Zdarec, hodlám zakoupit druhou sadu komplet. kol a dat na ne nejaky plast vhodny na silnici. Na nove nejsou finance, tak chci neco bazaroveho. Nevite o necem, popripade co byste doporucili? Dik za info.
Zdarec, hodlám zakoupit druhou sadu komplet. kol a dat na ne nejaky plast vhodny na silnici. Na nove nejsou finance, tak chci neco bazaroveho. Nevite o necem, popripade co byste doporucili? Dik za info.
Premyslim o tom taky uz dva roky-zatim jsem to vyresil nakupem velke pumpy (to vecny prehazovani a hlavne foukani me pekne …:) Na silnicni sadu kol mam adepty :
cestny naboj radsej nie, kedze maju vacsinou mensiu sirku do ramu, nie 135 ale 130mm. A tiez ked sa rozhodnes zobrat to do terenu tak to mozno tak vela nevydrzi
Taky mě to už napadlo, ale nevím co na to řetěz a různě ojeté kazety?
Na kazetě mám cca 600km a řetěz zatím v pohodě splňuje normu, takže to by mělo být bezproblémů. Jinak samozřejmě pravidelně měnit. Původně jsem chtěl zakoupit silničku, ale ty prachy… Takhle budu mít navíc rezervu, když probrzdím první pár ráfků.
Teda nevim, ale ja koupil jetou silnicku co na moje jezdeni staci za min, nez bych vypletl zadni kolo.
Mam 2 pary kol a prehazuju pri vymene prehazuju kazetu, menim ale terenni plaste a poloslicky, takze casteji menim jen predni kolo, na zadnim vozim vetsinou poloslick (ted napr. conti doublefighter). Kdybys chtela mit na silnicnim paru treba i silnicni kazetu, tak se da menit s kazetou i retez (se sram spojkou), ale to uz bude mozna narocnejsi, nez s kvalitni pumpou prezout plaste. Pokud budes jezdit stejny retez s ruzne ojetyma kazetama, tak se retez zrejme driv vytahne, ale pokud bude retez i kazety v norme musi to fungovat bez problemu.
nevím jaké máš finanční možnosti,ale já právě takové kola prodávám za 5500kč.ráfky mavic317,náby ritchey pro disk dráty nerez černé 32děr.jestli máš zájem volej 737851410.najeto 800km,přidám i lx kazetu.
dik za nabídku, ale to ještě budu muset přišetřit. :-( Jinak všem děkuju za informace a názory.
Za tu cenu uz muzes mit plnohodnotnou silnicku, ktera svoji praci jako druhy kolo odvede.
Můžeš mi prosím poradit, jakou silničku? Vůbec se nevyznám v osazení, rámech…
Ja tezko :)
moj syn ma napriklad asi vela rokov staru (1987) Attalu na galuskach, ktora vazi 9.5 kg. Kupil som ju pod 1000,–SKK. Prakticky nebola pouzivana – ako nova. Pouziva ju sice iba zriedka ale na casovke do vrchu bol s nou uz trikrat na bedni.
Pokud si poridis silnicku v cene te sady kol bude to hrozna slupka a od jezdeni to akorat znechuti – vlastni zkusenost (proto jsem se toho srotu zbavil a zatim poridil jen uzke plaste 26×1)
To zalezi. Pokud novou v krame, tak samozrejme, ale pokud po nejakym byvalym silnicari atd…
Pokud vis kde sehnat dobrou jetou silnicku za 3500,– sem s ni
Nevim :( Po tak luxusnich se ani nedivam :) Sam mam za polovic :)
Jinak treba tohle mas za 5000,– Prodam silnicni kolo znacky GT model EDGE,hlinikovy ram material 6061-T6,vybava Campa Veloce 8 speed,pedaly Exus,rafky Mavic CXP 30,vel.60,kolo je stare 7let,ram je jako novy-supr lak. Nerikej mi, ze to na najizdeni kilometru po silnici nestaci. Jasne, ze to neni na pozovani pred hospodou, ale o tom to snad neni.
jo tu uz by celkem uslo ale dalsi vec je neco takoveho jeste sehnat v odpovidajici velikosti
na pozovani pred hospodou nepotrebuju nic ale kdyz se pod tebou ma kroutit ram treba 150km ktery jedes se silnicarema na kolech o dost lepsich proste to jezdeni znechuti
Já si myslím to samý. Pokud máš slušnýho bika a koupíš si pelešinu silničku jen, že se občas svezeš tak tě to na tom šrotu nebude bavit a sinice bude pro tebe naprosto nepochopitelný ježdění, kterýmu se budeš vyhejbat jak čert kříži. Jo a taky to řeším těma tenkejma pláštěma. A až bude vata, tak půjde domů nějaká čistokrevná silnička.
sinice jsou taky nepochopitelný, ale byla myšlena SILNICE.
Az teda tu druhou sadu poridim tak rozhodne se silnicni kazetou a budu vzdycky prohazovat i retez (se Sram spojkou nic narocneho :)
To je fakt, to sem napsal blbe, kdyz budes mit na kazdym paru jinou kazetu, tak uz je nebudes muset prehazovat:)
Já mám bazarový celý kolo. A nic nepřehazuju, jenom přesedávám :-)) A ještě mám na každém jiné řazení, ale asi to přehodím.
Když už budeš pořizovaz 2. kola na místo silničky, tak si pořiď 28". Klasický silniční se silničními plášti. Na silnici Je to lepší než 26" .....
A kam je nasadí, já měl za to, že má MTB a na něj chce pořídit druhý kola.
Však jo. 26" s bikovim pláštěm má asi 2–4cm kratší průměr (samozřejmě záleží na druhu plášt) než silniční 28" s silničním pláštěm…
A do rámu i do vidlice se to vejde úplně vpoho a ještě je tam mezera…
Ale musi mit kotouce…
A nebo se řídí heslem Brzdí jen zbabělci.
Omlouvám se. Mě to příde normální páč ty kotouče mam, ale na véčka by to asi nepaslovalo…
V nejakem starsim Veli kde se psalo o podobnem tematu byla fotka i s V+nejaky adapterek aby se dali namontovat na ty vetsi rafky ale to uz by pak bylo pri prohazovani kol dooost prace
Tak kotouce bohuzel nemam a brzdim celkem rad. :-)) Je to zdravejsi nez nebrzdit.
*****
:-) Tak takhle jsem před pár lety začal taky, a skončilo to 3mi biky celkem :-)