Ahoj.Mam dotaz jestli nekdo zvás máte skušenost s pláštěm MICHELIN XCR DRY 2.Veřím že se někdo zvás určitě najde.Ten to plášt jsem si koupil a po ujetí 2km jsem ho na lesní cestě propích o klacík v průměru 5mm.Je to normální?Předem děkuji za odpovět
Ahoj.Mam dotaz jestli nekdo zvás máte skušenost s pláštěm MICHELIN XCR DRY 2.Veřím že se někdo zvás určitě najde.Ten to plášt jsem si koupil a po ujetí 2km jsem ho na lesní cestě propích o klacík v průměru 5mm.Je to normální?Předem děkuji za odpovět
Měl jsem pláště michelin 1,95 označení ani nevím. Lehoučké pláště,co celkem držely v terénu,ale defektů jsem s nima měl kopu.Když jsem je vyměnil defekty přestaly.Už bych je nechtěl.
mam take XCR 2 Dual compoud ale tubeles-bez problemu,dokonce jsem i nadmiru spokojeny,vyborna přilnavost v terenu a moc se nesježději-najeto 1000km
Michelin :) Normalne bych napsal ze to byla smula, ale ja mel s michelinama defekt skoro na kazdym zavode. Mluvim o plastich Comp S Light a na experimenty s XCR a XCR2 uz asi nedojde. Myslim ze technologie konstrukce plaste se nezmenila, jen vzorek a proto mi nesmi na kolo. I kdyz po jizni strance jsem nemel vyhrady.
řekl bych smůla. Comp S Light i XCR Dry bez větších problémů, defekty óbčas nic hrozného, životnost průměrná, jedou slušně.
pech kamarade, mam na nich najeto cca 600km, jsou pomerne rychle, v bahne dobre sedi, stejne tak krasne drzi na suchem povrchu, neustreluji.
Michelin, Continental a Hutchinson je jeden koncern. Každý z nich nabízí něco trochu jiného, aby se to nekrylo. Technologie jsou stejné a kvilita také. Já měl u light verzí také více defektů, asi si nevybereš. Ted jezdím Pythony light s tmelem No tubes a zatím super. Mají ale hrubší vzorek, oproti Michelinů Comp S ligt jsou ale ve všech směrech lepší, asi už nic nikdy jiného jezdit nebudu.
Ty už bys mohl udělat nové fotky, celkem by mě zajímala ta přestavba
Já jsem myslel, že Continental je sám o sobě koncern co má pod sebou Barum, Matador, a sám sebe. Michelin je neco podobneho nebo fakt patrej pod jednu strechu?
No k tématu, jelikož dotyčného znám tak ho vidim jak musel bejt na****. Já jezdim RR a na sucho dám do zadu fast fredy a minulej rok ani jeden defekt teď za měsíc 3.. je to o smůle.
To Chudas. Výrobci pláštů pro jízdní kola ať už Michelin, nebo Conti. jsou jiná divize než ti, co vyrábí pláště pro auta.
…to je ten kritickej průměr klacku, kterej pláštěm už projde. Stačí aby byl trochu špičatej. Mě se to taky stalo, na Pythonu a Continentalu (Explorer).
Ahoj, já vozil Comp S-light 2.00.......jely krásně…do 1,5 kkm asi jeden defekt, ale pak to začalo, jeden za druhym…no jsou to lehký závodní pláště a s tím je třeba počítat
nemám zkušenost konkrétně s Dry 2,ale k tomu původu plášťů. Ale cyklo pláště Michelin jsou většinou vyráběny v Rubeně Náchod. Odtud jsou ve velkém převáženy do Francie,kde je zabalí do orig. obalů a exportují. Takže plášť Michelin koupený v podnikové prodejně v Náchodě byl vyroben cca 200 m od jeho místa v regálu,ale byl se mezi tím podívat ve Francii :-). Tím však nechci snižovat jejich kvalitu a tvrdit, to ani omylem.