je kolo okamzite prazdny a to ve vetsi rychlosti fakt neni prdel.

          0 0
          • Deus  

            Hale tak poslední defekty vpředu 7 mm a vzadu 8,5 mm :-) Ty menší ani nenajdu, protože se nerozšklebí, ale stejně by na ně mlíko nestačilo. Koupím nějakou odolnější verzi běžných plášťů, ale do bezduší, jak jsem původně zamýšlel, asi nepůjdu.

            0 0
    • Neunzikger  

      „Nepíchnutelné“ pneu jsou airless urethane tire

      559 se vyrábějí 622 asi ne

      http://www.airfreetires.com/…inserts.aspx

      0 0
    • mc.loki  

      Schwalbe albert, ty jsou v podstatě nezničitelný. Nemůžu jim zaboha ujezdit vzorek a píchnul jsem na 5 tis. snad jen jednou zadní a to se mi tam zarazil nějakej hřebík! Předtím jsem měl Conti MK a tam byly defekty častější.

      0 0
    • Maynard  

      když ti na váze nesejde, tak minion 2,5 s butylem a sjezdovou duši od maxisu do toho:)..tlak 1–1,2atm a jsem dva roky bez defektu při ostřejším používání

      0 0
    • gargamel  

      Nepíchnutelné pláště jsou žádné pláště. Protože když nemáš žádnej plášť, tak ho nikdy nemůžeš píchnout.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.