• KoudakT

    Na netu jsem narazil na tenhle clanek. Na bike foru mame odborniky na vsechno, takze co myslite? Zabije tohle Eagla??

    https://m.vtm.zive.cz/…iky/a-194073

    0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Prasopes  

      Zajímavé a mechanicky působivě jednoduché, ale v jakémkoliv režimu se všechna síla přenáší přes 2–3 velmi subtilně působící zuby… Moc nevěřím, že to bude mít dostatečnou odolnost pro dlouhodobý reálný provoz

      0 0
      • tromboonen  

        Není to nic novýho, fungovalo už někdy před válkou, nový je to, že tam jsou ložiska (ty od Ceramic Speed vydržej dost), že to bude jednou řadit (zatím údajně nefunguje) a že je to celý lehký… myslím, že materiálově se to zvládnout dá.

        0 0
    • Jakobo  

      Vyvojove to speje ke kostitrasu s primym pohonem predniho bez vsech tech zbytecnych retazu, vorlu a dalsich vocasu. Dopredu aspon 48" a dozadu 16" by mohlo stacit, viz vysledky studie cislovky bohate publikovane a obhajene v nekolika vlaknech i tady na BF. Pak jeden univerzalni prevod do rychla a povinny elektromotor vyresi problem jakehokoliv stoupani.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • iron.hide  

      to neni pohon, to je kuchynske nacinie a struhaju sa na tom brambory

      0 0
    • THORX  

      Jestli vymře klasický pohon, tak přestávám jezdit :)

      0 0
    • milan.v  

      Humus…

      0 0
    • michomin  

      Jo, není nad kardan.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Lišák  

        Jo, nebylo by nad kardan, kdyby ten kardan vedl z převodovky umístěné ve středu šlapání, s minimálními ztrátami a minimální váhou. To by byl pohon z říše fantasie ;-)

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • filipino_23  

      taký kardanovo-šnekový pohon. Som zvedavý na živostnoť rolniček. Podobný princíp máme v práci na CNC pri pretáčaní magazínu s nástrojmi

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Ondraj  

      Podle mě slepá cesta. Hezký to je, ale v reálném provozu to nebude fungovat spolehlivě. Tam, kde se řetěz rozumně vypořádá třeba s nečistotami, tady bude problém. Náchylná ložiska, tuhost kazety… Mám takový dojem, že jako čistě mechanické řešení s možností změny převodů už žádný zázrak neuvidíme.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.