• op

    Rizl jsem skoro uplne novy plast (Maxxis Crossmark exception), zamrzelo, celkem neco stal, a premyslim, jestli by to slo opravit. Je to uplne cisty rez (asi sklo) cca 2.5 cm, uplne skrz to jde cca 1cm (mozna trochu min).

    Zatim jsem nasel toto , viz. ta cast „Jak správně opravit bezdušový plášť VELO-TUBELESS?“ Napadlo me, ze bych to zespodu podlepil zaplatou na motorku nebo auto a zezhora zavulkanizoval vulkanizacnim roztokem":http://www.netpraha.cz/…kt/ferdus-f/ a nastrojem pripadne zasel do pneuservisu at mi to udelaji. Mate k tomu nejakej tip?

    0 0
    • bosmilan  

      začnu tím co ti určitě nikdo neudělá a to že ti nikdo ten plášt nezavulkanizuje z venku.

      Jinak záleží v kterém místě ta díra taky je a jak je proušené vlákno.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • vladaza  

      z boku jsem říznul silniční plášť a podlepil ho záplatou na opravu duší, pohoda, ani neháže, u MTB pláště bych se podlepení vůbec nebál, i vzhledem k nízkým tlakům, které se hustí

      0 0
    • Sharka1  

      pred casem jsem si nechavala opravit Schwalbe Racing Ralph UST – cca 2cm rez v boku

      Nechala jsem to v pneuservisu zespodu podlepit vyztuzenou zaplatou (cena i s praci cca 150Kc), zvrchu pro jistotu jeste obyc zaplatou, a plast opet funguje dokonce jako bezdusak (s NoTubes tmelem). Je tam sice mala boulicka, ale nicemu to nevadi, tlak drzi v pohode.

      0 0
      • op  

        nedokazu si tu zaplatu zvenku predstavit .. to jako zaplatu na dusi? Ja to mam na pomezi vzorku a boku (zasahuje do obou, do vzorku trochu min), tak to by neslo..

        0 0
        • Sharka1  

          hmm, tak to je horsi, ja mela rez ciste na boku, tak tam sla dat v pohode vetsi zaplata na dusi – jen jako pojistka, drzi to ta vnitrni vyztuzena

          0 0
    • Rychlej turista  

      Jestli to je na boku, tak by se to snad dalo zašít. Pokud na vzorku, tak je to nejspíš na vyhození, přeříznutá vlákna ti plášť vyboulí a to nijak pořešit nejde.

      0 0
    • 0riso0  

      ja som prerezal vrch na maxxis flyweight a riesil som to vid odkaz http://www.feco.sk/…yre_def.html do servisu po „klinec“ z vnutra prestrcil,namazal klasickym lepidlom na defekty, nafukal, to co trcalo odrezal a vybavena vec. a ked som mal bocnicu na spesl plasti tak som ani nelepil len som nechal 5mm trcat.

      0 0
      • kubad  

        Jj

        Jen me zajima jak timhle zalepis 2,5cm riznuti :-)

        0 0
        • bosmilan  

          jj,pěkná ukázka profesionální opravy,ale opravdu pouze na průpichy a ne na proříznutí pláště.

          0 0
        • 0riso0  

          zalepis v pohode, tu mas zoznam tych hribikov tycky su priemeru 3 6 9 mm ja som mal tie 6mm. a ten kruh pod nimi je velky aj 5cm . http://www.feco.sk/…t_hr_st.html

          ked tak zajtra pohladam plast a hodin ti tu fotku

          zatial jeden plast opraveny priamo v penuservise vulkanizacnou gumou, z vnutra by si nezistil ze tam nieco je z vonku tiez nie. samozrejme ked sa nafukalo malinko sa to miesto natiahlo vid foto.

          0 0
          • jIrI___  

            Takové říznutí na novém plášti já jednoduše sešil rybářským vlascem, zevnitř podlepil záplatou na duše a plášť jsem bez problému dojezdil až do konce jeho životnosti. Ale proč to dělat jednoduše, když to jde složitě :)

            0 0
            • 0riso0  

              no kazdy to riesi ako chce. ja som mal znameho v servise :) inac tu je ten flyweight co som spominal. zalepene rez po celej bocnici a diera asi 1 cm vid foto 2

              ono by som to neopravoval ale tie plaste nemali viac ako 1oo km

              0 0
              • kubad  

                on je bohužel trochu rozdíl opravovat bočnici, a běhoun.

                takhle sem taky bočnici několikrát opravil, na běhounu to většinou je problém, jsou poškozené vlákna a udělá se boule

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
    • ememem  

      osobne bych to asi vyhodil ale pripadne skus toto

      docela to funguje aj na velke diery.

      0 0
    • Mamut  

      Ked budete mat podobne neojazdene prerezane plaste a ste nahodou z Prahy, spomente si na mna. Ja si ich rad zalepim a dojazdim. Recyklaciou za krajsie zajtrajsky.

      0 0
    • op  

      tak vida, vypadalo to beznadejne a ted mam nekolik dobrych tipu. Nejrelevantneji vypada ten ParkTool, naopak „hribik“ asi ne, ten je opravdu spis na prupich. Ja ale zkusim zabastlit – ten tip dle „lukas aka mitro“ + zaplata na dusi zhora alespon na tu cast rezu v bocnici. Myslim, ze kdyz se to dobre prilepi, vyboulovat by se to nemelo.

      0 0
      • kubad  

        vyboulí se to, tohle sem párkrát řešil, bude to za jízdy cítit

        0 0
        • op  

          uvidime (rekl slepy a sel na pantomimu)

          0 0
        • Rychlej turista  

          Mi se jednou porušily vlákna a musel jsem hodně upustit, abych na tom vůbec dojel. A to jsem ani neřízl ani neměl defekt. Jen jsem vlítl do díry a udělala se šíša.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.