• Dados

    V historii nic moc, tak jen v rychlosti: 75% terén, zbytek město atd.. Kterej bude lepší?

    PS: all mountain :)

    Anketa: Tak jak?

    NN
    36x
    64%
    RR
    6x
    11%
    0 0
    • Paja  

      dopredu NN, dozadu RR:-)

      0 0
      • wert_1  

        Tak to jezdím taky, RR vzadu a NN vepředu, mám 106 kilo, na RR asi 1500 km a rozhodně ještě není holej. líbí se mi na něm, že přesuny do terénů po silnici jsou pohodový, v suchym lese a terénu pohoda, ale mokro ten RR fakt asi nemusí. Mě tato kombinace vyhovuje.

        0 0
        • Martin11  

          Mám to taky tak. Ale pokud nejedeš na mokru nadoraz, tak ten RR vzadu je v pohodě…

          0 0
    • enjoy  

      jeslti ti muzu porad a poslechnes..tak nekupuj ty slupky od schwalbe. to jednou pochopis,pokud si je koupis.

      0 0
      • enjoy  

        poradit,jsem chtel rict:-)

        0 0
      • Manas  

        A kdy si je naposled kupoval? :-)

        Ja vozim pres rok Smart Samy a jsem nadmiru spokojen. Ted na dirtaku mam vzadu zase Schwalbe a super drzi, krasne mekka.

        0 0
      • nox159  

        z pulky s tebou musim souhlasit :)

        na predku bez problemu ale dozadu bych je uz nedal pokud bych chtel jezdit v terenu, na asfaltu ale nejedou blbe :)

        0 0
        • tonik666  

          Nezbývá než souhlasit, vzadu s RR jsem měl v terénu potíže téměř každou druhou vyjížďku (2.1), a byl to svátek když jsem neměnil duši. Obyčejná EVO verze je fakt šlupka (porovnání v Panaracer Fire XCpro), jejíž výhoda je, že je lehká (430g RR vs. 620g Fire XCpro).

          Jenže to neustálé lepení mě nebavilo – když jsem ho jezdil do 40PSI, tak se pravidelně cvakal, když nad 40PSI, tak mi 2×bouchla duše, protože ji plášť neudržel.

          Prostě moc lehkej do terénu, jenže já mám do terénu 10km, tj. 20kn přesun na každé vyjížďce, tak jsem chtěl něco rychlého. A už jsem to vzdal.

          0 0
          • Dan.45  

            můžu se jen přidat, jeden jsem po 200km proříznuj, druhej mám sice do teď ale když jsem v terénu tk se bojím abych nelepil a toho lepení jsem si s pláštem RR užil :-//, nikdy víc, ikdyž jeho rychlost na silnici je fascinující…ale není to silniční plášť !

            0 0
        • kubad  

          21.08.2007

          bavíte se o úplně jiných pneu :-)

          0 0
          • nox159  

            vim , ale vsiml jsem si toho pozde :D

            jezdil jsem ale 2 druhy dezenu u RR ktery rok to byl nevim.

            jestli pred tim bylo neco jineho a jak to vypadalo nevim, ale kdysi to byly slupky a tedka porad jsou, rekl bych ze verze bez ochran je na tom jeste huř než ta predchozi verze :(

            0 0
            • kubad  

              2007 byl úplně jiný RR než dnes a úplně jinak hůř, se choval

              0 0
              • nox159  

                tenhle jsem taky jezdil :) mam jeste doma jeden z 2/3 sjety ;-)

                na zadnim kole jel slusne ve predu byl o dost nejistejsi nez ta soucasna verze :)

                byly to moje vlastne prvni lepsi plaste

                0 0
    • tchurillo  

      Vozim NN+RR. RR nie su zle plaste, ale treba vediet citat odporucane pouzitie – suchy a pevny podklad. Vtedy su vazne fajn. Ked zaprsi je to katastrofa… Takisto treba strazit podhustenie. Mam cca 71kg, tlak drzim okolo 3bar. Zatial asi 1500km bez defektu (z toho 1× maraton, alpy, strk, sutre a pod.). Treba ale povedat, ze uz je slusne ojazdeny. Ale nakoniec – aj v katalogu otvorene uvadzaju nizku zivotnost.

      Na nezavodne pouzitie by som teda skor volil NN+NN/Smart Sam, alebo na jesenne humusy mozno aj Albert+NN. Ak si pechvogel, alebo rad podhustujes, asi bude lepsia verzia so Snake-skin.

      0 0
      • tchurillo  

        pouzivam NN aj RR trojzlozkove, vo verzii bez Snake-skin, 2,25´

        0 0
      • nox159  

        71kg 2,25" plast a 3atm ?

        to je ukrutne moc ne? mam 75kg a na NN 2,25" davam 25–27psi ( pod 2 atm ) a na zadek 2,1" crossmark 30spi (2 atm )

        0 0
        • kubad  

          21.08.2007

          pochybuju že ti odpoví :-)

          0 0
          • Memphis22  

            hele, pořád tě baví někoho opravovat? :-D

            0 0
            • kubad  

              kdyz si nevsimne ze je to 3 roky stare a o predchozich verzich pneu, tak je rozumne mu to napsat ne?

              0 0
          • nox159  

            odpovedel… tak neprud ;-)

            jak sem psal, vsiml jsem si toho pozde ;-)

            0 0
        • tchurillo  

          Zdravim vsetkych, aj po 3 rokoch! :)))

          3atm su na dane parametre samozrejme vela, ale pri RR to znamenalo bez defektu.

          Posledne 2 roky uz ale radsej aj na maratony vozim toho Smart Sama 2,25 SnakeSkin, na max. 2atm. a je to stale bez defektu + v relativnom pohodli.

          0 0
    • TinkTink  

      RR jsem nikdy nemel odvahu poradne vozit, ale NN vozim ve 2,4" na endurku a pohoda, sedi mi – zatim jeden defekt…na cerny trase v jednom bikeparku :-)))

      0 0
      • Karlos009  

        Kde je kupuješ? Všude narážím je na ty užší, 2,4 nikde skladem.

        0 0
        • TinkTink  

          Nekupuju, zn.Schwalbe mi neni az tak sympaticka, ale vsechny co jsem vozil, mi tu zbyly z rozprodeju…

          0 0
    • MlokCZ  

      Hodně dlouho (přes 5tis. km) jsem vozil kombinaci NN/RR a byl jsem s ní spokojen. Největší slabina je na mokru RR vzadu a v některých situacích RR vůbec + o něco větší náchylnost k defektům (hlavně RR) a případně k říznutí (s tím jsem ale nikdy problémy neměl).

      Teď jsem na 14 dní dovolené v Jeseníkách přešel zkušebně na Albert/Smart Sam alpencross a byl jsem ještě spokojenější. Albert drží o chlup lépe než NN, ale není to nijak velký rozdíl. Ale hlavně Albert je za slušnou cenu rovnou ve snake skin verzi. Vzadu Smart Sam byl docela velký rozdíl, drží za všech podmínek o něco lépe než RR. Rychlostně pak ta kombinace na tvrdém povrchu je jen nepatrně horší než NN/RR. Je tu ale už váhový přírůstek navíc, hlavně u SS nějakých 150g.

      Zvolil bych jednu z těchto kombinací, případně ještě zkusit NN/SS (oba nejlépe snake skin nebo SS případně rovnou alpencross).

      Všechny ty kombinace jsou slušný a záleží jestli preferuješ rychlost na tvrdším povrchu a váhu nebo o trošku lepší trakci a lepší odolnost proti defktům, ale zase malinko pomalejší a těžší.

      Hlavně bych nedával RR/RR, to je na pořádné ježdění v terénu naprd.

      0 0
      • ememem  

        moja rec. taktiez som uz vozil vselico, teraz mam asi 1kkm Albert+SS oba Alpencross a nic lepsie z mojho pohladu pouzitia(95% teren, take all mountain jazdenie) som v zivote nemal. Stopa, zaber, odolnost, vydrz – 1*. Konecne neviem co je to defekt. Pripustam ze odvalovanie a vzhladom na hmotnost aj zrychlenie je horsie ako na kombinacii NN+RR ale v mojom pripade to nehra absolutne nijaku rolu. NN+RR je tiez OK mal som ich 2.25 ale je to skratka zavodna guma (co sa aj uvadza tazke vyrazom ako „slupky“ celkom nerozumiem) a navyse podla mna velmi kvalitna cize sa s nimi da uplne v pohode jazdit ale proste ich zivotnost a hlavne odolnost je dana ucelom pouzitia. pokial ale nemas 90kg a jazdis „slusnejsie“ kludne by som ich kupil znova. ak potrebujes sklepat cenu tak podla mna jedna z najlepsich variat cena/vykon je Mythos XC II. ale bral by som iba tie cervene su vyrobene v japonsku (cierne v korei) co je sice jedno ale cervene maju na bokoch volaku aramidovu tkaninu ci co takze su vyrazne odolnejsie ako tie cierne bez nej.

        0 0
        • MlokCZ  

          Chtěl jsem rovnou vzít oba ve verzi alpencross (i když u Alberta to díky vzorku a taky díky rozdílu ve váze snake skin a alpencross verze nebude tak nutné, ten rozdíl je výrazně nižší než u SS, takže tam není přidáno už tolik materiálu), ale alpencross verze teď nebyla k mání ani u dovozce (u Albertů). Když jsem ale nepíchal NN, tak předpokládám, že Albert i bez alpencrossu bude ok.

          0 0
          • ememem  

            inac sorry, som to chcel pisat ako odpoved do hlavneho threadu a nie ti radit.

            0 0
    • wendak  

      Volil jsem Jinej plášť – jakej a tedy tenhle, vždycky když na něj narazim a mám prachy, tak ho beru ;-) www.rockroad.cz/…-p-2101.html

      0 0
    • Zerocool  

      Nemůžu si pomoct, ale pořád mi to tady připadá, že lepší pláště než RR nejsou. Zdá se mi, že je to tak trochu módní vlna a kdo nevozí RR, tak není IN. Je spousta jiných skvělých plášťů v podobné cenové relaci. Z vlastní zkušenosti můžu doporučit KENDU KARMU 1,95 nebo WTB NanoRaptor 2,1. Obojí brutálně rychlé, obojí horší do bahna, NR lépe drží v zatáčkách. NR super pohodlný, snese nižší tlaky. Tož tak asi.

      0 0
    • Dados  

      Děkuju za rady, teď mi taky padl do oka Speed King od Continentalu…tak uvidim..

      0 0
      • Pijer  

        Já ke svému SS zvažuju na předek Moutainking www.bikesport.cz/detail.php?…

        0 0
        • Zerocool  

          vypadá dobře, ale 2,2 se mi už zdá trochu moc…

          0 0
          • Luma  

            vel 2,2 u MountainKing je skoro jak 2,0 jinak mají 50mm bez vzorku a jsou super fakt drží na všem jsou sice trošku měkčí asi moc dlouho nevydrží ale za tu jistotu to stojí a váha je super 460g,mám na nich najeto cca 300km a zatím bez defektu a to je foukám na 2atm ve předu a 2,5atm vzadu při mojí váze 73kg

            0 0
      • marapara  

        To je jeden z nejhorších plášťů od Continentalu

        0 0
    • Trojci  

      Nikdy jsem RR ani NN nepíchl. Ale na RR/RR jsem nejspíš neuměl jezdit – zdálo se mi že v zatáčkách vůbec nedrží. NN je vynikající plášť. Vozím ho dopředu do bahna.

      0 0
      • MlokCZ  

        To by mě zajímalo, jak to děláš nebo případně kde jezdíš, že jsi nikdy RR nepíchnul. A kolik si na RR zhruba najezdil?

        Já mám na RR cca celkem 10 defektů, z toho 9× trn. Ostatní co je vozí v mém okolí na zadním kole (a že už teď jich je docela dost) jsem zažil na společných vyjížďkách tak nejméně dalších 20 defektů (a opět většina trny, sem tam i něco většíno, ale žádné říznutí). Na NN je to výrazně lepší (asi díky vzorku), tam mám ty defekty za těch 5000+ km jen dva.

        Takže doufám, že na SS alpencross to bude lepší, zatím žádný trn (ale najeto zatím moc málo na nějaké hodnocení).

        0 0
        • nox159  

          je to pouze o stylu jizdy jezdil jsem RR bez ochran na HTcku cca 10 000km a za tu dobu 2 defekty. V te dobe jsem si myslel ze jezdim teren :D ale po prestupu na fula jsem behem cca 14 dnu rizl 2 (jeden s cca 80% vzorku druhy uplne novy ) od te doby RR nevozim a jsem spokojeny :)

          :D jj to datum :D

          0 0
    • JMT  

      s tedle ralfy, jinak hutchi python

      0 0
    • Omen  

      znovu ožívám tento thread .Měl bych dotaz na rr i nn .Mám nn vepředu i vzadu a po 700 km je ten zadní těžce oškubaný .Jsou utrhaný špunty .Slyšel jsem že ty schwalbe exra levné na netu nejsou originál .A proto když se kouknu na ty utrhané špunty mají vevnitř měkou hobovitou šedou gumu je to normální??černá guma je u patky silná tak 1 mm proto se podle mě trhaji .Jaké jsou ty vaše?? A k rr slyšel jsem že příští rok mají mít hrubší vzorek jako nn to by se mi pak fakt zamlouvali Díky za příspěvky

      0 0
      • MlokCZ  

        Ty levné na netu jsou naprosto totožné. Co je uvnitř jsem nikdy moc nezkoumal, špunty se mi nijak výrazně netrhaly, vždy jsem plášť dříve sjel (4 kusy na zadním během 5tis. km, poslední ještě drží, kromě prvního vše levné z netbiku za 690).

        Nové RR už se tu několikrát řešili, zrovna teď někdo psal v sousedním threadu, že už ho má na kole a 10km na něm ujeto. Jaký bude (vlastnostmi v terénu) těžko říci, to se pozná za pár týdnů, až ho někdo bude jezdit déle.

        0 0
        • MlokCZ  

          Ty 4kusy na zadním byly RR, NN jsem vozil jen na předním a tam jsem sjel během těch 5tis. km jen 2 a taky žádný problém.

          0 0
        • Omen  

          no přidávám fotku 80 % bočních špuntů je natržených a několik z poloviny pryč tak nevím 720 km se mi právě zdá docela málo

          0 0
          • MlokCZ  

            Fotku sice nevidím, ale stav dle popisu po 720km by se mi taky nelíbil.

            0 0
          • Omen  

            zapoměl jsem fotku

            0 0
            • Memphis22  

              to je drsný, můj RR vzadu má po třech tisících stále ještě všechny špunty, jen je sjetej asi na polovinu, ale ještě ho po asfaltu dojezdim…

              za 700 z kupkola.

              0 0
      • ota  

        mám NN/NN 2,25 cca 700 km,nic mu není.narozdíl od RR drží,nemusím se na nich ve vlku obávat ustřelení

        0 0
    • capo  

      Nějak se přihodilo, že mám jeden z těchto dvou plášťů v rozměru 2,1 a základní EVO verzi zdarma na výběr. NN jezdím již delší dobu vepředu, též základ EVO, a to s NoTubes tmelem na UST kolech. Velká spokojenost. Nyní ale řeším co dát dozadu. Stávající Kenda Nevegal dobře podržela na silnici jsem zpomalení nepozoroval. Jezdím tak 55% terén. Jenže, když jedu po silnici, tak mi zpomalení nevadí, nicméně když závod, tak ten je v terénu, a tam každej prokluz dost naštve. Který z nich dozadu vybrat?

      Tedy řeším zda bude NN/NN nebo NN/RR…

      0 0
      • MlokCZ  

        RR je znatelně rychlejší a to všude. Tedy volil bych dle terénu. Závody většinou moc náročný terén nemají (nebo spíš někdy vůbec), takže tam budeš na NN/RR rychlejší. A NN dozadu možná tak když má být hodně bahna.

        Do náročnějšího terénu jsem ale přešel na varaintu NN/NN (a rovnou na 2,4 šířku) a je to znát i na zadním.

        0 0
        • mr.antik  

          přesně tak, ne všechna technika je jen o sjezdu a brždění, v terénu jsou i roviny s překážkama a kopce.

          Pocitově se mi zdá, že ten NN fakt jede (víc než MK 2.4) – zkusím udělat nějakej exaktnější test.

          0 0
          • Manas  

            Ja tam mel predtim Rubeny Charybdis 2.25 s dusema, ted mam NN 2.25 UST a jede to fakt o tridu jinak.

            0 0
        • Prtko.cz  

          Mám na novým kole SCHWALBE Racing Ralph Evolution 2,25 jake je?? Jezdil jem jen maxiss nebo WTB nanoraptor.

          0 0
      • nox159  

        jake zavody jezdis ze vubec přemýšliš o NN na zadni kolo? :o)

        na zavody bych o NN neuvazoval ani na predni ;-)

        0 0
        • capo  

          No právě že jen dlouhý maratony, a to ani nikterak skvěle. Jedu jich jen pár do roka. Ale třeba na blátivým podkrkonošským by se i vzadu NN uživil bez problémů :)

          0 0
          • capo  

            A teď to řeším jen proto, že v sobotu jedu Sudety. Jinak bych asi ještě dojezdil toho Nevegala…

            0 0
    • Basty2206  

      Volil jsem „jinej plast“ – Specialized The Captain Sport, 26.2.2 . Jezdim ho a jsem maximalne spokojenej, je presnej jak pro All mountain, tak i Trial. Pekne lepi

      0 0
      • kopečák1  

        to není vůbec špatná guma… momentálně je taky jezdím…

        Ale NN líp drží stopu z kopce… zas je ale na tvrdším povrchu pomalejší…

        Až sjedu tyhle spešly, půjdu asi zase do NN.

        0 0
        • Basty2206  

          Je to mozny, nemam s nima zadnou zkusenost. Mimochodem mas kasnyho bika

          0 0
    • abro666  

      ja vozim NN 26×2,40 SS a spokojenost.

      do tezsiho terenu chci zkusit fat albert f /r 26×2,40 ss

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.