Termíny seriálu „ORTIKA 24 hours MTB series 2010“
Liberecká 24: 12.-13.6.2010
Valašská 24: 26.-27.6.2010
Cyklopozitivná 24 Turie: 10.-11.7.2010
Berounská 24: 24.-25.7.2010
Vimperská 24: 7.-8.8.2010
Zdroj: http://www.mtbmaraton.cz/
Termíny seriálu „ORTIKA 24 hours MTB series 2010“
Liberecká 24: 12.-13.6.2010
Valašská 24: 26.-27.6.2010
Cyklopozitivná 24 Turie: 10.-11.7.2010
Berounská 24: 24.-25.7.2010
Vimperská 24: 7.-8.8.2010
Zdroj: http://www.mtbmaraton.cz/
Pro příští rok tedy generální sponzor Ortika?
Jinak ty termíny jsou docela nahuštěný, na jednu stranu relativně málo času na regeneraci(jak u koho asi…), na stranu druhou je to zase dobrý-člověk nevypadne z tempa:-).A líbí se mi celkem i termín toho Vimperka, jelikož letos tam byla celkem kosa, ale to záleží na aktuálním počasí…
Do celkového hodnocení se budou započítavat zase 3.nejlepší závody?
Jo, generálny sponzor seriálu je Ortika. V tichosti predpokladám že oficálne informácie budú vypustené na Sport-Life v Brne, priamo v stánkoch 24hodín MTB.
Termíny sú rozhodne lepšie jak vlani, keď vo Vimperku to pomaly hrozilo snehom. No a samozrejme veľmi sa teším na prvú slovenskú 24hodinovku (Turie pri Žiline) :-)
Tak já bych zase tak moc radostí nad nahuštěnými termíny a počtem závodů nehýkal. Nějaká vyšší sportovní úroveň u sólistů je podle mne nepravděpodobná. Započítávat 3 závody z pěti je divné, započítávat 4 je docela dost. Vítěz to bude mít těžké a už aby šetřil, protože vítězství budé také o pěnězích :) Pokud bude sólista chtít mít před závodem, během závodu a po závodě také trošku komfort a pojede na umístění, tak odhaduji náklady na všechny závody 35 tisíc a 5 dní dovolené závodníka a jednoho člena týmu. Větší počet adeptů na celkové umístění si musí dát stranou témeř dva čisté měsíční příjmy. „24 hours“ bude asi populární značka, tak je možné konat 24 hodinovky každý týden, ale mám 10 let přehled o seriálech s 19 nebo 40 závody a celkové pořadí pak budí z mnoha důvodů rozpaky.
Také bych ještě počkal na to, co řeknou další organizátoři a firma, která bude pravděpodobně měřit časy, ta zatím tvrdí na svém webu něco jiného. Ten text v odkazu byl šit horkou jehlou, viz. zapomenutý rok 2009.
Co si představuješ pod: „vyšší sportovní úroveň u sólistů“?
Do těch nákladů počítáš co všechno proboha?
myslím že když spočítáš dopravu startovné ubytko jídlo no prostě všechny náklady tak se na tu cenu 35 za 5 závodů klidně dostaneš, me 24ka stála často kolem 4 000 a to sem to měl 30km od baráku
Furt se nemůžu dopočítat :-)
Startovné za závod cca 1000, doprava – jak kam, ale zprůměrováno 1000, jídlo nepotřebuješ (mistr ČR v singlu využíval občerstvovačku, takže to musí stačit:-)), ale i kdyby, tak jídlo a pití včetně doprovodu cca 1000, ubytování zdarma, materiál nedokážu odhadnout, ale amortizace za cca 400 km je max v řádu stokorun, ale to by se asi nemělo počítat, co dál?
Já si myslím, že si do toho počítáš i to EPO co do sebe házíš :-)))
nezapomeň že pokud myslíš na výsledek musíš dojet v pátek a to pak je jídlo vlastně na 3 dny pro 2 lidi to se nevlezeš do 1000 ani omylem a hlavně jen na závod nakoupíš jen pro sebe za 1000 ani nemrkneš
Kde to žiješ? Nebo jaké máš požadavky? To musíš jíst ve vybraných restauracích, kde maj pivo za 50,–.
jím doma nebo v menze, pivo pravda piju, ale jen z důvodu, že je to nejlevnější pití v hospodě
Já nechci prudit, mě to fakt zajímá, doufám, že příští rok si aspoň jednu solo střihnu, ale popravdě si nedovedu představit, co bych si měl jen pro sebe nakoupit na závod za litr? Lanýže a Chateuneuf du Pape :-)))?
BTW – mužský jel na výsledek každý závod a doprava na závody – Liberec – v den závodu, Bystrička – v den závodu, Beroun – den předem kvůli chlastačce, Vimper – den předem kvuli vzdálenosti. Po každém závodě návrat domů, druhý den do práce.
Co se týká jídla, tak před takovým závodem je dobré neexperimentovat a jídlo se dá udělat doma. Těstovinový salát se zeleninou a kuřecím masem – cca 2 kg mě nikdy nevyjdou na víc jak 150,–
dobrá dobrá uznávám že sem přestřelil i stím 1000. Je to tak že sem nakoupil strašných vecí co pak třeba zbylo a vezlo domů nikdy nevíš jaké chutě budeš mít zas jezdit jen na těstovinový salát bych nemohl já sem to musel dost měnit to jídlo
Tomu rozumím, ale byl jsem letos v Berouně a na občertsvovačce byl výběr dostačující a hned vedle maník se steakama, klobásama a pivem.
Salát nebo rizoto – viz Medunka + možná pár gelů a ionťák na který jsi zvyklý. Ale postupně se sbližujeme :-)
já snědl dost tyčinek ala tatranka a různé variace na musli, přesnídávky, banány, instantní ovesné kaše těstoviny gel jen občas a na pití není nad čajík
Cenu taky trošku nechápu, když vemu, že jednoho Mistra mám taky doma (3× 1. místo, 1× 2. místo). Když to shrnu 4 závody = 4× startovné, doprava dejme tomu průměr těch 1.000,–, strava = občerstvovačka, ubytování = stan. Čerpání dovolené = O. Náklady na materiál (nepamatuji si žádné škody)
no tak jo uznávám že 35 je na 5 závodů je možná dost, ale na 25 se dostaneš za těch 5 závodů což je pořád dost, ale co stím když nás to tak baví co :)
Pro slečnu/paní JM asi budu muset vytvořit excelovskou tabulku s kalkulací, když si tak lakuje na růžovo cenu dopravy:) Na rok 2010 odhaduji najeté kilometry na 2547 km a 200 m:) Turie je pro mne 704 km, ono je to o chloupek méně, ale je třeba počítat i nějaké cesty Žilina-Turie. Takže už teď je jasné, že to může být takto 9685,8 + 5000 + 7500 + 2500 + 5000 = 29685,8 Kč. Co je za co záleží na Vaší fantazii. Bezdomovci, kteří již na start nastupuji s omrzlinami mohou ušetřit. Kdo jezdí jen 8–9h může ušetřit. Kdo se nedožije konce závodu může ušetřit za zpáteční cestu, repatriaci těla zaplatí pozůstalí nebo pojišťovna. Kdo koupí skvěla, která jsou zrovna in, tak si ještě hodně připlatí.
Já tady píši o letošním roce v našem podání. XLS klidně pošli
tady jsem dala malé počty (ceny startovného jsou dle Liberce)
3.000,– 4 závody, startovné na každé 750,–
2.940,– 4 závody, doprava (vyšlo mi to 1.260km, zaokrouhluji na 1.400, průměrná spotřeba 7l/100km)
0,– 4 závody, ubytování (stan – např. i Andrzej pokaždé spí ve stanu a na jeho výsledek to nemá vliv)
0,– 4 závody, čerpání dovolené (ani po jednom závodu nebylo třeba čerpat dovolenou)
2.000,– 4 závody, jídlo (trošku více nasazená cena, občerstvovačky jsou plně zásobeny a vlastních zásob není třeba hodně – kupovala se jen kola)
2.000,– 4 závody, amortizace (aby se neřeklo, že se opotřebení kola, auta nepočíta)
Suma sumárum dostanu se na necelých 10.000,–
Kecáš :-)
Andrzej nespí :-)))
Máš pravdu, kecám, z pátka na sobotu chrápe :-)
já bych ještě přihodil něco na výživu. iontáky vlastní radši, sem tam gel, tyčka, BCAA. tak okolo 200–400 na závod.
Pamatuji si myslím že RT nebo kdo jezdí na rohlíky. Ty se daj sehnat za 50hal jeden… to je další extrém.
Sakra, teď jsem si všiml, že tahle diskuze už je dost stará, sorry.
Když už mám být za „blba“, který má vše naplánováno včetně dítěte, dovolené a sociálních jistot, tak si dovolím připomenout, že ani dovoléná není vždy za nula. Ono totiž záleží na tom, kdy se vyplácí odměny ve výši celého platu, které v daném čtvrtletí zahýbou s průměrem a ovlivní náhradu za dovolenou v dalším kvartálu:) Jinak Praha-Žilina-Praha koštuje teoreticky 828 km, prakticky to může být s nutnými popojížkami 840 km. Každá sranda něco stojí a pro rozvoj cestovního ruchu je také třeba něco udělat:)
Za „blba“ jsi se označil sám, jen jsem se snažil dopátrat té, z mého pohledu nesmyslné, částky. Přes tvoje, pravda trochu nervní, vysvětlení to pořád nechápu, podle mne jsi plácnul číslo, a teď rychle vymýšlíš, co by se tam dalo započítat, aby ses co nejvíce přiblížil :-)))
Ještě bych asi měl vysvětlit, proč mi to číslo přijde napsrosto nesmyslné – zhruba na 6.000 mě přišla účast na Beskidy MTB Trophy, což byl prolog + 3 etapy, platil jsem startovné, pár gelů, noclehy v hotelu, snídaně, večeře a pivo tamtéž + cestu Praha – Istebna a zpátky ve dvou ve Fordu Galaxy TDCI. Z hlediska nákladů mi to přijde neporovnatelné, žádná 24 není tak daleko, nikde nemusíš platit nocleh a žádná 24 asi nebude tak náročná na spotřební materiál (odhaduji), jako ty Beskydy v bahně.
Už jsem to psal Praha-Žilina-Praha 828 km to není doprava v průměru za tisíc, jak tady vykládáte, ale za 3 tisíce. To není plácnutí, to je vlastivěda ze čtvrté třídy obecné.
Nepřekrucuj. Tady nikdo neříká nic o tom, že by měla být cesta Praha – Žilina – Praha za 1.000,–.
To je průměr. Víš co to je? Pokud ne, doporučuji návrat na první stupeň Základní školy do hodin matematiky.
Jak může být průměr 1000 Kč, když na nejbližší závod to za 1000 asi neujedu?
záleží co máš za auto a odkud jedeš. Karliner spočítal průměr na své auto a výchozí lokalitu Praha, já ti udělala kalkulaci na nás – naše auto a lokalitu.
Tobe to třeba přijde dráž, ale to neznamená, že to musí přijít draho každého
24 hodinovky nejsou závody jen pro bohaté ale i pro normální lidi
Tak jste mne donutili taky vyrobit tabulku (spotřeba 6l nafty, nafta za 27,50, jde koupit i za 15 od dělníků ze Skansky :-)), ale na to sere Bílej Tesák):
celkem zhruba 3500, amortizaci neřeším, stejně jako ji neřeším, když jedu na chatu, do kina nebo do hypermarketu, do celkového výsledku se počítají 4 závody, tudíž na nejvzdálenější třeba ani nemusíš jezdit (jestli ti jde o prachy), tudíž cesta na závody mě vyjde na 500/jeden, v případě, že pojedu jen se svým doprovodem, pokud ještě vezmu někoho, jde to o polovinu dolů. Medunka popsala přípravu jídla a Blacky ji doplnil a protože se jedná o zkušenosti vítězů celého seriálu, neřekl bych, že to jsou úplné kraviny, takže dalších cca 500 za jídlo a doplňky na závod, to máme 1000 + startovné – letos bylo mezi 700 a 800, neřekl bych, že příští rok bude víc než 1000, spíš cena zůstane. Výsledek tedy je max 2500 za závod (v reálu to ale asi bude méně), včetně 500 rezervy na poničený materiál, který bys ale stejně asi zničil jinde.
Když to porovnám s maratóny, tak většina mne stojí víc, protože jakmile je nad 100 km od Prahy, vyrážím už v pátek a zůstávám do neděle, to znamená 2 noclehy + předzávodní minispářka + pozávodní běžná spářka :-)
Doufám že 24hod. jezdíme protože se nám to líbí a máme s toho legrace, zatím nestojí to za to aby počítat te prachy
Proč by se amortizace neměla počítat? Závodních 24 hodin v bahně klidně způsobí škodu na materiálu za 1000 Kč (brzdy, převodník, řetěz). Já nemohu průměrovat dopravu na 1000 Kč, když na nejbližší závod dojedu za cca 1300 Kč.
S tou amortizací s tebou souhlasím. Po Bystřičce mě náklady na servis kola vyšly na 2000 Kč…
Ahoj. Nevíte jak pokračuje úprava trati na Bystřičce? Jak se projevil stavitel freeriderových tratí Erik Burgon www.bikeparkitect.com do stávajícího okruhu?
Dík za info.
No a to mi řekni, proč zrovna tebe to zajímá?!? ;o)
Bo su zvědavý. :)
v Liberci je nově i kategorie singlespeed solo a singlespeed dvojka. Slušný maso.
Ja asi dam 12h solo, netusim jak mi to pojede, vezmu to vic na pohodu.
Liberec je pro takovou kat. jeste celkem rozumny.
Kdyz to lempl objel na velkou. Predpokladam, ze na SS jsou nejvetsi problem dlouhe roviny a mirne klesani, kde jedes 40+ km/h a nemas na to prevody.
Na velkou pilu jsem to objel taky, to problem neni, ale furt mas vzadu 8–9 pastorku… S jednim prevodem budou problem dve stojky a par mist na trave.