• litr1

    Pěkný den všem. Měl bych takový dotaz. Chtěl bych si pořídit nosič kol na tažné na 3 kola. Jelikož s ním chci jezdit delší trasy (zahraničí), tak uvažuji o kvalitnějším a to buď Thule nebo Atera strada. A teď dotazy na modely. Jelikož mám Peugeot Partner/Berlingo (dlouhé a kolmě zadní dveře), tak se mi líbí na Ateře ten výsuvný mechanizmus. V Dtestu však propadnul v tom, že úchyt na tažné nadměrně rezaví. Mě osobně se dle videa dále moc nezamlouvá to uchycení kol na rámu pomocí takového (asi plastového) ozubeného řemínku. Je to pevné? a bezpečné? Mám pocit, že kdo příjde s nožem, tak kola lehce odřízne. Thule je asi jistota. Má někdo zkušenosti s Thule a možnost otevření dveří u Partnera/Ber­linga? Je uchycení na rámu pomocí těch pacek dobré a pevné? Je u obou modelů uzamčení kol bezpečné, aby se dalo nechat auto na parkovišti a odejít třeba do města? Moc prosím o rady, zkušenosti a doporučení.

    0 0
    • jecnak  

      Mam starsi model Strady 3+1. Nejakeho rezaveni jsem si nevsiml. U novejsiho modelu s temi plastovymi paskami (muj model ma jeste nylonove pletene pasky) je uvnitr pasky jeste vlozka z nerezoveho plechu. Dal pouzij hledani, zkusenosti jak se Stradou, tak s Thule je tu popsano hodne.

      0 0
    • mirorek2  

      Thule mi rozmluvil sám prodejce. Made in Poland, moc plastových dílů, kdeže je bývalá kvalita, to proti švédům jinak nic nemám. Ateru sklápěcí pro 3 kola mám 3/4 roku, vozím stále v kufru a jediné co trochu orezlo, je koule. Mechanismus je pevný, zámek na každé kolo, vlezou se i 3 fully. Sklápění super, bez toho bych už nosič asi nechtěl. Najeto s ním asi 5 tisíc km a jediné co odešlo jsou pera v zadu na autě, po zatížení to kleslo jak prase i přes výměnu pružin. Na jiné auto super věc.

      Ty pásky by přecvakl někdo jen pákovkama, je to robustní mechanismus, kolo drží bezvadně. Je ale fakt, že naskládat tam 3 kola chce cvik, nebo nebýt nervák:-)

      0 0
      • Tehu  

        :D asi větší marže z Atery.

        0 0
        • mirorek2  

          po více jak roce používání mu tímto děkuji:-)

          nosič mám v kufru pořád, už jej ani nevyndávám z auta, používám každý víkend i přes zimu a funkčně stále 100%

          0 0
          • Tehu  

            to bych mohl rici i ja s Thule 926, ze po vice jak roce jsem plne spokojen. Vejdou se mi tam taky bez problemu a ruzneho skladani 3 endurka a dam ho i do tak srovnatelne malickeho kufru jako ma moje 3er :-)

            Nic mi zatim neorezlo ani drzak na kouli… :-) jo a ani mi neodesli pera na aute :-D

            Ne vazne delam si srandu :-) ale nesouhlasim s tim plny plastu!!! Hold si to vsechno zakrytuji, aby to vypadalo a atera vlastni ram necha volne na ocich. Jinak jsou oba srovnatelni konkurenti a myslim, ze at clovek veme 926 nebo Vario 3 bude plne spokojen.

            0 0
    • BlickM  

      Mám Ateru Stradu (sklápěcí, ne výsuvnou) … uchyt na tažné nerezne, uchycení kol je rychlé a drží perfektně. Jestli maj řemínky výztuhu jsem nezkoumal.

      0 0
    • 01carbon  

      Mam Ateru za Vianem rozšířenou pro 4kola. 3tí rok. Nerezne, bezproblémová. Plastové řemínky mají kovovou výztuhu. Když jsou kola na nosiči tak přes ně házím ještě velkej zámek Abus a snažím se mít je pod dohledem. Jenom na ty malé integrované zámky bych se rozhodně nespoléhal – vyloupnuté za 30sec a je jedno jestli Atera nebo Thule.

      0 0
      • Esi  

        Hlavně u Thule je číslo klíče napsané na zámku (alespoň na střešních nosičích které mám) tak že neparkovat auto s kolama v blízkosti prodejny Thule, mám osobní zkušenost kdy jsem ztratil klíč, došel jsem do nejbližší prodejny a říkám potřebuju klíč číslo Nxxx prodavač sáhnul do šuplete já zaplatil 150kč a za 1 minutu jsem odcházel, tak že potom si ten držák v pohodě zloděj odemkne a vezme si ho s sebou k těm kolům :-(

        0 0
        • 01carbon  

          To je taký úsměvné. Leč zbytečně složité – zloděj do toho zámečku vrazí něco (šroubovák, dlátko…) a protože je to v plastu, tak je ten zámek za pár sec vylomenej – vzadu ho drží taková podložka na pružince o rozměru cca 2–4mm čtvereční. I kdyby byl vsazený do AL dílů tak půjde vyloupnout raz dva.

          0 0
          • Esi  

            Jo to jo ale na druhou stranu když k tomu přijdeš s klíčkem a odemkneš tak už vůbec nikoho nenapadne že ta kola vlastně kradeš, když na tom vozíme kola tak je ještě máme zamčená lankem k sobě a k tomu držáku

            Edit: abych teda nepomlouval jen Thule tak škodovácká zamykací zahrádka má to číslo klíče taky vyražené na zámku že je vidět zvenku tak že to je asi u více výrobců a nebo je výrobce zámku totožný :-)

            0 0
    • Petr L2  

      Také mám Ateru , připadalo mi, že jsou kola moc blízko,,tak jsem koupil model pro 2 e-biky, tam je mezi koly víc místa. V zásadě je držàk na 2 e-biky hluboký jak standardní pro tři a je to perfekt.

      Původně jsem jel koupit Thule, ale když jsem viděl tu skládačku z hliníku s plastem i na klíčových místech, hledal jsem něco lepšího. Atera byla asi nejbytelnější a i zpracování je kvalitní. Váhově je kupodivu na tom stejně jak to plastově Thule. Zatím po podzimu spokojenost.

      Když nemám držák na autě parkuji v něm kola v garáži, konečně mi nepadají a netlučou ae o sebe☺

      0 0
    • sharkeeCZ  

      Na podzim budu s novým vozem pořizovat rovněž nosič na GULU, ale chtěl bych pro 4 kola. Jaké máte tipy? Předem díky.

      0 0
    • sibicz  

      Známej má nosič na tažný od Thule s takovejma těma uzamykatelnýma packama, kdy k sobě zamkneš vždycky dvě kola. No a v září mu v Itálii všecky kola z toho ukradli, protože to prostě hrubou silou někdo z tý rámovky serval a rozlámal. Takže Thule asi neber

      0 0
      • goofy  

        Hrubou silou o vyrveš prakticky z každého nosiče, takže to asi moc směrodatné nebude. Holt to není zabezpečení proti zlodějům, ale na převoz.

        0 0
    • tromboonen  

      Nevadi Vam u toho jak se zaserou kola kdyz je mokro? Ja na to svy kolo dal jen jednou, pravda bylo to za obytnakem (normalni dodavka, ne prestavba)… ani neprselo, jen byly mokre cesty a kola uplne zajebany takovym tim blatickem z cesty, uplne se mi z toho zvedal kufr… okamzite myti, lesteni a mazani… vickrat bych to svemu kolu neudelal. Vozim jej stejne 90% pripadu uvnitr rozebrane, do kufru kombika se mi vleze i se 70 kg psem.. ale pokud by to neslo, jedine na strechu, tam to tolik bordelu nechytne, asi zalezi i na aute/aerodynamice, ale nase auta maj vsechny zadek typu zaseru okamzite zadni sklo ..

      0 0
      • pavlik6022  

        to bylo asi tím obytnakem, ja je mam i když je mokra cesta čistý . mám Zafiru. a když na kole jezdis v marastu tak se ti z toho taky zvedá kufr? :))

        0 0
        • tromboonen  

          Nevim, na soucasnym osobaku nemam kouli, ale je to Volvo kombik se svislym zadkem, ma i spojler nahore, ale staci abych projel pul kilometru od nejblizsi kaluze a zadni okno (nemluvim o dverich a narazniku) je zasrany… Zafira je trochu vyssi a mozna ma ten zadek jinou aerodynamiku, jestli je mas suchy tak je to fajn, akorat u tehle osobaku ty kola dost precnivaj do strany, ne? Na Vianu jsem to obcas vozil, ne na kouli, ale na takovym tom nosici co se chytne zhora za panty zadnich dveri, to bylo vysoko a sirka tak akorat..

          0 0
          • jecnak  

            Samotny nosic hodne zmeni aerodynamiku. Vetsinou mam kola i po jizde v desti bez nejakeho svinstva z cesty. Zalezi auto od auta.

            0 0
          • pavlik6022  

            nn, u Zafiry jde vidět ve zpětným zrcátku jen kousek pláště, takže cajk

            0 0
        • tromboonen  

          Tak jsem tak trochu lestic a jezdim spis jen silnici… ale i kdyz me chytne dest na silnicni vyjizdce, tak pak meju… blato z terenu je jedna vec, ale totalni povlak mikrocasticema z okresky co se dostanou vsude..

          0 0
          • wilda81  

            „Leštič + žiletka“ tvůj názor vysvětlují, protože kdybys pravidelně dával opravdu špinavé kolo do kufru nebo na střechu, tak rychle změníš názor. Taky jsem vozil dlouho v kufru, ale není nad to, když můžeš nahodit špinavé kolo na nosič, za 2min jsi v autě a kolo pak doma v klidu umyješ. Jako bonus nemusíš umývat nic dalšího.

            0 0
            • oddie  

              Opravdu špinavé kolo dávám do kufru celkem v klidu, mám v něm gumovou vanu, kterou snadno vyklepu. Opravdu špinavé děti dokáží auto ušpinit podstatně důkladněji než opravdu špinavé kolo :)

              0 0
              • Esi  

                no ale zase ta strouhanka co je pod dětskou sedačkou se daleko lépe vyluxuje než ten červenej jíl co máme na chalupě. Kolo se mi teda do auta bez rozebrání nevevejde tak že ho dávám na střechu, jednou jsem se hecnul a zvážil kolo po vyjížďce když bylo opravdu špinavé a to bláto mělo přes 1kg tak že co opadávat do auta by z něj skutečně mělo :-)

                0 0
                • oddie  

                  To spíš zabahněný dětský boty. Je docela až s podivem, kam s nima všude došáhnou :)

                  Na druhou stranu, já to auto stejně občas používám jako náklaďák, a vzhledem ke konstrukci se uklízí docela snadno. Každá sedačka je samostatně vyndatelné křeslo, takže to všechno vyndám ven, prázdný vnitřek vezmu průmyslovým vysavačem, sedačky tak nebo je jen vytřepu a vypráším, a za 10 minut je hotovo i s poskládáním zpátky.

                  0 0
                  • karliner  

                    Počkej, vážně ti trvá vyndat všechny sedačky, vyluxovat kompletně auto a zase vše naskládat zpátky DESET minut?

                    0 0
                    • oddie  

                      A v čem by měl být problém?

                      0 0
                      • jaja01  

                        ze to asi nedelas moc peclive, ted jsem byl luxnout auto a i kdyz to mam tezsi kvuli psum, jejichz chlupy se z koberecku a sedadel dostavaji hodne blbe, tak muj cas 1:05:00 se s tvym 00:10:00 neda moc porovnavat :-D

                        0 0
                        • oddie  

                          No tak to ale asi taky neděláš moc pečlivě, jednou jsem nechal interiér vyčistit a vytepovat, a strávili tu nad tím ve dvou 5 hodin :D

                          0 0
                          • jaja01  

                            no to museli, vzdyt za to chteji tisice :-D

                            0 0
                            • Petr L2  

                              Mě to trvá 15 min. ale podle toho to také vypadá........

                              0 0
                              • oddie  

                                Mně zhruba 10, jak jsem psal výš, ale ono je to dáno tím, co je to za auto. Vyhodit šoupačkami ven sedačky, které jsou jen nacvaklé, je na půl minuty, vyhodit oba koberce a zbyde něco jako povalená skříň, úplně rovná podlaha odpředu dozadu, žádné díry, záhyby, zákoutí. Tam na tom není co dlouho luxovat, kór ne tím průmyslovým kýblem, co nasaje i šutr.

                                0 0
                            • oddie  

                              To jsem si myslel taky, a vzali si tehdy litr. Moc jsem to nechápal. Ale udělané to bylo super.

                              0 0
              • pepek  

                Nejen špinavé děti, ale i čisté manželky a jiné ženy. Zajímavý, že v bytě nesnesou žádný nepořádek, ale v autě si nohy neoklepou, pošlapou a poškrabou prahy, podběhy, pásy pouštějí až prásknou do sloupku. Kapesníčky a obaly zastrkaný všude možně, drobky na sedadle . . . . .

                0 0
                • jaja01  

                  presne nacelniku, je neuveritelny rozdil mezi mym autem a autem manzelky .. a to me doma buzeruje za kazdicky kousicek valejiciho se pradla, pouziteho nadobi, neumiteho umyvadla … a v aute ma bordel jak v tanku

                  0 0
              • tromboonen  

                +1

                0 0
              • michal1968  

                +1

                0 0
            • tromboonen  

              Jo, castecne to vysvetluje, ale ten bordel, co to kolo nachytalo na tom nosici byl smes mastnoty z cesty, prachu a blaticka, takovej ten maglajz jako kdyz zacne prset a nez se to umeje.. navic naprskalo uplne vsude.. holt asi kombinace blbyho auta s blbou chvili, ale kolo se od ty doby vozi rozlozene a v tasce na posteli (v tom obytnaku)..

              0 0
              • Esi  

                Nebo na to kolo ušít z nějakého starého stanu vak kterej by se přes něj dal na tom nosiči, ale nevím jestli by to tam neplandalo až do té míry že by to třeba časem někde ošoupalo lak a podobně

                0 0
        • Petr L2  

          Za Superbem dvě kola a v tohle počasí, než načalo mrznout a kola nebyla nijak zadělaná. Ono bude asi hodně záležet na tom, za čím to je namontované.

          0 0
    • Fran7  

      Já mám už 4roky Thule EuroClassic G6 929 a naprostá spokojenost. Už když jsem ho poprvé instaloval zaujala mě jednoduchá montáž na kouli a po aretaci se ani nehne. Dříve jsem si pujčil i jiné modely a Thule u mě vyhrálo svou jednoduchostí, měl jsem půjčený i jeden zklopný po bokách a tak se dal schovat i v autě (to Thule nedokáže pokud nesklopím zadní sedačky), ale ten se nedokázal nasadit rovně ať sem zkoušel jak zkoušel a to stál 19000Kč. Thule jsem kupoval za 15000Kč hliník a plast nevadí jsou dostatečně bytelné a aspoň je to lehké a neposadí to zadek auta na zem ani s třemi koly a bagáží v kufru pro dva dospělé a dvě děti (Octavia II kombi). Nikdo se mi to ještě nepokoušel ukrást, spíš už se mě ptalo pár lidí kde jsem to koupil, hlavně když viděly jak jsem to lehce zklopil i s třemi koly a otevřel kufr.

      0 0
    • Jenda  

      mám nějakej starší thule na 2 kola, tři jsou fakt max co bych byl ochotnej na nosič rvát, je to děsnej tetris. Některý modely jsou i na dodávkoidní auta, ten můj ne, dveřím vadí. Výhoda je že má vysouvací kolejnice na kola takže po demontáži je zasunu a dám do kufru jedničkový ochcávy. Pro mě je to dost podstatná vlastnost, mám ho tam většinu léta. Kvalita provedení ucházející ale žádnej zázrak to není a za některý detaily bych jim nakopal. Nicméně co jsem tak viděl tak každej nosič má svý mouchy. Jediná nevýhoda na kterou jsem si ještě nezvyk je, že ve zpětným zrcátku vidim jak se tam kola melou což u střešního nevidím. Melou se stejně ale co oči nevidí… :-)

      0 0
      • wilda81  

        Jj jak se sejdou 3 kola, ktera jsi dohromady nikdy nevezl, tak byva usazeni vetsinou dobry tetris :) Nastesti jak zjistis jak je dat, tak podruhe uz to byva v pohode.

        0 0
    • Forester  

      Mám nove Berlingo 2015 a nakonec jsem koupil Thule G9. Zkoušel jsem prázdný nosič na prodejně a v pohodě šel sklopit. Akorát já tam budu mít 4 kola a to bude asi problém. Ty dveře jsou fakt velký. Bohužel nemam otevírací zadní okno do kufru.

      0 0
      • Forester  

        tak už s ním mám najeto pár tisíc a zatím velká spokojenost. Hlavně ta jednoduchost nasazení. Je fakt, že není nejlehčí, ale dá se.

        Dokonce I když tam mám 4 kola, tak otevřu páté dveře od Berlinga, palec nahoru.

        Měl jsem troche starch, jak tam dám 4 kola, ale nakonec bez problem – jedna 29 (XL), jedna 26 (M) a pak dvě dětská 24 a 20.

        0 0
    • ladiki  

      Já používám Wjenzek Alfa 3+1 a pohoda.Sklápění funguje výborně. Dělá se i prodloužená verze offroad, pokud má někdo rezervu na 5. dveřích nebo třeba výsoké 5.dveře

      0 0
      • beavis  

        Mam stejneho Wjenzeka a vzhledem k cene super nosic, ktery udela stejnou sluzbu jako o pulku drazsi Thule!

        0 0
    •  

      mám Peugeota Partnera a potřebuju nosič na kouli pro čtyři kola, prozatím mám jako favorita Peruzzo Pure Instinct 4, skládací, sklápěcí, jednoduché opevnění na kouli pomocí páky, jde dát do kufru (19 kg není málo ale to zpracování mě dostalo) http://www.kupkolo.cz/…kola_z98565/?…

      0 0
      • honhav  

        pekny, za dobrou cenu… ted je otazka jestli pujde sklopit a otevrit dvere s kolama u partnera, kvuli nizke hrane. Druha pak, jak to pojme moderni kola s relativne sirokejma zadnima stavbama…

        0 0
        •  

          velký kola pojme, koukal jsem na web výrobce a o to bych strach neměl, jestli půjdou ty velký vrata otevřít nevím ale i kdyby nešly tak mám vzadu tři samostatný krásně sklopný sedačky a do kuftu se dostanu tamtudy (a Partnera nebudu mít věčně), bonus že držák je skládací a dám ho do kufru kde je menší možnost odcizení což mě vyhovuje

          0 0
      • oddie  

        Mám Peruzzo Siena na 3 kola, zpracování je takové dost humpolácké, nandavání delší (upevnění šroubem), jinak bez problémů. Ten Pure Instinct je koukám o dost dražší, to by mě zajímalo, o kolik je lepší a čím.

        0 0
        •  

          pusť si to video

          0 0
          • oddie  

            Koukám, je skládací, má uchycení pákou a sklápění v lepším bodě, takže kola jdou víc sklopit. To nevypadá špatně.

            0 0
        • Ralan  

          Mám doma ten samý, ale tak za ty prachy co chceš. Odjezdil už několik tisíc KM a až na jeden problém v pohodě. Sice dát tam 3 větší kola je docela problém, 2 bez problému. Jediné co se mi stalo, jednou sem přijel a za boha nešel sundat z koule. Tři jsme rvali za klíč a nic, tak bylo třeba ten šroub listem pilky uřezat a přeřezat závit v té matce na větší. Po opravě zatím žádný problém, tak sem zvědav kdy zas budu za tmy řezat nosič z auta :D

          0 0
    • litr1  

      Děkuji za příspěvky. Asi půjdu to Thule, připadá mi že tak jdou kola připevnit lépe a lehčeji. Ještě se chci zeptat, jestli nějak obalujete rám, k jej přichytáváte k nosiči aby se nepodřel? a dále když se jdete projet na den, tak nosič schováváte do kufru nebo jej necháváte na autě. Díky

      0 0
      • Fran7  

        Asi tak, já už mám vychytáno jak tam ty tři kola dát, teď co už syn má větší kolo musím u prostředního oddělat nebo snížit sedlovku, jinak by moje řidítka tlačila na jeho sedlo, pak vše utáhnout na max, myslím pásky kterými přichytáváš kola a stejně tak zámek na každém kole a ani při jízdě nic o sebe nebouchá ani nedře. pzn. první kolo dám lehce do leva druhé doprava třetí zase doleva, tím zabraňuji aby mi pedály neškrabaly vedlejší kolo.

        Nosič nechávám na autě, všechno dotáhnu nadoraz a zamču a jak jsem psal výš, tak se mi nikdo ještě nepokusil ho sebrat.

        0 0
      • Petr L2  

        Než se definitivně rozhodneš, zajdi si někam do prodejny, kde mají víc výrobců a dobře si je prohlédni. Byl jsem na tom stejně, pročetl kde co, jel jsem do obchodu si koupit Thule a odešel s Atera :-)

        0 0
      • Nutribird  

        Zdar používám Wjenzek a maximální spokojenost.

        http://www.nosic-kol.cz/…lus-3-1.html

        0 0
    • strongpajda  

      budu trošku parazitovat. Máte někdo dlouhodobý zkušenosti s tímto nosičem/držákem na kola za kliku? vezli jsme takhle jednou kola na Gardě Shuttlem a dobrý, ale na delší vzdálenosti si nejsem jistej… co vy na to?

      0 0
    • capo  

      Má někdo zkušenost s nosičem od CarFace? Mám na něj zajímavou nabídku ale nemůžu najít žádné zkušenosti… Prý to je brand patřící autokelly, takže předpokládám že stejný nosič se prodává i pod jiným jménem? Našel jsem zřejmě ten samý ještě pod značkou BuzzRack

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Espen  

      Tak jsem prvně otestoval nový nosič na tažné a super. Vejde se mi v kufru do dvojitého dna, takže pořád při ruce. Nasazení a přidělání kola na 3min. Možnost vést 3 kola.

      0 0
      • zdenal8  

        Bezva. A rampa na světla a RZ?

        0 0
      • oddie  

        To ve mě teda moc důvěry nebudí. Co je to zač?

        0 0
      • kemo  

        No jestli s tímhle nevzbudíš pozornost u policie, tak už nevím s čím.

        Zakrývá to SPZ i světla.

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • mirorek2  

        no tvl, kde se to dá koupit? Vypadá to jako bys to dělal sám, při vší úctě, jak to tam drží? O legálnosti se asi ani bavit nemusíme, to je spíš na šoférovi

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • Espen  

        https://www.tipa.eu/…as/d-141582/

        Drží to fakt na pevno. Po dálnici 150km/h. Kolo celý schovaný. Je to normálně homologovaný,takže rampu neřeším. Na ty víkendový přejezdy někam to úplně stačí.

        0 0
        • Carloss  

          Upozornění: Nosič lze použít pouze u vozidel, kde nosič, nebo v něm upevněná jízdní kola, nezakryjí registrační značku ani zadní světla automobilu. V opačném případě je nutné použít doplňková zadní světla s držákem registrační značky (nejsou součástí nosiče).

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • Espen  

            Já fakt nejsem retardovanej. Hodit odkaz jsem jsem dokázal a i jsem to zvládl přečíst :-D. SPZ skrz rám vidím, stejně tak i světla vidím. Nesmíš to všechno zas tak hrotit.

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
      • Espen  

        Já to sem jen hodil jako další alternativu. Dobrá cena, skladnost a funguje to v pohodě. Rampu si každý může dokoupit dle uvážení.

        0 0
      • kovar  

        Aź tě čapnou , tak počítej minimálně s 5000,– pokutou ve správním řízení.

        0 0
        • Espen  

          Poslední pokuta co sem dostal byla za projetí stopkou bez blinkru, další odbočení taky bez blinkru a neměl sem pás. Bylo to za 100,–Kč. Moc to hrotíš.

          0 0
          • kovar  

            tak pak dej vědět, za kolik to bylo,ale žádné pohádky.

            0 0
            • zdenal8  

              No to se určitě pak přizná až za to dostane flastr, tomu věř.

              0 0
              • Espen  

                Osvětlení SPZ ani spatecka mi nesvítí cca 8 let. Ale že by to někoho sralo sem si nevšiml.

                0 0
                • Petr L2  

                  Přijde den..........

                  0 0
                • kadlec  

                  a predni svetla mas?

                  0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
                • kemo  

                  Kolik tě stojí projít na STK? Kamaráda teď vyšoupli za to, že oranžová není dost oranžová.

                  0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
                  • Espen  

                    Při poslední STK technik říká " vám ty zadní brzdy ale vůbec nebrzdí" a já na to " brzdím jen předníma, jsem zvyklej z kola" :-D. To fakt jezdíte na STK někam, kde je riziko, že vás vyhodí?

                    0 0
                    • Infidel  

                      To víš, tady je jinej svět, žádný pivo na kole, žádnej výlet bez helmy, holt tady jsou sami Dušínové… :-)

                      0 0
                      • Espen  

                        Vždyť já vím. Nemohl jsem si neodpustit kluky trochu poškádlit :-). Že jezdím převážně bez helmy, na normální STK jsem v životě nebyl a za pásy mám už šest bodů, ani nemůžu říct :-D. To jsou ale drobnosti kterými si člověk ulehčí život.

                        0 0
                        • mirorek2  

                          a děti v autě taky bez pásů?

                          0 0
                        • oddie  

                          No, upřímně, nechat si za blbý pásy nadělit 6 bodů je hodně velká hloupost.

                          0 0
                          • Espen  

                            To jsou jediný pokuty co v životě dostávám. A teď jsou pásy za 3b. Že se má jezdit tak, abych nikoho neohrozil, nejlépe ani neomezil respektuji. Ale že mi někdo diktuje, jestli mám bejt připoután ve svém autě, to mi vadí.

                            0 0
                            • oddie  

                              To celkem chápu, akorát ti takhle hrozí, že za chvilku nebudeš jezdit vůbec.

                              0 0
                              • Espen  

                                Však se poutám jak úchyl teď. Mimo město se zapnu automaticky vždy odjakživa, ale crcačky po městě je to vopruz.

                                0 0
                            • samurraj  

                              Já jsem se v autě nikdy nepoutal a poutat nebudu. Mám Octavia 1.9TDI, takže mi to tam nikde nepípá když nemám zapnutý pás. Když někdy jedu trojkovou Oktávkou rodičů tak tam se připoutám, protože poslouchat ten pípák celou dobu je opruz. Jezdím téměř 20 let a za tu dobu mě za pásy nikdy nepokutovali.

                              0 0
                              • Lance  

                                Ja te obdivuju. Si borec

                                0 0
                              • Espen  

                                Tak do svého zapínání pásu zapni spolujezdcův pás a pípad to přestane :-).

                                0 0
                              • lidumil  

                                Ku.va ty si ale borec a velkej chlapák, klobouk dolů. A až vyletíš při nehodě předním oknem z auta, tak Ti budu obdivně tleskat. Umělecký dojem bude určitě za 11.

                                0 0
                                • mirabike  

                                  stačí v necelejch 40ti z boku do auta, co mu nedá přednost a airbag ho nadoživotí posadí na el. vozejk, kterej bude ovládat hubou…

                                  0 0
                              • zderes  

                                +1

                                0 0
          • Max  

            Kde to jezdíš? Myslel jsem, že na stopce se má zastavit. Proč blikat? :)

            0 0
            • Espen  

              Chápu dát stopku někam kde, kde je to fakt blbý a není vidět, ok. Jenže mi přijde, že ty stopky serou teď všude, jak kdyby všechni byli retardi, co nechápou dej přednost v jízdě. Na každou stranu je vidět na 100m a stopka, nechápu. To prostě projede každej, aby nemusel zastavit a cpát tam jedničku ne? A když není na koho blikat, tak neblikám.

              0 0
    • indet  

      Jinak ja si loni zkoušel jak Ateru, Westfalii, Uebler a Thule a to různé varianty a vyhrál to Thule G6 929.Výhodou u G6 929 je jeho bytelnost a to že jej lze hodně vyklopit. Mam MPV a nosič ma dokonce dvě úrovně sklopení, nám stačí i ta první. I náš retriever vyleze pohodlně z kufru. Dále má růžice na dotažení kola s omezením momentu, prostě po dotažení na určitý moment již přeskočí a neničí rám. Nevýhodou je systém zabezpečení hrazdy proti demontáži a povoleni dvěma matkami na imbus u kterých se po čase strhne hrana a pak jdou špatně montovat/demon­tovat. Čísla zámků jsem si tak jako u jiných nosičů a věcí Thule doma vybrousil.

      0 0
      • indet  

        Tak jsem zjistil že ty matky není potřeba demontovat při povolovaní růžic hrazdy. Jinak par poznatku k jízdě v dešti. Mám pocit že se za autem kola v dešti moc nešpiní a stejně tak zad auta, jak když jedu bez nosiče a kol.

        0 0
    • Hejsa  

      Ahoj,

      hledám správný nosič na DH kolo rozvor 1286 mm, 27,5" kola. Můj výběr se zúžil na Thule velocompact 926 ti Atera strada vario 3. Máte někdo zkušenosti s nosičem pro tak velká kola? Díky

      0 0
    • doctor2  

      Chlapi, nemáte někdo zkušenost z tímhle??

      https://www.sbazar.cz/…zne-zarizeni

      potřebuju na 3 kola, 2× 29", 1×26"

      zatím jsem vozil na střeše, ale manipulace a montáž je dost opruz – vysoká střecha (ford s-max)

      mám teď druhé auto doma s tažným, tak uvažuju o změně…

      díky

      0 0
    • Espen  

      Třeba to někoho zaujme. http://www.vseprohobby.cz/…zarizeni.htm?…

      Mám ho 2–3 měsíce, najeto cca 1000 km, i po rozbité Praze. Na kouly drží festovně. Popruh protaguju přes řídítka, ani se to nehne. Fakt lehký a skladný. Mám ho ve dvojitém dnu kufru pořád. Montáž i s upevněním kola super rychlá (2min max). Dřív kolo na střeše a to byl vopruz. A divný pocit, kdy ulítne, nebo zajedu k McDrive :-). Cestovní rychlost klidně 150km/h,ani o tom nevím. Vozím bez přídavné rampy i v noci . To je na každém, rampa lze přikoupit. Je homologován. Já jen, kdyby někdo hledal něco levnějšího než je Thule a tak.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • hompmo  

      tak já pořídil tento..Nosič na kola

      sice zdlouhavější nasazení, ale jak to člověk vyzkouší, pak už to jde lépe.-)

      0 0
    • jIrI___  

      Máte někdo zkušenosti s nosičem Omnibike TB006-D3 ? Cena se mi zdá být férová, tak od pohledu mi vychází líp než Wjenzek.

      0 0
      • jecnak  

        Asi bych spis koukal po bazaru. Pred pul rokem tata koupil levnejsi verzi Atery na 3 kola (takova ta jen sklapeci, ne vysouvaci) za 3500. Prakticky nepouzity nosic.

        0 0
      • Japhy  

        Přihoď do výběru ještě Peruzzo Sienna 3 (dotahování klíčem) nebo Parma 3 (dotahování pákou). Rozhodoval jsem se mezi Wjenzkem a Peruzzo, nakonec vyhrálo po ošahání obojího to druhé a testovací jízda ok. Poreferuju případně za 14 dní, bude test do Rakouska a z5. Zpracování srovnatelné s Wjenzkem, uchycení pákou na kouli se zdá být ok (kopil jsem Parmu), rozšíření na čtvrté kolo se hodí a zamykací plastové matice se dají dokoupit za zhruba 200. za mě poměr cena/výkon fajn.

        0 0
    • kuba.chaloupka  

      Ahoj všem, nebudu zakládat nové téma. Toto je ještě celkem aktuální. Blíží se jaro a já bych potřeboval pořídit nosič kol na tažné pro (alespoň) 3 kola. problém je, že máme řadovku bez garáže. Máme jen zahradní domek, který už je celkem plný (kola, odrážedla, dětské tatry, traktory, sekačka, nářadí, atd. atd.). Proto bych vás poprosil o radu při výběru co nejkompaktnějšího nosiče. zkrátka potřebuji aby šel relativně snadno složit do nějakých rozumných rozměrů, ale zároveň za něj nemůžu zaplatit raketu, rozpočet je kolem 10 000 Kč.

      Do oka mi padly 2:

      Peruzzo Pure Instinct

      Bosal Traveller III

      U toho „Bosalu“ se mi líbí značka ale zase se mi nezdá uchycení třetího kola, kde chybí tyč na konstrukci – kolo je chycené pouze k tomu druhému. u toho prvního mě zase odrazuje pro mě neznámá značka.

      Díky za pomoc.

      0 0
      • Kamilac  

        zkoušel mrknout na HAKR

        https://www.hakrbrno.cz/?…

        0 0
        • kuba.chaloupka  

          na ty HAKR jsem koukal ale nenašel jsem žádný který by šel nějak kompaktně složit.

          0 0
      • jaho007  

        U toho Peruzza dej bacha, aby jsi nedopadl jako já, vyzkoušel jsem dva, oba byly křivé a nakonec jsem trochu připlatil a koupil Uebler…A ten je super.

        0 0
        • kuba.chaloupka  

          díky za koment, ty uebler jsou určite TOP ale mimo moje možnosti…u toho složitelného typu X31S už atakujem hranici 20K…to je moc

          0 0
      •  

        mám peruzo pure instinct ale na 4 kola a max. spokojenost, variabilita/sklad­nost suprová oproti wjenzek co jsem měl předtím, nakřivo ho nemám

        0 0
        • kuba.chaloupka  

          díky, ještě se zeptám…u toho peruzza tam jsou nějaké popruhy, které se mají zaháknout za paté dveře?

          0 0
          •  

            jsou ale je to naprosto zbytečný, ještě jsem je nepoužil, drží to na kouli jako přibitý, navíc se ten utahovací moment jak to na tý kouli drží dá regulovat inbusákem

            0 0
      • jecnak  

        Bazarova Atera Strada – mala a lehka.

        0 0
        • duk  

          +1 mám Stradu Sport M3, je celkem lehká, dobře se s ní manipuluje a mám jí doma pověšenou v pidi komoře na zdi na háku, tak že zabírá minimum místa. Je výhoda že je celkem úzká na šířku, takže se ti vejde do kufru i u pidi aut, co mají málo místa mezi podběhama. Max by mohla být nevhodná pro sjezďáky/endura kvůli té menší šířce.

          0 0
          • Dejv0  

            Včera jsem si přivezl Stradu Sport M2, zkoušel jsem 29" enduro (1200+ rozvor) s prodejcem a pohoda. Dal jsem přednost před Thule, zkoušeli jsme obojí.

            0 0
          • jecnak  

            Jen pro upresneni pro nekoho, kdo by hledal po bazarech, tak u Sportu je zjednodusene sklapeni – nema vyjizdeni dozadu. Starsi verze techto nosicu navic maji hadrove pasky (nove maji plastove s racnou) na upnuti kol a hur provedene upinani ramu.

            0 0
            • duk  

              Tak. Na Transportera, nebo Galaxy ten Sport nebude, tam je potřeba to vyjetí dozadu, ale na normální HB/kombi ideál.

              0 0
              • Dejv0  

                Taky v klidu, mám Galaxy, ale nevím jak na M3. Na Transportera už to nebude.

                0 0
                • MaPa  

                  Co vím tak na Galaxy 2006– jde jen ta vysouvací verze, v jednom testu byl dokonce ten Uebler a tam vadil po sklopení pedál (ale může být kolo od kola jiné)

                  0 0
                  • Dejv0  

                    Jo to se taky hodí upřesnit, mám 2005, starý model.

                    0 0
    • wnat  

      Chcem sa poradiť. Zvažujem kúpu držiaku na ťažné zariadenie peruzo pure instinct na 3 alebo 4 bicykle. Nemáte to náhodou niekto v Brne alebo okolí? Rád by som sa nato pozrel v reále poprípade to nahodil na auto nech mám istotu či otvorím 5. dvere.

      0 0
      •  

        jaký máš auto ?

        0 0
        • wnat  

          Mercedes GLK r.v.2010

          0 0
          •  

            tak to ti fakt neporadím, na mondeu, partner/berlingo se ani se sklopeným zadní dveře neotevřou, na tvým bych odhadl že by to mohlo jít ale pro jistotu někde ozkoušet, já jsem ze severních čech, toby jsi měl daleko:-)

            0 0
            • wnat  

              no práve toho sa obávam druhou mojou voľbou je Thule EuroWay G2 922 tak o skúsim tiež eše pohľadať majú o teraz cez nemecký eshop v akcii za 9300Kč čo nieje až taký rozdiel

              0 0
              • wnat  

                nakoniec to vyhral Thule EuroWay G2 922 ktorý mali akurát v akcii, mám s ním najazdených už vyše 1000 km a zatiaľ spokojnosť

                0 0
    • Sidonius  

      Ahoj,

      řeším koupi nosiče kol na tažné zařízení (Škoda Octavia III Combi), jen si nevím rady s typem.

      Požadavky:

      • nosič pro 3kola (či variabilita)
      • skladnost, když dám do kufru (nevím zda se dá složit)
      • možnost sklopení při otevření 5 dveří
      • nevím zda lze nosič upravit dle počtu kol, mám 29" + 2ks dětské.Vyjímečně 4 kola, jedno bych hodil do kufru.
      0 0
    • rasto  

      Atera STRADA 3 DL + redukce na 4. kolo. Německá kvalita.

      0 0
    • dvojt  

      Řešil jste někdo nosič na tažné zař. na který by se vešlo kolo s rozvorem kol 1300mm+ ?

      Čekám, že na trhu jich zatím moc nebude.

      0 0
      • motacek  

        Mam 1260mm, jeste to nemam na doraz. Tipuju tak 1340 by tam slo dat

        0 0
        • dvojt  

          Super, a jaky model? :)

          0 0
        • goofy  

          To pak musíš koupit H1, ať to kolo moc nečouhá, ne? :-)

          0 0
          • motacek  

            No … mam teda volvo s80, to je celkem siroke, ale nekde jsem cetl, ze pripojene zarizeni a veci na nem muze couhat max o 10cm na kazdou stranu oproti karoserii (nepocitaji se zrcatka) vozidla.

            Takze takove kolo, jak mam treba ja, bych za oktavkou vozit uz nemohl.

            Cili ano, pokud koupíš nejake DHcko dlouhe, tak si k tomu kup alespon Sko Mercedes :-)

            0 0
            • M@rkr  

              Kolo nesmí čouhat více než 40cm přes boční obrys vozidla

              0 0
              • motacek  

                No, nechci se hádat, ale kdysi jsem to řešil a v nějaké vyhlášce našel právě těch 10cm

                0 0
              • mirorek2  

                (3) Přečnívá-li náklad vozidlo vpředu nebo vzadu více než o 1 m nebo přečnívá-li náklad z boku u motorového vozidla nebo jízdní soupravy vnější okraj obrysových světel více než o 400 mm a u nemotorového vozidla jeho okraj více než o 400 mm, musí být přečnívající konec nákladu označen červeným praporkem o rozměrech nejméně 300 × 300 mm, za snížené viditelnosti vpředu neoslňujícím bílým světlem a bílou odrazkou a vzadu červeným světlem a červenou odrazkou. Odrazky nesmějí být trojúhelníkového tvaru a smějí být umístěny nejvýše 1,5 m nad rovinou vozovky.

                0 0
                • dvojt  

                  super dík za info, budu pro jistotu vozit na kole odrazky .))

                  0 0
                • motacek  

                  Jo, to jsem kdysi taky četl, ale někde jsem vylovil právě ten údaj, který jsem zmiňoval výše … bohužel už nevím, kde to bylo. Tak snad je pravda to, co píšeš :-)

                  0 0
                  • mirorek2  

                    tak pravda… je to citace silničního zákona, si to najdi, nic jiného o nákladu tam není

                    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.