Zdravím potřeboval bych poradit s výběrem odpružené vidlice na moji Meridu Matts Sport 100.
Studuji takže mám limit 2500kč. Jaký model by jste mi doporučily. Jezdím hlavně po polních cestách a v lese.
Zdravím potřeboval bych poradit s výběrem odpružené vidlice na moji Meridu Matts Sport 100.
Studuji takže mám limit 2500kč. Jaký model by jste mi doporučily. Jezdím hlavně po polních cestách a v lese.
jestli chceš za ty peníze funkční vidli, tak bych to viděl na nějakou osvědčenou kalsiku z bazaru…
souhlas,zkus se podivat po bazarech. za ty prachy novou horko tezko. axon,co se tu nabizi je bida.
a kdyz uz studujes, mrkni i na cestinu:)
http://kolokolo.cz/…327-soloair/ nebo bych zkusil najít někde toru ve slevě…
a tech 1500 mu na to přidáš sám joo?
jinak dobrá nabídka to každopíďo!
1500 si vydělá na brigádě za dva dny, chlapec se musí snažit:)
ač nejsem žena či dítě dovolím si poradit :)
ano, v této cenové hladině bych ji doporučil také,mám ji v hledáčku pro moji drahou polovičku. Na zimáku/bahňáku mám neupravenýho Epicona a jsem s ním spokojen.
mrkni sem http://www.velohanak.cz/…_detail.aspx?… je to nové, demontáž z kola
Tuhle fakt ne.
no a ještě tady. sice o 250 kč víc, ale to by se snad dalo..
Tuhle určitě ano!
strucne a jasne:-D
Ano.
na cyklobazaru je Marzocchi EXR Pro za 1900 – pruziny. chtelo by to videt,ale pokud by byla ok,bral bych ji. jednoducha vidle,nema se tam co posr.t. otevrena lazen+pruziny.
a zbyde ti i na vymenu gufer + olej.
Jj, moje Maruna tam je. Hele nic jí neni, Je bez vaklu a je v ní novej olej a je o ní staráno. Takže se můžeme nějak domluvit.
Ahoj. Jsem tu novej a řeším tu samou otázku.. Mám vyhlídlou vidlu SUNTOUR RAIDON AIR LO a SUNTOUR EPICON LO.. Na vyladěnýho epicona bohužel nemám a jako náhrada za nefunkční GILU mi to bohatě stačí a bude to pro mě luxus.. Jenže nevím, která z těch 2 uvedených je lepší.. Děkuji za radu a snad pomůžu i zakladateli threadu s rozhodováním