Vybírám nové kolo na elektrické ultegře a nemůžu se rozhodnout mezi orbeou, bianchi a wilierem. Poradíte které by bylo nejlepší.
https://www.bikeinvest.cz/…gra-di2-11sp
Vybírám nové kolo na elektrické ultegře a nemůžu se rozhodnout mezi orbeou, bianchi a wilierem. Poradíte které by bylo nejlepší.
https://www.bikeinvest.cz/…gra-di2-11sp
Všechno to jsou parádní rakety. Kdybych se měl rozhodovat já, v prvním kroku bych vyřadil Orbeu. Je sice krásná, ale silnička by měla být italská. A ač jsem hrdým majitelem Wiliera, zrovna tento model se mi moc nelíbí a tak by u mě jednoznačně zvítězilo Bianchi.
A nohy oholené, brzdy ráfkové, jezdit jen galusky… :o)
A kazetu max 23z
++1
Jako majitel Orbey souhlasím :D
Dost blba otazka. Bianchi je v podstate aero silnice, cemuz odpovidaji i kola a kokpit. Willier je moderni vrcharske kolo, tedy s prvky aerodynamiky, ale porad hlavne cilene hlavne do kopcu a opet tomu odpovidaji i osazena kola. Orbea je pak predevsim univerzalni kolo pro lidi, kteri si chteji hlavne uzit jizdu na kole a (moc) nezavodi a jde osadit i sirsimi plasti a je urena i na jizdu po rozbitych cestach nebo po zpevnenych cestach (lesni, polni…). Asi jako se rozhodovat mezi zavodnim bikem na XCO, na BCBR a bikem teto kategorie na nezavodni ucely.
Proč soudíš, že Orbea Orca není závodní stroj?? Orca je čístokrevná závodní silnička. Nová verze, na kterou je odkaz, je univerzál jak do kopců, tak na roviny…
Urcite bude mit bliz vrcharskemu kolu, ale jak recenze, tak marketing ji hodnoti jako idealni kolo pro „Jardu od vedle“.
Hm, tvůj názor. Nevím , co jsi četl, ale rozhodně horší než ty dvě italský zmíněný kola nebude…
Nikde jsem nepsal, ze by neco melo byt horsi, ale myslim, ze budou vsechny dost odlisne charakteristikou. Naopak ta Orbea se mi velice libi, jestli ti jde o tohle. Sam jsem na ni hodne koukal, protoze koukam po nove silnicce, ale asi koupim neco s lepsim pomerem cena/vykon.
Ale Jarda jezdi na Speslu :-)
Zatím… ;o)
In the fight to create the lightest, sleekest road racing machine – a competition where ‘everything is everything’, marginal is huge and nothing is overlooked – Orca wins by delivering less. Lower mass, invisible cables and reduced aerodynamic drag unlock a smaller footprint with bigger potential. Cycling is filled with superlatives and so much ‘more.’ By demanding less, by maximizing minimalism, we have created an Orca that improves riding experience and boosts performance by refining what remains when unnecessary is removed.
Málokterý výrobce napíše o kole za 8k€, že je ideální pro muže středního věku na nedělní vyjížďky.
Já mám nejvyšší model Orcy z loňského roku. Můžu porovnat s koly jako Tarmac, Trek Madone-Emonda,Cube Lightening… a rozhodně není horší, ba naopak. Do kopců je rám skvělý-tuhý a lehký. Zpracování rámu je na špičkové úrovni, všechno sedí tak jak má, nic nevrže – nepraská.
Měl jsem k testu i Orcu Aero. Na roviny super, ale do kopců proti klasické Orce trochu línější, ale to dělala také těžká kola, která na kole byla.
Novou verzi Orcy, která je zde v odkazu bude mít kamarád začátkem příštího roku, ale jak jsem psal, je to model mezi klasickou Orcou a Orcou Aero. Kombinace lehkého rámu do kopců a aerodynamických prvků na roviny......
Samozřejmě Bianchi:)
Lotto Jumbo používá Oltre na rovinky i do kopců, 28mm pláště pobere bez problémů, snad i širší, komfort také není problém, takže celkem univerzální kolo. Stejně jako u Orcy si jde vybrat barvy.
Ale jinak nikdo z nas nevi, co a jak jezdis, jaky mas kila, watty..
Kolo za pade bych vybiral podle cena/vykon, kolo za tyhle penize bych vybiral predevsim srdcem..mne treba Orbea nic nerika, asi jako Lappiere apod. Dal bych za to tak pulku, co za Bianchi.
Pritom je Orbea starsi nez Bianchi, i kdyz od pocatku kola nedelali. :)
Jezdím převážně ve zvlněném terénu. Ždárské vrchy a železné hory. Važím přibližně 60 kg a můj průměrný výkon v tréninku je 150 – 170 watů. V kopcích se pohybuji od 200 do 300 watů.
Ani s jednim neuděláš chybu, za mě bych vzal Orbeu, líbí se mi a navíc taloši mi připadají tradičně předražení…toť pouze můj názor
Bianchi