Ahoj, kupuji přítelkyni nové pláště… platit jí to budou rodiče a dají za to tak do 800,– za oba dohromady.
Ona by potřebovala něco univerzálního, terén+asfalt. Velikost 26×2 nebo 2.1 Co by jste poradili? Zatím vybírám z těchto dvou:
Ahoj, kupuji přítelkyni nové pláště… platit jí to budou rodiče a dají za to tak do 800,– za oba dohromady.
Ona by potřebovala něco univerzálního, terén+asfalt. Velikost 26×2 nebo 2.1 Co by jste poradili? Zatím vybírám z těchto dvou:
něco přihoď a máš kevlar http://www.koloshop.cz/…-kevlar.html
stejna smes, stejny TPI jako drat.. imho zbytecne vyhozeny penize..
Co třeba Rubena Scylla Sport 26×2,1 drát. Dva mírně jeté kusy za 280,– více v bazaru.
Ty Smart Samy vydrží poměrně hodně a jízdní vlastnosti by mohly dostačovat. Sám jsem je s kolem dostal a na běžný ježdění úplně vpohodě.
Smart sama jezdím vzadu a jsem spokojenej. Přítelkyně ho má na obou kolech a jediný, co ji vadí, je grip na mokru. Tady ale nevím, jestli to je samotným pláštěm nebo její slabší technikou. Já mám vpředu Nobby nic (2.1 drát) a jsem spokojenej. Někdy budu muset nahodit Sama abych zjistil, kde je problém, jestli je opravdu naprd nebo jestli se jen vymlouvá:-D
vozím to stejně, smart sam vzadu, nobby nic vepředu, performance drát a musím tedy říct, že když jsem loni vozil smart sama i ve předu, tak ten rozdíl v této verzi byl zanedbatelný. S evo verzí v kevlaru co vozím na druhém kole se to srovnat samozřejmě nedá :)
trošku přes limit alespoň pro inspiraci
Jezdim tyhle:
No tak minimálně dozadu jí ty SS dám.
Teď jezdila nějaké Kellys Snake Skin, nebo tak nějak a ty v porovnání vypadaly jako pláště na silničku :D
Když už jsme u toho… na tom plášti je vyznačený směr front a na opačnou stranu směr rear. Znamená to, že pokud to chci na zadní kolo, pak mám dát plášť směrem rear po směru jízdy? Proč by tam jinak psali front i rear?
ale treba ti docvakne, ze ji mas rad a podivas se do historie a zjistis, ze SS krome dost pochybnych jizdnich vlastnosti jsou i hodne pomaly kotvy… ;)
z vyse zminench bych ja osobne vzal ty Geaxy, ale radsi pritlacil par kacek za uplne jinou ligu
Přesně. X-king bude určitě mírně rychlejší než Smart sam, jako bonus ale bude také držet o třídu lépe :-)
A pokud chce něco ještě rychlejšího, tak RK. Ty budou (ve verzi která má black chili, pro ty ošizené to neplatí) oproti SS rychlejší o hodně.
Jinak i když jsem tu hodně SS kritizoval v rámci současné nabídky (na SS jsem najezdil kolem 6tis. km kdysi dávno), tak i když jsou pomalejší než některé současné pláště typu RaR, RK, XK, tak zase až tak hrozné kotvy to nejsou.
SS je rychlostí někde mezi RaR a NN.
A obyč jednosměsová verze SS má aspoň jednu výhodu, hodně dobrou výdrž.
Stejně bych ale SS nebral.
Akorát je otázka, co to je vlastně za verzi XK v tom odkazu. Nevím jestli i ta obyč verze X-kingu, co má 84tpi a nemá black chili existuje s kevlarovou patkou.
Žádná verze X-king označená kevlar neexistuje. Takže je to nejspíš buď obyč verze (to bych pak asi ani nebral) nebo racesport a pak určitě dobrá volba.
A cena na racesport verzi je podezřele nízká, takže nejspíš to bude obyč verze, která je ale směsí a nízkým tpi zabitá.
A už vidím, že to určitě není racesport verze, tu tam mají taky
http://www.bikesport.cz/…6-x-2,2_2619
Obyč verze Contíků (bez black chili a s 84tpi) jsou ještě o něco pomalejší než Smart Sam.
Loni jsem zkoušel tyto http://www.kupkolo.cz/…vlar_z90789/ je to sice jen 1,95 ale jezdí se na nich pěkně
Kevlarový Karmy?
Co tak ralfy EVO s drátem?
Směs by měla být stejná jako s kevlarem, váha solidní, cena malinko nad limit.
Tak se dívám, na tomhle šopu už je pryč. Nicméně jako alternativa k nabízeným, pokud se dá někde jinde sehnat, by to nemuselo být špatné.