plaste na silnicku pri malem najezdu km?

61 nepřečtených
  • TemnyMagic

    Zdravim,

    mel bych dotaz..: Mozna je jeste brzo, ale rad bych vedel cim nahradit v pristi sezone plaste vittoria zaffiro pro slick 23 (jsou na aksium race (author5500) ?

    Moje vaha v sezone 85–92kg, jezdim jen za sucha, pri peknem pocasi, kratke trasy (max 40km, rychlejsim tempem (co zmuzu :D)). Muj najezd za sezonu bych odhadl ze bude 600–1000km. ¨

    Rad bych rychle plaste, ale aby vydrzely tech 1000km :) Nejvice jsem nasel pozitivnich ohlasu na continental gp 4000, ale nenajde se neco lepsiho pro me, pri mem malem najezdu?

    0 0
    • Josef Panek  

      Pozor na GP4000 a GP4000S. Vážím 90–95 a s GP4000S na zadku dám přes 8tis km.

      Plášť představuje tvůj jedinej kontakt se zemí, úplně nešetři.

      0 0
    • blaf  

      1000km ti vydrzi i zavodni plaste, ktere jsou na tom vydrzi dost spatne

      0 0
    • TemnyMagic  

      dekuji za odpovedi, co tedy koupit? Ty continental nebo jsou v te cene nejake vhodnejsi pro me? Zase nechci dat za plaste vic nez je cena mych rafku :D

      0 0
      • Josef Panek  

        Za mě GP4000S.

        0 0
        • lookie.dookie  

          Tak tak… jezdím GP4000S přes 2000km a dosud bez defektu. To bych viděl jako prioritu pro hobby jako jsme my.

          0 0
    • Singlespeed  

      Tufo Calibra.

      http://www.kupkolo.cz/…libra_z2633/

      Překvapila mě nízká hmotnost a dobrá odolnost proti propíchnutí i proříznutí zboku. Zatím velká spokojenost.

      0 0
      • Mig_all  

        vypadaji velmi zajimave!

        0 0
      • Tomalda  

        Ahoj, nevíte někdo reálnou šířku plášťů tufo calibra 25 mm na 17 mm ráfku, conti GP 4000 SII ve 25 tragédie, reálná šíře cca 28 mm, díky

        0 0
        • Honzis  

          myslím cca 26mm, od pohledu méně než Conti v 25mm

          0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • Člověk a jeho svět  

      VITTORIA Open Corsa Evo CXII 320 TPI

      0 0
      • TemnyMagic  

        ty vittorky jsou lepsi nez GP 4000S?

        0 0
        • kokoska.rokoska  

          Jezdím jejich o milimetr užší verzi (Open Triathlon) a pocitově jedou znatelně lépe než GP4000S. A hlavně, dá se na nich zatáčet i jakž-takž jet za mokra, což s těma „kontíkama“ bezpečně nezvládám. Životnost bude mizerná, ale to není překvapující…

          BTW: GP4000SII jsem ještě nezkoušel.

          0 0
    • vt  

      na jednom kole mam ted 4 roky stare 4000S a jsou ok, ale po sezone uz je vyhodim … takze to by ti mohli minimalne 4*1000 vydrzet.

      0 0
    • TemnyMagic  

      diky za info, tak a ted abych vybiral ze tri modelu plastu :D

      je pekne ze GP4000s tolik vydrzi, ale me staci aby vydrzeli sezonu a jeli rychle, unesli me a abych nemel moc defektu…

      prece jen neni az takovy problem nasetrit za rok 2tisicky na plast na silnicku :)

      (pripadne reknu jeziskovi :D)

      0 0
      • vt  

        jestli pojedou rychle to tezko rict, zalezi jak budes slapat … ostatni 4000S splnujou.

        0 0
      • bochov  

        Ja jsem jezdíl na plaštovkach tufo s33pro je to perfektní obutí vyjde stejně jako plaště najezdíl jsem na ních 4t.km.Jezdíl bych na ních dal,ale problém je oprava defektu tmelem.

        0 0
        • vt  

          no prave. Pokud jezdim casto vyjizdky typu Kral Sumavy, tak je to proste nepouzitelne :-/ Na zavody verim, ze budou plastovky ok.

          0 0
          • TemnyMagic  

            nevim co je vyjizdka Kral Sumavy, ale jak jezdim uz jsem napsal nahore :)

            0 0
    • javormartin  

      Na tak malý nájezd je škoda dávat tolik peněz za pláště, klidně bych koupil i kevlarové ultrasporty. Dají se koupi i za 300 ks a určitě ti taky vydrží ty 4 tkm. Je škoda vyhodit steřelé drahé pláště, které nebudou skoro ojeté…

      0 0
      • Lada,s  

        Letos na kevlarových Ultrasportech mám 8 tis. Zadek už jsem vyhodil, byla tam jedna ploška na plátno, ale na předku ještě do zimy dojezdím :-) za 300 kč super

        0 0
      • TemnyMagic  

        jelikoz bych si rad polepsil z puvodnich co tam jsou ted, tak urcite ty penize do do doby nez bude pekne pocasi sezenu :)

        jen teda jeste dotaz: Plaste vydrzi sezonu a pak budou styrele? O.o

        0 0
        • šlapatko  

          Opravdu řešíš blbosti. Při ročním nájezdu 1000km, top pláště nepomůžou. Samozřejmě nevím jaké jiné sporty provozuješ a jak na tom jsi. Samozřejmě si kup co chceš.

          0 0
      • bernie  

        Tyto pláště v akci na kupkolo za 300 peněz jsem obul na karbona někdy na začátku června. Najeto něco přes 5000km. Zadní už začíná mít placku. Vážím 80kg. Po pravidelné údržbě přes zimu tak raději kopnu nové. A ve skříni bude dostatek „nouzovek“.

        Jezdím hodně a za tyto prachy pro někoho, kdo má minimální nájezd si myslím, že je to důstojné řešení za solidní peníze.

        Na zimáku mám už letos druhou sadu Hutch. Equinox drát a maximální spokojenost. Na sadu jsem odjel cca 6500km. Přezutí nebylo nutné, ale když jsem doma měnil lepenou duši za novou, tak jsem to rovnou přezul komplet.

        0 0
    • Tina  

      Mám veľmi dobré skúsenosti s Michelin Pro4 SC. Skvele držia v zákrutách aj za mokra. Túto sezónu mám na nich cca 8tis. Predný plášť doteraz úplne v pohode zadný vydržal cca 5–6tis km.

      0 0
      • yetti  

        Za mě také Michelin Pro4. Jsou to asi nejlepší pláště jaké jsem kdy měl.

        Při tak malém nájezdu jak uvádí zakladatel vlákna je důležité i to, aby plášt nespuchřel dříve než ho alespoñ trochu sjede a v tom je pro mě Michelin jednička. Na rezervních kolech mi Pro2 vydržel minimálně pět let a pořád se na tom dalo jezdit.

        0 0
        • Peslezedirou  

          Nemáš srovnání třeba s výše uvedenýma continentalama? Na nich se mi líbí odolnost, ale říkám si, že bych zkusil micheliny.

          0 0
          • Tina  

            Veľmi pekné porovnanie nájdeš tu

            0 0
          • Bungler  

            Já osobně bych do těch continentalů nešel. Mám je na kole přes rok, jízdní vlastnosti podle mě nic extra a navíc se na nic objevují trhlinky..

            0 0
            • mr.ricardo  

              neco na tom bude, taky se mi zda, ze zacinaj driv puchret. navic se mi zda, ze se ted snaz proriznou, prave jsem vyhodil zanovni jednu 23 a jednu 25 s total rizlym bokem a i behoun byl celkem prosekanej na to, ze mely najeto do 1500km, mozna jen blba smula, mozna ne … takze az dojedu, co mam doma, tak bud koupim 4 season nebo zkusim uplne jinou znacku, uvidim

              0 0
      • McBlacky  

        pro race4 stejně jako pro race3 předtím mají tam měkkou směs, že se do ní hned dostane bordel, drží a protlačíš ho dovnitř=defekt.

        Jsou to skvělý pláště ale ne někam kde se jezdí hodně ve městě nebo kde po zimě dlouho trvá než se vyjezdí inert.

        0 0
        • Cryzyy  

          S pro race3 mam stejnou zkusenost, driv nez jsem je sjel, tak byl behoun prosekanej a kazdej tejden defekt, takze jsem je zahodil.

          A zase vozim GP4000 – vzadu 5–6k km neni problem a takrka bez defektu, az do uplne smrti, kdy z toho zacne vykukovat platno. Nejedou nejlepe, nedrzi nejlepe, ale mam je rad, protoze jsou spolehlive.

          0 0
          • McBlacky  

            4ka vypadá líp o chlup, ale pořád to není tvrdost GP. vozí je letos Š, protože má ráda jaký mají grip. Moc osekaný zatím nejsou, ale defekty od protlačenýho bordelu už taky byly.

            0 0
            • Cryzyy  

              Jasne, ona ta odolnost a najezd je dan za grip, vsechno dohromady zatim nejde. Pri mojem „trenovani“ radeji jezdim bez defektu, nez rezu zatacky, beztak se na silnice z koce dolu hodne bojim a je jedno jake mam plaste :)

              0 0
    • HonzaRez  

      Z Continentalů jsem nějak vyrostl, vrátil jsem se k Maxxis Detonator a hned mám pocit bezpečí a čistoty…

      0 0
    • McBlacky  

      podívej se na:

      Michelin lithion

      Maxxis colombiere

      Schwalbe Durano

      jestli jezdíš 1000 ročně, tak ti žádný plášť nevydrží než ho sjedeš, to dřív zpuchří. Všechny výše uvedené dají v podmínkách ČR (malé kopce) 5–10 tisíc podle stylu jízdy a profilu a nejsou tak drahé jako prorace4 nebo gp4000.

      Micheliny obecně jsou nejvíc náchylné na zpuchření ale nejlíp drží

      Ten maxxis se mi dostal do ruky náhodou a překvapil mě jak je odolný proti chytání bordelu a zároveň hezky drží

      Durana se vozí podzim/zima/jaro ve verzi plus to jsou teda už kotvy ale nezničitelný. Obyč verze vydrží moc a odolnost na defekt excelentní.tím, že to dřív zpuchří a častěji chytneš defekt.

      0 0
    • soural  

      jezdim svatecne, max 2tkm/rok, mam zkusenost s continental ultrasport, puchri, lezou z nich nite, ale sjete nejsou, stare jsou tak 3 roky.

      Moc nerozumim, jak s tema michelinama, puchri, nebo ne? Blacky pise ze jo, yetti ze ne?

      0 0
      • McBlacky  

        píšeme o jiných pláštích on o ProRace2 já o 3 a 4. U té 4ky teda zatím asi nikdo nemá zkušenosti, že by nějak puchřela, neboť se tak dlouho nevyrábí. 3ky po třech letech už viditelně mají praskliny. Nechávám si staré na dojezd v trenažeru, takže to celkem vidím. Normálně samozřejmě tak dlouho v provozu nevydrží, 4ky bych viděl u 70kg jezdce tak na 6–8 tisíc vzadu nezávodně, vepředu to vydrží 2–3× tolik

        0 0
        • Hroch obojzhivelnyj  

          Me se u PR3 po 2–3 letech uplne rozlozila ta barevna guma na bocich na rozpraskanou lepivou hnmotu, behoun OK. 3000km vzadu max.

          Pak mam nejaky historicky PR2 light, co jsem dostal na pasek a porad dojizidm, a ten je i po x letech OK.

          Oboje maji tendenci zachytavat do sebe kaminky.

          Conti 4000s daji 8–10.000 vzadu. Ty se driv proriznou z boku nez sjedou na platno.

          Teda mikroprasklinky maji casem vsecky, ale povazuju to spis za kosmetickou vadu bez vlivu na funkci.

          Jizdni vlastnosti vsech bez problemu. Conti nemaji takovy ten „rychly“ dunivy zvuk jako Micheliny, resp. maj ho az pri nesmyslne vysokych tlacich (>8bar), ale nepoznam ze by byly rychlejsi nebo pomalejsi.

          Neuveritelne zrychleni (aspon podle valcu) a zlepseni odolnosti na cvaknuti je s latexovyma dusema; pokud se clovek smiri ze jsou treba dofouknout co den dva, resp. pred kazdou vyjizdkou.

          0 0
          • TemnyMagic  

            Diky moc za odpoved, zatim to vypada ze pudu do contiku nebo vittorek, ale uvidim jeste to promyslim :)

            Pred kazdym vyjezdem stejne dofoukavam, takze zvazim ty latex. duse, diky moc :)

            0 0
            • Rorejs74  

              Mne pripadly dost rychly GP Attack + Force ( prodava se to jako sada ), ale zase ta zivotnost byla nic moc, ten zadni jsem se svejma 90-ti kilama sjel tak za 2500 kilaku. Ty GP4000 jsou pocitove pomalejsi a o trosicku hur drzi, ale udelam na nich vic jak 2× tolik.

              0 0
          • Cryzyy  

            Tech 8–10k km se mi zda jako prehnane, leda by to zalazelo na wattech vic, nez si myslim, takze nerikam tak ani tak.

            0 0
            • McBlacky  

              na rovinách na východ od Prahy bych tomu i věřil. Naopak kdybys jezdil jen kopce v alpách tak by se nedožil ani 2t

              0 0
            • mrozu  

              Mám na nich najeto 15k a sjeté rozhodně nejsou, za tu dobu jedno píchnutí vpředu a jedno cvaknutí vzadu… a to jim občas dávám solidní offroad čočku. Jiný pláště ani zkoušet nepotřebuju :)

              0 0
    • IndyCZ  

      Víš ty co? Na těch 30 km jednou týdně je to jedno. :-)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.