Čau borci (i dívky),
řeším takovou věc, dosloužil mi starý fávo, který mám jen na občasný ježdění do práce (protože mě štve jezdit na cyklostezce na horáku) a sem tam v zimně na objetí nějaký silnice, když se mi nechce do sra*ek do lesa. Ale prostě silniční ježdění je pro mě úplná okrajovka. Každopádně při letošním prvním výjezdu na silnici jsem se domů vrátil s popraskaným výpletem a když to kámoš rozdělal, tak zjistil, že je prasklá i osa. Je to tak na nový výplety, což je v rozměru 630 trochu scifi, nebo „nový“ kolo… a tady jsem u jádra pudla. Mám pár možností:
- najít nějakou lahůdku na bazaru s rizikem, že to zase budu všelijak tunit
- koupit hotový B'Twin Triban 540, který všude vychvalují, jako low-entry kolo
- jako RB fan se pokusit se poskládat silnicu na rámu RB… (třeba tohle je můj čaj!)
.
Takže zadání: low-cost low-maintenance kolo pro bajkera, kterej si kvůli silnici nebude holit nohy, bude na tom jezdit jen max do práce nebo občas v zimě v mtb tretrách a s mtb přilbou. Rozpočet 20kCzk, rozměry jezdce 186/95.
PS: štěrkolet, gravel apod. nechcu, na ježdění mimo silnice mám fulla RB IQ, který mi na to naprosto vyhovuje ;-)