• Clight75

    Ahoj,

    letos budu muset koupit svoje první nový pláště na silničku na výměny za dosluhující Micheliny, který byly na kole od předchozího majitele.

    Padly mi do oka Maxxis Detonator a Vittoria Zaffiro Pro, oboje s kevlarovou patkou. Můžete poradit, který vzít? Nájezd bude tak 3000 ročně, závody nejezdím, ale snažím se na každý vyjížďce jet co nejrychlejc to jde:D

    Díky moc

    0 0
    • Hroch obojzhivelnyj  

      Priplat si a zustan u slusnych plastu (Michelin Pro4, Conti4000sII, hledej…). Ty Conti ti vydrzej 3 roky vzadu. Michelin P3R jely slusne ale nic nevydrzely, Pro4 jsou lepsi. Radeji ve 25, na pohodovy jezdeni. Jestli nutne neco levnyho, tak asi Tufo Calibra (ale ve 25, 23 maj opravdu 23).

      0 0
    • Alojs01  

      Z tvého výběru ty Vittorky.

      Jinak můžu potvrdit že Tufo Calibra jsou slušný pláště (vozil jsem šíři 25).

      0 0
    • jaspy24  

      Nemám teda s čím moc porovnávat. Najedu na silnici tak 1500 km ročně a taky se snažím vždy co nejrychleji ;-) Zaffiro jsem měl na kole dříve (starší generaci) a nebyl problém.

      Dnes jezdím Rubino Pro III (mají lepší TPI, tak by měly víc vydržet a jsou trochu lehčí). Před tím jsem jezdil Continental Ultra Sport Kevlar a to byla bída, hlavně teda výdrží. Jeden plášť se mi na obyčejným asflatu podařilo o kamínek rozříznout tak, že vylezla duše…

      0 0
      • Lada,s  

        já teda s Ultra Sport nemám žádný problém, ani s výdrží ani odolností. Mám je poněkolikáté

        Ale asi to bude tím že na každý vyjížďce nejedu co nejrychlejc to jde :D

        0 0
      • tromboonen  

        Je to celkem jednoduchy, jak to stoji mene nez cca 600–700 (krom vyprodeju starych rocniku po smrti smesi), tak to tak uplne nejede, neco z toho i vydrzi a nepicha, ale je to zpomalovaci.. hledej vysoke TPI, dobrou smes, valivy odpor a pichavost viz recenze, s 25+ mm souhlas a dej do toho zeleny Michelinky latexky jestli chces zrychlit.

        0 0
    • velflino  

      Já můžu doporučit Vittorky. Jezdim Zaffiro Pro i Rubino (drát) a naprostá spokojenost! Hlavně s odolností!

      0 0
    • Clight75  

      Dik vsem za rady, nakonec vyhraly kevlarovy Vittoria Rubino Pro III. Dotrapim na nasich krasnejch okreskach soucasny Micheliny a na leto nasadim Vittorky, tak jsem zvedavej. Bud nejsem narocnej, nebo jsem ignorant (coz se nevylucuje:), ale jak na Maxxis Detonator, tak na Michelinech se mi jezdilo dobre, jen ty Micheliny prd vydrzely…

      0 0
    • MiroHo  

      Ahoj,přidám se s dotazem.Jaké jsou aktuálně nejlepší silniční kevlarové pláště 25mm za +/-500Kč?

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • milan.v  

      Dáváte sem různé pláště, ale co třeba Roubaix Pro?

      0 0
    • Hroch Peťas  

      Ahoj,

      chci oživit silniční kolo jako doplněk k MTB. Kolo Author c2002, pláště jsou zničeny stářím, prosím s pomocí co vybrat v ceně cca 500kč? Kolo osazeno brzdami Shimano Sora, může být rozměr 622×28 nebo i širší?

      Continental Ultra Sport 2 Kevlar

      Hutchinson Equinox 2 Kevlar

      Schwalbe Durano

      Díky

      Sice není moje ale je to to samé kolo http://bikejan.com/…uthor-c2002/ majiteli se omlouvám za zneužití foto

      0 0
      • tromboonen  

        Těch 28 se do těhle starších rámů vejde tak tak, není problém s brzdama, ale vidlicema, hlavně vzadu, tenkrát se vozily užovky a rámy podle toho vypadaly, změř stávající plášť a kolik mu v kritických místech zbejvá místa a máš to…

        Jinak bych přitlačil a koupil co nejlepší, pokud teda nechceš vyloženě zpomalovací kvůli tréningu. Conti GP 4000 třeba.

        0 0
      • nitraq  

        Tady máš Ultra Sport za 350, teda pokud se ti skutečně vejde 28.

        http://www.vseprokola.cz/…-622-kevlar/

        tromboonen: Porovnej si valivý odpor Conti US a Conti GP (plus GP s latex dušemi), zas takový rozdíl to není, nějakých pět wattů na obou kolech při 29 km/h. Při ceně 350/kus a 850/kus to už vůbec žádný rozdíl není.

        https://www.bicyclerollingresistance.com/…port-ii-2015

        0 0
        • Hroch Peťas  

          Díky za tip.

          Budu mít k dispozici pláště Continental Ultra Sport 2 Kevlar 25–622. Tak to obuji a vyzkouším.

          Vážím 100kg, tak si asi budu muset pohrát i s tlakem. Osobně si myslím, že rozdíl mezi 622–25 a 28 nebude zase tak velký pro mé potřeby, občas se povozit na silnici.

          0 0
    • nitraq  

      Vytáhnu trochu starší téma. Na občasný použití cyklokrosky na silnici chci pořídit Conti Ultrasport, otázkou je šíře. Do rámu se vejdou cx gumy, takže u Conti je to volba jestli 28 nebo 32. Cena stejná, váha prakticky taky (340 vs 350 g), takže – následovat momentální mantru silničních plášťů The bigger is better nebo 32 už je prostě moc široká guma?

      0 0
      • Singlespeed  

        32 mm Ultrasporty mám. Proti úzké 23 mm verzi jsou strašně líné. Kupoval jsem je proto, abych partnerce moc neujížděl a taky abych mohl občas zavítat mimo asfalt.

        0 0
        • nitraq  

          Až tak, jo? Sice test na hladkým bubnu, ale i tak to nevychází pro širší gumy nijak špatně. Je to teda test Conti GP, takže úplně jiná guma, ale stejně, když jde o jeden plášť, tak by to mohlo vycházet analogicky u jiného. Při stejném tlaku rozdíl jednotky wattů, když se vezme v potaz nižší tlak pro širší gumu, tak se rozdíl skoro smazává.

          https://www.bicyclerollingresistance.com/…-ii-23-25-28

          0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.