Nepříjemná zkušenost s ''Ashima kotoučem''

130 nepřečtených
  • RedAce

    Nandal jsem ho, připevnil 3 tiránovými šroubky a šel ho zajet. Jentak sem blbnul před barákem, jezdil po zadním, po předním atd… a najednou tohle!!! Mám XT brzdy s sintrovaný GoldFren desky.

     

    Myslel jsem, že to je tím, že mám jen 3 šrouby, tak jsem tam dal Avydy G2 kotouče a v pohodě. Pak jsem si dal oblíbený sjezdy na Slavíčku (jel jse tam Čskolipský maraton) a naprosto v pohodě.

    Všechno to jsou 160mm kotouče.

    0 0
    • RedAce  

      Skareb vidle a AC nába.

      0 0
    • tom_777  

      bych řek, že ty kotouče jsou už moc gramhoničský – to je ten problém

      0 0
    • jIrI___  

      Na to zmáčknutí, podle mě, měly vliv pouze ty 3 šroubky. Na 3. obrázku ti ten kotouč tak zmodral přehřátím? Tos je asi pořádně zajížděl :-D

      0 0
      • dieegoo  

        Taky bych rekl, ze to mohla zpusobit absence sroubu. Lidove – pokud desky draply za kotouc a ten mel dalsi oporu az ob sroub, pak diky minimalnimu mnozstvi materialu nic nebranilo tomu, aby se takhle zkroutil.

        Osobne mi prijde totalni kravina setrit vahu tim, ze sem tam uberu nejakej sroub, ony tam asi nebudou pro srandu kralikum. Pokud mas predstavec se dvema srouby, taky vozis jen jeden? Dyt to musi udrzet…

        0 0
        • Vilém  

          To vis, lidi to vidi na kole zavodnika, tak si reknou, proc bych tam 3 srouby nemoh mit i ja? Pak to takto dopada. Muze byt rad, ze se mu nic nestalo, zavanelo to totiz peknou tlamou.

          0 0
          • jIrI___  

            Já to říkám pořád, že gramaření na nesprávných místech je zdraví škodlivé :-)

            0 0
        • dieegoo  

          A celkove, kuli blbejm par gramum ohrozovat timhle stylem nejen svoji zbytecnost, to chce fakt hovezi rozum :/

          0 0
    • Tomcat  

      A to je hezká lochneska.

      No více šroubů to možná chtělo ale tohle vypadá na špatně (obráceně namontovaný) kotouč  , neo se to prostě kouslo destičkama a to pak neustojí skoro každý kotouč.

      Buď rád žes neměl centrlock to by byl dobrej masacker

      0 0
      • RedAce  

        Kotouč byl nandaný správně.

         

        S tim centerlockem to nechapu..

        0 0
    • jecnak  

      3 srouby? Trochu magorina ne?

      0 0
      • Blade  

        Když to tak vozí Absolon, co by nemoh i RedAce :-D

        0 0
        • jonti  

          Aj Sauser uz vozi 3 titanove a tri hlinikove, zrejme vie co robi. A vozi notubes kotuce, ktore su pevnejsie nez Ashima.

          0 0
          • soc  

            Jakože z těch 6 má 3 titanové a 3 duralové? Hmmm… pěkná hovadina…

            0 0
            • jonti  

              Preco hovadina? Urcite to drzi lepsie ako len 3 titanove.

              0 0
              • RedAce  

                stejne mi to prijde blbost, jesině 6 ocelových šroubů! :-D

                0 0
              • soc  

                To máš samozřejmě pravdu, jenže hliník a titan mají rozdílnou tuhost, tudíž rozdělění sil do těch šroubů nebude rovnoměrné, prostě tužší šroub si vezme víc. A v ten okmažik jsi někde mezi použitím pouze 3 šroubů a použitím 6 stejných šroubů. Prostě to není ideální stav a je to mrhání materiálem… to rovnou mohli udělat 3 ramínka bytelnější a napsat, že tam patří titanové šrouby a 3 ramínka tenší a napsat, že tam patří hliníkové šrouby…

                0 0
                • jonti  

                  Ak tu srubu dotiahnes, tak kym nepraskne drzi rovnako dobre. Si nemyslim, ze by ta hlinikova pruzila nejak viac nez titanova. Blbost to podla mna urcite nie je.

                  Podla mna je rozumne trvale riesenie, ktore je lahke, 6 titanovych srub.

                  Este otazka na vas, kde sa daju lacno zohnat?

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Titan a hliník nikdy nebudou mít mít stejnou tvrdost/houžev­natost. I když kotouč pořádně dotáhneš, stejně se působením velkých sil na něj při brždění „opře“ svou hranou o šroub. A pak už následuje to, co napsal soc.

                    0 0
                  • RedAce  

                    Nevim jestli levně, ale bikez.cz

                    0 0
                  • soc  

                    Ok, pokud šroub dotahuješ na 90% meze kluzu, tak je potřeba si uvědomit, že hliník i titan ji mají někde jinde. Protože šrouby mají stejné průřezové charakteristiky, tak vlivem rozdílných materiálů dojde k rozdílnému utažení šroubu. A jsme zase tam, jak jsem to popsal výše, prostě je to nelogické řešení… je úplně jedno, jstli budeme uvažovat přenos zatížení třením mezi ktoučem a nábou, nebo smykově přes šroub, realita je někde mezi, nicméně to, co jsem napsal platí…

                    0 0
                    • jonti  

                      Ok, presvedcili ste ma, nie som strojar, ja som to bral tak, ze urcite lepsie drzia tie pevnejsie, v podstate ze mas len tie tri, a tie hlinikove su ako podporne. Ak je poriadny kotuc co znesie tri, tak tie tri hlinikove tomu nemozu poskodit, ale len pomoct.

                      0 0
                • Jogador  

                  Jde o to, jestli bereš plastický, či elastický stav… Každopádně mi to přijde jako jednu velkou hovadinu dávat tři ty a tři ty:)

                  0 0
                  • soc  

                    Tak plasticitu bych tady asi ani nezmiňoval, to si podle mě na kolech netroufne nikdo…

                    0 0
                  • Medviedok  

                    mozno ma 2 roznych sponzorov a musi na pretekoch podla zmluvy pouzivat material od oboch :))))

                    0 0
    • Krys  

      OT

      K tvojmu prblému nemám nič. Ale mám taký nápad pre všetkých, ktorí chcú hodiť narýchlo detailnú fotku na BF a fotia niečim, čo nevie makro:

      Takže inkriminovanú súčiastku odfotím zo vzdialenosti, z ktorej to fotoaparát/mobil dokáže zaostriť. Fotený predmet z fotky vyrežem, prípadne zväčším.

      0 0
    • chodec  

      prostě si to dost přeťápl.

      kombinace neúplně upnutého kotouče (3 šrouby), přelehčeného kotouče, který je sám o sobě velmi málo pevný, navíc kvůli minimu materiálu se vygenerované teplo soustřeďuje do těch pár kousků materiálu, co na něm zbejvaj a přehřejvaj ho, což jeho mechanickým vlastnostem a pevnosti nepomůže a k tomu ještě to blbnutí.

      Nesmyslné počínání od začátku. Přestaň blbnout, dej tam šroubů tolik, na kolik je ten kotouč konstruovanej, je celkem fuk zda budou titanové nebo ne – jde tam jen o minimalizaci neuchyceného rozpětí, které se může snadněji deformovat a zůstaň u kotoučů, které mají v místě kontaktu s deskami nějaké rozumné množství materiálu.

      0 0
    • kubad  

      přestň dělat nesmysly :-)

      kotouč byl testovaný a snesl překvapivě dost – takže chyba je jednoznačně u tebe

      0 0
      • RedAce  

        Jak jsem psal, dal jsem tam jinej kotouč a bez problémů to zvládá i docela extrémní věcí (ve 40 zabrzdit na přednim atd.).

        0 0
        • dieegoo  

          Jen na tom Avidu je asi tak 5× tolik materialu. Je to tvoje blbost, chtel jsi usetrit 6 gramu na sroubech, tak jsi usetril.. Muzes byt rad, ze se ti zkroutily uz pred barakem a ne v nejakym sjezdu.

          0 0
        • jonti  

          No podla mna kazdy kotuc musi zvladnut v 60km/h zabrzdit len prednym. Extrem je skor ist 200km prevysenia a v kuse brzdit :)

          0 0
        • Seadat  

          Jo ty noumo ale vetsina kotoucu ma zebrovani na druhou stranu a namahani tech zeber je jako „prehradni hraz“, zatim co u tohohle kotouce ty zebra namahas spise do tahu :-) tak se pak nediv, ze ti ten kotouc udela tohle ne 3 sroubech :-D hahaha

          0 0
    • v POHODÌ klokan  

      Vůbec se tomu nedivím. Je to každopádně absencí těch zbývajících šroubů v kombinaci s extrémě lehkými kotouči. V tvým případě (blbnutí, ježdění po předním, zadním kole, sjezdy) nechápu, proč sis pořizoval tyhle kotouče a navíc je montuješ jen polovičním počtem šroubů.

      0 0
    • v POHODÌ klokan  

      A taky nechápu lidi, co nedovedou ani v jedné fotce zaostřit na předmět zájmu a plácnou tyto fotky na web.

      0 0
    • rasto  

      mno, zda se mi, ze jsi to schytal fest :-)

      prezils a jeste se do Tebe navazeji! :-))

      0 0
    • kali222  

      tak ty kotouce jsme mel,ze a naprosto bez problemu!…ted putuji k panu Lucke-mu :P s Martama : )

      0 0
    • roud  

      Mno zanedlouho mi půjdou na kolo tak potom dám vědět co dělaj mě jinak nemoh bys pro mě udělat lepší fotku nemusí bejt ani tolik z blízka dík…

      0 0
    • Kero  

      Kotuce su sice pekne ale toho materialu na nich fakt moc nieje. Dost ma pobavili tie tri sroby:)

      0 0
    • R-A-D-I-U-S  

      Tyhle kotouče se mi docela líbili ale i když je to v tomhle případě asi chyba montáže tak už hodně váhám jestli to mám vůbec zkoušet.  Mimochodem mě taky dost překvapilo že mají směr otáčení jinak než bych podle tvaru unášecích paprsků čekal…

      0 0
    • Gorgov  

      hehehe

      0 0
    • t29  

      ty kotouče musel někdo vymyslet a testovat, jestli takovou úsporu materiálu snesou.

      když je testoval, měl je namontované na šesti šroubech.

      kdyby je konstruoval tak, aby stačily tři šrouby, tak tam nechá jenom tři otvory a paprsky, ne šest – to je přece zbytečná váha navíc.

       

      ale to už řekli všichni nade mnou.

      0 0
      • Medviedok  

        no ja myslim ze hentake kotuce navrhuje skor nejaka dizajnerka – dekoraterka, nez inzinyr s autocadom :)

        0 0
        • kubad  

          jen krátký výňatek z testu těchto kotoučů:

          Die Disk wurde mit einer negativen Beschleunigung von 10G gebremst (normale max. Belastung am Bike max 3,5–4G). Dabei erhitzt sie sich natürlich stark und fängt an zu glühen, aber sie hält und verformt sich nicht.

          v kostce zatíženo cca 2,5× vetší brzdnou silou než jakou dosáhneš na kole, disk se silně zahřál, ale nezdeformoval.

          Video:

          0 0
          • Vilém  

            To video je dobry. Jak je krasne cervenej:)

            0 0
            • Seadat  

              A na konci jak odlitava zozhaveny oblozeni :-) pekny :-) taky sem prave o techto kotoucich premejslel, jen z doslechu sem se dovedel o tomhle dreadu, aleto sem nemohl vedet, ze to dotycnej pripevni 3ma sroubama :-D hele hlavne, ze byly z titanu haha.

               
              0 0
          • Seadat  

            Ano dobre na tohle video sem celou dobu, co to tedka ctu myslel :-D

            0 0
          • roud  

            Mazec videjko 

            0 0
            • Seadat  

              To se nam nestane, my nejezdime s nabama AC, skarebem a kotouci Ashima totiz po prednim se trema sroubama :-D Takze roude ja osobne temhle kotoucum verim.

              0 0
          • MTBTUBE  

            Vskutku zajímavé a trefné video. To se ovšem nedá říci o těch RELATED VIDEOS vpravo. :OOOO=

            0 0
          • chodec  

            asi zapomněli při testu nasimulovat situaci s upnutím jen 3mi šrouby a nějakým tím vychýlením kotouče z roviny třmenu v praxi působené deformací vidle při brždění a stavění kola na přední :-)

            0 0
    • Seadat  

      Tak pekny jsou 3 Ti srouby, ale co tam dat dalsi 3 Al jak se to tak vozi??? hm? pak se nediv!

      0 0
    • voytaa  

      Teda tvoje kolo má 11 kilo, takže honit několik desítek gramů na šroubech je totální hovadina. Slyšel jsem, že kdysi jezdici dálkových rallye šli do takových extrémů, jako že si v zájmu odlehčení vrtali díry i do kartáčků na zuby a tvůj pokus měl asi stejnej smysl:-)

      0 0
    • MTBTUBE  

      Jeden tuner v Bělorusku (tam někde), řikejme mu třeba Jóža, byl vášnivým (auto) tunerem. Celé dny a celé noci se hrabal ve svým plechovým miláčku. Kapotu, prahy, skla, spoilery, podvozek, osvětlení, motor, interiér to všechno měl již Jóža vcajku. Došel tedy k myšlence co dál. Po chvilce přemýšlení došel k názoru, že by bylo fajn mít lehčí auto, přeci jen, několik kilogramů dolů se na „výkonu“ jeho miláčka razantně podepíše. Tak koupil celkem 4 (dokonce i v Lipsku mají auta 4 kola :)), liťáče a ihned je „nasadil“, a odjel několik dlouhých kilometrů hlavním městem. Ato sice vypadalo dokonale, ale Jóža čekal lepší akceleraci i rychlost (zkrácení brzdné dráhy ho moc nebvralo). Myšlenka byla zcela na místě: jak ještě snížit hmotnost a zlepšit jízdní vlastnosti? Těch šroubů je tam zbytečně moc, dva nebo třeba tři na každém kole dám pryč, řekl si Jóža. Tak taky udělal na každém kole sejmul 2 šrouby a vyrazil do ulic. Po několika kilometrech si uvědomil, že to žádné změny nepřineslo, ale kola drží, tak tam šrouby nevrátil a jezdil ne/směle dál – celých šest měsíců.

      O půl roku později projíždí rušným Minskem, pochvaluje si své super auto na všechny troubí, mává rukama (možná i nohama), když mu najednou v táhlé pravotočivé zatáčce „ustřelí“ levé zadní kolo a Jóža z mavajícíma nohama vjíždí do rušné autobusové zastávky a zabíjí 11 lidí…

      0 0
      • MTBTUBE  

        Pár  chybek se vloudilo. Původně to mělo být Lipsko, ale pak jsem to přepsal na Bělorusko – tedy ne všude.. Nedělní chvilka poezie

        0 0
        • Seadat  

          Jeee to bylo opravdu hezky :-D njn – stalo se fakt neco podobnyho, nebo to byla jen tvoje  „poezie“??

          0 0
          • MTBTUBE  

            Možná se to opravdu stalo, ale já o tom alspoň nevím. Idiotů je stále dost.

            Chtěl jsem tím naznačit co se může stát, když se šetří na hmotnosti na místech, které k tomu nejsou konstrukčně ani jinak zcela vhodná.

            Pokud se chce Jóža zabít někde při sjezdu v lese, tak prosím, ale předpokládám, že tento ***** se při cestě domů vrací ulicemi města, kde jdou do/ze školky, školy naše děti a představa že „závodník“ Jóža nedobrzdí a narazí je docela děsivá. Hlavně, že ušetřil několik gramů (možná až desítek). . .

             

            Asi víte kdo je v našem případě Jóža

            0 0
            • RedAce  

              ;-)

              0 0
              • MTBTUBE  

                To není moc k smíchu. Pořiď si zbrojní pas na kolo pokud máš v plánu všechny okolo sebe takhle ohrožovat!

                0 0
                • hanz  

                  zase nepřeháněj, tváříš se jak panenka marie…ve tvým živote sou taky věci který v extremní situaci mužou ohrozit život jinejch, ani tě nemusím znát a vím to. Imho tři titanove šrouby kotouč udrží i na dh(velkej kotouč a velký zatížení) vozím to tak celou sezonu a nic…světová špička to tak vozí už několik let,a i v čr spousta lidí. jediný co je jinak tak že se  připěvnujou re­gulerní kotouče a ne takovýdle žebřiny.

                  0 0
                  • MTBTUBE  

                    tři titanove šrouby kotouč udrží i na dh

                    Ano to je zcela očividné

                    0 0
                    • hanz  

                      co je očividné…utrhnul se snad ten kotouč?..jediný co to neustálo byl ten kotouč

                      a pokud pochybuješ že se to hromadně jezdí tak nejdřív než něco napíšeš tak si to ověř.

                      i když chápu že anonymita tohoto i všech jiných for zaručuje všem mlet cokoliv at už rozumnýho nebo bludy.

                      0 0
                      • juli  

                        Nehadejte se kluci. Chvili se da jezdit i s jedni sroubem :-)

                        0 0
                  • RedAce  

                    dík

                    0 0
                • RedAce  

                  seš trapnej

                  0 0
                  • dieegoo  

                    a ty s prominutim hloupej, kdyz udelas takovou hovadinu a se divis -  juu, ono se to porouchalo

                    0 0
                  • jIrI___  

                    Nejdřív se zamysli nad sebou… ;-|

                    0 0
                    • RedAce  

                      co tim chces rict? mas k tomu nejakej duvod?

                      0 0
                      • jIrI___  

                        Mám. Někdo ti tu řekné možné důsledky tvojí gramařiny a je podle tebe trapnej. No, mě by spíš bylo trapnější udělat nějakou zcela jasnou „gramhoničskou chybu“ a pak to dávat na B-F s otázkou „Proč se to stalo?“ když je to přitom do očí bijící. Ale každý svého štěstí strůjce :-)

                        0 0
                        • RedAce  

                          Mně přijde trapný jak je to zveličovaný…

                          0 0
                        • hanz  

                          hele mě je fuk že se mu pokrotil kotouč ale to co tu z toho děláte je totální demence..tys nikdy neporušil žádnej předpis když si řídil auto?…uvedomuješ si žes mohl ty vlítnout s tunovým autem do autobusu se zájezdem 40ti dětí?.....pochybuju že ted napíšeš že nikdy..tak tu nechte nějakýho opravdu uboze trapnýho pranýřování nad vlastní vinou zničeným kotoučem. Jste to fakt ubohý.

                          0 0
                          • jIrI___  

                            Nikdy :-)

                            0 0
                            • hanz  

                              jo ty si pán, ted si nás zabil.

                              0 0
                              • ceo  

                                Můžu se zeptat proč vozíš jen 3 šrouby?

                                0 0
                                • hanz  

                                  a proč ne když to stačí..jednodušejc se to montuje :-)

                                  a 6 šroubů je když honíš každej gram znát

                                  0 0
                                  • Martin11  

                                    Ono stačí dát si k obědu o půl knedlíku méně a hned jsi (celkově) ušetřil na hmotnosti tří šroubů. Takže jich tam šest mít můžeš!

                                    0 0
                                    • hanz  

                                      no to je omyl žejo, to že zhubneš 5kg ti ovladatelnost kola nezlepší ani o setinu, pokad negramaříš nemá cenu se s tebou o tom bavit, tvuj mozek to stejne nepobere.

                                      0 0
                                      • Martin11  

                                        No nic. Mluvit o ovladatelnosti kola je sice hezké, ale musíš si uvědomit, že neřídíš pouze kolo, ale i sebe. A váha osoby, kterou kolo veze je taky poměrně důležitý faktor. Ale když si říkáš „gramař“, tak to chápu. Mimochodem, když už jsi s tím začal, asi máš veliký mozek – přilba min. velikosti 66? To já opravdu nemám, tak to proto to asi nechápu. Já si zase nerozbiju hubu kvůli tomu, že mám na kotouči jenom tři šrouby.

                                        0 0
                                        • hanz  

                                          já jsem neřekl nic o tom že mám velký mozek a ty malý…já jsme jen řekl že tvuj to nepobere což si jenom znovu dokázal…a duvod proč je tam nemam je ten že sou tam zbytečný, což je odzkoušeno nejen mnou ale i desítkami jiných jezdců.

                                          PS:muj mozek taky nepobere věci jako sou třeba bidony v rámu atp

                                          0 0
                                          • Martin11  

                                            No jo, vidím, že nemá cenu o tom diskutovat. Napiš výrobcům brzd, že je zbytečné tam dávat šest šroubů, když bohatě stačí tři a ještě s rezervou (a nezaponeň napsat, že je to testováno desítkami jezdců). Možná by stačili i šrouby dva :-) Třeba se toho výrobci chytí a or roku 2010 bude Magura a Hayes (například) vyrábět „tříděrové“ kotouče. Oni ušetří na materiálu a vrtání děr pro šrouby, Ty ušetříš 5 gramů na kotouči a šroubech.

                                            PS. Nezapoměl jsi odstranit zbytečný materiál, který tam je pro uchycení zbylých tří šroubů?  Nezapomeň…každý gram je dobrý a zlepší Ti to ovládání kola o desítky procent!

                                            Nechme toho, nemá to význam.

                                            0 0
                                            • hanz  

                                              no to nemá, ale já jsem ti hned nazačátku řekl že to nepochopíš(že to tvuj mozek nepobere)…

                                              0 0
                                            • hanz  

                                              tak jsem napsal do mojí oblíbené značky(hope) že sou pozadu že my všichni jezdíme tři šrouby a žy by bylo načase něco takovýho pro nás udelat a :-).....ani odpovedeli: Guillaume, our in house brake designer has just come back from a riding trip/holiday in South America, something he like's to call ‚testing‘! The soon to be released 3 bolt hubs were put through their paces on the 2500 mile journey through Chile and Argentina. Full story coming soon

                                              takže očividně 3 šrouby nejsou jen nějakej nesmysl.

                                              0 0
                                              • roud  

                                                nesrovnával bych když někdo vozí Hope kotouče na bůhví jakym kole a ashima kotouče na AC nabach a na R7 nebo na čem to měl přeci jen jak kotouč tak i mnoho ostatních prvků tam hraje roli tak i tak můžeš to zkusit reklamovat co ti řeknou xD xD xD

                                                0 0
                                                • RedAce  

                                                  je to od člověka tady z fora, 340Kč mě nezabije…

                                                  0 0
                                                  • roud  

                                                    Mno ja je budu mít brzo na kole tak doufám že mě taky ne xD

                                                    0 0
                                                  • RedAce  

                                                    „Hodně štěstí“, budeš ho potřebovat :-DDD

                                                    0 0
                                                  • RedAce  

                                                    co se ti stalo s apachem? mám hodně podobnej model a praskl mi po vepředu u ty vyztuhy pod svarem :-(

                                                    0 0
                                                  • roud  

                                                    Apache je v pořádku má nového spokojeného majitele… lépe řečeno prodal sem co sem měl (Ram Apache a kokpit WCS) a koupil cannondale to se vyplatí ne ? xD xD xD

                                                    0 0
                                                  • RedAce  

                                                    každopádně :-D

                                                    0 0
                                                • hanz  

                                                  já to nesrovnávm, na ashoma žebřiny bych asi taky dal rači 6 ale psal jsem to martinovi kterem mi to poradil že mám napsat výrobcům :-)

                                                  0 0
                                              • RedAce  

                                                hned mám lepší náladu

                                                0 0
                            • přišlapávač  

                              protože jsi autem ještě nejel předpokládám :-)

                              0 0
                          • Jogador  

                            No, já každopádně jo, ale když něco takového udělám, a ono se to nepovede, tak se pak neptám, proč se tak stalo, to je asi tak to hlavní, co se tu řeší… Každopádně jste trapný uplně všichni, co jste se nechali vytočit, nechci ani vidět, jak zuříte, když opravdu o něco jde:)

                            0 0
                            • RedAce  

                              kde se ptám, proč se tak stalo?! celý to mělo spíš jen informativní charakter jaký to jsou kotouče…

                              0 0
                              • Jogador  

                                Já o nich třeba taky uvažuji, a vůbec jsi mě neodradil:)

                                0 0
                                • RedAce  

                                  nikde neříkám, že to byl záměr…

                                  0 0
                                  • Jogador  

                                    Já taky neřikám, že jo:) Já se spíš směju, jak se tu lidi dokážou do sebe pustit kvůli blbosti, určitě jsou kotouče, kterým 3 šrouby stačí, ty ale nejsou až takhle moc odlehčený…

                                    0 0
                                    • RedAce  

                                      Souhlas, ale já mám tu tvojí teorii podlouženou praktickou zkušeností ;-))

                                      0 0
                                      • Jogador  

                                        Ano, dnes je nám všem jasný, že údery kladivem do železa zlato nevznikne, ale nebyl to právě Cimrman, kdo zjistil, že mlácením kladiva do železa zlato nevznikne? Vždycky se najde nějaká slepá ulička, kterou musí někdo obejvit a říct, " tudy ne přátelé" a tímto průkopníkem byl Jára Cimrman, a nyni štafetu převzal RedAce:)

                                        0 0
                                        • Lacker  

                                          Tak – akorát to bylo vyfukování cigaretového kouře do umyvadla plného vody. :-)

                                          0 0
                                          • Jogador  

                                            Dík, jsem si nemohl vzpomenout, a poslechnout a hledat to se mi fakt nechtělo, ale todle bylo taky dobrý:)

                                            0 0
                          • MTBTUBE  

                            Já taky NE

                            0 0
        • hribik A1  

          :-) pekny pribeh

          0 0
    • Windblow  

      ty se divíš, 3 šrouby a skora žádná třecí plocha?

      Myslím, že se ti to kouslo o desky nebo možná i o prase

      0 0
    • Peslezedirou  

      Ahoj, vytahuji toto vlákno, protože se chci zeptat, jakou máte zkušenost s těmito kotouči. Měl jste někdo pocit, že by po nasazení tohoto kotouče klesl brzdný výkon?

      0 0
      • kubad  

        hehe ne tak o polovinu narostl :-)

        horsi kotouce sem asi nemel

        0 0
        • Peslezedirou  

          Lákala mě hmotnost, ale raději na ně asi zapomenu. Říkal jsem si, že výkon asi nebude nic moc, když je na kotouči tolik málo materiálu, plus ty velké otvory.

          0 0
          • kubad  

            brzdi o neco min, tam problem az tak neni, ale pulsy na pace me fest vadi a celkem zerou desky

            0 0
      • Ruprt2  

        Ano, díky bohu, proto jsem je tam taky dával ženě, co má 45kg.

        0 0
      • bluma  

        Ne, naopak po přechodu z Ashima na Hope jsem pokles pocítil. Vibrace na páce se nekonaly, brzdy Shimano XTR Trail. Že to žere desky se popřít nedá. A teď do mě :-)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.