• bleach

    zdravim. prosim vas, existuje neco jako plaste odolne proti propichnuti/pro­razeni a podobne? v rozmeru 26×2,1. behem letosnich 500 km jsem uz 4× pichnul a prestava me to bavit :) ted mam kenda komodo, ktery mi naprosto vyhovuji vzorkem(mene uz vydrzi, ocekavam ze za dalsich 500 km budou uz uplne sjety-aspon zadek)

    nevim, zda ma na tyhle defekty plast nejaky vliv, ale doufam ze ano. poradte prosim

    0 0
    • Shadow.1  

      kde jezdíš?

      mám Hutchinson python originál, po 1000km vzorek prakticky jako nový, na zadku je trochu vidět mírné opotřebení. defekt jeden a to když jsem špatně doskočil na obrubník, tak jsem si skřípnul duši o ráfek…

      0 0
    • marapara  

      Já jsem měl takovou smůlu s Nanoraptorem, prakticky co vyjížďka, to defekt.

      Součastné pláště na HT Kenda Karma 2.0", naposledy jsem píchl asi před měsícem, možná že je to už 2. na Fullu mám teď Rocket Ron 2.25 a vzadu Xking RaceSport 2.2" a zatím jsem tuhle kombinaci nepíchl. Pravda nejezdím ji tak dlouho a mám na nich najeto cca 200 km

      0 0
      • pavelr  

        Většinou vozím Nanoraptory a mám v průměru 2–3 defekty za sezonu (3–4kkm).

        0 0
      • Roman1492  

        Nanoraptory jsem vozil na 29er ve 2.1 minulou sezonu a defekty asi dva za rok, jsou celkem jezdivý, ale na bláto jsem přezouval Prowlera. Teď zkouším Racing Ralph 2.25 na předek, protože Nobby Nic je nesehnatelnej a vzadu zatím pořád Nanoraptor…

        0 0
      • Roman1492  

        ještě k těm Kendám, chtěl jsem je taky, měly by být dost odolný, ale ta váha je šílená :)))

        0 0
        • marapara  

          Karmy 2.2" jsou hodně odolné, ale váha necelých 700 gr v kevlaru je hodně. Jinak Karmy 2.0" jsou lehké, neváží ani 500 gr. Jezdím je už nekolik let. Hodně dlouho vydrží, defekty mám tak jednou za 2 měsíce, akorát na mokro nejsou.

          0 0
          • Roman1492  

            pro mě 800gr :))) 29×2.20 :)))

            0 0
          • Flegmatik  

            Já během mých 4000 km na Karmách (26×2.0, drát, vzorek pořád mají) píchl jen jednou, když jsem měl hodně podhuštěný plášť („Těch 6 km na tom domů ještě ujedu…“), chytl jsem trn. Jinak nic. V podstatě mi přijdou dost odolné. Už bych je nejradši vyhodil, ale pořád nějak drží :-)

            0 0
    • Rastaman  

      Jezdil jsem celou zimu a když silničáři nasadili inertní posyp, měl jsem defekt téměř 2× do týdne. Hlavně na zadním – plášť Schwalbe Smart Sam. Byl jsem s toho už na prášky a pátral po něčem odolnějším. Nakonec mi v Bike zone Brno poradil takovej bodrej (ale podle mě skvělej) prodavač: Schvalbe Nobby Nic DD (Double Defence)+ duše s samozacelovací náplní (přesný název jsem zapomněl, ale vyrábí se jich dost).

      To bylo na konci ledna a od té doby už ani jeden defekt. Pořídil jsem tu samozalepovací duši i na předek a lepení s náhradní duší se válí ve skříni..

      Nevýhoda je vyšší hmotnost kol, ale mě osobně to za ten luxus „neřešit povrch a styl jízdy“ rozhodně stojí.

      0 0
      • bleach  

        vypadaji dobre. jen je docela blby, ze jsou drazsi, nez guma na moje auto :(

        0 0
      • Advid  

        Já se tedy musím Smart Samů zastat. Měl jsem je předloni celou zimu na biku (vpředu i vzadu) a jezdil s ním všude možně po silnicích a ani jeden defekt.

        0 0
        • MlokCZ  

          Tak to máš prostě štěstí. Smart Sam v obyč verzi na tom není tak úplně špatně s odolností. Trochu mu pomůže vyšší hustší vzorek. Ale přesto je to pořád šlupka z kategorie málo odolných Schwalbe.

          Ale i Smart Sam se dělá v odolné double defense verzi.

          A pro ilustraci. I ta o hodně odolnější verze double defense se při trošku prasení dá v pohodě zadefektit. Na vyjížďce jsem zažil prorvaný Smart Sam klackem na běhounu a byla to alpencross verze (předchůdce double defense). Bylo to tedy na šotolinové cestě ve větší rychlosti (přes 60km/h) na fullu.

          S UST plášti s tmelem jsem v tom bordelu na silnicích byl také bez defektu.

          0 0
      • MlokCZ  

        Double defense verze Schwalbe plášťů je dobrá volba když někdo chce větší odolnost.

        Ta duše je ovšem úplně k h…u, už se to tu řešilo mockrát, že tmel v duších prostě nefunguje. Pokud použít pro odolnost tmel, tak jedině bez duší (a současně s tím získáš i další výhody).

        0 0
        • Rastaman  

          Nebudu dělat chytrého: co se týká fungování nebo nefungování tmele v duši, pač jsem se o toto téma moc nezajímal. Připadalo mi divné vozit v kole nějakou „vodu“. Když jsem duši pořizoval, byl jsem ochotný zkusit cokoliv a ten prodavač mě jednoznačně přesvědčil.

          Můžu se jen opřít o zkušenosti za cca 3 měsíce – defekt jsem už od nasazení duše s tmelem neměl a když jsem chtěl asi před týdnem upustit tlak v kole, vyprsklo na mě nějaké „kondenzované mléko“. Takže zatím to asi mňouká tak jak má a i když netuším, jak dlouho bude náplň v duši ještě fungovat – můžu v klidu říct, že i kdyby umřela teď, 3 měsíce bez defektu :-D mi za tu investici určitě stály..

          0 0
          • MlokCZ  

            99% vlivu na to bez defektu má ten plášť. A ten tmel při upouštění je tak akorát dobrý na ucpání ventilku :-)

            Upouštět s tmelem je potřeba s ventilkem natočeným směrem nahoru (ne u země).

            Důvody proč to v dušší nefunguje jsou dva:

            • duše je příliš tenká pro fungující zacelení tmelem
            • a když se to zacelí s využitím opření duše o plášť, tak je tudruhý problém, že se za jízdy duše oproti pláště mírně pohybuje azacelení jde hned do kytek

            V duši tmel většinou nezacelí ani tu nejmenší dírku o trnu.

            Tou investicí do té duše jsi ale přeci jen něco získal. A to nechutně těžkou duši :-)

            0 0
            • Rastaman  

              Mimochodem, s tím ventilkem u země jsi to trefil.. Došlo mi to naštěstí vzápětí samo.

              A k té duši: ač nerad, musím připustit, že vše co jsi napsal zní nepříjemně pravděpodobně.. Hmm, takže investice do duší = dobře vyhozené peníze.

              0 0
              • MlokCZ  

                Ono je to hlavně ověřeno v praxi a to mnoha uživateli a až pak následně se řešilo, proč to nefunguje, jaký je důvod. Už jsem viděl spoustu příspěvků, kdy někdo takovou duši zkoušel a pak mu to nezacelilo ani trn, i když sem tam někomu minidírka po trnu držela i když často ne trvale.

                0 0
                • elbunda1  

                  Nesouhlasim. Na starým kole, který mam na jízdu do práce a občasnej výjezd na silnici (je to trekking) jsem do duší natlačil Joes No Flats a během ledna-února 4 defekty a vždy se to samo spravilo. Akorát se v těch propíchnuých místech udělala malá boule – asi jak to zatvrdlo mezi plášťem a duší. Zatim jsem na to od začátku roku nemusel ani šáhnout, vždy jen dofoukat, takže spokojenost.

                  0 0
    • Joseph de Sax  

      jo, jedny mám už patentované…mohu během měsíce tu zveřejnit…ale nejdříve na to musíš mít mentálně, jinak jezdi klasiky.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • DeeDee71  

      úplně tuctová „konfekční“ Merida, 1400km a bez defektu a zadek lehce opotřebený … kolo nešetřím !

      0 0
    • JP3112  

      No co jsem měl default na GTčku Kenda Nevegal v drátu tak ty jsem nemohl zrušit ani za nic. Obrubníky, díry, ostrý šutry, prostě pořád to drželo. A vzorek se taky nechtěl vůbec sjet. Ale zase vlastnosti imho mizerný, a na asfaltu úplně zabitý.

      0 0
    • Uruwashii  

      já jezdil asi 2000 km Geax Saguaro – je pravda, že jsou docela těžký (asi 700g verze rigid) ale neměl jsem za tu dobu ani jeden defekt a to jsem jezdil opravdu všechny povrchy.

      Jen jsou tyhle plaště naprosto příšerný do bláta.

      0 0
    • thesecond96  

      Co se týče výdrže tak Maxxis crossmark. Po 2000 km 2 defetky a to jeden byl hřebík a druhej bylo cvaknutí.

      0 0
      • jirka802  

        můžu potvrdit … měl jsem asi 3 defekty za 3500 km

        0 0
      • dženžas  

        Ano po 2500 1 defekt.

        0 0
      • bleach  

        jsem rozhodnutej pro ty crossmaxy. jen ted nevim, jestli vzit drat za necelych 300, nebo kevlar za 600 :( oboji tpi 60. je to boj. srdce rika kevlar, ale rozum(penezenka) drat :))

        0 0
        • DaSnail  

          keď je rovnaká zmes, tak drát je vpoho. váhový rozdiel je malý a drát by mal lepšie držat na ráfku.

          jedine že by ti ten váhový rozdiel umožnil prekonanie nejakej hranice- napr 10kg alebo 8kg. potom priplatit za kevlar ;o)

          0 0
        • DaSnail  

          keď je rovnaká aji zmes, tak drát je vpoho. váhový rozdiel je malý a drát by mal lepšie držat na ráfku.

          jedine že by ti ten váhový rozdiel umožnil prekonanie nejakej hranice- napr 10kg alebo 8kg. potom priplatit za kevlar ;o)

          0 0
    • Babec  

      Čus, taky teď po sérii defektů sháním něco odolného.

      Mám spadeno na tyhle Micheliny: http://www.kupkolo.cz/…-2_2638.html

      Máte je někdo? Popř. nějaký jiný tip ještě k výše zmíněnému?

      díky

      0 0
      • blisterexist  

        jako první bych vyzkoušel obloukem se vyhýbat trní a podobnému sviňstvu, ani nevím jestli jsem někdy pích o něco jiného, i když jo…na silničce o šroubek:-D

        0 0
        • Babec  

          já jsem včera 2krát cvaknu, na KPŽ v Olmu, byl bych na bedně, myslel jsem, že se z toho už pose*u.

          A to jsem měl nafoukaný správně, ne málo.

          0 0
          • blisterexist  

            tak to jiným pláštěm nevyřešíš, chce to zlepšit techniku jízdy, ale třeba na volných větších šutrech mužeš mít techniku jakou chceš ale stejně můžeš prorazit

            a cvakl si za zadním nebo na předním?

            0 0
            • Babec  

              To nebylo technikou jízdy, jednou to bylo na hladké asfaltce do kopce (což absolutně nechápu, ale díry vypadali jak po cvaknutí) a podruhé to byl prostě sjezd po volných šutrech..

              0 0
    • sumoc  

      Čau,

      nemáte někdo zkušenosti s odolností pláště Specialized Ground control? (verze control – http://www.specializedjiricka.cz/…-tire-29x2-3)

      Já jsem po 3 defektech tento rok přehodil na bezduše a po dalších cca 400km mám už 2 díry větší než 2cm a samo sebou vše od mlíka. Nutno podotknout, že jezdím dost velký „bordel“, ale zase kdo nejezdí?

      Je to smůla? Špatný plášť? Pokud mi doporučíte něco odolného, tak budu rád. Gramy nějak extra honit nechci.

      Dík…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.