• zimf

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat nějakého odborníka ohledně chodu olejové patrony na vidli RST storm (2007) 160 mm.

    Zajímá mě, jak vlastně tato patrona pracuje, popřípadě jestli ta má není vadná. Při demontáži z vidle je při zatřesení slyšet „šplouchání“ oleje. Ručně zatlačím patronu do nějaké větší poloviny jejího chodu a dále nelze zatlačit, narazí nejspíše na olejové (vzduchové) dno či tak podobně ( to je také důvod nemožnosti dosáhnutí maximálního zdvihu na mé vidli, kde patrona dál zdvih nepustí)

    Nevím přesně, jak se tyto patrony mají chovat, ale při zatlačení, at rychlém nebo pomalém a následném uvolnění, osa patrony vystřelí zpět do nejdelší pozice. Tímto jsem zmaten, že patrona v sobě pouze něco stlačuje, ale není tam efekt tlumení (např. že by se uvnitř přeléval olej přes nějaké škrcení, jak je tomu u auto tlumičů. Ve své podstatě se tato patrona chová podobně jako pružina v druhé části vidlice.

    Otazky:

    1. Je chod patrony takto normální nebo má tlumit podobně jako tlumič

    na nautě?

    2)Lze tlumění nějak opravit, například vyšroubováním horního závitu patrony a úpravou oleje ? (Nevím jestli zde je stlačený vzduch)

    Děkuji za rady

    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.