• Zizliin

    Ahoj, delam u nejmenovane firmy, ktera se zabyva svareci technikou. Nase zdroje svaruji kastle u skodovky, VW, BMW, audi, mercedes, porsche apod. Nedavno se na pobocce stavil znamej s prasklou zadni vidlici u kola. Mel hlinikovej ram od GT a bylo mu lito ho vyhodit. Tak sme vzali svarecku za 150tis. a naprosto perfektne svarili. Docela sem na to cumel, ten svar byl lepsi nez ty z vyroby. Akorat si kartacem musel odrbat barvu. Tak jsem si polozil otazku: jaka by byla poptavka, kolik lidi by si nechalo opravit prasklej ram? Myslim, ze je lepsi si ho nechat treba za litr svarit nez kupovat za sedmicku novej. Co vy na to? Byli by zajemci ???

    0 0
    • Pi†el  

      Doufam, ze mi ted v noci praskne, abych to moch u vas vyzkouset :-P

      0 0
    • Krocan  

      jestli si z brna a dokážeš svařit prasklinku na sedlový trubce o dýlce asi 2–3cm tak se hlásím…zatím s tím jezdim ale přecejenom bych to rád svařil aby to bylo OK:-)

      0 0
      • Zizliin  

        mno jsem z Prahy…pokud ta sedlovka neni z carbonu, tak by to slo :-)…jestli se chces domluvit, tak pisni na mejl…

        0 0
        • Krocan  

          neee sedlovka ale ta trubka do který se sedlovka strká:-)

          0 0
          • Krocan  

            ovšem problém sou peníze:(

            0 0
            • Zizliin  

              ale tu „prasklinu“ tam musis mit, pze jinak by jsi nemohl volne nastavovat vysku posedu :o)…ale jestli to chces napevno… :-D

              0 0
    • Vilém  

      Myslim, ze lidi a firem schopnejch svarit dobre hlinik je dost. Kazdopadne je ale treba si cenit tve nabidky, protoze nekomu z okoli tveho bydliste, to muze dost pomoct.

      0 0
      • Zizliin  

        presne…lidi, kteri varej dobre…maj normal CO2 nebo Argon…tady se ale bavime o zdroji, kterej se pouziva mimo jine i na robotovy svareni…to maj akorat ve fabrikach na vareni komponent…takovej zdroj muze stat v klidu 250 tacu…vysledek svaru je diametralni…takovou firmu tezko najdes…bavime se o dobrem a perfektnim svaru…

        0 0
        • Vilém  

          Tak to nedokazu posoudit, Nejsem zas takovy odbornik. Par ramu jsem nechal varit a vse zatim drzi. Jak drahe maji vybaveni jsem se samo neptal, ale zrovna levne to nevypadalo a cena 250tisic, by mi nepripadala nijak prehnana. Opticky vypadal svar stejne, nebo lepe, nez puvodni.

          0 0
        • muppet  

          TIG , MIG , MAG … ?

          0 0
    • Mamut  

      Dufam, ze ta nikdy nebudem potrebovat, ale je jasne, ze ak to prdne, tak doleziem s prosikom. Kedze som majitelom Meridy LRS 2004, tak je to dokonca casom pravdepodobne.

      Ale pochybujem, ze sa ti tu nahlasi 30 ludi, ktori planuju nejak pravidelne praskat ramy a budu tvorit tvoju buducu klientelu. Prdnutie ramu sa neodhaduje dopredu az tak lahko.

      0 0
    • zdenek  

      Opravdu je to tak jednoduchý? Vzít svářečku a zavařit? Není u dnešních zeslabovaných profilů riziko, že to praskne o kus vedle? Co nějaké tepelné namáhání, vnitřní pnutí atd?

      0 0
    • fousek  

      Ty by sis za to vzal litr? Pokud jde o svareni tak je to prace asi tak na minutu a je tam riziko ze to praskne hned vedle svaru, zvlat kdyz je ten ram tepelne zpracovanej.

      0 0
      • Nimrod  

        taky se mi to zdá dost přehnaný. stejně to zavaří i franta mrázek a za zlomek ceny cca ( 100,– – 200,– )… a na druhý straně republiky je zas druhej mrázek, ale ten by tomu dal už asi i tepelnou úpravu a tam s cenou fakt netušim

        0 0
    • Arops  

      1000,– korun za svaření malé prasklinky ? To je fór ?

      0 0
    • mr.antik  

      No já nevim, když to praskne po záruce a nebude to celopéro, tak už je hodnota rámu hodně nízká – asi bych si koupil radši nový. Ta tisícovka je fakt maximum. spíš bych dal tak 500,– za „pokus“. Ale taky záleží kde to prasklo a jak.

      0 0
    • Zizliin  

      mno ja to beru podle sebe…kdyz si pujdu koupit u svyho kola novej ram, dam za nej 7000…kdyz mi rupne po zaruce, svarim si ho…nechci na tom vydelavat, od toho mam jiny cinnosti, ale pokud budete chtit, muzu pomoc…chci pomoc, pze mam pristup ke spickovy svarovaci technologii, kterou svarim bez problemu hlinikovej plech o tloustce 0,3mm…muzete to zkusit u nakyho fandy vocaska, kterej vam to udela za par stovek, ale to ten ram rovnou muzete odnyst do sberu…na svete uz by jste hledali jen jednu znacku svarecek, ktera je jeste o chlup lepsi…pokud nic nepotrebujete, nic se nedeje…jinak piste na muj mail zizlinecek@centrum.cz cuss

      0 0
      • jIrI___  

        Mě to tak připadá, že vám do práce koupili nové drahé svářečky a ty jsi z nich úplně hotový :-). Ale samozřejmě nabídka pomoci se cení.

        0 0
      • JSt  

        jestli tomu svareni tak veris, tak dej dva jary zaruky a papir bude adekvatni. jinak bych se za to stydel brat jakejkoliv baksis.

        0 0
      • vysmátej bajker  

        Rám okolo 7 bude mít buď „doživotní“ nebol 5letou záruku a pak do něj vrazit ticku bez záruky dalšího prasknutí když už je stejně odjetej.Někte­ří výrobci dávají výraznou slevu na novej i při zaviněném poškození nebo po záruce.

        0 0
        • Arteo  

          Jeden nejmenovaný výrobce (také Tesco) kol dává na rámy dokonce záruku 12 let.Jeden rám jsem „koupil“ pro příťulku,tak jsem zvědav…

          0 0
      • hawrda  

        Mam jednoho Frantu Vocáska,kde svařují hliníkové bloky motorů a kdo ví jak se k nim dostat i bikové rámy(Praha)za 8 plechovek Staropramenu…zá­ruka nět

        0 0
      • Nimrod  

        je sice hezký, že máte špičkový mašinky, ale to nestačí, protože furt vaří člověk. a ratši to dám fandovi vocásků, o kterymj vim, že umí vařit dokonale než někomu neznámímu, byť s lepší svařovací technikou. bohůžel se mi to zdá furt takový polovičatý bez tepelný úpravy, ale nevim. teď zrovna jeden fanda vocásků vařil tátovi duralový vahadlo, tak uvidim, jak dlouho to bude držet. ale určitě je to dobře, že je další alternativa, kde si nechat spravit rám, jenom hledám důvod, proč nezaject o 15km dál a ušetřit na tom pár stovek

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.