• Petr TREK

    Ahoj. Kupuju druhou sadu kol na horáka

    a pořád nemám vybrané pláště. Požadavek je jízda 90% silnice a zbytek zpevněné cyklostezky. Má představa je nějakej rychlej krosovej plášť. Veliké omezení výběru je má velikost – 110kg. Zatim mi padli do oka Maxxis Overdrive a Maxxis Overdrive Exel. Vše ve velikosti 700×32. Máte někdo zkušenosti? Nebo jiná alternativa? Díky za postřehy.

    0 0
    • nooski  

      Tenhle je fakt slušně http://www.axit.cz/…ladaci-.html

      0 0
    • Jirra  

      A není lepší na asvalt třeba něco takoveho:

      http://www.kolokram.cz/…guard-2.html

      0 0
      • DaW_e1  

        Proč tohle? Je to zbytečně široký a těžký. Ty continentaly nebo vittorky mají tak o 17Og méně. To už rovnou nějaký silniční 28ky pokud s tím zakladatel bude fakt jen na asfaltu a nebude ho lákat sem tam i nějaká šotolina či polnačka.

        0 0
        • Jirra  

          Dělají se i užší. Myslel jsem to spíš s ohledem na ten vzorek. Sám je jezdím ve 37 a pro letošek jsem koupil tyhle 42. Chci zkusit o kolik budou pohodlnější a doufám, že nebudou o tolik pomalejší. I když ja se snažím nikam moc nespěchat, aspoň tedy na kole:-)

          0 0
        • Petr TREK  

          Mám to hlavně na silnici. Mám další kola s normálníma MTB pláštěmá. Ale jak jsem psal,, co ta má váha,,? Jinak ty Continentalky se mi zamlouvají.

          0 0
          • Jirra  

            Váhy bych se nebal. Ja mám s věcma přes 100 kilo a jezdil jsem jak na silničních tak teď na těch swalbe viz výše. Asi je dobrý se tedy podívat, jestli u konkrétního neuvádí výrobce nějaké omezení. Každopádně na to co chceš bych volil něco na asvalt, tedy bez vzorku. Ja jsem šel do širších kvůli pohodlí.

            0 0
            • tromboonen  

              Na plaste omezeni nejsou, bejvaj na rafky/kola, ale jsou dost predimenzovana (ta omezeni, jako ze kdyby neco).. Vem silnicni neco jako 28 mm (kdybys chtel luxus tak treba Challenge Parigi Roubaix, 27, ale v reale asi vice), nebo klidne 32–33, ale nevim jestli se v tom rozmeru delaj slicky, je to primarne na CX, co nejvyssi TPI, mekkou smes.. to uveze i nizsi tlaky a bude pohodlne, odvalovat se to bude stokrat lip nez MTB gumy..

              0 0
              • Petr TREK  

                Omezení asi přímo ne. Ale zrovna Schwalbe ma ke každému plášti nějaké doporučení o max zatížení. A tím padem pro mě nic nevyrábí :(

                A Rubena to má na svých stránkách taky. A dát si někde zbytečně do držky nic moc. Možná se bojim zbytečně.

                Nakonec jsem objednal tohle ve 32ce

                http://www.conti-pneu.cz/…contact.html

                0 0
                • tromboonen  

                  Ale jo, to by mohlo trochu jet..

                  0 0
                • MlokCZ  

                  Zatížení u Schwalbe je uváděno na jeden plášť. A i když přihlédnu k tomu, že ve výjezdu můžeš mít třeba i 80–90% hmotnosti na zadním kole, tak bych se kousků u kterých mají aspoň 100kg vůbec nebál.

                  Ty Contíky co jsi objednal by ale měli jet velmi slušně (co jsem hledal různé info dle testů a zahraničních diskuzí), takže těma určitě nic nezkazíš.

                  0 0
                  • Petr TREK  

                    Je. Tak to mě těší S těma contíkama.

                    Chtěl jsem na Mtb koupit 2.25 Racing Ralph performance a nekoupil páč tam bylo už nevím přesňe cca 90 kg. A Já sám 110 kolo 12 batoh 5 oblečení 2 a mám 130 jak prd. Bál jsem se. Takhle jak to píseš jsem se nad tim nezamyslel. Asi by to šlo.

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Na asfaltu pojedou všechny slušnější slicky o hodně lépe než RaR, zvlášť když by to byla jen performance verze. O vibracích na pěkném asfaltě a životnosti pláště ani nemluvě.

                      100kg má u Schwalbe skoro vše kolem 35–38mm šířky.

                      Více mají jen hodně objemné pláště. Tam máš ze slicků třeba Supermoto co jezdím, ty mají 145kg.

                      Valivý odpor excelentně nízký u Supermoto (je možné, že bude i nižší než pro dobré silniční pláště).

                      Za objem platíš ale zase daň ve vyšší hmotnosti + horší aerodynamika.

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        Z užších Schwalbe by byl pak vhodný Kojak a Marathon Racer.

                        0 0
                      • Petr TREK  

                        Ty RR jsem chtěl na druhý kola. A nakonec sem to vyřešil jinak právě kvůli té váze.

                        Vozim ve předu Specialized Fasttrack a vzadu Bontrager XR1. A druhá sada kol budou tyhle Contiky.

                        0 0
              • DaW_e1  

                Neví někdo kolik cca vydrží ten Challenge paris roubaix v 27? Rozmýšlím se mezi tímto a Challenge strada open v 25. Cena něco přes litr, tak by mě zajímala životnost

                0 0
                • tromboonen  

                  Ty dva budopu podobne myslim, Roubaix jsem v ruce nemel, ale je to podobny typ, mozna jak je tlustsi tak vydrzi dyl..

                  Strada uz jsem to tu psal, je to velmi mekka guma, na druhou stranu hodle tlusta, kolem ostrych predmetu se jakoby obali, defekt jsem jeste nemel a to jezdim castecne vpodstate offroad na ostre sotoline..

                  Cekal bych nizsi najezd nez u vulkanizovanych plastu jako Conti 4k, na druhou stranu ty vlastnosti za to stoji.. ja na tom mam pocitam tisicovku?? Tezko rict, nemerim vse a stridam kola, a kdyz jsem na jare prezouval, tak ten mikroskopickej vzorek, ma tak 0.01 mm smerem nahoru, byl na zadnim jakoby trochu jetej, ale porad tam je.. a guma samotna bude mit tak 3mm?, behoun je nalepenej nahore na zbytku.. proste je to neco jineho nez klasika.. a hlavne jede to fakt luxusne, Strada 25, v reale 26.5, pri mych na jare urcite 80–85 kg 5 baru vzadu a 4.5 vpredu, pri tom to perfektne tlumi a odvaluje jako blazen.. kdo nezkusil nepochopi..

                  0 0
                  • DaW_e1  

                    Asi zkusím ty roubaix. Už jsem našel i to vlákno kde už jsi ty strady popisoval. Díky

                    0 0
                    • tromboonen  

                      No tak pak nezapomen poreferovat.. a pri nasazovani trpelivost a mydlovou vodu (na nektere rafky to jde v poho, na jine uplne tragicky)..

                      Na cem to budes vozit (kolo a rafky)?

                      0 0
                      • DaW_e1  

                        Půjdou na crose s pevnou. Ráfek mám přední Remerx masterdisc a zadní nějaký Wtb (přesný tip ted z hlavy nevím). Původně jsem tam chtěl dat Vittorie rubino pro III v 28 ale to bych musel být furt na asfaltu sem tam chci dát nějakou šotolinu a polnačku a právě ty challenge mi to umožní. Doted jsem jezdil crossové pláště Continental Cyklocross speed s těma najedu na zadním tak 10k tak doufám, že s těmi roubaix dám aspon 5 používám jen jedny kola a jezdím fakt hodně

                        0 0
                        • tromboonen  

                          Vydrz uvidis, to si netroufam predjimat, ale na crosse s pevnou budou urcite pohodlne.. dej tam jeste latex duse Michelin a pojedou jak drak..

                          0 0
                          • DaW_e1  

                            O latex duších uvažuju jen nevím jestli mi hlava pobere každý den před vyjíždkou dofukovat :-)

                            0 0
                            • MlokCZ  

                              Jak jsem tu nedávno psal. Dofukování před vyjížďkou se celkem zkousnout dá.

                              Ale opruz je když musíš poměrně často dofukovat kolo i když na něm nejezdíš (což u mě občas bývá i déle, jak mám více kol a ostatní bez duší).

                              I když i tohle by se vyřešit dalo, musel bych ale předělat komoru kde má kola uskladněná, abych tam měl jedno místo na zavěšení kola (pak by bylo fuk, že kolo ujde když se na něm nejezdí).

                              0 0
                            • tromboonen  

                              No tak dva dny to drzi, a pred vyjizdkou dofouknout a zkontrolovat/nas­tavit tlak podle toho v jakem terenu pojedes je na par minut a dobrej zvyk (u tech Parigi Roubaix budes mit moznost davat docela nizke tlaky pokud pojedes po nezpevnenym povrchu), u Butylek sahnes ze je nafoukana a jedes, ale taky tam muzes mit mensi tlak, nebo moc, ja co jsem zacal resit tlaky (oproti predchozimu stavu nabusit na 9 bar, coz bylo na hovno), tak mi to kontrolovani/fou­kani pred kazdou delsi vyjizdkou nevadi.. pres zimu to visi a za cca 14 dni kdyz nejezdis to neujde uplne do prazdna ze by se to znicilo i kdyz to stoji, neni to takova traga..

                              0 0
                              • jecnak  

                                Hlavne pokles tlaku neni linearni. Nejaky tlak zustane i po 3 tydnech, takze plast sedi v patkach a staci jen dofouknout.

                                0 0
                      • DaW_e1  

                        Tak dnes mi přišly Challenge Paris-Roubaix 700×27. Výrobce uvádí hmostnost 285g ve skutečnosti mají 325g což mě zklamalo. Nahozené je zatím nemám ještě čekám na latex duše a stejně dojíždím staré pláště

                        0 0
                        •  
                          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                          0 0
                        • DaW_e1  

                          Dnes mi přišly latex duše michelin A1. Staré pásky v ráfku jsem vyměnil za nové (už tam byly 4 sezony a byly pokroucené) pečlivě jsem nalepil rovně dal latex duši lehce nafouknul, at' drží tvar a začal dávat plášt (Vittoria rubino pro III v šíři 28) dával jsem si fakt pozor, abych neskřípl duši za 300 pod patku. Lehce jsem nafouknul dílenskou pumpou a pobouchal ráfkem o zem, at' si plášt sedne poté jsem nafouknul na 5bar po 15ti minutách kdy kolo stálo opřené o skřín bum duše praskla díra 3×3mm zalepil jsem nahodil znovu po 15km na vyjíždce znova to samé a po chvíli i na předním rana jak z děla a zase díra 3×3mm nevím kde bych udělal chybu pláště jsou zcela nové přišly mi i s těma latexkama

                          0 0
                          • DaW_e1  

                            Jak jsem byl prvních 15km hotovej jakej je to obrovskej rozdíl latex vs obyč duše, tak ted jsem pěkně nasranej už tam mám zas obyč duše a žádnej výbuch se nekoná, tak fakt nevím kde je chyba asi někde ty latexky ležely na slunci

                            0 0
                          • Manzak  

                            O tomhle uz jsem tady nekde cetl, a byla to chyba plastu, myslim, ze se tehdy jednalo o schwalbe.

                            0 0
                            • DaW_e1  

                              Pláštěma to není zkoušel sem jiný a zase po pár km kolem baráku výbuch

                              0 0
                              • DaW_e1  

                                Nikoho nenepadá čím by to mohlo být? Už jsem z toho zoufalej

                                0 0
                        • GrumpySmurf  

                          Uz jsi je nahodil? nake info jak jedou a tak :)

                          0 0
                        •  

                          Notak to je tragédie to bych reklamoval 325g to se bude chovat jak setrvačník to snad ani nepůjde roztočit:)

                          0 0
        • niky79  

          Mimochodem, co je to za debilni zvyk psat misto znaku nula (0) znak ó (O)? Je to víc kůůůůůůl?

          0 0
    • jecnak  

      Na to použití, co píšeš, bych bez váhání použil nějaké silniční pláště. 23–28mm šíře dle požadovaného pohodlí.

      0 0
      • tromboonen  

        Ja bych na to pouziti co pise bez vahani pouzil nejakou silnicku (max. XC) s plasti copises Ty :)

        0 0
        • jecnak  

          Znas ten vtip, jak borec prijde do obchodu pro vlozky a odchazi s motorovym clunem?

          0 0
          • tromboonen  

            Znam… prinyst domu novou silnici za 50 litru by se ale nemuselo vyplatit, kdyz ma pani domu sve dny.. na druhou stranu kdyby dal 100k a ta druha byla ruzova s kytickama..

            0 0
      • krab007  

        +1 Taky sem na 29 nahodil crosový pláště a zrychlení minimální. Jestli to máš na silnici jak píšeš, zkus spíš silniční pláště. Crosový ti moc nepřidají.

        0 0
    • Petr TREK  

      Tak jsem objednal tohle ve 32ce

      http://www.conti-pneu.cz/…contact.html

      Snad to bude fungovat. Díky

      0 0
      • Jirra  

        Ty vypadají pěkně, tak pak napiš jak to jezdí.

        0 0
        • Petr TREK  

          Napíšu!

          Jsem na to zvědavej. Vždycky sem jezdil 2,2 i na 26ce i na 29ce.

          Jak se to bude chovat, bude to brzdit, zatáček, co mokro. Stačej převody. Atd.

          Těšim se jak malej.

          0 0
          • Petr TREK  

            Tak už mám za sebou na těch plášťích cca 200 km a jsem úplně nadšenej. Překvapivě je to i pohodlný to jsem nečekal. Drží to na suchu skvěle, zatáčí to taky jistě a brzdí též. Jediné co mě zaskočilo byla kazeta. Koupil jsem SLX 11/36 a katastrofa! Obrovsky skoky ve výkonu při řazení. Odstupňování MTBkazety naprosto nevhodný pro takovou prestavbu. Tak jsem Koupil silniční kazetu Sram 1050 11/23 a je to super. Je to krásně plynulé v celém rozsahu řazení. Rychlost jakou to teď frčí je skvělá. Fakt spokojenost.

            0 0
    • Adar77  

      Pro tohle uziti. Smart Sam, zakladni drat verze…

      Vzorek drzi dlooooooouho, ± i podrzi a stoji par korun.

      0 0
    • Angel 1804  

      Zdravím, sprostě využiju vlákno ať nezakládám zbytečně další s podobným názvem.Chtěl bych poradit ohledně plášťů, při koupi nového kola jsem dostal kevlarové pláště noby nic 2,2 které se mi zdají spíše více do terénu, jezdím z 70% cyklostezky a 30% prašné,lesní cesty za sucha.Jelikož přitelkyně potřebuje taky nové plaště napadlo mě hodit na předek NN a do zadu dokoupit Racing ralph.Ušetřil bych 2 pláště.Otazka je, jestli bychom se na tom nenatrapili.Popř. jaké pláště zvolit do buducna.

      Tenhle se mi celkem zalíbil http://www.kupkolo.cz/…evlar_z5510/

      Popř. prodat 2ks NN s kevlarovou patkou cca 600–800,– za oba (najeto cca 15km) a koupit 4× Race king

      předem díky

      0 0
      • jonti  

        komplet raceking nebo racing ralph je dobra volba, kdyz nejedite moc teren. Nebal bych se ani performance verzi. Hodi se mit vsude stejne plaste, potom se lip kombinuje postupna obnova.

        0 0
        • Dejv94  

          Možná i Thunder Burt/Smart Sam na zadek, nebo WTB Nanoraptor, Rubena Scylla, Maxxis CrossMark. To jmě ted jen napadlo z hlavy jako možná alternativa.

          0 0
          • Esi  

            Jezdím Rubena scyla a jsou naprosto v pohodě na pevném podkladu jedou super, na blátě je to jako na bruslích tak že já teď budu na předek dávat Ikon na zadku dojedu tu scylu co mám teď na předním a potom tam přijde taky Ikon

            0 0
    • scota  

      Mitas Scylla (možná i Zefyros), Hutchinson Python 2, WTB Nano, Continnetal Speed King II, nebo , Maxxis Pace. Záleží na tom jakou má mít plášť odolnost, hmotnost a cenu.

      http://www.maxxis.com/…482-121-pace

      0 0
      • Angel 1804  

        Chtěl bych takový zlaty střed, ralpha už jsem měl ve verzi EVO a přišlo mi, že po 1200km(na zadku) byl skoro na odpis, kdyby vydržel 3000km byl bych vděčnější .Cena okolo 500–700 za Ks spíše blíže k 500,–Kč. Plášt na který jsem posílal odkaz se mi libí v cenové dostupnosti vahou a také tím že to je kevlar.Jenže nevím co je to zač.Musím obout dvě kola tkž bych se chtěl finančně vlézt do nějaké slušné ceny, zase nechci nějaký drát co má sice výdrž 10 tis km ale za to je s ním problém se rozjet.

        26" Plášť Continental Race King SL – Performance Kevlar 390,–Kč/Ks

        http://www.kupkolo.cz/…evlar_z5510/

        26" Plášť Schwalbe Racing Ralph Performance – kevlar – šedý bok 449,–Kč/Ks

        http://www.kupkolo.cz/…-bok_z97806/

        26" Plášť MTB Schwalbe Racing Ralph Performance – 2015 – kevlar 599,–Kč/Ks

        http://www.kupkolo.cz/…vlar_z97315/

        Nechápu v čem je rozdíl mezi těmi RaRa 150,–Kč/Ks

        Maxxis jsem měl wormdrive tuším 1,9" a spokojený jsem moc nebyl po 1000km to bylo jak duše nehledě na to, kolik jsem měl defektů, možná štěstí v sezoně, možná to bylo pláštěm :)

        Nevím či mám dát šanci RaRa a nebo jiným plášťům, zase když přitelkyně sjede pláště behem 1000covky tk mě uškrtí :)

        Ještě na ty pláště mrknu podrobněji, ale co jsem očkem zahledl tk je to vše mezi 700+ což by mě vychazelo na nějaké 3000,– když bych musel koupit 4ks

        0 0
        • Neťa  

          Na takové ježdění doporučím Karmu 2.0 – lehká, rychlá, levná, s výbornou výdrží a odolností vůči defektům.

          0 0
          • JakeF  

            Neviděl jsem se žádnou gumou tolik defektů, co s Karmou, kámoši je koupili kdysi s kolama a to ses moh spolehnout, že to minimálně každou druhou vyjížďku zadefektí… Já měl zase defekt s Karma duší. Nic divnýho, kdyby to nebylo na trenažéru…

            0 0
            • Neťa  

              A to já to zase (a vím že i pár jiných lidí) měl naprosto naopak, 60 TPI Karmy jsem píchnul tak odhadem jednou za uherský rok, 120 TPI jsem měl jednou a to si přesně pamatuju, že tu jsem nepích ani raz, a to jsem s ní dal víc jak 10 tis. zhruba půl napůl předek-zadek. Ale jinak jo, tyhle bajky o ultrapíchavosti Karem jsem slýchal taky, dokud jsem se sám nepřesvědčil o tom, že to nemusí být nutně pravda. A ultra light duše od Kendy vozím celý bikový život (ano, jsem konzerva) bez nejmenšího problému.

              0 0
        • Rychlej turista  

          400 g RK 2,0" Supersonic, co má na sobě napsáno Hand made mi vzadu vydrží 8 000 km, prakticky bez defektů. Je sice dražší jako kus, ale při přepočtu na km je to jeden z nejlevnějších plášťů. Python je sice levnější, ale zato pomalejší a festovnější. RK je jen do sucha, Python jede i v blátě. Podle toho bych se mezi těmito dvěma rozhodoval.

          S verzí RK Performance byly tady popisovány problémy, já ho ale nikdy nejezdil.

          0 0
          • Rubi  

            8000Km vzadu? to uz pak ale vypada jako kozak od schwalbe ne? vlastnosti na RK vymizi asi po 1000km…

            0 0
            • Rychlej turista  

              Je to plášť na sucho, tak nevím, co řešíš. Na boku špunty jsou furt, pokud máš starosti o zatáčku. Jakmile sjedu zadní, dám dozadu přední a nový dopředu. Takže přední je zubatý furt a se zadním vyjedu vše i kdyby byl úplně holý.

              0 0
              • Rubi  

                aby to treba i brzdilo…a kdyz je vlhko tak jako prezouvas jo? :D

                0 0
                • Rychlej turista  

                  Když je bláto, tak se plášť zalepí a v tom případě je jedno zda máš vzorek, či ni. Proto jsem psal, že je to plášť jen do sucha.

                  0 0
                • jonti  

                  Silničáři mají na MTB pláště trochu jiné požadavky.

                  0 0
            • Jezevec70  

              Proč ne?

              Nevím co s těmi plášti děláte.

              Mě Ralf (Evo) na zadním vydržel 10000km, druhý po tomtéž na předku, ještě dalších 5000km na zadním.

              A před vyhozením měly vzorek ještě asi 0,2mm. :-)

              0 0
              • Rubi  

                to uz ten vzorek ale davno nefunguje :) docela me udivuje kolik lidi tady tak preferuje sjete plaste, ale asi zalezi kdo co jezdi…

                0 0
                • Esi  

                  tak ono když jezdíš převážně nějaké šotoliny a lesní cesty tak to zase až tak moc nevadí, na vlhkých kořenech kamenech a trávě by to byl problém

                  0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
          • McBlacky  

            pokud moc nebrzdíš a jezdíš spíš dlouhý štreky konstatním tempem tam vydrží dost cokoli.

            0 0
            • Rychlej turista  

              Moc nebrzdím a jezdím spíš dlouhé štreky konstantním tempem, to zas jo :-)

              0 0
              • McBlacky  

                a taky je dojíždíš na plocho ;)

                pro závodní použití se vozí tak do 1/3 a pak jdou pryč. Pro hobby tak do půlky. Pak už to nemá s původními vlastnostmi nic společného

                0 0
        • Tencovozikmin  

          Na tohle ti doporučím Hutchinson python.

          0 0
          • jecnak  

            Velmi zalezi na provedeni. Ty 120tpi verze jedou podstatne lepe a i maji meksi smes, takze dobre drzi na mokru. I v zakladnich verzich se ale jedna o rychly plast s dobrou odolnosti proti defektum na behounu a dlouhou zivotnosti.

            0 0
            • Tencovozikmin  

              Ja si myslim ze na jeho potrebu budou super i ty nejlevnejsi.Ja jsem ne nich sezonu dal a ted je jezdi dcera,sice jen na suchu,ale bez problemu.

              0 0
              • Rychlej turista  

                Je to plášť, který sice nenadchne, ale ani neurazí. Já ho pro jeho spolehlivost vozím na plečce s naloženými brašnami, kdy občas něco vymetu natvrdo :-)

                0 0
                • jecnak  

                  Asi jak ktera verze. Prime srovnani mezi RaceKing ProTection 2.2 a Python TLR ready vychazi za sucha ± stejne, ale na mokrych sutrech a asfaltu RK klouze jak blazen a v bahne se okamzite zalepi. Oboji jsem mel bez duse na stejnem rafku.

                  Jeste je otazka jake jsou nove Python II, ktere maji zvetseny vzorek na bocich.

                  0 0
        • ppoli  

          Jezdím podobné terény, ale občas, když je chuť, sjedu z cesty a jedu do něčeho náročnějšího, proto jsem hledal něco univerzálního, co bude fungovat jakž takž pořád.

          Na zadním jsem zkoušel RacingRalph, RocketRon, RaceKing a SmartSam. Pocitově mi nejrychlejší přišel SmartSam, ale jezdím RaceKing, který mi na mé ježdění vyhovuje nejvíc, nebojím se s ním nikam. RaR a RoR pro plánované ježdění převážně po silnici vzadu nedoporučuji. Chtěl bych zkusit Nanoraptory a Crosmarky, ale vždycky raději zvolím jistotu a koupím zase RK.

          Na předním dávám to, co mi vzadu nevyhovovalo (RoR a RaR). Zatím nejlíp mi sedí RocketRon. Až dojdou staré zásoby, tak asi zkusím XKing.

          0 0
    • Angel 1804  

      Python jsem našel jen v drátu za necele 400 stovky což se mi zdá celkem dost, asi zvolím Conti Race King Kevlar – za 390,– ks , stížnosti jsem nepostřehl a cena se mi libí ;) Každopádně díky za návrhy, chtěl jsem hlavně slyšet nejake námitky či pochvaly na ty odkazy co jsem poslal ;)

      0 0
      • Rychlej turista  

        Je to už nějaká doba, co si lidi na verzi Performance stěžovali (zejména, že bývá křivý), tak to třeba opravili :-)

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • jecnak  

          Ja mam pocit, ze to byla nejaka specialni edice z Bikesportu.

          0 0
          • 01carbon  

            Před třetí noční BikePrg jsem objednal RoR a RaR tuším z kupkola. Nejvyšší řadu, plášť tuším za 1,2k Kč,– Nevím již který, ale jeden byl asi o 80gr těžší a měl takový lehce rozhozený vzorek v dělící rovině. Naštěstí jsem ukecal IMEXPO že mi ho vyměnili a večer jsem ho mohl jet. Do té doby jsem tam měl RaceKinga a to bylo na blátě a mokru na pikaču.

            0 0
            • McBlacky  

              to bys býval užil spíš na ty první dva, ale mohu tě ujistit, že RoR + RaR (funglovky snakeskin TLR) měly s tím taky co dělat. Předek dobrý, zadek bych snesl taky RoR, ustřelovalo to zle.

              0 0
              • 01carbon  

                Po tom druhém, který jsem prosáňkoval, jsem přestal věřit, že další středu nebude pršet a jal se to řešit – to bylo po Tvé „konzultaci“. Celé léto sucho jak na Sahaře :-)

                0 0
                • McBlacky  

                  ty dva další už na tuhle kombinaci byly v pohodě. Já RoR vzadu vozil jednou a výdrž za ty prachy prostě nestojí (mě), ale pak máš 1 závod za rok, jako byl druhý hostík, kdy by se hodil. Je to pruda, když předek v rámci podmínek drží a zadek tolik ne.

                  0 0
          • Rychlej turista  

            Já to akorát zaregistroval a nijak neřešil, protože jezdím jen bezproblémové Supersoniky. Dal jsem to sem, jen aby o tom věděl a případně si zjistil, co a jak. Třeba už jsou po takové době v pořádku.

            0 0
    • Angel 1804  

      Mohl by mi prosim někdo laicky vysvětlit rozdíl mezi performance a jinými, příklad uváděny supersonic :) Jelikož jsem koukl na supersonic a stoji 2× více. Ještě jedna takova maličkost, 2" 2,2" co zvolit ? Výhody nevýhody :) …jsem netušil, že vybrat slušný plášť je až tk těžké, ale po zkušenosti s M wormdrive 1,9" nechci podobný scénář. Zase větší šíře se mi zdá vhodnější kvůli pohodlí a lepší přilnavostí k povrchu, na štěrku atp. ale třeba se pletu ;) Všude nacházím zkratky SL atd. a na žádném eshopu skoro žádný popis k cemu plášť slouží či jestli je více odolný nebo spíše závodní ( rychlý žádná vydrž, odolný ,do sucha/mokra, na cesty)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.