• MlokCZ

    Tak už se začínají objevovat nové modely 2010, tak sem můžete dávat odkazy na zajímavé věci, co se nové objeví.

    Začnu Cubem, mají na stránkách komplet nabídku 2010 modelů. Stereo se objevilo i v karbonové verzi s udanou velmi nízkou vahou, kterou jim ale nevěřím (osazení R1 carbon je u obou totožné). Hliníková verze má cca 2,65kg (bez tlumiče), 1,65kg té karbonové verzi opravdu nevěřím dokud to někdo nepřeváží, odhaduju, že pod 2kg mít nebude. Talas je osazován 150mm verzí s 15mm osou, což je super nejen díky tomu zdvihu, ale myslím, že nějaký ten milimetr zvýšení středu tomu vůbec neuškodí (rám je totožný jako 09, tedy v geometrii v popisu nepatrně kecají, i dle měření z fotky mi vychází střed tak o 3–4mm výše než píšou).

    0 0
    • kesu  

      jinak to karbonovy stereo je moc hezkej ram,jen mam pocit ze je tam E2 hlavák a opravdu nechápu proč je tam HighVolume komora

      0 0
      • MlokCZ  

        Bůhví jak to s tou komorou je. BV v popisu znamená verze Boost valve (bude se vyrábět minimálně pro prodejce i levnější verze RP23, která Boost valve nemá). Širší je pouze ne tak velká část těla tlumiče (je to vidět na AMS 125tce) a je tahle verze použitá i na AMS 125tce. Tedy rozhodně to nebude průběhem stejné jako 09 tlumič s HV komorou. Zase tak blbý u Cubu nejsou, u AMS 125tky by to bylo zcela nepoužitelné s průběhem jako má 09 verze s HV komorou.

        Tedy otázkou je, co to vlastně je za komoru a jaký to bude mít průběh.

        A případná výměna komory je to nejmenší.

        0 0
        • MlokCZ  

          A taky je možné, že přepracované tlumení výrazně ovlivňuje druhou polovinu zdvihu a je potřeba pro podobné chování mít odlišný průběh pružiny, tedy HV komoru.

          Dokud se tohle nevyzkouší v praxi, tak můžem jen spekulovat.

          0 0
        • MlokCZ  

          Tak high volume ta komora skutečně je, dohledal jsem to na jednom detailu fotky u Stinga.

          0 0
          • kloubik  

            Pokud by to s HV komorou chodilo až moc po dorazech, čistě náhodou jsem objevil zajímavej návod jak zvýšit progresivitu tlumiče – jednoduše, víceméně zadarmo a doma. Je to vlákno na mtbr.com (včetně fotek) a jsou tam i zajímavý příspěvky lidí z Push Industries, včetně grafů různých průběhů, takže Tě to asi bude zajímat i obecně, nejenom ve vztahu k novýmu Stereu :-)

            0 0
            • MlokCZ  

              Zajímavý odkaz, opravdu mi zaujal, odhadl si to dobře :-)

              Vrtat se sám v tlumiči sice nebudu a případně ho pošlu do TF tuned (což je dost pravděpodobné i v případě, že by průběh byl ok).

              Zatím jsem zjistil, že na jiných modelch Cubu je tlumič s velocity tune M, tedy to samé, co už jsi tu zmiňoval. A ještě jsem k tomu hledal info a něco málo bylo taky na mtbr foru a zrovna v tom vláknu jsem koukal, že si pravědpoboně i něco psal. A z toho vlákna jsem pochopil, že kromě velocity tune bude záležet také na nafoukání Boost valve, kde se to může proklatě lišit. Našel jsem zatím dva případy a to 150psi (použito u SC) a 350psi (použito u Treku).

              A ty písmenka u velocity tune znamenají nejspíš M=medium a další by měly být L=low a H=high, ale nejsem si tím ještě úplně jistý, informací k tomu jsem našel hrozně málo.

              To chování toho tlumiče ale určitě nemůže být stejné jako u předchozích modelů s HV komorou, protože to už by bylo u 125tky i Sterea zcela nepoužitelné. Aby to nechodilo pořád po dorazech (RP23 s high volume komorou a nízkou kompresí, vyšší komprese by to u 2008 určitě nezachránila a ovlivnila jen nepatrně), tak bylo třeba přefoukat až na nulový sag a toho by si všimli u Cubu okamžitě, že něco není v pořádku. Ale uvidíme dle praxe.

              0 0
              • kesu  

                co znamena velocity tune?

                0 0
                • MlokCZ  

                  No to přesně zatím taky nevim :-)

                  Bude to něco ve stylu compression tune, ale zatím přesné detaily netuším, informace pořádné zatím nikde nejsou.

                  0 0
                  • hanz  

                    jseš docela optimistickej s tím že věříš že by si toho u CUBE všimly. Po zkušenostech co mám sem naopak nazoru že výrobci dělaj všechno možný s designem rámu atp a pak na to daj naprosto dementní tlumič. Zastávám nazor že dokud se neprojedeš tak jim nevěř, sou to diletanti.

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      To, že není dobře zvolen tlumič, s tím si nedělám iluze. Když už třeba jen compression tune spousta výrobců jeden rok dává min, druhý max. (včetně Cubu) a rám je pořád stejný.

                      Tohle už by ale byl trošku extrém. Že netrefí trochu průběh tlumiče ke stavbě se stát může, ale tohle by znamenalo, že na tom kole s tím tlumičem ani jednou nikdo nejel. Což je samozřejmě možné, ale co mám info, tak nějaké praktické testy v terénu u Cubu dělají.

                      Ale samozřejmě máš pravdu, že dokud to neprojedu, tak budu vědět prd. Uvidíme až bude kolo. Naštěstí mi tohle nemusí trápit, vyměnit komoru není problém a stejně tlumič nejspíš půjde i na úpravu do TF tuned.

                      0 0
                  • kesu  

                    clovek chvili nedava pozor a hned mu ujede vlak:)) a boost valve je k cemu?

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Zatím netuším, jak přesně je to u RP23 implementováno. Pokud mám použít jednoduchou reklamní větu, tak je to řešení komprese, které by mělo zajistit snížení pohupování bez snížení citlivosti (což je samozřejmě blbost, aby to tak 100% bylo).

                      Tady něco málo informací.

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        Jinak u DHX s tím začali a tam to je hlavně kvůli utlumení konce zdvihu, u RP23 je to implementované a jinak a ovlivňovat by to mělo především počátek zdvihu, tedy hlavně jde o vylepšení platformy.

                        0 0
              • kloubik  

                co jsem ještě četl na mtbr.com, tak ohlasy na nový RP23 s Boost Valve jsou hodně rozporuplný. Spousta lidí si stěžuje, že ten tlumič prostě chodí mnohem hůř než 2009 a možná je to tím, že výrobce kola neřeší, v jakým interním nastavení tlumič přijde, ke kolu se to  prostě nehodí a člověk není schopen si sám nastavení Boost Valve změnit. Vyřeší to úprava jedině v Push, kde prý Boost Valve úplně odstraňujou, protože podle nich nevidí jedinou výhodu kterou to přidává.

                S tím osazováním kol debilníma tlumiča úplně souhlasím s Hanzem, ukázkový příklad je Ibis Mojo, kde sice když kolo designovali, dle výjádření Davida Weagla ladili průběh ve spolupráci s konkrétním tlumičem, ale to bylo v roce 2005 a od té doby na kolo nešáhli a za tu dobu se na kole vystřídala spousta jinak nastavených tlumičů a lidi na to taky pěkně nadávají, a na 2010 RP23 tuplem.

                Kde se nad tím možná trochu teď zamýšlejí je u Turnera kdy celou modelovou řadu předělali na DW-link a pořád s DW spolupracují. Dle posledních informací třeba právě Turner ohlásil, že nebude používat pro modelový rok kol 2010 tlumiče RP23 s Boost Valve, protože nejsou spokojení s tím, jak se tlumiče na kole chovají. (Mimochodem, můžeš mrknout do linkage na Turner 5 Sport 2009 DW link? Jak se ti líbí průběhem, a co říkáš na tak vysoký leverage ratio?)

                0 0
            • kesu  

              zajimave…

              0 0
      • MlokCZ  

        Mně se ta karbonová verze až tak nelíbí. Hlavu to má jinou než hliníková verze. Nelíbí se mi ale ještě další detaily. Lanka jsou vedená rámem, to je pěkné, ale díky tomu zbyla hadička a tu vedou spodem po spodní rámové trubce a to se mi nelíbí. Tak jak to má vedeno hliníková verze, tak se mi to líbí mnohem víc. Aspoň se nemusím rozmýšlet, jestli připlatit hodně peněz za karbon verzi.

        0 0
    • Horyna  

      U Gianta bych ti taky vybral :-)

      http://www.giant-bicycles.com/…/news/13855/

      0 0
      • kihsleek  

        Já už mám vybráno, Anthem dostane brášku – Defy :)

        0 0
      • krokus  

        Nevíte, kdy se nové Gianty začnou prodávat?

        0 0
        • krokus  

          Tady údajně mají modely 2010 skladem. Není to nějaká blbost?

          0 0
          • Horyna  

            Hm to teda čumím. Je pravda že třeba anthem 09 byl v omezeném množství k sehnání taky na konci roku 2008 ale je teprve říjen. To by za chvilku mohli prodávat nový modely v půlce předchozího roku.

            0 0
            • krokus  

              Jestli to třeba není jen nějaká předobjednávka.

              Jinak jak jsi s tím kolem spokojený? Dlouho jsem měl normální HT, na jaře jsem si pořídil AM fulla, ale byl na mě moc líný. Tohle by mohla být zlatá střední cesta.

              Váhám, jestli jít do X2 2009 nebo do X3 2010. Nemám teď moc peněz, zase ale jsou na loňský model slevy. Ale asi to vyhraje X3 2010, protože se mi jednoduše víc líbí:-)

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • Horyna  

                Jsem s ním max.spokojenej. Zdvih bohatě stačí i na občasný poježdění v horách. Až budou prachy tak chci akorát koupit lepší kola. Abych řekl pravdu, sám bych taky nevěděl jestli koupit ještě 09 nebo počkat na nový modely. Osobně bych se nebál aní anthema 08 kdyby se někomu někde válela vyšší řada za dobrý prachy. Největší lákadlo by ale bylo asi tohle.

                http://www.jejamescycles.co.uk/…m127696.html

                Nemám ale volný prostředky který bych do toho vložil :-)

                0 0
                • krokus  

                  Pěkný, ani ta cena není tak hrozná – na to, že je to karbon. Nicméně koupit celé kolo je daleko výhodnější… Kolik tenhle rám váží ve srovnání s hliníkovým rámem?

                  Starší modely Anthemu se mi moc nelíbí, i když věřím, že taky nejsou špatné.

                  Nový model bude mít Elixiry R – ty jsou možná lepší než Stroker Ryde, které se dávaly na 09 (soudě podle ohlasů na fóru, osobní zkušenost nemám).

                  Nevíš, jestli tlumič na 2010 bude mít Boost Valve? Četl jsem na to dost kritiku…

                  0 0
                  • Horyna  

                    JJ rám se většinou vyplatí když na něj máš co pověsit. Váhovej rozdíl nevím, Giant váhy vůbec neudává a nepátral jsem po tom. Každopádně to bude z toho důvodu že Giant nepatří mezi ty co by váhu rámů hrotili na úkor jiných vlastností. Asi bych byl taky pro Elixíry. Ne že by Stroker špatně brzdil ale dílenský zpracování a celkový provedení brzdy mi příjde lepší u Avidů. S tím tlumičem nevím, ale hádal bych že by boost valve by mít nemusel, páč rám by měl být beze změny oproti 09.

                    0 0
                    • Pijer  

                      Třeba na francouzských stránkáh váhu udává http://www2.giant-bicycles.com/…/5270/38853/

                      0 0
                      • krokus  

                        Pokud nekecají, tak je to pěkná váha. S lehkými koly (ráfky ZTR Olympic nebo tak něco), Sidem a gramařskými plášti by snad i bylo možné přiblížit se 11 kg.

                        0 0
                        • Horyna  

                          Tak na gramařský pláště bych se asi vykašlal. Já asi naopak přidám na pláštích. Viděl bych to na příští rok na ust. Jinak mrkni na anthema uživatele Padlos. Ten je na 10,5kg

                          0 0
                • krokus  

                  Koupil jsi sériovku, nebo sis to kolo postavil? koukám, že tam máš komponenty, které se na tenhle model běžně nedávaly.

                  0 0
                  • Horyna  

                    Vychází to ze sériovky. Některé komponenty jsem vyměnil a přeházel na zimáka.

                    0 0
    • ememem  

      mn a celkom zaujalo toto. ta podobnost resp. identicita s 4ever napr. tu  zo vsetkymi moznymi detailami je az zarazujaca. len to potvrdzuje moj nazor co som tu pred casom pisal o 4ever a plati aj pre kellys – jedna cinska fabrika – jeden smjed – ruky prec od toho.

      0 0
      • mr.antik  

        no nevim, s timhle názorem máš dost omezenej výběr :-)

        0 0
        • ememem  

          chapem kam mieris :-),  ved ja nehovorim o tom kde je to vyrobene, vsetci tam vyrabaju ale hento je taka jasna katalogovka cinskej no name manufaktury az to boli. a za tak abnormalne prachy ze kupit si to moze len sialenec. 144 tis. czk??? dobre ratam to je cca 5 600E ? (ak sa pamatas tak 11 000. risskych mariek??). sibe im alebo tomu kto to kupi? a ta zhodnost  je fakt az smeisna vcitane toho ze po 4ever je to dalsi svetovy unikat ktory „vyraba“ jeden a ten isty model odpruzeneho biku na dvoch platformach. ze na to trebars v giante alebo treku este neprisli ake je to super…

          nech si trebars o takom autore hovori kdo chce co chce a nech su tie ich biky ake su ale aspon maju od nich vykres.

          0 0
          • mr.antik  

            No cena je daná asi počtem potenciálních prodanejch kusu (budou na tom jezdit profíci a nikdo jinej si to nekoupí), v podstatě to není nic, na čem by vydělávali. Jen potřebujou ukázat, že umí „dělat“ kola, maj super top model, tak prostě něco vyberou z katalogu, polepí a maj to hotové.

            Vlastní vývoj by z těch pár prodanejch kousků nezaplatili. Ale ještě to neznamená, že tenhle rám je špatnej.

               
            0 0
      • folty.hans  

        jop, letošní modely od Kellysu jsou hodně povedené, beru v porovnání s minulými léty.

        Ono je jedno, jestli je to 4ever a další, když se koukneš třeba na letošní Colnago nebo Spešl, tak barevné kombinace mi přijdou totožné, tedy bílá, červená a nápad nikde . U Kellysu oceňuju odvahu.

            
        0 0
        • folty.hans  

          aha, tak rychleji píšu než čtu, teď koukám, že tvůj názor na Kellys je spíš negativní :-)

          0 0
        • Featherbed  

          Povedené jsou, ale ta cena…

          Základní provedení nese jméno Rabble a za 65 tisíc v něm dostanete mix Shimana Deore a Sramu X-5.

          :-D

          0 0
    • Lister  

      Spešl by měl mít na amerických stránkách kompletní kolekci 2010

      Je ale pravda že designy a osazení se můžou pro evropskzý trh lišit – letos to tak bylo.

      0 0
      • MlokCZ  

        Stump. se mi s tímhle přepákováním líbí + má 140mm zdvihu (také dobré). Ale pořád tam všude možně cpou nějaké ty jejich tlumiče a vidlice a tam kde je třeba Talas, tak zase jen RL verze.

        0 0
        • Lister  

          Pokud se nepletu tak Stump měl 140 už letos. Naopak mě osobně se nelíbí Stump XC, úhel sedlovky je nastavený tak, že při běžném vysunutí má hodnotu kolem 74,5st (sedlovka cca 20cm z rámu) a to už je podle mě pro většinu lidí zbytečně moc. Když je někdo menší, tak se úhel ještě napřimuje.

          0 0
          • JakeF  

            Jak se mění úhel sedlovky různým vysunutím z rámu?

            0 0
            • Lister  

              Měl jsem na mysli FSR XC. prohlédni si obrázek a asi pochopíš. Typičtějším příkladem může být třeba výše uváděné Stereo, kde to je mnohem jasnější.

              0 0
              • JakeF  

                Bohužel nechápu. Fulla jsem nikdy nejezdil, takže mi možná chybí základní informace… Jak se může vysunutim sedlovky změnit úhel sedlovky? (Je to vůbec úhel mezi sedlovkou a zemí?) Jediný, co mě napadá je, že se posune váha dozadu a to kolo se víc „propadne“ ale to by snad mělo řešit nastavení tlumiče.

                Dík za trpělivost :-).

                0 0
                • Lister  

                  Takže vezmeme si to Stereo, kde to je krásně vidět

                  To je typ kola, kde sedlová trubka rámu nevychází od šlapacího středu a proto je k dosažení ideálního posedu více sklopená dozadu.

                  Na většině normálních rámů, kde sedlová trubka rámu vycházi od středu a není lomená to je jednoduché. Úhel sedlovky bude mezi osou sedlové trubky a zemí.

                  U sterea a jemu podobných to ale bude jinak: tam bude důležitá virtuální spojnice šlapacího sředu a konce sedlovky. Jak se pak bude měnit ůhel je vidět na přiloženém obrázku – zelená čára zobrazuje spojnici při vysunutí, které je aktuálně na obrázku. Kdyby bylo sedlo vysunuté až k hraně obrázku, tak by se reálný ůhel více sklopil – červená čára. Při zasunutí by to bylo samozřejmě naopak – úhel se napřimuje.

                  0 0
                  • JakeF  

                    Jo tak :-). Už chápu, dík. Já pořád přemešlel, jak se změní geometrie kola s vyšším/nižším člověkem a takováhle jednoduchá věc mi unikla.

                    0 0
                  • MlokCZ  

                    Při zvolení správné velikosti rámu s tím ale není žádný problém, zvlášť pokud to není tak extrémní jako u Sterea (u Sterea je třeba zvolit tu velikost obzvlášť pečlivě).

                    0 0
          • gargamel  

            Pleteš:-)…stump měl 120.

            0 0
            • Lister  

              Hmm, fakt pletu, díky za upozornění. Koukám, je tam talas se 140mm, tak jsem to asi bral automaticky, že to bude i v zadu.

              0 0
              • McBlacky  

                to není moc šťastný nastavení 140/120 protože to ještě víc zlenivý kolo do kopce a na rovinky. Proto asi šli do 150/140 na 2010. Když XC má už taky 120 tak mezi SJ a XC nebyl takový rozdíl – pro někoho kdo je nejel. Jinak po projetí obou je docela jasno.

                Tlumič s brainem patří na Epica a cpát ho na SJ je IMHO kravina. Ikdyž to rozhodně je cool, inovativní a lze to dobře marketovat laické veřejnosti s přebytečnejma prachama v kapse /cílovka Specialized/

                0 0
                • jIrI___  

                  Jaký je teda rozdíl mezi XC a Stumpem? Na první pohled vypadají skoro totožně a proto jsem myslel, že budou u podobně fungovat.

                  0 0
                  • McBlacky  

                    Budu se vyjadřovat k porovnání 2009 modelů, protože ty jsem srovnával. Spíš jen ze zvědavosti. Osobně jsem měl jasno a chtěl jsem SJ.

                    XC má delší horní trubku a delší zadní stavbu + o malinko jiný úhel sedlové trubky. Celkově to dělá bike línější v technických pasážích. Z mého pohledu na SJ lze naladit posed kdy to dobře jede a v terénu jsi obratnej a ve sjezdu můžeš jet jak s tankem. Na XC toho nikdy nedosáhneš. Kolo je klidnější v lehčích sjezdech a na sypkých šotolinách, ale v moc prudkým to není ono a stejně tak na blbnutí a poskakovaní přes kameny a kořeny to s ním není taková legrace. Pro jezdce kteří nejsou magoři a chtějí se slušně povozit terénem na pohodlném kole je XC ideální volba. Pro terénní maniaky kteří nevynechají jedinou prasárnu a v noci se jim zdá o Alpách doporučuju SJ :)

                    0 0
      • Kubiczech  

        Letos bych si u Spešlu i vybral. Globe Roll vypadá jako fajn kolo do města. Jinak snad ani ne.

        0 0
      • Mr.Duck  

        Tam sem nedávno koukal na to nový enduro, vypadá to přesně na muj novej bajk o kterym si můžu nechat zdát :) Takový sjezdovější než starší modely, aspoň podle pohledu, a co řikali kucí :P

        0 0
      • vojtechposmourny  

        Enduro expert se mi vcelku líbí, až na ten atyp tlumič. Jo a samozrřjmě ze mi tam chybí 36 van :-)

        0 0
    • MAr(c)el1  

      a co rikate na nabidku www.setevensbikes.com/2010 ???

      0 0
    • Gomez35  

      Můj favorit na novou sezónu. Jak jinak :-)

      Liteville 301 MK8 2010

      • Tři verze 120, 140 nebo 160mm (tu chci) 
      • Příprava na Hammerschmidt
      • Příprava na napínák
      • Díra v rámový trubce na vedení ovládání teleskop. sedlovky
      • O 10% větší tuhost oproti starý 301 a ta je sakra tuhá :-)
      • Možnost použití vidlice až 180mm

      Budu se rozhodovat mezi tímto nebo 901.

       
      0 0
      • biker007  

        nad nim taky slintam:)

        0 0
      • vojtechposmourny  

        No tak to vypadá lákavě. Na kolik takovej rám s tlumičem vyjde?

        0 0
      • kesu  

        ale nech toho pořád:)))

        0 0
      • PePu  

        Přidávám se s dotazem k vojtechovi (přemýšlím nad verzí 140 mm). Web Liteville zamrzl u 301 MK5, zdá se. Nicméně jakýsi výchozí cenový bod to asi bude (český oficiální dovozce není k nalezení, na subito.cz žádné údaje nejsou). Hmotnost v M cca 2,8 kg včetně tlumiče není špatná (vycházím z údajů o testovacím prototypu se 150 mm pro německý Mountainbike magazin). Tuhostí je předpokládám myšlena konstrukce nikoliv vlastní chod.

        Nicolai má v této kategorii novinku Helius AC, Rose chystá The Janitor, Titus inovoval FTM.

        0 0
        • jIrI___  

          Nicolai vypadá krásně jednoduše.

          0 0
        • Gomez35  

          Vypadá to na cenu podobnou jako stará 301. Web nezamrznul, ale jedniná další změna po MK5 je zadní osa X-12. Dovozce do ČR bude, ale je více zájemcu a zatím probíhají jednání. Nová MK8 je o 140g težší než stará co mám já, ale zase by měla být tužší o 10% a má spoustu vychytávek. Tuhostí je myšlena pevnost rámu. Ten prototyp v MB magazine, byl postaven ještě na starém rámu. Můžu sem dát pár fotek MK8.

          0 0
          • Gomez35  

            Pár fotek

            0 0
          • kesu  

            hele na eurobike prej neni ta nova sedlovka,uz jsi tam byl?

            0 0
          • PePu  

            Mám pocit, že ještě před týdnem či dvěma jsem na webu Liteville viděl nějaké věty k MK5. Nejspíše tedy už došlo k částečnému updatu a více info bude až po Eurobiku. Jinak fotek se dá najít na netu už vcelku dost, např. zde a dále. Mimochodem nemáš nějaké zkušenosti s porovnáním tlumiče DT vs. Fox na 301 MK8? Přítomnost Foxe byla možná již na předchozích modelech, nicméně jsem z onoho německé fóra pochopil, že to bylo bráno spíše jako horší varianta.

            Také by mne zajímalo chování ve výjezdech, ačkoliv tento dotaz asi nemířím nejlepším směrem (vzhledem k faktu, že zvažuješ 301 160 mm nebo 901). Oproti některým kolům má např. MK7 kratší kyvku – 425 mm (Cube Stereo 430, Ghost Lector+ 440, Lapierre Zesty 438).

            0 0
            • Gomez35  

              Co se týče RP23 na 301, tak jsem ho nikdy nejezdil. Ale co jsem přečetl, tak pro 301 je vhodnější variantou DTSwiss, což mi potvrdili i z Liteville.

              0 0
          • PePu  

            Drobný update informací o 301 MK8

            0 0
    • siafu  

      he Merida FLX na véčkách :) tak to asi už počkám na výprodej toho rámu xD

      0 0
    • Kubiczech  

      Kona 2010 na mtbs.cz

      0 0
    • vojtechposmourny  

      Koukám, že přitvrdili (Hanz).

      0 0
    • vojtechposmourny  

      A přijde mi, že u Fritzze konečně udávají reálnější váhu.

      0 0
    • ropman  

      není možná, nechybí tu něco ? … no přece … Canyon 2010 :-) Ale podrobnosti zdá se až v listopadu

      0 0
      • kloubik  

        Teď jsem mrknul na jejich blog a zaujal mě prototyp novýho ultalehkýho Torgue. 180 mm chodu a váha kola 11,95 kg..... vypadá to naprosto luxusně.

        0 0
        • vojtechposmourny  

          Hmm, hezký, jen by mě zajímalo, jakou životnost to bude mít.

          0 0
          • mr.antik  

            mě by zas zajímalo co je to za vidli RS Prototype

            0 0
            • kloubik  

              To se zatím asi nedozvíme, pokud z vývojovýho oddělení RS něco neunikne. Váha 2200 g je hodně solidní, ale je to prototyp, kdo ví jaká bude finální verze a jestli ji vůbec někdy uvednou na trh.

              0 0
        • Kubas.1  

          Wow! Myslím, že sem našel svůj vysněnej bike :-) Jeslti to fakt půjde do výroby, tak to bude pecka, ale taky to určitě nebude zrovna levný…

          0 0
      • Pijer  

        Zaujalo mně, že rámový set Nerve XC stojí stejně jako celý Nerve XC 4 s RP23. Tuhle politiku nechápu.

        0 0
    • happysafari  

      a nevíte někdo něco o lapierre 2010

      0 0
    • Ruprt2  

      Nej model od garyho má zajímavou novinku.

      Je libo sigle speed? (všimněte si uchycení kola zadní stavby)

      Moucha

      Krom toho i samotný fakt, že Gary prodává frame set je novinka.

      0 0
      • marta  

        Mazlik jak svina ;-). Otazka je, jestli bude frameset dostupny i v evrope.

        0 0
      • kloubik  

        Tahle 29-tka je naprostá paráda. Pro rok 2010 spoustu vylepšení – zvýšený zdvih na 120 mm, chainstay a wheelbase zkrácená o 12 mm, přímé uchycení přesmykače, nová Foxka s QR15 uchycením a FIT patronou… Vidím to tak, že příští rok jdu zas do velkejch kol… Kdyby si tak člověk mohl dovolit mít 2 kola :-( Tohle na normální ježdění a pak něco se zdvihama kolem 170–180 mm do bikeparku..... Jedině ještě kompromis Niner WFO9, jenže to jsou pořád kompromisy a ani jedno není ono…

        0 0
    • marta  

      Novinky z eurobike ve video forme: http://eurobike.bikeradar.com/

      0 0
    • mitch  

      Ghost

      0 0
    • alex44  

      Apache 2010

      0 0
      • Mike  

        Na eurobiku mal kellys na stanku kompy , na ktorych mal nejaku pravdepodobne beta verziu webu.. a ma tam komplet modely 2010 a su tam aj ceny len neviem ci su real alebo nie.. ale vyzeraju realne.. kazdopadne ma moc hezke nove hlinikove full ramy

        0 0
    • jan 2  

      http://www.gtbicycles.com/usa/eng/Bikes/, naštěstí force 1.0 zůstává nezměněn

      0 0
    • beeker  

      Nevíte někdo, jestli je už na netu katalog Superioru 010?

      0 0
    • Snowball  

      mlokote, no to preci mosis miti!!!! :DDD Seste kolo zo sbirky. Co to bude tentokrat, cyklokrosovy full s kulometem? :DD

      0 0
    • pavlix  

      Nové „GT Sensor“http://w­ww.mtbs.cz/Bi­ketech/Preview/GT-Sensor-1–2010-news.html

      0 0
    • pavlix  

      Nové GT Sensor

      0 0
    • kloubik  

      Tenhle Turner RFX 2010 s DW linkem a 170 mm by mohl byt taky hodne zajimavy.

      A ještě jsem narazil na „Yeti ASR7“http://y­eticycles.com/#/ou­rrides/ASR7/WHI­TE/ zdvih 178 mm a co je zajimavy, tak zadni stavba kratsi nez spousta 120ti mmm trail biků.

      Příští rok to vypadá na pravidelnou návštěvu bikeparků a řeším, jestli k Blurovi LT pořídit ještě jedno kolo, nebo ho vyměnit právě za něco univerzálního, jako dvě zmíněná kola.

      Nikdy asi nebudu dávat 2 metrový dropy ani lítat 10 metrů vzduchem, takže pokukuju spíš po něčem co bude mít zdvihy max. 170–180 a nebude vážit 20 kg.

      2 kola by byl asi ideál, ale otázkou jsou finance. Ještě mě napadlo sehnat něco jetýho, např. Konu Stinky, v té levnější verzi by se asi nechala sehnat relativně slušně.

      0 0
      • goofy  

        Jooo… Ten Turner je paradni :-)

        0 0
      • pitos  

        Viděl jsem tvou fotku co jsi tady nedávno dal z nějakého parku a nemyslím si že bys v budoucnu nemohl s přehledem dávat ty 2m dropy a dlouhé polety…pokud budeš chtít.Jestli se naučíš dobře základ tak každá další věc je otázkou tvého morálu:)(alespoň věčinou)

        Ale tebou vyhlídnuté zdvihy(kolem180) jsou na tohle myslím dostatečné.

        Turner vypadá dobře ale raději bych tam viděl tlumič s expanzkou.

        0 0
        • mr.antik  

          Myslim že 180 je více než dostatečné… Ale až budeš mít z něčeho strach, nebudeš to moc svádět na kolo, jako to dělám já :-))

          Většinou jsou největší rezervy v jezdci, takže pokud zvolíš kvalitní rám, tak musí stačit na hodně věcí.

          Jestli jde o finance, tak bych to nehrotil kultovkama, koupil třeba RB nebo něco podobnýho…

          0 0
      • Janouch  

        jsem natom podobne asi u me vyhraje Liteville 901 zadni zdvih 170 s tlumicem DHX 5.0 air a vidle talas

        0 0
    • Jaromír  

      galerky z Eurobiku :

      flickr

      picasa

      mtbnews.de

      0 0
    • pegas  

      nemá někdo odkaz na pellsy co sou v galerce foto?…celkem by me zajimaly jejich fully..

      0 0
    • goofy  

      Norca uz jsou taky na webu a zmizl z nabidky Six :-(

      http://www.norco.com/bikes/mountain/

      0 0
      • mr.antik  

        Koukám že čím dál více se na endura dávaj sériově teleskopický sedlovky, tak už by mohla trošku klesnout cena ;-)

        0 0
        • McBlacky  

          to bych si taky moc přál. Podle mě se hodí na každý horský kolo kromě závodního HT. Teda pro lidi co to trochu hrotí dolekopcem. Už mě nebaví ošoupané sedlovky :)

          0 0
          • Radek Broz  

            A kromě čistokrevnýho závodního DH. I když u toho XC bych už i trochu pochyboval;)

            0 0
    • Hejdik  

      U všech těch fotek nových modelů všech možných znaqček je krásně vidět(hlavně u XC-fullů)kam to pomalu směřuje.

      Mám pocit,že všechny vypadají jako Scott Spark:-)No až si jednou budu vybírat fulla,tak budu mít alespoň z čeho vybírat,mám pocit,že těch možností bude mraky.Ale na druhou stranu mám pocit,že jsou všechny stejný?.)

      0 0
    • Levhart  

      Co si myslíte Cube AMS pro – porovnání modelů 2009 a 2010?

      Ceníková cena 2010 je cca o tisícovku nižší, na druhou stranu má osazení Elixir a RX jen obyč pedály, Elixir pak řazení/smyk SLX namísto XT a všechny tři verze pak taky uváděnou vyšší hmotnost…

      0 0
    • Dubys  

      Lapierre2010-komplet rada

      Obzvlaste ty ctyrstovky (pro race a x-control) se mi libej, skoda jen ze u lapieru si tolik zakladaj na vybave shimano.

      0 0
    • mitch  

      SUP co víc dodat

      0 0
      • Marccoo  

        To je hotovo,co to je RedMetal 10?Kola za dvě pětky!

        0 0
      • Dubys  

        920-tka a 950-tka se na rozdíl od loňského roku podle mě fakt povedly. Akorát škoda, že 920-tka se vrací k shimanu.

        0 0
        • vikicek  

          Jen škoda těch Manitou vidlí, jsem proti nim trochu zaujatej .. :/

          0 0
      • t29  

        marně hledám nabídku rámů… už je nebudou samostatně prodávat?

        0 0
      • Lister  

        Zvláštní – ty rámu jsou už spoustu let pořád stejné a přesto jsou ta kola každý rok jiná. Líbí 930 a 935 – ten víc. Fully vypadají poměrně použitelně, i když se budou při šlapání asi trochu zavírat.

        Na letošní zelenou 920 (nebo 930??) ale nemá nic.

        0 0
      • beeker  

        Nevíte něco víc o té Manitou Match a brzdách Formula RX?

        0 0
    • pitos  

      Devinci 2010.Má někdo nějaké zkušenosti třeba ze staršíma koly této značky?Jde mi hlavně o AM,FR a DH modely.

      0 0
    • rhapsody  

      Koukal sem na meridu, nevíte proč vynechali TFS řadu 900? :O

      0 0
    • Skicross  

      Corratec 2010

      Můj favorit je X-Vert S 0.1

      0 0
    • mitch  

      Apache 2010

      So, as you like it?

      0 0
    • Lister  

      Marin 2010

      Celkem dost se pracovalo na novém ročníku, asi největším lákadlem bude přepracovaná série trailbiků se zdvihem 120mm – vypadají pořád stejně, ale bylo toho upraveno celkem dost.

      Designy a osazení pro evropský trh se mohou lišit – na anglických stránkách jsou designy jiné, než tady.

      0 0
      • Zubak  

        Na ofiko stránkách http://www.marinbikes.com/2010/ Martina jsou exportní verze pro Evropu mimo V.Británie. Už mám objednanou 5.8ku do prosince je doma:-))

        0 0
        • Lister  

          Jestli jsem tě pochopil, tak to co je na stránkách bude i v Evropě, ale ve VB budou designy jiné??

          Takže taky přezbrojuješ – co staré kolo, to jsi prodal??

          5.8 se mi taky moc líbí a chtěl bych si koupit, takže možná budeme mít zase stejné kolo :-)

          Kde jsi objednával??

          EDIT – aha už to chápu, exportní verzze budou ty s označením EXP

          0 0
          • Zubak  

            Pochopil jsi to správně, V.B. má jiné nároky má to snad na Sramu v kombinaci SH, na stránkách USA je přesně verze pro nás:-)

            Objednával jsem přímo u dovozce (odběr osobně) kola tu budou snad listopad až prosinec. Předešlého Martina jsem střelil minulý týden. Tak že jsem v očekávání a moc se teším, 2010 jse jim opravdu povedl a navíc na tento rok dávají doživotní záruku na rám, ložiska a vahadla.

            0 0
    • Tygr  

      a mě se líbí tohlensto kolečko… http://www.ghost-bikes.de/…in/amr-7500/

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.