• jarec20

    Zdravím ,koupil jsem novy retez prvni výměnná na novem kole po cca 2000km.Misto kmc x11 jsem omylem koupil Kmcx11EL.Na elekro kola nemel by byt s tim problém ale kdyz jedu tak to cvaka kazeta i převodník je ok….sedne si to časem nebo ma nekdo s tim zkušenost ?Diky

    0 0
    • roman 3D  

      sice se tam nehodí ale dýl vydrží, dej kazetě pár desítek km, ona povolí

      0 0
    • jarec20  

      Zkušenost od známého co menil retez tak i prehazku rikal ze to jede na tom vytuhnutém retezu a pak das novy tak se to muze byt spolu trochu jako jdeuen o cvakani nic extra ze by to neřadilo to ne …jen obavy jestli twn retez určeny na ebike podle kol co maji maji stejne prehazky atd takze by to sedet melo …????????‍♂️ale

      Cvaka to no jak slapu mozna mam trochu sjety převodník nevim ted to nemusi asi sedet dokonale ale jestli ma nekdo s tim zkušenost jen…kdyz dam novy stejný co byl tak to bude delat to same si myslim

      0 0
      • Kouba_2005  

        Jako tohle přečíst, to je kumšt :-)

        Jestli jsi na ten předchozí řetěz najel 2000km, tak můžeš mít některé pastorky ojeté víc než jiné – záleží, jak na tom jezdíš (kadenčně/silově) a pak na nich nový řetěz může střílet. Na převodník s ojetými zuby se spíš řetěz „lepí“ než že by střílel. Měřil jsi ten řetěz měrkou? Na řetězu je důležitý, aby byl pro stejný počet pastorků, jestli je pro elektrokola nebo pro biokola je fuk.

        4 0
    • Chlebovnik  

      Nesedne.

      Máš to blbě protažené mezi kladkami přehazovačky.

      5 0
      • Regnialf  

        Hmm to jde ?

        Na foto to vypadá v pohodě.

        0 0
        • Zvanty  

          Řetěz má natažený přes zobáček v polovině vodítka

          3 0
          • Regnialf  

            :-( Tak toho bych si z takové fotky nevšiml.

            Zvětšil jsem, a vypadá to, že máš pravdu.

            0 0
    • Witcher4  

      Here are a few things you can consider:

      Compatibility: While both the KMC X11 and X11EL chains are designed for 11-speed systems, there might be slight variations that could lead to compatibility issues, causing the clicking sound. Make sure the new chain is properly seated on the cassette and chainring and that it's the appropriate length for your bike's setup.

      Break-In Period: Sometimes, new chains require a bit of a break-in period to settle in and work smoothly. However, the clicking sound might not necessarily disappear entirely on its own.

      Installation: Double-check that the chain has been installed correctly and is properly lubricated. Incorrect installation, misalignment, or insufficient lubrication can also contribute to noise issues.

      Chain Wear: If your new chain has been installed on a cassette and chainring that have seen significant wear, the new chain might not mesh perfectly with the worn components, leading to noise. Make sure the rest of your drivetrain is in good condition.

      Derailleur Adjustment: Ensure that your bike's derailleur is properly adjusted. If the chain is not shifting smoothly between gears, it could be causing the clicking sound.

      Chain Tension: Check the tension of the chain. If it's too tight or too loose, it can cause noise and poor performance.

      Seek Professional Help: If the issue persists and you've exhausted all your options, it might be a good idea to have a professional bike mechanic take a look. They can provide expert advice and diagnose the exact cause of the clicking sound

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.