• Franca

    Zdravím,

    mám kolo Marida Matts TFS 100-D. Kupoval jsem ho loni, jelikož jsem student, tak jsem si nic moc lepšího nemohl dovolit… Ale ta vidlice (jestli se tomu vůbec dá říkat vidlice) Suntour 80 je HROZNÁ!!! Takže musím kupovat nějakou novou a jak jsem se tak dovídal a různě dočítal, tak kolem 4000,– by mi asi cenově vyhovoval Epicon 2009… Většinou jsem na Epicona v téhle cenové relaci slyšel jen chválu. Co vy na to? Poradili by jste mi tuto nebo snad nějakou jinou kolem 4000,– Kč?

    Díky za odpověď

    0 0
    • Vilém  

      Je to jedna z nejprobiranejsich vidlic zde na foru. Takze staci pouzit vyhledavani a mas co cist na par dni dopredu.

      0 0
    • tassajara  

      ak je ta vidlica nova, je mozne ze sa spravanie este trochu zlepsi, musi sa zabenhut. Alebo druha moznost, ze je malo namazana. Alebo tretia moznost ze si prilis lahky. Alebo 4. moznost ze fakt to nie je nejaky zazrak, ale co s tym chces jazdit?

      0 0
      • Franca  

        No nejsem s tou vidlicí spokojený už od začátku… I když mažu, lehký nijak nejsem, mám 80kg. Takže asi ta 4.možnost :)

        Jinak jezdím prostě všude… asfalt, štěrk, stezky, nějaký sjezd, kořeny, schody atd.

        Kolem 4000,– Kč asi neseženu lepší vidlici než toho Epicona ne?

        0 0
        • tassajara  

          zalezi ako zdvih to ma byt, ak 80 alebo 100 mm, tak aj Suntour Axon, ale to je podobne ako Epicon. Pripadne ak ta vidlica nemusi byt vzduchova ale moze byt pruzinova, mas dalsie moznosti, nejaka Rock Shox Tora, Nieco od Manitou a asi aj dalsie.

          0 0
    • JakeF  

      Radši zauvažuj o výměně brzd. Jinak vidlici za tuhle cenu lepší asi těžko. Možná ještě líp trochu si připlatit a vzít upravenou z TT a myslim, že spokojenost zaručena.

      0 0
      • Franca  

        Tak upřímně… Už mě na tom kole sere skoro všechno, ale nemám finance na to, abych to mohl dát všechno do kupy jak bych chtěl.

        Kolik bych musel vrazit do brzd, už trochu slušných?

        0 0
        • JakeF  

          Hele, dělal jsem to jak to chceš dělat ty… Koupil na začátek ne úplně špatný, ale pořád ne moc dobrý kolo. Pak jsem začal měnit, nakonec jsem narval do kola za 17 tisíc nějakejch 15 tisíc jen na dílech, dalších pár tisíc servisu za práci. Teď si rvu vlasy, protože chci na podzim stavět nový a vidim, že kdybych to radši dojezdil a šetřil, tak udělám daleko líp. A že zrovna vidlici mám určitě horší. Jinak o Epiconu taky přemýšlím na nový bajk, ale spíš tam půjde RST First Platinum z TT, ale ještě uvidim…

          0 0
          • Wojtek  

            vidím že sme na tom stejně,taky sem do kola pořád rval(vidle,me­nič,kola,a jé nevím co ještě)

            ale teď po koupi F1RST platinum sem si řekl dost,už nic nového(jen spotřebák(řetěz kazeta pláště ..)

            a budu šetřit na nového

            0 0
          • Franca  

            No právě… Tohle nechci. Nechci do toho kola narvat tolik peněz. Ale tu vidli musím vyměnit, na té staré už nechci jezdit ani za hovno :)

            Jen si furt drbu hlavu jestli se vyplatí dát asi ty 4000,– za toho Epicona… Bude to doufám úplně o něčem jiném než s tou starou vidlicí?!

            0 0
            • Franca  

              nebo popřípadě First platinum…

              0 0
            • l-e-t-o  

              ale zase když do kola pořád vrážíš prachy, tak si ho přestavuješ k obrazu svému :) Pokaždé, když koupíš nějakou novou věc na svého miláčka, tak je on i ty šťastný.

              Jo, máš pravdu, že to leze do peněz, ale když máš ke kolu vztah, tak ho rád zvelebíš

              0 0
              • tassajara  

                :o)) Tento postup je drahsi a zdlhavejsi, ale v konecnom dosledku kas stroj kde mas presne to co chces. To sa nemusi pri kupe noveho vyssej kategorie vzdy podarit.

                0 0
                • l-e-t-o  

                  a taky navíc tenhle způsob je dobrý třeba pro mě, když si vždy musím dost dlouho šetřit, abych si mohl koupit to nebo ono. Radši si koupím vždy jenom jednu součástku, protože na víc nemám paníze :-D

                  0 0
                • Arteo  

                  JJ,na konci z toho vyleze úplně jiný kolo za úplně jiný peníze :-))

                  Ale jednu výhodu to má.Dá se stále jezdit a průběžně vylepšovat…Mě za týden čekají kliky,brzdy a řazení a budu pro letošek spokojený:-))

                  0 0
                  • tassajara  

                    :o)) Tzv. male radosti – clovek sa niekedy musi potesit sam, kedze niekedy sa tie vacsie radosti predstanu spontanne vyskytovat… ;) A ake kluky brzdy a radenie to bude? Jezisko takto v juli je pozeram celkom v dobrej nalade :o)))

                    0 0
                    • Arteo  

                      No všechno bute Shimano XT,brzdy samo hydro-Disc.Omg to zas bude ranec…

                      0 0
                      • tassajara  

                        xt-super, ranec mozno ale zas to bude inac jazdit hadam :o)

                        0 0
                        • Arteo  

                          No to sotva,to je v nohách,ale doufám,že budu mít na pár let pokoj.Jsem „hobit“,takže jezdím sem-tam podle času a nálady asi 4 měsíce v roce :-)) Loni to byla vidlice,přehaz­ka,přesmykač,se­dlo a gripy.Zbytek už asi zůstane původní (mimo spotřebáku)

                          0 0
                  • l-e-t-o  

                    no, abych řekl pravdu, tak s původního stavu kola mi zůstal už jenom rám (a i ten je přestříkaný), ráfky, sedlovka a sedlo. Všechno ostatní je vyměněné :-D

                    0 0
            • JakeF  

              Já jezdim na tý Gile docela občas drastiky a dá se to. Jasný, žehlička to neni, ale na větších překážkách pomůže. Co jsem ty SRka viděl u kámošů, tak to pruží líp, než mně a stejně jsem ve sjezdech rychlejší. Ale to je pak už o technice a kolik máš naježděno. Ale pokud tu vidlici chceš měnit, tak do toho Epicona jdi, rozdíl to bude ohromnej. Jen řikám, že i na takovýhle vidli se dá jezdit…

              0 0
              • Franca  

                To jsem potřeboval slyšet… Že ten rozdíl bude ohromnej!

                Protože jsem měl strach, že koupím vidli za 4000,– a nepoznám rozdíl…

                0 0
                • JakeF  

                  Ale ještě trošku přidej a kup si ho na tuning testu odladěnej na sebe. To ti z toho udělá funkčně špičkovou vidlici, jen pak nevim, jak to je s údržbou, ale asi to nebude až takovej problém…

                  0 0
                  • Franca  

                    co to znamená odladěnej na sebe? poprvé jsem totiž narazil na tuning test…

                    0 0
                    • tassajara  

                      alebo ho kup neladeny a v cene o dost lepsej…

                      0 0
                    • JakeF  

                      Jo, tak neladěnej je zase za o dost lepší cenu. Tak se rozhodni. Neladěnej je klasika, jak se prodává v krámu, za tu cenu výborná vidlice. Upravená z TT má tušim předělaný mazání a pár dalších věcí, čimž se docílí toho, že je citlivější (reaguje na slabší podněty) a celkově líp pracuje. Zároveň jí dostaneš nafouklou tak, aby to bylo nejlepší pro tvojí váhu.

                      0 0
      • Vilém  

        Tim myslis ty Tektra? jel jsi je nekdy? neprijdou mi vubec spatny. Obzvlast s jinejma deskama.

        0 0
        • JakeF  

          Mám zkušenost s jinejma Tektro, na kole o polovinu dražším a ta značka ve mně nevzbuzuje zrovna důvěru. Ono taky proč jí asi na dražších kolech vůbec nevidíš…

          0 0
          • Vilém  

            Je to lowend, proto ho nevidis na drazsich kolech. Neznamena to vsak, ze se serou. Jsem tak nejak v kontaktu s kseftem kde jsem driv delal mechanika. Kol s hydraulikama od tektra se prodalo dost, srovnatelne jako s lowend shimanama. Tektra se neposraly zadny, shiman se reklamovalo nekolik paru.

            0 0
    • Evilcleaner  

      aepicona určitě ano, ale už upraveného z tunung testu – epicon lod 4,5k kč

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.