poradtě mi někdo jakej si mám koupit plášt s těmito parametry -váha : max 500g TPI: abys e jen tak neprorazil spíše do mokra s pořádným záběrem a s cenou nepřesahujcí 800,– a pokud možno kevlar
poradtě mi někdo jakej si mám koupit plášt s těmito parametry -váha : max 500g TPI: abys e jen tak neprorazil spíše do mokra s pořádným záběrem a s cenou nepřesahujcí 800,– a pokud možno kevlar
MEDUSA V 1.8 490g v 2.1 510g
hel já chci plášt na XC ne na DH ! tenhle vypadá že je dost slušně oběmnej na DH ! prostě velké špunty ..
omyl je to xc..ten vzorek je objemnej jen na fotce
proč myslíš že by se dělal i v tak ouzkých provedeních dyť se dělá i 1,5
no pravda pravda .. a kolik stojí na českým trhu ?
no já si to pamatuju tak, že drátovky do průměru 2 (mluvim o MOC) stojí 390, kevlary 590 (tomahawk o 100kč víc) a eXCeption series kolem litra..pak ultralighty jsou dražší,..obyč dráťáky na fr/dh stojí 490, s butylovou výztuhou nevim, nekupoval jsem,..takže tak..slevy na maxxise se moc neobjevujou, ale na jednom eshopu jsem našel super akci (asi to sundavaj z kol) maxxis ignitor + dynomite, oba drát a 2,1" za 500kč..bylo to tady axitbikes.cz/inshop/scripts/detail.asp?ItemID=340
teda co melu..ne do průměru to by bylo sakra malý:D *šířky
nu toš zaujmavé ale chtěl bych spíš Kevlar..
no zdá se mi že maxxise jsou co se týče ceny nesostižný 590 je za kevlarák sakra málo a navíc jsou opravdu lehký..neni to jen nějekej chyták na zákazníky..a to maxxis neuvádí hmotnosti což nechápu klidně by mohli maj se čim chlubit..u larsena tt 1,9 kevlar sem navážil směšných 480g
no směšný to třeba je .. kámoš tedka kupoval od jednoho prodejce kol v Chrudimi rám Specialized P.2 CrMo za 1 800,– a původně může stát tak 6 900,– ! no není tohle zajímaví ?
nj tohle se stává:)
a čím to je ? no to mi rekni ..
:) to jednou pochopíš to nemá cenu komentovat:)
hmm… nechápu .. skus mi to vysvětlit ..
Nevim váhu, ale já mám Maxxis Ranchero kevlar a ty sou dost dobrý
560 kevlar/630 drát
Od Maxxisu jsem zkusil Dinomity 2,1. Do mokra a bahna skvělý,ale mají blbej valivej odpor a docela rychle se sjíždí. Ale na Drtiče je určo využiju.
Uplne stejna zkusenost. Dostal jsem je s meridou – presneji vpredu Ignitor, vzadu DyNoMite 2.1, po zjisteni, jak se odmitaji odvalovat na tvrdem povrchu, sly sice dolu (a na vahu: 26×2.1 = 454 gramu :-) ale rekl jsem si, ze bych snad uz letos mohl zkusit Drtice a dat jim konecne prilezitost!
BTW ten Ignitor ma mozna o kousek lepsi povest, pokud jde o valivy odpor, vahu malinko pres 500 a v kevlaru cenu pod sest.
koukám, že s těma maxxisema nejsem sám, kdo z nich měl takovej dojem:-)), taky jsem je dostal s meridou a už visej ve sklepě na hřebíku:-)))
no, jestli ti visej ve sklepě na hřebíku, tak by jsme se mohli nějak domluvit :-). já na ně nedám dopustit, až na to, že hlavně zadní dlouho nevydrží
Jen se tady prizivim: proc mate radeji kevlar nez drat? dik J5
nechce se jim moc dřít při navlíkání na ráfek :-)))
já mám raděj drát :)
Když píchneš kolo tak u dratu to zustane na rafku ale kevlar se sroluje a jdes na H… x8) ted stojim prave pred tim co koupit mel sem na biku dynomite(obdoba ignitoru a ten mel spunty dost daleko cimz si vysvetluji proc se tak „rychle“ sjel ( 1600km) tak resim co by bylo takovy univerzalni s tim ze by to jelo i na asfaltu …proste se to odvalovalo a bralo to i terenek… to je dilema grrr x8)
byl to kevlar
Ignitor(Dynomite) na předek a Ranchero na zadek. The best of..
Kdybys mermomoci netrval na maxxisech, tak doporucuju zkusit IRC Mythos XC II. Maji docela slusny vzorek a bez stredoveho pasu, ale na tvrdem podklade jedou „ze spuntu na spunt“ (proste plynule – jak to napsat? ;-) a jsou prekvapive rychle. (Pozor, nemyslim XC Slick – to je navzdory nazvu na asfaltu des a hruza.) m.
Rozdíly jsou především dva. Váha, tam je to jasné. A pak směs. Ta sice teoreticky nemá s typem patky nic společného, ale v reálu 95% kevlarových verzí plášťů má měkčí směc než drátová verze stejného pláště. A jak je tvrdá směs je zcela zásadní a musíš vědět sám, jestli chceš měkčí směs u kevlarové verze nebo tvrdší u drátové.
Mám doma Masxxis Ranchero kevlar, téměř nejetý. Kdybys měl zájem, klidně prodám.
z Maxxisu na bahno Medusu a takový univerzální Ignitor. Kevlarové provedení mají tady i s váhou pláštů www.netbike.cz/…kp86-prnts-1
Medusu v 1,8 jsem si hodil prave na kola, special sada na bahno a na zimu. Tak jsem zvedavej, ale kamosi je jezdi v UST a jsou spokojeni.
Jaxem psal – sem krosař a medusy mám na kole – sou lehký a kupodivu přes ten vzorek i slušně jedou – když je víc foukneš – to ale potom jako všechny maxxisy rychle „hoří“ – tak 1500 km a je holej. V mokru sou hodně dobrý – na suchu je to spíš průměr – je to fakt speciál na bahno.
tak jako 1500km mám najeto za 23měsíce a to abych kupoval 3 pláště za rok … a ještě tomu jen dozadu .. to se mi neoplatí..
JOOO – nic není „zadarmo“ – maxxisy sou lehký,levný,mají vcelku slušný vlastnosti – takže musí mít něco špatnýho – jinak by nikdo nic jinýho nekupoval :-)))
pravda pravda … ale radší bych chtěl které maj třeba horší valivej odpor než aby se sjeli za 1500km …