Zdravím zde přítomné odborníky na ebay a moc prosím o radu, jak postupovat… Na ebay (USA) jsem zakoupil zboží v hodnotě 1000Kč + 400 poštovné. Bohužel dorazil fake. (Jedná se o koženou peněženku Lacoste, která rozhodně není kožená a není to originál). Otevřel jsem tedy spor, kde jsem uvedl, že zboží neodpovídá popisu (v aukci je jasne uvedeno, že se jedná o pravou kůži a je to originální zboží)… dorazila mi odpověď: „I am wondering why you did not contact me BEFORE open the case… Is unfortunately you did not like it!!! As you can read there are many customer really satisfy with it. PLEASE return the item to receive a full refund if you are not satisfy with the item. I guess you had all this in mind, first requested to change the custom form, then opened a case and on top of that a dispute on paypal. Good Plan! I will be waiting for the item to proceed. REMEMBER to update the tracking number of the return label HERE on the case to have it on record for YOUR benefit. Remember if eBay does not see you returned the item the case will be close in my favor. I hope you help me to fully resolve your issue as soon as possible. Have a great week!!“ prosím, jak postupovat…? jsem na ebayi celkem nováček, tak tápu… Moc díky za jakoukoli radu:(