• Pavllos

    Zdravím.

    Rád bych jestli někdo může doporučit obutí na horáka.

    Jezdím víceméně po šotolině a asfaltu.Šířka tak 1.95 až 2.25 průmněr 26

    dík.

    0 0
    • martin_bakov  

      Nanoraptory, minuly rok sem je jezdil a v pohode.

      0 0
    • Adamz  

      schwalbe smart sam 2,1 nejlevnější drátovou verzi, jezdím a v pohodě

      0 0
    • honza.cl  

      SCHWALBE SMART SAM 2.1 drát nebo CONTINENTAL RACE KING 2.0 nebo 2.2 , ale u contiku mám zkušenost pouze se SUPERSONICEM a ten je proti smart samu dražší

      0 0
    • jaja.k1  

      Asi nějaké boty. Nejlepší jsou prý ty tretry, nebo co.

      :)

      0 0
    • Ricci  

      Continental Race King 2,2 v drate za 290 CZK

      0 0
    • jachymk  

      schwalbe racing ralph 2.1

      0 0
    • Georrge  

      furious fred :)

      0 0
    • DaSnail  

      nanoraptor

      0 0
    • Uruwashii  

      Bontrager XR0 – v bazaru je prodávám. :))

      jsou rychlý a na pevnější povrch

      0 0
    • Phaeton  

      Zdravím, využiji pro sebe tohle téma ,jezdím na Smart Sam 2.1 drát a byl jsem rozhodnut pro koupi Racing Ralph EVO 2.25 teď se tu v mnohých tématech různě diskutuje a jsem krapet zmaten tak se zeptám na moje konkrétní nerozhodnutí a radu.Jezdím celkem dost dlouhé přesuny po asfaltu abych se dostal do slušného terénu či na nějaký slušný krpál čili 40%asfalt/40%les/20% terén,sjezdy… Otázka zní jak moc nebo jestli vůbec mě spomalí RR 2.25 jestli tam je takový rozsdíl od těch SS 2.1 jde mi především o rychlost poté pohodlí (zapoměl jsem mám 26" HT) nebo si mám raději pořídit Smart sam evo opět 2.1 ? Popřípadě jak bych dopadl s kombinací RoR A RaR

      a zase rozdíl mezi 2.1 a 2.25 na jednu stranu bych chtěl ty 2.25 ale bojím se že znatelně spomalím ,jinak nezajímám se až tak o výdrž pláště to jsem pochopil že RaR se sjede mnohem rychleji než SS. děkuji za radu.

      0 0
      • fousac  

        nejsem mlokbornik na pintlich cislicka, ale skoro bych rek, ze ralph by moh ject lip nez sam, zvlast evo proti dratu.. rozdil mez 2,1 a 2,25 bude cca zadnej, takze vzit klidne ten sirsi, ono u schwalbe maj ty palce docela hubeny…

        na beznej provoz s dusi bych s ralphem nemel bejt problem..

        (to jak se furt resi je hlavne pri bezdusovm provozu..)

        0 0
        • Phaeton  

          Děkuji za stručnou odpověď tak nějak jsem si to představoval :) , takže půjdu do rozměru 2.25 a teď ještě poprosím mám tam dát RaR/RaR nebo RoR/RaR nebo NN/RaR z vašich zkušeností ještě jednou děkuji.

          0 0
          • Slavoš  

            NN/RaR

            0 0
          • mrozu  

            Jestli ti záleží na rychlosti, tak RoR/RaR, jestli spíš na výdrži, tak NN/RaR – sice po asfaltu je to utrpení, ale RoR se mi zdá, že i na předku docela rychle mizí.

            0 0
            • JakeF  

              Čemu říkáš celkem rychle? Při sjíždění na stejnou hranici vydrží 2–3 RaR na zadku, tzn při měnění při sjetí měkký směsi kolem 8k km.

              0 0
              • mrozu  

                Možná je „mizí“ silný slovo, vycházím z toho, že na starým kole mám NN a ty jsou po 2000 km jako nový, ale RaR na novým kole jsou už po necelých 1500 km viditelně opotřebený.

                0 0
            • vasado  

              a kombinace RoR/RoR ??? používá to vůbec někdo? – co tu čtu tak hodně lidí kombinuje RoR/RaR, jaká je výhoda?… ale teda až sjedu zadek, tak zkusim Fredy :-D no asi mne to vytrestá :-D

              0 0
          • rj72  

            Předpokládám sice, že místní diskuse jsi četl pozorně, ale pro jistotu upozorním, že je asi lepší se vyhnout nejlehčí verzi RAR Evo 128tpi,která má nejmenší ochranu na průraz.Verze UST a SnakeSkin by na tom měly být o něco lépe…

            0 0
      • saddik  

        RaR EVO bude výrazně rychlejší než Sam v drátu. A ano, sjede se opravdu výrazně rychleji, ale když Ti to nevadí, tak to neřešme. Širších bych se vůbec nebál, v odvalování Tě to nezbrzdí vůbec, jen troška hmotnosti, ale za to víc pohodlí, já jezdím co nejobjemnější pláště (tedy 2,25, také na 26" HT).

        Dopředu je to na Tobě – RaR / RoR / NN – v podstatě neuděláš chybu (ale chce to si uvědomit charakter těch plášťů). Já bych bral na Tvé použití RoR. NN v některých situacích (měkký podklad, kde se může zakousnout) lépe podrží, je odolnější, ale o něco hůř jede.

        Každopádně počítej s poměrně nízkou odolností (oproti těm současným Samům) základní EVO verze (bez ochran), zejména u RaR a RoR (127 tpi), NN na tom bude líp, protože 67 tpi.

        0 0
        • MlokCZ  

          +1

          Úplně přesně popsáno.

          0 0
        • Phaeton  

          To je srozumitelné děkuji, tak zvolím RoR/RaR verzi EVO 2.25 mám sice obavu s toho častějšího defektění ,ale jsem zvědaví jak to pojede a na to o kolik to bude pohodlnější :).

          0 0
        • Phaeton  

          Mno stejně se ještě do toho trochu zamotám Plášť MTB Schwalbe Racing Ralph Performance 26×2,25 – kevlar vs. EVO : je tam znát takový rozdíl v rychlosti když Performance je odolnější

          0 0
          • saddik  

            Sice jsem RaR v Perfomance verzi nejel, ale dá se předpokládat, že bude znatelně pomalejší a mít horší grip. Těžko říct, jak je to s životností, třeba Continental prohlašuje, že jejich top směs Black Chilli se sjíždí pomaleji, než ty obyčejné. Takže bych s výrazně větším nájezdem díky obyč směsi nepočítal, ale o něco víc to být může.

            Víc se píše tady:

            http://www.bike-forum.cz/…ormance.html

            0 0
            • Phaeton  

              j děkuji nenapadlo mě hladat a už sem to i četl :D . EVO je ta volba mno vždy se dá vrátit zpět třeba sam .) .

              0 0
      • Necris  

        RaR není asfaltový plášť. Třeba takový CrossMark je.

        0 0
        • sjusko  

          Je ten CrossMark na asfaltu hodně znát?

          Teď mám na kole 29" Bontrager 29–1 Expert a přijde mi to na asfaltu hodně lenivý a v blátě taky nic moc.

          Jezdim tak 40% teren (kameny, kořeny, bláto) a 60% asfalt.

          Ale zase v terenu je potřeba aby podržel, rád jezdim hodně na doraz :-)

          0 0
          • fousac  

            crossmark je proti ralphovi hodne znat (minulej tejden sem prehazoval, tak to mam jeste zive v nohou), ale o co lip jede, o to je horsi v terenu, nedejbobe v mokrym..

            0 0
          • Necris  

            Určitě to je znát, navzdory tomu, co lidi tvrdí. Má podstatně (podstatně !) tvrdší směs, hlavně na bocích, takže se do zatáček nežvýká, je i na mokrém asfaltu mnohem větší držák a určitě lépe jede. Mám na jednom kole CrossMark 29×2.1 Kevlar 60 TPI a stoprocentně jede po asfaltu a polňačkách rychleji než RaR 65 TPI SS 29×2.25, který jsem vozil a už ho vozi nechci, protože navzdor opěvným ódám do boku moc nedrží a taky nějak úžasně nejede. A tam kde najde díky svému objemu využití, tam už je zase lepší vzít hrubší plášť. Jenomže proti němu vůbec nedrží ;)

            Nesmí se podfouknout. Není to terénní žvejkačka, spíš rychlý allrounder.

            0 0
        • marapara  

          Právěže ten CrossMark není až zas tak jezdivý plášť. To třeba Kenda Karma jede o poznání líp na asfaltu.

          0 0
    • campijozo  

      Schwalbe Smart Sam 2.1 drát. Minulý rok jsem je jezdil(Vlastně i letos) a podrží tě víceméně všude

      0 0
      • jIrI___  

        Já mám zase zkušenosti, že nepodrží nikde, ale za to vůbec nejede :)

        0 0
        • pepek  

          víceméně – to je rozsah od 0 do 100%, takže nekecá.

          0 0
        • fousac  

          joooo lidi obcas nechapou, ze sem ochotnej dat litr za plast, kdyz jejich bakelitova kenda vz.58 za kilo v akci je prece to nejlepsi… ;)

          0 0
        • Rubi  

          nesmis jezdit tak pomalu :P pak te podrzi vse

          0 0
    • saddik  

      Jééé, to bude zas diskuse. Zkus napsat víc. Kolik do toho chceš vrazit? Chceš pláště řádově 200,– / kus, 400,– / kus nebo 800,– / kus? Jezdíš asi duše, že jo? Kolik vážíš (1,95 – 2,25 je hodně široké rozmezí)? Preferuješ rychlost, hmotnost, grip, pohodlí, životnost? Jakou máš techniku? Chceš radši trošku makat s tím, že budeš mít rezervu v jistotě gripu, nebo chceš hlavně aby to jelo s tím, že akceptuješ, že pokud vjedeš do bahna, tak to bude háji? Dle Tvého popisu připadá v úvahu tak třetina gumárenského trhu.

      0 0
    • BigKarel2  

      Schwalbe Racing Ralph 2.1

      0 0
    • JMT  

      Hutchinson python

      0 0
    • Phaeton  

      Zdravím,

      Pánové mám jeden dotázek ,nějak jsem si to přehodnotil a chtěl dnes objednat NN/RR a narazil jsem na v popisu širší co to znamená rozměr 2.25 může být i jinak tvarovaný/širší než obvykle ? i bych byl rád aby ve předu i vzadu ty kola vypadali stejně ± .U prodejce sem vznesl dotaz a nečekám brzkou odpověď třeba mi poradíte děkuji.

      0 0
      • gallardo  

        schwalbe melo ruzne tlusty palce v jednotlivejch letech, proto ten popisek 2012 – sirsi, vem oboje NN/RR 2,25 2012 a bude to ok

        0 0
    • heerer  

      Ahoj, nechci zakladat dalsi tema jaky plast na MTB.

      Prosim o pomoc 80% silnice, sterk 20% les a pod.

      Myslím, že mám vybráno ale nerozumím eshopům…např:

      http://www.bikeway.cz/…-352-dratovy

      Pls v čem je rozdíl že je o 100% vyšší ten kevlar? My smysl jit do drazsi verze?

      Proč např tento web prodává „to samé“ ale hmotnost je o 100g menší?

      http://www.cykloservex.cz/prodejny/…

      Je to pouze mystifikace, ci jde o jiny typ plaste?

      Docela divocina…

      Diky

      0 0
      • heerer  

        rozmer 26×2.00

        0 0
      • mrozu  

        Co se pořádně podívat na ten popis? Na prvním shopu jsou 4 druhy pláště pro MTB i crosse a na druhým je jenom obyčejnej drátovej pro cross, parametry souhlasí. Všechno to má drátovou patku, jedinej rozdíl je v ochraně proti proražení, to podle mýho za dvojnásobnou cenu rozhodně nestojí. Ale já osobně bych místo týhle užovky vzal radši Smart Sam.

        0 0
        • heerer  

          rozdil mezi MTB/CROSS jsem neresil ;-) Slo mi o rozdil dvou typove stejnych s rozdilem kevlar a bez na coz jsi mi odpovedel a za to dik:)

          Na smart sam jsem se podival a pac jsem si taky nebyl tou uzovkou jist zvolil jsem SS.

          Premyslel jsem i o Conti RK ale ad1 nemam continental rad(praconi deformace) ad2 jsem nasel diskuzi o castem defektu.

          Myslim ze to bude ok, chrt nejsem a na cestu do a z prace bude OK.

          Dik

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.