Zdarec borci,
Stalo se mě taková nepříjemnost – spadl jsem a ohl jsem celou odpruženou vidlici… takže přední kolo se hodně posunulo dozadu. Chtěl bych si to opravit nějak sám, ale nevím jak – Poradíte prosím?
Dík Honza ;-)
Zdarec borci,
Stalo se mě taková nepříjemnost – spadl jsem a ohl jsem celou odpruženou vidlici… takže přední kolo se hodně posunulo dozadu. Chtěl bych si to opravit nějak sám, ale nevím jak – Poradíte prosím?
Dík Honza ;-)
vyndej jí a hod jí do nejbližší popelnice, bude opravená hnedka :-)
Jediná oprava je koupení nové. Pochybuju, že bys ji srovnal do funkčního stavu.
Epicon TT
Rovnou to pichni jako kulik k rajskejm:-) bohuzel…
Záleží jakou vidlici a co je ohnutého.
Předpokládám, že u krku vidlice. U lepších vidlic jdou koupit samostaně vnitřní nohy a vyměnit. Ale levná sranda to není, takže většinou se to cenově nevyplatí :-(
pokud jsi ji ohl vhodne, staci vidlicu otocit o 180°a jezdis vklidu dal ;-).
Horizontalne, nebo veritkalne? :D
Pokud má klasicnou vidli s mostem vepředu tak bude mít Reverse Arch (třeba takový Reverse arch REBA by byl unikát) a pokud má Manitou, tak to bude zase jediná Manitou s normálním mostkem :D
Myslim, ze kdyz je ohnuta, tak nebude normalni ani v jednom pripade.:D
vyhodit, max prodat na ND. Pravděpodobně bude poškozené spojení krku a korunky – je to nalisované ve většině případů. Mohlo by to pak při provozu nečekaně získat vůli nebo i upadnout.
pokud se jedná o dražší vidli – přes 10tisíc kč, a je jinak ve výrobném stavu, zkusil bych vyměnit celé vnitřní nohy s korunkou a krkem. Investice několika tisíc.
pryč jsou doby kdy šel na xc vidlích vyměnit jen samostatně krk…
vyčisti a zhodnoť na aukru
ale no tak.