čau jenom by mne zajímalo jestli to už někdo z vás má.jak jsem to viděl na fotce tak to vypadalo,že to nemá adaptér na přidělání k rámu nebo vidlici,ale že se to šroubuje přímo.to by mně teda dost naštvali.dík za odpověď.
čau jenom by mne zajímalo jestli to už někdo z vás má.jak jsem to viděl na fotce tak to vypadalo,že to nemá adaptér na přidělání k rámu nebo vidlici,ale že se to šroubuje přímo.to by mně teda dost naštvali.dík za odpověď.
Pro 160mm kotouce se to sroubuje primo. K cemu vlastne ten adapter potrebujes ?
no jde o to,že já mám xt a tam ten adaptér je a má to tu výhodu,že až na ten adaptér se přidělá ten třmen tak na tom třmenu je místo kulaté díry na šroub oválná a kvůli tomu se ten třmen dá super vyladit,aby desky neškrtaly o kotouč.jak jsem před tím měl magury tak tam to taky bylo bez adaptéru a ladilo se to totálně na hovno.
Záleží jaké si objednáš!!! XTR se dělají obě varianty, jak Postmount, Tak IS už ti to psal nahoře maxtor Obrázek je ta verze kterou chceš
A verze IS
A ještě je rozdíl mezi IS na přední brzdu a IS na zadní brzdu, takže dohromady 3 varianty.
To jo, ale i ten zadní můžeš dát dopředu na 180mm kotouč a přední dozadu ale s 140mm kotoučem To jsou míry bez adaptérů :-)
Aha, tak to jsem netušil!! Ani to snad nikde nepíšou. No já mám 160/160, takže se to mě netýká. V tom případě už ale vůbec nechápu upozornění člověka, kterému jsem prodal přední třmen IS XTR, když tvrdil, že jsem mu sice prodal třmen zadní brzdy, ale že mu to nevadí. Asi v zadu vozí 140…
Nebo 180 vepředu :-)
Nebo 180 vepředu :-)
Nebo obojééé:-))
jo dík za to foto přesně tohle chci,ale ještě to musím doladit,protože asi budu kupovat celé kolo a oni tam nepíšou,kterou variantu tam dávají.dík.
No asi tu, která tam pasuje:-)) jediný zádrhel může být, kdybys třmen IS potřeboval na vidlici s PM a kotouč 160 mm. Pokud chceš větší kotouč, přeadaptéruješ obojí a třmen PM i na vidlici IS se 160 mm kotoučem.
K tomu jsou u XTR třmene na IS takové vymezovací krožky (spacery) které se dávají mezi úchyt na rámu a úchyt na třmenu a tím to doladíš. Výhoda PM/IS adaptéru je v tom, že tyto spacery nepotřebudeš a stačí doladit v tom oválném otvoru, u třmenu na přímou montáž IS je zase úspora hmotnosti a podle mého názoru i vzhledově je to hezčí.
XTR se standartně dělá už od roku 2003 (první model kotoučovek XTR) na IS i PM zvlášť – tj. ne jako u nižších sad, kde je všechno automaticky na PM a na IS se dává adaptér. Adaptér na větší kotouč není problém.