Hele. měnili jste pevne osy na imbus za osu s upinakem? Ty osy sou celkem drahé a měnit to imbusem je celkem opruz ne? Teď tahám zbytecne imbus klíč který jsem nepotřeboval nikdy. Akorát tohle mě nenapadlo si pohlídat
Hele. měnili jste pevne osy na imbus za osu s upinakem? Ty osy sou celkem drahé a měnit to imbusem je celkem opruz ne? Teď tahám zbytecne imbus klíč který jsem nepotřeboval nikdy. Akorát tohle mě nenapadlo si pohlídat
právě jednu sháním na Kellys Gate tak jestli někdo měnit tak jakej typ
Ano, ale jen predni (vyndavani kola do auta a tak). Vzadu jsem nechal imbusovou…
A v ankete mi chybi „kombinace obou“ :D
No vidis. Ja mam na osach packy jako na rychloupinaku, a docela me to stve. Premyslim o vymene za imbus, nebo DT Swiss, kde si po utahnuti mohu natocit paku do libovolne polohy. Imbusy ssebou stejne na vyjizdky vozim v ramci naradi, a pri koupi jeste jednoho samostatneho do auta pro pripad prevozu v ose na imbus nevidim problem.
Nedávno tady někdo řešil vychozený imbus a strašné ****** s vytažením té poškozené osy. Zřejmě to bylo přetažené, ale taky bych imbus bral jako vopruz. Jedinou výhodou je podle mě bezpečnostní stránka, fetky většinou po kapsách imbusy nenosí :-D
Tak pokud je někdo prase a dorve to pákou, tak se nesmí divit, že se mu imbus může protočit.
Ale to samé platí u všech šroubů s imbusem na kole (kotouče, třmeny, představec, páčky…)
Ano, mám to na imbus. Ničemu mi to nevadí. Stejně nějaké to nářadí vozím pro strýčka příhodu. A kolo jsem sundaval letos jen jednou a to z důvodu výměny kotouče. Nevidím důvod mít na toto rychloupínák. A pokud jde o to kolo převážet autem, tak tam by mi někde v kufru opravdu ten jeden imbusák nevadil :D
Jako výhodu vidím to, že mi to jen tak někdo někde nepovolí a neukradne a hlavně že to dotáhnu na přesný moment a né „tak nějak“ tou páčkou. Nevýhodu žádnou nevidím.
Vidíš a mně by třeba chyběl, přejíždím autem každou chvíli a ne jen svým, pořád ho někde hledat, vytahovat… Nejlépe to má vyřešené Formula, osa je na rychloupínák, ale můžeš ho kdykoliv vycvaknout/nacvaknout a nebo použít imbus.
nebo ztratit
Máš takovou zkušenost?
měl bych asi vlastní kdybych si tu páčku někam schoval tak už ji nenajdu, preferuji nerozebiratelné spojení:-)
Však když ji sundáš, tak to znamená, že ji nepotřebuješ, takže nevadí, když ji ztratíš…
Tyhle Formule jsem měl, než po nějakém čase prdnul ten spojovací šroubek mezi upínákem a osou, u další osy se rozpadl upínák. Teď raděj osy na imbus.
Na BP kola IMBUS, na běžný ježdění páčku ;)…
To mi připomíná, abych si zjistil, jestli s sebou vozím dost velkej inbus na předek. Jinak na to nedám dopustit, když jdu k autu, už mám v kapse klíč. Ten pak hodím do auta…bla bla bla. Ale nenapadlo mě kvůli nulovým defektům, že bych potřeboval někde v terénu sundavat přední kolo :)
Tak multi mám 6mm dokonce i 8mm. Takže jsem v klidu.
Ja som menil prednu os s upinakom za imbusovu. Nevidim ziadny prinos upinaku, imbus mam so sebou stale.
Většina aplikací pevných os je o konstrukci patek a to předělat moc nejde. Možná by si mohl říci konkrétní rám, nebo vidlici.
Ono totiž taková zadní 12 × 142 mm moc tvz pevná osa není. A pokud je zapuštěná do patky težko ti tam rychloupínák půjde vůbec dát.
Kdyt stejně sebou většina cyklistů, teda těch co mají rozum vozí multiklic tak o nic nejde. jestli mám ze zadní kapsy vyndat multiklic nebo povolit upínak, to už je mi celkem buřt.
Já mám vzadu rychloupínák DT Swiss. Na mém kole funguje dost nešťastně. Pokud jej po utažení nedám do vertikální polohy, tak se mi za jízdy buď utahuje – když je nakloněný dozadu, nebo naopak povoluje, když je natočeny dopředu. Mám bezdušáky a defekty teda neřeším (nesundávám kolo ani pro převoz), přemýšlím nad imbusem…
Diky chlapi. Sem to bral, že imbus – špatný výběr. Hodil sem se do klidu :-)
Navíc při defektu vytahovat kolo a cpát tam duši je aspoň u mě až ta poslední možnost opravy :)
Potřeboval bych rychlou radu, kamarad ma supa a problém se zadnim nabojem, podle mě tam neco chybí když to nemůže dotahnout. Poslal fotku. Poradite?
Klidně
Předpokládám že z druhé strany má také inbus aby se to neprotáčelo…
Neni nad rychlou radu.