Dobrý den otáčíte nekdo zadní plášt pro lepší záber .Kamarád to delá přední ve smeru šipek na vedení a zadní proti smeru Momentále má takto ikony.Myslíte že to otočení muže mýt za následek snížení rychlosti
Dobrý den otáčíte nekdo zadní plášt pro lepší záber .Kamarád to delá přední ve smeru šipek na vedení a zadní proti smeru Momentále má takto ikony.Myslíte že to otočení muže mýt za následek snížení rychlosti
To se dělalo u starých traktorů (bez pohonu 4×4) na přední nápravě když bylo hodně bahno ne?
to se delalo prave u 4×4. Udajne kvuli tomu, ze spravne nasazene se nerovnomerne sjizdely. Neprochazelo to ale na STK.
Určitě to může mít vliv na to jak jedou, ikon má pokud se nemýlím jedny kraje špuntíků zkosené a to právě dělá ten rozdíl jak to jede, brzdí a zabírá.
Nedopatřenim jsem tak jednou otočil svuj HighRoller II (který má taky jednu stranu figur zkosenou a druhou kolmou) a znát to bylo dost – vůbec to nejelo, mizerně to brzdilo ale záběr do kopce byl skvělej.
Tomahawk a Ardent také.
Tak mě to nedalo a nazul jsem taky ikony na bezdusich a ten zadní otočil.V terénu jsem nepocítil že by to jelo pomálu.cim měkčí povrch tím lepší kopce super záběr.Na silnici rovina dobrý trochu to hučí ale kopec na silnici nic moc tam jsem zpomalil.Asi to nechám na Krále Šumavy když bude mokro a pak to prehodim jo a brzdí to celkem dobře
Schwalbe ma na plasti sipky rotace pro umisteni na zadni a predni kolo. Nejakej vliv na odpor to mit bude.
jj, nechápal jsem to front – rear
Když už otáčet, tak snad přední pro lepší brzdění?
A nebude lepší dát do předu větší drapák, nebo plášt optimalizovaný na předek?
Bude :-)
Navíc jsou i pláště, kde máš přímo variantu Front a Rear a každá má jinej vzorek…
Výrobci to musí dělat zajímavější.