Kdy necháváte komplet preplest zaplety? Mi na GT grade během měsíce 3× praskl drát, pokaždé jiný, a dopletání po jednom mi leze do peněz – tipuji ze je čas to nechat preplest cele :(
Akorát bych čekal, ze vydrží více než 5000km!
Kdy necháváte komplet preplest zaplety? Mi na GT grade během měsíce 3× praskl drát, pokaždé jiný, a dopletání po jednom mi leze do peněz – tipuji ze je čas to nechat preplest cele :(
Akorát bych čekal, ze vydrží více než 5000km!
To je dost slabota 5000.
Mě na úplně obyčejných kolech z mtb za 15000 začaly praskat až po 8 letech a zhruba 23 000km. Sice mám jen něco pod 70kg, ale kola dostávaly zabrat rozhodně víc, než na co byly určený.
ja myslim, ze GT grade neni MTB, tj to srovnani je irelevantni :)
Není to sice mtb, ale dráty má stejné… Nebo, že by mělo Grade nějaké speciální dráty? ;-)
Myslel jsem spíše terén, kde se s takovým kolem obvykle jezdí
Mavic crossone cca 4tis km a kolo na odpis i s nabojem. Pak mi ty umelci v servisu dali jebku FORCE basic disc nebo jak se to jmenovalo – po 800km to slo do kontejneru. REMERX ROCKY DISC i s jejich nabojem zatim bez zavad cca 5tis km.
Mam 140kg :) , rafek 622mm, jezdim silnice a zpevneny cesty. Teren minimalne.
Váhový limit Maviců Crossone je 100 kg, takže jsi ho překročil skoro o polovinu :-).
Ne skoro, limit byva vcetne vybaveni a kola.
tak kdyz se vykasles na pumpicku, dusi, naradi a jezdis jen v trenkach a bez helmy, tak je prekroceno jen o 40%. Win-win
Ale ty kola jsou dvě a váha se rozkládá v poměru řekněme 60:40.
Při dopadech, nebo manévrech na přední, či zadní se ti nic nerozkládá…
jseš si jistej, že je to takhle?
Já ty váhový limity chápu spíš jako „hmotnost jezdce“
Jistej si nejsem, chci věřit, že to nejsou až takoví sráči a že nosnost zapleteného kola je nosnost zapleteného kola a ne kumulovaná nosnost páru.
Ale ona to nosnost paru je.
Singlespeed: Váhový limit Maviců Crossone je 100 kg, takže jsi ho překročil skoro o polovinu :-).
To jsem taky zjistil, když jsem se o to začal zajímat. Jenže jsem kolo kupoval jako laik a svěřil jsem se do péče nejvyhlášenějších odborníků v širokém okolí. Bohužel jsem se nejen tímhle hodně zklamal. Víc to nemá cenu rozvádět, už jsem to tu psal jinde…
Rozplést, zjistit, zda není kopnutý ráfek, nově zaplést 2 mm dráty a měl by být na delší dobu klid.