• Toolak

    Zdarec borci

    kdo vlastníte tohle celopérko, plíz, napište zkušenosti. Chci jít do fulla max do 35 tisícovek tak koukám, hodnotím, hltám recenze kde se co objeví. Není ale nad osobní zkušenost že…

    Případně hoďte názor na to, na jakýho bajka se v týhle cenový kategorii soustředit a jaký vypustit hned na začátku výběru ( v této souvislosti mi třebas absolut nic neříkají kola zn. Vertec, Drössiger …který mi taky kdosi předhazoval…) I když je mi janý že co bajker to názor..

    Zdenda

    0 0
    • Hynas  

      Projdi starší vela a testy právě fullů v tvé zmíněné cenové hladině.

      0 0
    • mountaineer  

      Zdvihy?Pouziti?

      0 0
    • burnout/syndrome1  

      http://www.vertec-bike.com/…ntruder.alej

       

      docela ho někde chválili,myslím že v Cykloservisu

      0 0
      • rb  

        na takové kolo,je ta váha docela děsná…

        0 0
      • Toolak  

        ..skoro 16 kilo vláčet pod sebou 70 km…to teda ani náhodou:-(( Nechápu jak ho mohl někdo chválit…

        0 0
      • roud  

        heh po projetí na tomhle bys rychle změnil názor na fully…

        0 0
    • kubus  

      Nedávno si ho kámoš koupil tady: http://www.cykloworld.eu/…light-elite/ a zatím tvrdil že je spokojenej, za tu cenu to rozhodně není špatný.

      Nemůžeš samozřejmě od jednočepu očekávat dokonalý žehlení jako od promyšlenýho čtyřčepu ale zase na druhou stranu se to zase zbytečně moc nehoupe.

      0 0
    • Medvjedok  

      test bol v cykloservise na podzim / zimu 2007

      0 0
      • Medvjedok  

        Takze upresnim: test (najvyssieho modelu tej rady – team) bol v cykloservise 21/2007. Kolo za 96.000 Kc vazilo 11.45 kg, jazdne vylastnosti hodnotili vcelku pozitivne.

        Inac tu mas ten elite aj s nejakou zlavou (obchod overeny)

        http://www.mojekolo.cz/…a/pells-2008

        0 0
    • ridebike  

      Ahoj, kolo jsem chvilku jezdil. Měl jsem model Race s Rebou. Mě osobně se na kole jezdilo dobře, bylo celkem tuhy. Myslím tím zadní stavba, při šlapání se nijak výrazně nehoupala. Posed je sportovnější, mě vyhovoval, mám cca 177cm a měl jsem velikost rámu 18,9".Jestli ti můžu doporučit tak si počkej na model 09,máš tam RS Toru a Avid 3 za ještě menší cenu. Nebo si trochu připlať a skoč do modelu Race.

      Nebo se mrkni třeba na Ghost AMR 5500 , je momentálně za pěknou cenu a celkem slušně vybavený. http://rideko.cz/index.php?…

      0 0
    • Kubaz  

      Zdarec, dival ses taky na Canyon ?

      0 0
      • Toolak  

        čus..juknul jsem na to, vypadá to kolečko zajímavě, jak výbavou tak cenou ale tady v Česku ho asi nikdo nenabízí..alespoň jsem na netu nic nenašel:-(

        0 0
    • Kebo  

      Ahoj ja osobne bych sel do toho Ghosta je to moc pekny kolo v dobry vybave a ted i za slusnej peniz…AMR 5500 to je

      0 0
    • rideeverything  

      ja sem koupil tohohle gianta a muzu jen doporucit..paradni kolecko za ty penize

       

      http://www.cykloworld.eu/…08-anthem-2/

      0 0
    • jIrI___  

      Oživím tohle vlákno. Nějak po vánocích uvažuju o koupi nějakého levného fulla. Původně jsem chtěl koupi jen nějaký bazarový rám a jen ho přehodit se současným Pellsem, ale došel jsem k závěru, že by mi HT asi chyběl. Zdvihy bych chtěl max. 120/120, nějak mi je proti srsti tvrzení „140mm zdvihu je na XC ježdění minimum“. Z toho taky plyne k čemu bych chtěl kolo používat – obyčejné delší vyjížďky beskydským terénem, žádné extrémy. Padli mi do oka tihle kandidáti: Pells Ridelight Elite, Ghost ASX 4900, GT Marathon 3.0 a Lapierre Technic FS 700. Nejvíc se mi zamlouvá Pells, působí na mě tak nějak neokoukaně a zajímavě. GT zase osobně považuju za sázku na jistotu. Chtěl bych se hlavně zeptat, v čem se liší vlastnosti systémů odpružení na uvedených kolech. Ve fullech se vůbec neorientuju, v systémech odpružení taky ne. Na komponenty moc nehleďte, jde mi hlavně o rám+tlumič. Samozřejmě od biků v téhle cnové kategorii neočekávám žádnou super váhu, jízdní vlastnosti a super komfort, ale oproti HT by to přeci jen nějaký rozdíl mohl být :-). Taky jsem se díval různě po bazarech, vybrat by se určitě dalo, kola ve stejné cenové hladině mají obvykle o třídu a víc vyšší vybavení, ale zas nevím, jestli u jetých fullů můžou být nějaké problémy s ložisky, tlumičem, atd. Díky všem za reakce.

      0 0
      • Vilém  

        Z techto bych se rozhodoval mezi GT a Ghostem. Pells kdyz jsem videl na vlastni oci, tak se mi vubec nelibilo provedeni ramu, hlavne zadni kyvky.

        0 0
        • jIrI___  

          Co přesně se ti nelíbilo na provedení zadní kyvky? Nějaké mechanické zpracování nebo přímo konstrukční řešení? Nebo to, že je to Pells? :-))

          0 0
          • pepek  

            Je to taková kovářská práce a design tak z roku 2000

            0 0
            • jIrI___  

              Nevím co si představit pod pojmem „kovářská práce“. Nekvalitní, moc mohutné, nedomyšlené?

              0 0
              • Evilcleaner  

                myslím že pepek tím myslel, že trubky zadní stavby vpadají jako by je někdo na nové huti jenom sundal ze stolice a nastříkal barvou… vypadají tak nějak nepřirozeně, ten obdelníhový profil… moc industralně

                0 0
                • pepek  

                  No tak nějak, mně to připadalo, jako by si to někdo svařil doma z jeklů.

                  0 0
          • pepek  

            Navíc na stř. a malé pile to musí hrozně tahat za nohy a kopat nazpátek

            0 0
          • TinkTink  

            Konstrukční řešení tímto způsobem mi přijde tuhostně velmi slabé, ale to hlavní, co je na tomdle kole odpornyho, je ten vyvod bovdenu na prehazku v zadni stavbe…3× fuj.

            0 0
        • JSt  

          ja bych bral ducha bez rozhodovani ;-)

          0 0
      • Madrid  

        Maratahona 3.0 mají u Hanáka v Brně ještě kapku levněji, mají M, L i XL a možná by těm na něm nechali i trochu projet, přestože není testovací, s nimi je velmi dobrá domluva. A kdyby sis chtěl připlatit, tak v Cyklosu na Vodní mají černý 1.0 Lko za 41. (Mně osobně se na Marathonu jelo moc dobře, byl to můj vážný kandidát, ale srovnání s ostatními tvými kandidáty nemám.)

        0 0
        • jIrI___  

          U Hanáka jsem si ho právě všiml poprvé, ale kdoví co bude než se ke koupi rozhoupu a jak na tom po Vánocích budu finančně :-D. Vyzkoušet ho ani nějak moc nepotřebuju, nejsem schopný rozlišit jednotlivé vlastnosti.

          0 0
          • Madrid  

            Určitě bys je rozlišil, když bys projel pár různých fullů, v chování jsou jasný rozdíly. Když pominu zadní stavbu, kterou pravda na chodníku před obchodem moc nevytestuješ, tak aspoň zjistíš, jak ti sedí geomtrie – třeba GT Marathon mi proti mému Scottu přišel jako málo živý držák směru, což ale jinému pochopitelně může vyhovovat.

            0 0
    • Premik  

      zdravíčko, můžu mít za docela zajímavou cenu toto kolo. Akorát se o něm těžko shánění jakékoli informace. Že by to bylo až takové poježděníčko, že jeho majitelé z něho vůbec neslézají a nemají čas se podělit o své dojmy? -)

      Chtěl bych poprosit majitele řady ridelight 08 o zkušenosti a postřehy z praxe po těch 1–2 letech užívání. Nebyla koupě krokem vedle – šli byste do toho znovu? V recenzi tady na B-F píše jeden člověk o uvolňujícím se čepu a tím i celé zadní stavby – má s tím podobnou zkušenost i někdo jiný? Z toho mám trochu strach, protože vážím nezanedbatelných 92kg.

      Co ten tlumič X-Fusion O2 RPV – dá se za jízdy dostatečně přitvrdit, aby to ve stoupání nehoupalo? Nechybí vám v praxi možnost jeho zamčení? Nemáte někdo to kolo zvážené?

      Ocením jakékoli informace o tomto kole, předem dík.

      0 0
      • Bumerangista  

        Nazdar. Jako jeden z mála na tom jezdím, mám verzi 08, ale lépe osazenou. Jsem asi „ten člověk“.

        Tím, že tam není vodící vzpěra nebo i páka, tak ten tlumič musí držet i bočně, a to je velký problém, protože tlumiče na to nejsou stavěné a potom uchází. To je ale společné pro všechny kola, které mají zadní kyvku rovnou na tlumič bez vodící vzpěry, protože od spodního čepu je tam velká páka. Proto jsem si tam koupil tlumič, který má vlastní kulové čepy. Tím ale zase dostává více zabrat ten čep. To si prostě nevybereš. Ve verzi 09 ten čep je trochu vylepšený ve smyslu lépe vyměnitelných komponent (matka, podložka, a podobně), předpkládal bych pár korun (200–300) jednou za 5000km.

        Verze 08 má ještě jeden velký problém: nevejde se tam přesmyk (vešel se tam pouze model XT 07, teď už žádný, musí se přibrusovat… tedy vyřešit jde všechno, že). Takže neber 08, ale jen novější (na Pell's eshopu to jde rozlišit podle seriového čísla, jinak jinde to nejde a můžou ti kecat).

        Ohledně váhy si myslím, že je nejdůležitější ten tlumič. Vážím 75–80, když to vezmeš na procenta, tak by 92 neměl být problém, ale měl jsem tam Monarch a foukal na 130–140 psů (to už je docela hodně) a nyní mám ten XM180 a foukám tak na 95 pro stenjný účinek.

        Jestli bych do toho šel: asi jo, protože je to přeci jenom dost levné a vše ostatní je v pohodě. Teď to kolo mají na Pell's eshopu nejlevnější (i levnější než u nějakých podvodníků na Aukru), například Race verze za 33720.

        Dávej ale pozor protože to kolo bylo na BF zvoleno „hnusem roku 2008“http://w­ww.bike-forum.cz/forum/kolo-roku-hnus-roku.html (sice tam někdo přihlásil jen dvě kola a to druhé byl nějaký Author A-Ray, ale i tak si musíš být jistý, že nechceš machrovat ;)

        0 0
        • Bumerangista  

          hnusem roku 2008

          To vkládání odkazů je trochu nedotažené, bylo lepší to dialogové okno.

          0 0
        • MlokCZ  

          Jen poznámka k tomu docela hodně. Monarch je poměrně vysokotlaký tlumič a 130–140psi je na něj naopak dost málo při Tvojí váze.

          U Monarchu + některých přepákování + těžších jezdců se stává, že se fouká blízko maxima přes 250psi (a klidně může nastat až problém, že maximální povolený tlak je málo, nevim teď z hlavy kolik má Monarch povoleno, jestli to je 270psi nebo 300psi), to je pak hodně.

          Třeba RP23 se kolem 150psi fouká běžně (tohle je takový středně tlaký tlumič) a právě na stejném kole může mít Monarch běžně hodně přes 200psi.

          U RS jdou u tlumičů z extrému do extrému. Přechozí MC 3.R zase byl extrémně nízkotlaký a na kolech, kde se RP23 fouká kolem těch 150psi se pro stejného jezdce MC 3.R foukal na hrozně nízkých 60–65psi.

          Tím chci hlavně říct, že pokud foukáš Monarch na tak málo, tak ani těžší jezdci nemohou mít problém s maximálním tlakem na tomhle rámu a to s žádným tlumičem.

          0 0
          • Bumerangista  

            Dík za upřesnění, bylo potřeba. Doposud jsem vycházel z předpokladu, že čím vyšší tlak, tím vyšší možnost poruchy, těsnění, a podobně. U toho Manarchu 3.3 myslím, že byl max na 250.

            Ještě jedna výhoda nízkotlakových: dají se dofouknout u benzínky (do těch 120–130 určitě) ;)

            0 0
        • Premik  

          díky za reakci, není nad informace přímo od pramene. Akorát si mě moc nepotěšil s tím doporučením vzít 09 místo 08 – ta dobrá cena je právě na kolo z toho staršího, problematického ročníku. Tak teď musím zvážit, jestli ta momentální sleva bude stát za možné budoucí komplikace, tzn. i investice. Chtěl jsem se ještě zeptat, jak se chová zadní stavba při prudším brzdění- netuhne přiliš?

          A k tomu ucházení tlumiče – o jak velké úniky šlo, jak často si musel dofukovat?

          Ještě jednou dík za cenné info.

          0 0
          • Bumerangista  

            O jakou cenu jde? Protože přímo Pell's prodává oba ročníky za cca stejnou cenu. Málo kdo ví o těch dvouch problémech, v tom je právě zakopaný pes.

            Při brždění nemám problém. Sice jsem před tím žádné celopéro neměl, ale když to srvonám s taháním za řetěz, tak ten jsem identifikoval, kdežto tuhnutí při brždění moc ne. Z fyzykálního hlediska je při brždění zadní stavba nezajímavá, protože většina váhy jde na přední kolo, tedy přední tlumič. Mimochodem, tohle je společné všem jednočepůp.

            Ucházení tlumiče bylo úměrné hrbolům v terénu. Tedy tlumič samotný nebyl špatný, musel ale ustát boční vakl v celé stavbě, což se projevovalo i tím, že těsnění už to neutáhlo. V podstatě to ucházelo tak, že jsem dofukoval jednou za 40km. Teď, když mám vyladěnou metodu, jak ten vakl opravit, tak už by to mělo být v pohodě (ale už jezdím na ten nový, který z pricipu nemůže mít problém s vaklem, protože je uložen v kulových ložiscích). Myslím si, že když nezanedbáš opravu vaklu ve stavbě, tak tlumič bude v pohodě.

            0 0
            • Vilém  

              Po 40km? Tak toto bych nechtel absolvovat:(

              0 0
              • Dzin_CZ  

                ani já. Znamenalo by to dofukovat skoro každý den :(

                0 0
                • Bumerangista  

                  Na Šele jsem dofukoval dvakrát kromě startu, vždy na občerstvovačce. No byla to sranda.

                  0 0
                  • KAPLIS  

                    Zajímalo by mně kolik těch tlumičů už jsi odrovnal. Kolik a jak si na nich najel? Myslím, že to není kolem, ale buď vadným tlumičem nebo jízdou za limitem kola. Podle tvojí teorie by můj tlumič musel ucházet co 10km. Naštěstí se tak neděje a nevím o žádném jiném majiteli IQ-čka, který by s tím měl problém.

                    0 0
                    • Bumerangista  

                      Ani jeden jsem neodrovnal, původní stále funguje, je ok.

                      Když máš vakl ve stavbě, tak píst a pouzdro nejen, že musí těsnit, ale navíc musí držet ten vakl. Těsnění, které jsou mezi pístama a pouzdrama jsou obecně velmi tenká. Takže to upouští v momentech bočního páčení pístu vůči pouzdru.

                      No a než na tohle přijdeš, tak ojezdíš pár závodů s pumpou na tlumiče a dokonce koupíš tlumič nový.

                      0 0
                      • pepek  

                        A nenapadlo tě přigumičkovat tu pumpu na štangli, našroubovat šlaušek a dofukovat průběžne za jízdy? Mohl bys tak vlastně měnit charakter odpružení podle aktuální rychlosti a stylu jízdy, což by byla světová biková premiéra :-)

                        0 0
                        • Bumerangista  

                          To je dost dobrý nápad. Možná by to šlo nějak zpřevodovat, že bych to dofukoval hadičkou, který by byla z druhé strany než ta od camelu, aby to šlo ovládat bez rukou.

                          0 0
                          • Vilém  

                            Ja bych pist pumpy spojil se zadni stavbou. Jednak by ji to zpevnilo a jednak kdyz by sla do zdvihu, tak by to prifukovalo. Byla by tam bezvadna zpetna vazba, cim vic pruzeni, tim vic dofukovani, presne jak je potreba:)

                            0 0
                      • KAPLIS  

                        To tam teda musíš mít vakl jak kráva. Jinak si to nedokážu vysvětlit. Stejně si myslím, že je problém jinde.

                        V každém případě bych to řešil (reklamace, servis). Uložit tlumič přes kloub a dofoukávat během jízdy musí být fakt super. No hlavně že jsi spokojený.

                        0 0
                        • Bumerangista  

                          Vakl byl jak kráva: 5cm na úrovni plastu. Z Pražských bikerů by mohlo plno lidí vyprávět. To ucházení bylo fakt v tom. Vyzkoušeno.

                          S tím kloubem nechápu: Monarch je uchycen napevno, proto do něj šel ten vakl, a proto ucházel. XM má kulové čepy na obou stranách (sám jsem nevěděl, co to je, než jsem to viděl, doporučuji si prohlídnout nějaké detailní fotky nebo v reálu) a proto mu nevadí boční vakl. Teď už tam boční vakl nemám, takže žádný tlumič by už neucházel. XM jsem tam ale nechal, protože je lepší a má plné zamykání pro případné žehlení.

                          Takže celé to mělo jednoduché řešení: plechovka od piva, nůžky a imbus asi 10. Kromě sundání a nandání klik to bylo na 10 minut práce. Jenom přijít na to, v čem bylo problém: v jedný vymačkaný matce z hliníku. Ale stálo to za to to tady probrat, aby se přiučil například i nějaký inženýr v Pell's, který má za úkol sledovat toto vlákno ;)

                          0 0
                          • KAPLIS  

                            Kloub = kulový čep. Jinak jestli jsem to pochopil, tak už nefoukáš.Tak ať plechovka drží…

                            0 0
      • garyfinisher  

        Premik: najdi si Velo 3/2009, tam mas test:

        http://www.ivelo.cz/cislo/2009-3/

        Tak ako sa mi niektore pellsky pacia, full od nich by som nechcel, lebo ako vidis, je to tak trochu vyvoja za jazdy, aj ten koncept je uz ked nie prekonany, tak ma iste obmedzenia.

        Celkovo, z tvojho zadania vyplyva zaujem o levny full a to skryva uskalia – full je zrovna zalezitost, kde sa oplati radsej priplatit nez usetrit. Ale mas jednu vyhodu, nie si 60 kg vysvihany chrt, takze podla mna nemusis az tak hladiet na nizku hmotnost, byt tebou vyberam nieco odolnejsie.

        0 0
        • Bumerangista  

          Zkus trochu specifičtěji popsat a) ty omezení, b) proč se vyplatí připlatit a c) proč levné celopéro je problém ve srovnání s levným pevňákem.

          a: Můj názor je, že kromě kopání do řetězu není reálné jiné omezení. Kopání do řetězu je ale relevantní pouze pro velmi nízké rychlosti ve spojení s velkmými kořeny a velkým záběrem. Tedy reálně pouze při trvalém stoupání po kořenité stojce na kašpara. Ve většině případů jde stejně o pasáže, které se vyplatí tlačit.

          b + c: Můj názor je, že jsou to povídačky. Celopéro je jednoduchá záležitost a že není třeba z toho dělat komplikovanou věc. Daleko poruchovější než odpružení jsou například ráfky, brzdy, náby, ořechy, středy a tak. Tam bych investoval peníze. A to je na pevňácích stejné, ne-li horší, protože to dostává větší rány.

          0 0
          • kubad  

            nejde až tak o jednoduchost, ale o funkci, takže to co psal kolega na kterého odpovídáš je 100% pravda, osobně bych se této parodii na kolo vyhl velkým obloukem.

            0 0
          • garyfinisher  

            Vopred upozornujem, ze nie som expert na fully, ale kedze som nedavno seriozne zvazoval prechod z HT na full, zbieral som informacie z roznych zdrojov a snazil som sa v tom zorientovat. Dosiel som k tomu, co som pisal. Blizsie povedane:

            1. jednocap je najjednoduchsia koncepcia, ktora ma par plusov (menej capov –

            menej udrzby, nizsia hmotnost), ale aj minusy, a prejavuju sa najma tam ako pises, napriklad v strmych stupaniach. Full je prave to, co ti moze pomahat v stupani, a je skoda to takto vzdat, ze predsa budem tlacit. 4cap alebo systemy s virtualnym stredom otacania dokazu lepsie sklbit tie protichodne poziadavky aby tah retaze neovplyvnoval funkciu, citlivost, aby nemalo zadne odpruzenie tendenciu rozhupat sa, atd atd. Ale napriek tomu, dam ti tip, v tom teste co spominam, vysiel celkom dobre Superior, ak sa nemylim F80 alebo F50, co je tiez 1cap, na take sportovejsie XC vyzeralo ze ho hodnotia dobre. Precitaj si to, ak moc chces aj ti to oskenujem, ale nie dnes.

            1. Pri fulle povazujem za vhodne priplatit, pretoze full je predsa na viac

            rokov, a teda sa mi zda rozumne priplatit za lepsie, ale hlavne lahsie vybavenie, lebo hmotnost je kriticky faktor u fulla – full ti umozni v sedle vydrzat dlhsie, lenze pochovaju ta v tych stupaniach tie kila naviac. Ked ma full prednu vidlicu toru, tak je to na figu dobre ked aj pekne funguje ale vazi 2.3 kg… A priplatit sa oplati aj za dobre fungujuci system zadneho odpruzenia, lebo full prinasa iste nevyhody voci HT v tom o com piseme pod bodom a), a ked uz do toho vrazit peniaze, tak nech to funguje co mozno najlepsie. A ze tych systemov je uz dost a maju aj rozlicne vlastnosti.

            1. To co pisem v b) – hmotnost naviac a mozne neduhy systemu zadneho

            odpruzenia.

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Houba2  

        Nevím co řešíš a proč pells, když jsou s ním určitý problémy a navíc je to kolo celkem škaredý. Nemám žádnou osobní zkušenost s fullem, ale celkem pravidelně pročítám vlákna s full-tématikou, protože bych do něj časem chtěl jít taky.

        Když vidím tvé požadavky na cenu a použití, tak bych vybral asi tohle:

        http://www.canyon.com/…es/bike.html?…

        0 0
    • marapara  

      Sice je to už rok starý thread, ale toto je asi nejhnusnější rám, jaký jsem viděl. Teda ještě se mu rovnají některé fully Canondalle.

      0 0
      • ememem  

        povedzme, ale tie na rozdiel od tohoto su aspon prudko funkcne. fullu pells bych sa tiez oblukom vyhol.

        0 0
        • garyfinisher  

          Tzv. prudka funkcnost byva prave pri fulloch castym problemom :D Si to s tym cannondalom vystihol.

          0 0
          • Bumerangista  

            Pro Premik: Teď si ho už asi nekoupíš, že jo ;)

            0 0
            • Premik  

              no moc mi to ogaři neulehčují -). Jako jestli se to někomu nelíbí, to je mi u zadnice. Spíš mi vadí ty záporné reference na funkčnost biku. chjo

              0 0
              • Bumerangista  

                Zkus získat podobné informace o jiných kolech. Já sám vím hovno, jak je to ve srvovnání s ostními koly. Je možné, že všichni kecají o tom, jak mají super kolo, protože by se styděli přiznat vadu, když do toho dali několik platů a před koupí se dušovali, jaká je to dobrá zančka. Dovolená u moře je také vždy tím kvalitnější čím víc peněz jsme do toho dali.

                0 0
                • kycis  

                  No ja nevim, zatim jsem na svem kole nemusel ani brousit presmykac aby tam pasoval, ani dofukovat tlumic kazdych 40 km a nakonec ho menit, ani zadni stavba nema vakl, proste slape naprosto bez problemu. A ani s tema platama to nebylo tak strasny :-)

                  0 0
                  • Bumerangista  

                    Asi nejezdíš nadoraz, nebo jezdíš jen na válcích v molitanové komoře (ta pro blázny v kazajce, aby si nemohli ani škrábnout). Horké kolo se opotřebovává, opravuje, šteluje.

                    0 0
                    • pepek  

                      :-) opotřebovává, opravuje, šteluje, kope do noh, tahá za nohy, tvrdne na brzdě…a eště k tomu je škaredý.

                      0 0
                    • kycis  

                      Hele to je tvuj boj, proste me jenom pobavilo, ze se tady navazis do lidi, co vybrali jinak nez ty, ze si ted urcite rvou vlasy, ze za velke penize koupili smejd, a kdyz ti povim, ze ne vsechna kola maji tolik problemu jako tvuj Pells, tak se hned na..res. Z toho mi vychazi, ze smejd sis koupil ty, jen si to proste odmitas priznat a kopes kolem sebe. Jasne ze na bajku veci odchazeji, plaste, desky a retezy proste nepocitam – spotrebak. Zniceny tlumic vinou vadne konstrukce neni o tom jak tvrde jezdis.

                      0 0
                      • Bumerangista  

                        Však já to říkám, co jsem si koupil, v tom se pleteš. A už vůbec to neberu jako boj, spíš jako zábavu (kromě toho, že původně jsem chtěl jen Premikovi říct moje zkušenosti). S tím rvaním vlasů jsem to tolik nepřhnal. Tak to prostě je: když člověk dá víc peněz, tak se potom většinou stydí přiznat, že něco nefunguje jak má, protože si to vztahuje na sebe. To je důsledek marketingu. Značky se snaží, aby se s nimi lidé identifikovali. K tomu patří i to, že pak pomlouvají ostatní značky subjektivníma názorama typu „hnus roku“ nebo „to bych si vživotě nekoupil“. Například ty máš kolo, kde není žádný problém a já mám hnus roku ;)

                        Já si obecně dělám srandu z lidí, tak neber zle.

                        Jinak aktuálně kopu kolem meruňky u mámy na zahradě, protože je potřeba vykopat pařez, jinak o ničem nevím.

                        0 0
                • Premik  

                  já se snažím, ale čím víc informací mám, tím míň si jsem jistý. -) Já spíš beru názory lidí s rezervou proto, že málokdo má srovnání více kol a systémů napříč značkami..

                  Hele ale hustit tlumič každých 40km mi fakt připadá už jako vada jednotlivého kusu než celé série – nevíš jestli to řešilo víc lidí? To by přece nemohla žádná firma pustit na trh.

                  0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
      • Mr.Duck  

        No hele, z obrázku mi to taky přišlo jako vyloženě ošklivý kolo, ale nedávno sem ho viděl naživo a musim říct, že se mě aj celkem líbilo. Jak funguje soudit nemůžu, ale přijde mi že ho 80% lidí tady odepíše kvůli vzhledu aniž by na něm jeli. Neřikám že je kdovíjak dobrej, ale když bych vybíral kolo kolem tohohle zdvihu za málo peněz, aspoň bych ho zkusil projet.

        0 0
        • marapara  

          Teď nevím o kterém mluvíš, jestli Canondalle nebo Pells.

          Canondally se mi prostě designově nelíbí. Nevím co to je za model fullu, ale prostě je to jakási hnusná změť trubek cikcak ještě s Lefty vidlicí, pro mě je vrchol hnusného kola, kterému šlape na paty Pells :). Neříkám, že ten Canon nefunguje dobře, vybavení a kvalita zpracování bude určitě špičková hodná značky, ale designově je to pro mě hnus. Takové kolo, které se mi vyloženě nelíbí, bych si nikdy nekoupil, byť by fungovalo jako full sebelíp. Asi je to ta individualita Canondalle a se tím chce od ostatních lišit – vlastní nápady a řešení, Lefty, Fatty … ale ne každému se to líbí.

          Co se týče Pellsu, tak rám Ridelight se mi vyloženě nelíbí. Nevhodná profilace a zohýbání trubek, jako celek to spíš než moderní design připomíná hrubou kovářskou práci z roku 1990. Z českých rámů se mi třeba moc nelíbil starší Apache – tomu „diamantovému“ profilu jsme nemohl přijít na chuť. Modely 2010 už ho nemají a jsou hezké.

          Je fakt, že většinu těchto kol jsem naživo neviděl, ale z fotek a je možné, že v reálu by to vypadalo líp :)

          0 0
          • Mr.Duck  

            Mluvil sem o tom pell's, canon sem asi neviděl, ale něco co by se mi vyloženě nelíbilo od CD sem eště neviděl. Ten Pell's vypadá na obrázku fakt jak něco co člověk svaří doma, ale na živo se mi prostě sakra líbil. Třeba víc, než takový spešly, kterejch tu jezdí milion, ale na obrázku na nich nechám oči. Netvrdim že se mi nelíběj, ale ten Pell's mi velde nich přišel hezčí. Nicméně to je subjektivní. Jak to funguje nemůžu soudit, ale chtěl bych to zkusit. Konec konců, sem ovlivněnej, jeden Pell's doma mám a nemůžu si stěžovat, i když bych k němu rád jedno RB nebo Gianta na cesty z kopce :P

            0 0
        • mates555  

          no jak funguje…ono jen informace,že ten rám je tak špatně udělaj,že se kroutí natolik,že zničí tlumič by mě celkem spolehlivě odradila..:-)

          0 0
    • maajkee  

      A co tenhle Ghost?

      http://www.mojekolo.cz/…ost-asx-5100

      mě se teda moc líbí a za tu cenu si myslím je to OK

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.