pohodlnej a rychlej plášť na zpevněné cesty

70 nepřečtených
  • Řechty

    Ahoj,sháním ideální plášť na svého bika s pevnou vidlicí. Měl by být lehkej cca do 550g, rychlej a pohodlnej, s tím že na prvním místě je pohodlí. Povrch přavážně asfalt, šotolina a lehčí lesní terén. Asi ideálním by bylo něco širšího s hodně jemným nebo skoro žádnám vzorkem. Do teď jsem tam měl Hutchinsona Pythona, ale velice rychle se na asfaltu sjel a s ubývajícím vzorkem ubýval i na pohodlí. Nehledě na to že ten vzorek na asfaltu přenáší jemné vibrace do řídítek což se mi po větší porci kilometrů projeví mravenčením v rukách. Dík za tip a za radu…

    0 0
    • gouryella  

      Racing Ralph! ;)

      0 0
      • McBlacky  

        na asfalt kdepak, taky předáší vibrace díky nekompaktnímu vzorku ve střední části. problém je s tím, že většina slicků nebo semi slicků na asfalt se nedělá ve velkých objemech tzn nejsou pohodlné.

        zkusil bych Fast fred 2,25, ale ten se sjede teda fakt rychle…

        0 0
        • Řechty  

          Racing Ralph jsem nikdy nejezdil, ale taky myslím, že to není to co hledám… Od Schwalbe mě zaujal Hurricane, vypadá velice rychle a v šíři 2.0 může být i relativně pohodlný www.imexpo.cz/index.php?…&

          0 0
          • King_slay[R  

            To jo, ale na Huricanu jednou přejedeš vlhkej šutr a jdeš do smyku. Já bych nejel na něčem co nemá aspoň trošku vzorek… Schwalbe RR jsem taky kdysi uvažoval, ale odradily mě defekty kamarádů, když jsme s tím vjeli udělat si těžší terénní vložku do lesa tak toho bylo jak hub po dešti;) Díval ses na Maxxis MaxLite 310?? ve 2.1 by Ti mohl seďet?? Já třeba mám už 1,5 roku (to je asi 5500km) Maxxis Flyweight 350 a spokojenost maxxisální, rychlý komfortní plášť, kterej vydrží a když se dostane do terénu, nezklame..

            0 0
            • Řechty  

              Na ty MaxLite jsem se díval, ve verzi 2.1 jsem je nenašel, ale ten to prohrál už díky své ceně. 1500kč za plášť je opravdu hodně.

              0 0
              • jezevec2  

                Vepredu mam Continental Twister Supersonic a jsem hodne prekvapenej co ten plast vydrzi. Ocekavaql jsem defekty a sjizdeni, ale nic takoveho se nedeje. Mam podobny naroky – rychly plast na tvrdy suchy povrch – jezdim asi rovnomerne asfalt, sotolinu, lesni a polni cesty – vsez 90% na suchu. Plast ma najeto 1400 a zatim jeden defekt – nevsim sem si ze jsou na ceste strepy z rozbite lahve – vysledkem byl pomaly defekt, na kterem jsem jel cca 100 m. Jeste vic mne prekvapilo prakticky nulove sjizdeni. Asi nemusim psat ze se svoji vahou cca 340g je plast hodne rychli. Vzadu mam Python Air Light – 2000, jeden defekt, minimalni sjizdeni. Pumpuju dost natvrdo, vazim 85 kg.

                0 0
          • pepek  

            Rychle jenom vypadá, ale není. Grip=0 a pohodlný taky není. Kup Nanoraptor, nebudeš litovat.

            0 0
          • Fidy  

            Vůbec se Hurricana neboj a klidně do něj jdi. Je až s podivem kolik toho v terénu udrží a jen tak ho nesjedeš.

            0 0
        • MlokCZ  

          U RR je to s vibracemi v pohodě, téměř žádné. Ale na častý asfalt bych ho taky nebral, na zadním kole zmizí pak opravdu rychle.

          0 0
      • mkkw  

        jj, ten co mi vcera podrazil krovky na mokrejch korenech v lese a 3× jsem sel na hubu a po 4. me trosku precural pri sjezdu k potoku a kdyz jsem to rval do te klady a padal hubou do vody, tak jsem si rikal, jen se utop ty mrcho

        ale kolecko to prezilo a jeste se umylo, jako jeho pan

        0 0
    • Pekáček  

      Takový úplně zvláštní plášť byl Maxxis Oriflame, ale už se asi nedělá, viz obr. extreme-shop.nazwa.pl/shop/i­mages/produkty/o­pony/tr-mx221_b.jpg Tak zbývá asi z těch tlustých Maxxisů jen TT www.mojekolo.cz/…ust/maly.jpg

      0 0
    • Daf  

      WTB nanorapror 2.1"

      0 0
      • King_slay[R  

        Řechty: Jo, no, že jsem si nevzpoměl, vozí ho otec a nemůže si ho vynachválit, o tom taky zauvažuj:o)

        0 0
      • Rychlej turista  

        Samozřejmě se přidávám. A pokud je sucho, můžeš s ním kamkoliv. Je vysokej, takže se nemusí moc foukat a proto je je pohodlnej na kamení, aniž by ses musel bát, že procvakneš.

        0 0
      • Spook  

        WTB Nano Raptor 2.1 vypada docela zajimave. Stare plaste se mi uz pomalu paraji tak taky pokukuju po novych. 70 procent najezdim po asfaltu, zbytek v lese, vazim 80 kg. Daji se tyto plaste pouzit vepredu i vzadu, nebo je lepe nakombinovat s jinym? Diky

        0 0
      • McBlacky  

        jo je dobrej, vždyt ho ted sám vozím na závody :) ale na asfalt mi přijde zbytečnej. Ale rozhodně lepší varianta než RR. Ikdyž vzorek vypadá nic moc je to v terénu držák.

        ještě mě napadá ten semislick black panther od Vredesteinu, sám jsem o něm uvažoval, ale nakonec jsem nechtěl být průkopník. Viděl jsem ho ale na dvou kolech němců na BCH

        0 0
    • Motyll  

      No ja bych hlasoval pro Crossmark.

      0 0
      • Beeda  

        Rychlej, pohodlnej, drzak, lehkej, i na asfaltu subjektivne lepsi nez WTB NR Ted ho mam s 120tpi eXcept, skoda ze ho v CR nemaji, mam ho ze Salzu za 30E ale jen jeden :-( B.

        0 0
        • Motyll  

          Presna charakteristika :) Jedinej zadrhel je opravdu dostupnost. Ale IMHO daleko lepsi nez pro dane pozadavky nez NR.

          0 0
          • Volf  

            Koukám, že jsem teda měl docela kliku, když jsem přišel do krámu a tam 4 koupil:-)

            0 0
            • Motyll  

              Kde, zakolik a jaky? :)

              0 0
              • Volf  

                cca 2 měsíce zpět.Kevlarová patka a měl jen ty 4.

                0 0
                • Beeda  

                  mas tu verzi eXception120 tpi? – kolemn900kc,odkat? nebo tu kevlar verzi 65TPI kolem 550kc??(tu maj casto…) tu 120 nemuzu sehnat u nas…shit..

                  0 0
    • marapara  

      WTB NanoRaptor nebo Kenda Karma

      0 0
      • Luma  

        jestli chceš fakt rychlý a pohodlný plášť tak taky hlasuji pro Karmu v drátu asi 560g a 2,0 jsou pořádné balony a jsou fakt rychlé i na asfaltu

        0 0
        • m.k.2  

          souhlas, a ani moc neubývají

          0 0
          • Luma  

            a ještě za tu cenu v drátu cca 350,–nemá konkurenci

            0 0
            • m.k.2  

              já mám 29" verzi a ta je bohužel cenově někde jinde :-(

              0 0
        • marapara  

          Taky ho mám. Mám teda oba dva. NR 2,1 a KK 2.0 drát. Pocitově je Karma ještě o něco rychlejší, než NR.

          0 0
          • Pido  

            Dal jste nikdo tu drátovou karmu na NoTubes nebo musí bejt kevlar?

            0 0
      • Ladap  

        NR se asi bude hůř samočistit oproti KK. Nemám pravdu ? A nestrhávaj se na NR ty výstupky při smykách? Jinak se mi NR velmi líbí ,ale Karma mi přijde univerzálnější.

        0 0
        • Ladap  

          .

          0 0
          • marapara  

            Co jezdím NR, tak vy výstupky celkem drží, nestrhávají se. Sem tam se mi stane spíš, že trochu řízne o ostrý kamínek.

            NR jezdím několik let, mám už třetí sadu. Nejdřív se dělal 2.0 a letos nově 2.1. Ta 2.0 nebyl takový balon a byla to trochu tvrdší směs, oproti letošnímu 2.1. Takže méně ubýval a kapku hůř držel. NR je plášť spíš na sucho, než do bláta. Na suchu se s ním nemušís bát ani v náročném a kamenitém terénu. Ten plášť je díky svému hustému vzorku skoro nezničitelný a velmi málo se s ním defektí. Jedině trn mi ho prorazil nebo jsem cvakl o ráfek. Dá se s ním projet i kaluž bláta nebo kousek v blátu, ale hůř se čistí. Ale nakonec se vyčistí :). Velmi pomalu ubývá i při měkčí směsi.

            Karmu 2.0 jezdím nově. Oproti NR je to větší univerzál. Dá se s ní spíš i do bláta, lépe se čistí. Sjíždí se trochu víc, než NR, ale i tak je to dobré. Mám na ní najeto asi 500–600 km. Vepředu neubylo, vzadu tak 1–2 desetinky mm. Na silnici a tvrdém podkladu je Karma ještě rychlejší, než NR. Přirovnal bych k semislicku třeba WormDrive. Zatím jsem ji jezdil spíš na suchu i po kamenitých cestách a musím zaklepat žádný defekt. Dost lidí se stěžuje, že s ním víc defektí, ale ono je to asi i stylem jízdy. Za většinu defektů si jezdec může sám svou nepozorností. Ale podle vzorku bude náchylnější na defekty, než NR. I Karma je slušný balon, ale NR je ještě větší balon a lépe tlumí.

            Bavím se u obou plášťů o drátové verzi .

            0 0
            • Ladap  

              Takže jako ideál mi vychází NR dozadu – je to větší balon a KK dopředu – má lepší boční výstupky a v terénu líp drží. Jenže já když sjedu plášť vzadu tak tam dám ten ještě slušnej zepředu a dopředu koupím novej. Takže musím mít oba stejný. Ve výsledku mi to vychází KK 4000km vpředu + 2000km vzadu. Na jednom plášti celkem 6000km. Jinak k defektům – na 4 gumách zatím 6 defektů. 3× trn, 1× napínáček a 2× neznámá příčina. Nikdy jsem je neprocvak.

              0 0
              • honza.biker  

                Karmu jsem mel vepredu a moc nedrzi…

                0 0
                • Luma  

                  když chceš KK míchat s NR tak dej Karmy dozadu,je fakt že v drátu moc nedrží na šotolině a vlhkých kořenech a kamenech

                  0 0
    • zirecek  

      Dozadu se většina shodla na NanoRaptora. Dopředu bych dal něco jiného, třeba Fast Fred, Racing Ralph, Zmax Race, klidně i SpeedMax. Na předním kole se plášť tolik nesjíždí, lze zainvestovat i do lehčí – kevlarové varianty.

      0 0
      • pepek  

        RR dopředu ne, to už tam radši dát taky NR

        0 0
        • joejoe  

          Na tom asi neco bude, protoze mam RR vepredu i vzadu a pri sjezdech nebo mirnych zatackach moc nedrzi. Nekdo mi rikal, ze za mokra jsou kluzky, tak doufam, ze se moc nerozsekam az na to prijde. Ale jinak jsem s RR maximalne spokojen.

          0 0
          • Tanka  

            RR mám vzadu asi 800km a za mokra fakt dost klouže. Na silnici to ještě jde,ale takový mokrý oježděný dřevo…Navíc při mojí muší váze hrabu v terénních výjezdech,když nemám šanci se rozjet. Jinak za sucha jsem ještě neměl gumu která by mi víc sedla. Jaký dojmy máš z RR v prudkých výjezdech ty?

            0 0
        • brantec  

          A ja rikam, ze NR dopredu ne. Tento plast nema moc dobre poreseny bocni vystupky, a tak spatne vede stopu v zatackach a pri naklonu. Kolikrat me to ze zatacky vynese fakt hodne ven.. Vzadu je ok.

          0 0
          • pepek  

            No ode dneška to říkám taky. Dal jsem ho dopředu místo Nobby Nic a nestačil jsem se divit. Na listí a hrabance-katastrofa, málem jsem políbil strom. Přitom v zimě jsem ho tam vozil a pohoda. Ale zase ta jeho nesnesitelná lehkost odvalování......

            0 0
          • McBlacky  

            no nevím ale myslím že po třech sezonách na RR a ted cca 400km na BCH na NR mi dává prostor ke srovnání. NR drží právě v zatáčkách na sypkým a šotce úplně jinak než RR. Jasně že to není NN nebo albert, ale bavíme se o závodních pláštích, jejich určení je jasně daný. na obyč ježdění na jiných kolech taky preferuju větší drapáky

            0 0
            • MlokCZ  

              Koukám, že vozíš Albert/SS. Neporovnával si náhodou tuhle kombinaci s Albert/Albert, jak moc velký to je rozdíl?

              0 0
              • McBlacky  

                velký, Albert Albert už bych vozil jen v zimě. SS vzadu je rychlej fakt dost, v hodně technickým na mokru ztrácí díky souvislému vzorku, ale jinak se myslím tato záměna vyplatí víc než dost. ušetříš dost sil :)

                ted vozím NN/SS NN proti albertu přeci jen ale ztrácí, kombinace je to tak pro mě max unosná na blbnutí. Menší drapáky už bych nebral.

                0 0
                • MlokCZ  

                  Právě na jednom kole budu mít NN/RR nebo možná přejdu na NN/SS. Ale spíš nechám NN/RR. A na druhém chci něco, co podrží ještě více, proto Albert/Albert nebo Albert/SS. Asi tedy nechám Albert/SS, přeci jen když sem tam hrábnu zadním, tak se nic neděje (a za mokra zase tolik nejezdím), ale ten rozdíl v ušetřených silách bývá dost (jen jsem si chtěl ověřit jestli i mezi SS a Albertem).

                  Teď už jen otázka jaký verze :-) SS určitě aspoň snake skin vemu, jen pořád ještě uvažuju, jestli nevzít Alberta i SS rovnou Alpencross. Jestli ty gramy navíc za to stojí. Na NN mívám defktů minimálně (většinu na RR), takze na SS a Albertu to bude leda lepší. Takže asi Alpencross je zbytečný.

                  0 0
                  • McBlacky  

                    tady ti neporadim, u mě schwalbe zatím vždy končily rozříznutím z boku – RR 2,1 i 2,25, SS 2,25, Albert 2,25 80% případů zadní kolo. NN jsem ještě nekuchnul, ale protože ho jezdím jen na předku a jen chvíli tak si myslím že je jen otázka času kdy na něj dojde. NN/RR na závody pro někoho kdo chce jistotku vpředu, jinak NN/SS pro normální ježdění, protože RR vzadu tě bude jinak hodně omezovat když to pustíš – za prvé jde vzadu v průdších sjezdech moc brzo do smyku a za druhý v točkách na šotolině driftuje taky znatelně dřív než NN a SS. dostaneš se tedy do situace když budeš díky NN vpředu jezdit pocitově na jistotu ale díky RR vzadu pomalu (sjezdy, rychlé šotoliny)

                    0 0
                    • prodi  

                      a proto dopředu a dozadu FF s raceguardem :)

                      0 0
                      • McBlacky  

                        tak na pražskou 50 proč ne. Ale bacha na to že raceguard je jen přes běhoun ne přes boky :) to jsem ti ale neměl kazit náladu vid :) :)

                        0 0
                        • prodi  

                          to moc dobre vím, bo jezdím jenom schwalbe :) jen se mi zdá čím dál tím víc, že v bahně klouže úplně všechno, na šotce ti ustřelí taky úplně všechno, takže si momentálně na žádné vzorky nehraju a jezdím FF :)

                          0 0
                          • McBlacky  

                            no ale rozdíl je -jak moc klouže a v jaký rychlosti a náklonu ustřelí

                            0 0
                            • prodi  

                              to je jasný, ale jakmile se ti to „chování“ pláště dostane do krve, tak je to pak asi jedno :)

                              0 0
                              • McBlacky  

                                no jo ale i když ho máš v ruce a ujede ti skupinka na točivejch šotkách jen proto že mám FF s 50psi + tak to nasere

                                0 0
                      • Gorgov  

                        správně:)

                        0 0
                    • kámen úrazu1  

                      Přesně takový pocit mám. Dokud jsem vozila Ralpha na předku i na zadku, neměla jsem pocit, že by mě moc omezoval. V některých situacích jsem si jen dávala větší pozor a občas jsem si zanadávala. :-) Od jara vozím na předku NN a najednou vnímám Ralpha vzadu jako větší problém. Mohla bych jezdit sjezdy jako dřív, předek je v pohodě, ale stejně si netroufám jet rychle, bo na hlubším podkladu jde zadek velmi snadno do smyku. Na širokých cestách na to většinou kašlu, na pěšinách jedu jak připo.., víte co. Stačí hlubší lesní hrabanka, pár zatáček a jedu skoro krokem, neumím to a plášť mně nepomáhá. Přitom na kořenech, kamenech, i mokrých, je Ralph v pohodě, i vepředu se na takovým povrchu choval velmi slušně a kultivovaně.

                      0 0
                  • MlokCZ  

                    Protože jsem se rozhoupal pozdě a zítra odjíždím do Jeseníků, tak před chvílí rychlá akce a bylo vyřešeno za mě :-) Přikláněl jsem se k alpencross verzím u obou, no a byl jsem rád, že jsem takhle na rychlo v Plzni vůbec něco dostal a koupil tedy co měli: Alberta obyč. (tzn. jen se snake skinem) a SS alpencross, což možná bude ideální kombinace, u SS je větší šance ho píchnout než u Alberta.

                    0 0
                    • McBlacky  

                      SS jsem za rok provozu na fullu nepích, jednou max dvakrát jsem ho cvaknul a dvakrát říznul…

                      0 0
    • Luma  

      Rychlý plášť je ještě Panaracer Speedblaster,ale dělá se jenom v drátu 1,95 a hmotnost byla celkem slušných cca 540g a dá se sehnat do 300,–

      0 0
    • yetti  

      A co takhle Ritchey Innovader WCS 26×2, 490g. Je to hodne pohodlnej a pritom rychlej plast.

      0 0
    • dancing dog  

      Na tenhle typ jízdy mám dobrou zkušenost s

      www.cykloexpert.cz/…ock-and-road

      ale ne kůli závodění, ale při cykloturistickym ježdění po površích, co udáváš…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.