Jake je podle Vas obvykla lhuta pro dodani zbozi z eshopu, u ktereho je uvedena dostupnost skladem resp. kdy uz je to podle Vas za hranou? Diky.
Jake je podle Vas obvykla lhuta pro dodani zbozi z eshopu, u ktereho je uvedena dostupnost skladem resp. kdy uz je to podle Vas za hranou? Diky.
Tak ± 3 dny až týden, podle obchodu a dodavatele. Nicméně už se mi stalo, že za pár dní z eshopu vylezlo, že sice u zboží mají uvedené skladem, ale ve skutečnosti už ho nemá ani dodavatel.
..podle obchodu a dopravce… samozřejmě :)
Mám stejnou zkušenost, akorát mně ještě tvrdili (po týdnu), že ho má dodavatel dovést. Po skoro třech týdnech jsem jim napsal co teda je a oni, že jim ho nedovezl. Tak jsem objednal jinde a hned ten den mi přišel mail, že už to mají, jestli chci zboží poslat… (nejednalo se o věci na bike)
V kšeftech kde nakupuju, mají věci skladem a nemají dovolenou většinou do druhého dne. Za předpokladu že objednávám dopoledne. Často mají specifikováno, do kdy musíš objednat, aby to bylo druhý den doma.
Namátkou: kupkolo.cz, koloshop.cz, bikesport.cz … s těmi mám, co se doby dodání skladového zboží týká, pozitivní zkušenosti.
Tak tak, většinou do druhého dne (při objednávkách dopoledne), případně třetí nebo po víkendu. Pokud není zboží skladem (typické kupkolo s dostupností 3–5 dní u některých položek) jsem ochotná čekat i týden. Samozřejmě záleží i na způsobu platby, pokud posílám peníze předem na účet (v poslední době vasecocky.cz, kupkolo.cz, slackshop.cz, mall.cz skialpshop.cz apod.), samozřejmě se doručení může protáhnout o dobu potřebnou k převodu peněz.
Ale mluvím za Brno, netuším, jak funguje pošta/PPL/DPT a další na menších městech nebo vesnicích.
S poštou respektive dobou dodání mám zkušenosti veskrze kladné. Obyčejný balík je převážně druhý den od podání eshopu na odesílací poště doručován poštou doručovací :). Tzn z pošty na poštu se přes republiku dostane i obyč balík v noci (netřeba připlácet za dodání na druhý den či jak se ta jejich služba jmenuje). Ověřeno vícekrát mezi městy s 20tis obyv na různých koncích republiky. S PPL, DPD, Fedex tytéž zkušenosti.
Někde taky mají „skladem na prodejně“, „skladem“ a „není skladem“ V pondělí jsem objednával zboží „skladem“ a teď mi psali, že zátra si ho můžu vyzvednou na prodejně. Takže asi ten týden.
Imho u většiny e-shopů to funguje následujícím způsobem:
dostupnost skladem = máme a pokud nezapomeneme, tak okamžitě pošleme
dostupné do 5 dnů = tušíme, kde to sehnat a jakmile seženeme (a nezapomeneme), tak posíláme
dostupné u dodavatele atd. = ani netušíme, kde to seženeme
Dodal bych dostupnost skladem=skladem ano, ale u dodavatele a ne na 100% Takhle taky funguje hromada eshopů.
To je fakt, já takhle kupoval stůl na pinec a všude ho měli jako že skladem, ale vždycky když sem tam volal, tak dělali že nikdy žádnej pimpongovej stůl v životě ani neviděli.
Já měl ze 3 eshopů objednanej grip na snowboard. Vždycky ho měli skladem, do dvou dnů přišel email, že se moc omlouvají, ale už není ani u dodavatele. Přijde mi to jako doména menších a mírně pochybnějších eshopů, který většinou nemají vlastní sklad.
Já v jednom shopu objednal věc „skladem“ a za cenu cca. 700,–Kč. Další den přišel mail, že věc skladem není, ale že může být za měsíc za cenu 1.200,–Kč, že cena na webu je akční a platí na zboží, který už není…
3 dny.
sorry ta offtopic, tak mě napadá jaká je přiměřená lhůta vyřízení reklamace, ti č**aci u svorady mi tvrdili nejpozději do 14 dnů měsíc skoro v prdeli a nic:-(
Primerena co nejrychlejsi. Zakoneem stanovena 30 dni, jeslti se nemejlim.
jj, to je mi jasný, akorát mi není jasný chování někoho, kdo mě ubezpečuje, že to bude max. 14dní, protože firma castelli řeší všechny reklamace rychle a je vstřícná k zákazníkům…tak mě napadá jestli se nemám spíš obrátit na dovozce?
Jj, taky nemam rad, kdyz ma nekdo velkohuby prohlaseni, a pak je jeste horsi, nez normalne :D. Napred bych zkusil zaurgovat obchod, kdes to koupil a dohodnout se s nima, kde to vazne, pak treba dovozce. Ja mam podezrele dlouho helmu na reklamaci, je to italska helma, ty si jeste uzivaj zbytek leta :).
Na třeba na bikesport.cz jsem objednal dopoledne objednal věc skladem a ještě zatím nic.
Jinak nezpomeň že je eurobike.
V úterý večer jsem objednal. Ve středu přišel email, že zboží bude odesláno 2.9. (jedna položka měla uvedeno – skladem u dodavatele) a včera odpo SMS z České pošty, že mi dnes budou balík doručovat (podle ceny by měl být komplet).