• sportovni_biker

    Sehnal jsem 4 roky používaný Polar S210 ještě s původním pásem T61 Coded (nedá se měnit baterie). Bohužel jsem si všiml, že přístroj měří ve vyšších intenzitách dost špatně. Nepřesahuje mi hodnotu 181 a vůbec měření neodpovídá realitě. Signál chytne okamžitě, ale jak je to přes 120, tak nějak začíná zaostávat a ukazuje hodnoty nižší než je skutečnost. Může to být slabou baterií v pásu nebo chybou přístroje? Je to ještě ten starý model Made In Finland, nikdy nereklamovaný, tak nevím :-(

    0 0
    • sportovni_biker  

      To se opravdu nikomu nestalo? :-(

      0 0
      • butcha  

        Tak by ma zaujimalo, ako si prisiel na to, ze ukazuje ine hodnoty, nez realne. To si akoze dokazes priebezne kazde 2 udery prepocitavat cas, aby ti vysiel aktualny minutovy pulz, alebo ako?

        0 0
        • sportovni_biker  

          To ne, ale už je to 3. pulsmetr co mám a vím, že dosahuju i tepů 190 a výš. Jenomže tenhle mi víc než 180 prostě neukáže. Zkoušel jsem jet několik kopců totálně na krev a jednoduše to nedostanu prostě výš. V nízkých intenzitách to funguje dobře, ale čím vyšší je, tak jako kdyby bylo všechno o 20 posunuté níž.

          0 0
          • Biker jak Pes  

            Třeba už jsi unavený. :) Mě se tohle stává po 3 závodech za sebou. Čtvrtý den se nad 160 nedostanu ani kdybych se snažil sebevíc … :D

            0 0
            • Jara P  

              Podle toho jak to popisuješ je špatná linearita přenosu signálu nebo výpočtu tepu. Toto je podle mě prakticky nemožné, spíš bych se přiklonil k názoru, že jsi unavený. Jediné co můžeš udělat je vyměnit baterku v snímači a tachometru (snad by to při slabém signálu mohlo dělat chyby). Tento snímač neznám, ale jestli si dobře pamatuji tak jsem na internetu narazil na návod na výměnu baterky.  Dovozce, pokud vím, ty baterky mění a výměným způsobem prodává. Když to umí on…

              0 0
              • sportovni_biker  

                Baterka byla údajně měněna před 2 lety, tak nevím, jestli by to mělo cenu. Pás jsem zkoušel i jiný a dělalo to samé, tak tam by také problém být neměl. No uvidím :-)

                0 0
                • tiru  

                  2 roky :) já měnil baterku po půl roce ;)  – taky to ukazovalo co chtělo (při úseku sem se dostal aj na nulu ))))

                  ale jinak jak to tu čtu – myslím že když je clověk unavený tak by měl tep spíše růst nahohu (teda za předpokladu že na to člověk nehodí bodka a odflákne to)

                  0 0
                  • kámen úrazu1  

                    Ne, když je člověk unavený, tepy nelezou nahoru. Můžeš se cítit nějakou dobu třeba dobře, ale najednou vyjíždíš kopec v kompenzaci, když jsi předtím jezdil ten samý na AP. A na ANP se třeba už nedostaneš. Nebo třeba právě do maximálek (asi dle stupně únavy?). Na testech laktátu to může vykazovat falešný pozitivní výsledek - pomaleji stoupá laktát, tepy, takže na stejných tepech „máš“ vyšší výkon oproti neunavenýmu stavu. Jak píšu, je to falešný pozitivní výsledek. A dá se to nějak rozeznat. Jak, to nevím, snad poví druzí.

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Se vším souhlas, jen bych doplnil ze svojí zkušenosti, že já pak i jinak funguju na tom nižším tepu (když jsem unavený).

                      Třeba když hodně unavený tepu cca kolem AP, tak se klidně i dost zadýchám, klidně jako bych se zadýchal odpočatý až o 20–30 tepů výše.

                      Při takové únavě se dostanu tepem tak maximálně kolem ANP a výš ani ťuk, i kdybych na místě zkolabovat (a na tom tepu odpovídajícím cca ANP se v tu chvíli cítím hůře než normálně pár tepů od maximálky).

                      Tedy skoro mi přijde, jako by se současně i posouvaly prahy v tu chvíli níže, ale nevím, jestli to tak skutečně je. V každém případě se v tu chvíli tak musím chovat, jako by se posunuli, jinak to špatně zkončí.

                      0 0
                      • jecnak  

                        Presne toto mam odpozorovane take. Mozna se k tomu vyjadri nekdo s vetsimi teoretickymi znalostmi. Kazdopadne pretrenovani se da snadno poznat i bez tepaku a i to jen blizici se preterenovani.

                        0 0
                    • Honza z H  

                      Asi právě tím měřeným výkonem by se to poznat mělo. Takže pokud tepák v del­ším stoupání ukazuje nižší tepy, tak bych si sledoval i průměr rychlosti. Jestli pojedu zároveň rychleji, tak zahodím tepák a jdu na závod. Jestli pomaleji, tak asi ta únava a zahodím ho i s kolem. Ale tu únavu většinou­ poznám i bez tepáku. A to jsem spíš turista.

                      0 0
                    • jecnak  

                      Vypada to podobne jako hladak, jen je to dlouhodobejsi. Vyssi vykon urcite mit nebudes.

                      0 0
                      • kámen úrazu1  

                        Vyšší výkon určitě nebude. Ale při stanovení laktátový křivky to falešný dobrý výsledek dává, nebo se mýlím? Mluvím o momentální únavě, ne o přetrénování.

                        Představuju si to tak, že na výkonu, který dáš i unavený po závodě, řekněme 150 wattů, jedeš běžně dejme tomu na 130ti tepech a 1,4 mmol laktátu. Po závodě, těžkým tréninku tepy nelezou tak rychle nahoru, ani nejseš schopný velkýho maximálního výkonu, ale těch 150 wattů dáš. Jenže jak je tělo unavené (ve smyslu únavy po fyziologické stránce, ne třeba únavy faktické, bolesti a tak), tak při výkonu 150 wattů tepeš na 110ti tepech a jen s 1 mmol, ač je to namáhavější než ve stavu neunaveným. Pak, při stanovení AP zhruba podle 2 mmol (vím, že se tak nestanovuje vždycky), budeš mít falešně vyšší výkon – na nižších tepech větší sílu v přepočtu na kg váhy, než odpovídá skutečnosti. Tak to vidím já, svým velmi laickým pohledem. Budu ráda, když mě někdo opraví. tyhle věci mě, ač nechrtku, zajímají.

                        0 0
                        • kámen úrazu1  

                          Pokud to takhle, nebo podobně, orpavdu funguje, tak samozřejmě kvůli únavě špatné orčení prahů by mohlo mít velký negativní dopad si jen při první testaci. Když dotyčný neví, že skutečný AP má na 165 tepech při výkonu 2,5 W/kg. Ale testace kvůli únavě mu ukáže AP na 156 tepech při výkonu 3 W/kg a celý následný trénink se od toho, i posunutém AnP odvíjí.

                          0 0
                          • kámen úrazu1  

                            Při dalších testacích by asi byl nápadný velký rozdíl při porovnávání výkonu a tepových hodnot prahů se staršími výsledky. Ale dá se to zpozorovat i přímo z křivky, bez porovnávání? Únava, ne přetrénování…

                            0 0
                            • jecnak  

                              Povidani s Beedou po ICQ:

                              Jecnak (14:58:05 11/07/2008) jak unava/preternovani posunuje tepy/laktat/wa­ty/prahy

                              BF – Beeda (14:58:09 11/07/2008) nebo tep,laktat..

                              BF – Beeda (14:58:21 11/07/2008) aha..

                              Jecnak (14:58:21 11/07/2008) asi vse toto, pocitam, ze to souvisi

                              BF – Beeda (15:01:32 11/07/2008) no ke vsemu je potreba delsi sledovaci usek, aby to bylo mozno vyhodotit,,,       proto ma smysl pouzivat waty dlouhodobeji… ono se pak ukaze jak roste  unava, ze nejsi schopen dosahnou urcych spickovych vykonu, napr tech u kterych se ti neprojevi zvyseni tepovky a ni ve stavu kdy jsi v pohode…

                              Jecnak (15:03:56 11/07/2008) chapu, no jestli tam muzes neco kratkyho napsat. Me by treba zajimalo a o tom je hlavne ten dotaz zda mas pri pretrenovani posunute prahy a pokud ano zda na stejnych tepech mas vetsi nebo mensi vykon. Ja myslim, ze posunute je mas, smerem dolu a co se tyce vykonu tezko rict, ale asi ten max bud podstatne mensi. Vykon na prazich nedokazu posoudit

                              BF – Beeda (15:04:03 11/07/2008) tepy samozrejme srazeny a laktat taky nizkej… ale to je samo pruser protze pak nejsi schopne reagovat na zrychelni a vse je s vetsim usilim…

                              Jecnak (15:04:25 11/07/2008) ok, jestli to neva zkopiroval bych tam tihle komunikaci

                              Jecnak (15:04:32 11/07/2008) jestli teda uz nemas neco rozepsaneho

                              BF – Beeda (15:05:00 11/07/2008) nene nemam.. klido to tam dej…

                              0 0
                            • tiru  

                              vrátím se na začátek – chcete mě tvrdit, že když jsem unavený, tak při stejném tepu jak v normálu – dám stejný výkon?  …Já to myslel tak, že pokud člověk chce stejný výsledek i v únavě tak to (podle mě) nemůže dát za nižší nebo stejný tep.

                              0 0
                              • Beeda  

                                to jsou otazky pate pres devate, vykon(W), vysledek(pora­di,cas,?)…

                                obecne plati, ze nekolikadennim treninkem se ti ponizi tepy… pricemz, aby jsi stale relativne efektivne trenoval v dannem tep pasmu a danny trenikovy prvek, tak musis ponizit i tepovy rozsah.

                                vycemene to souvisi s vyjezdenosti jezdce o kolik to ponizit …

                                pokud by jsi mel wattmetr, tak vidis ze 1. den jsi jel 250w na 150tp, a 3. den ty stejne waty na 140. Pokud by jsi jel porad tech 150tp 3.den, tak jsi na nakych 290W coz se uz pohybjes uplnenekde jinde a za hranou…

                                kdo nema waty, tak by se nemel radovat a 3. den a rict si „jeee ja jedu o 5km rycheleji na stejnych watech, uz jsem ve forme“, tak to nefunguje… pak se neni co divit ze clovek rika, me to jelo ve stredu/ctvrtek a v sobotnim zavode ko,,,,

                                0 0
                                • Beeda  

                                  oprava: „na stejnych watech“⇒ na stejnych tepech…

                                  0 0
                                  • tiru  

                                    to máš šumák – já watum moc nerozumím – samá práce :))

                                    …přesto myslím, že jso mě nepochopil. Dám příklad: jdu úsek 5km za nějaký čas při tepu cca 175 / a ten samý usek za stejný čas  V ÚNAVE přeci musím jít za vyšší tepy.

                                    0 0
                                    • raceman  

                                      na vyšší tepy jedeš, když jsi nemocný.. když jsi unavený/přetré­novaný, tak jedeš na nižších tepech

                                      0 0
                                    • Beeda  

                                      kdyz jsem te nepochopil, tak si k tomu empiricky dospej a pak tu napis vysledek…

                                      0 0
                                    • Biker jak Pes  

                                      Heh. :) Vem si to takhle. Po několika dnech závodění už máš srdce unavené a prostě už nepracuje tolik jako když bylo odpočaté. Proto se na ty vyšší tepy ani nedostaneš. Je to to stejné jako třeba v posilovně. Když bude denně zvedat 100 kg, tak ti po pár dnech dojde a budeš rád, že zvedneš 80kg … :P

                                      0 0
                                      • tiru  

                                        dobrá dobrá, ale pořád je to o tom že v té únavě píšete nižší výkon. zajíma mě jestli v únave dosáhnu stejný výkon (při stejných tepech samozř.)

                                        já běžel jeden závod za 33min. s tepy max 181 – a letos v plném tréninku (tedy z unavy) jsem ho šel neco pod 37 min. a tepy byly okolo 186

                                        0 0
                                        • Biker jak Pes  

                                          V únavě toho výkonu možná dosáhneš, ale asi jenom krátkodobě a určitě ne na stejných tepech. Na nižších. To znamená, že se rychleji zakyselíš, protože srdce už je prostě unavené a nepumpuje tak rychle… :)

                                           

                                          P.S. Tohle můj laický pohled. Pokud to je jinak, rád se nechám p­oučit …:)

                                          0 0
                              • Daf  

                                Pokud je clovek hodne unaveny, tak pri stejnem tepu dokaze jet vyssim vykonem. Jenze pocitove se ti taky jede hur. Pokud bys chtel zrychlit, tak zjistis ze to nejde nedostanes se ani na AnP. Telo je proste takovy liny v nizke intenzite se to muze zdat jako ze se ti jede v pohode, ale maximalni vykon ze sebe nedostanes.

                                0 0
                                • MlokCZ  

                                  Vše souhlas. Akorát ty prahy, nejsou v té chvíli také náhodou posunuté výrazně níže, tedy na tom AnP už třeba dávno jsi, jen je to na mnohem nižším tepu?

                                  0 0
                                  • Daf  

                                    Jednou jsem byl na zatezovem testu prave po pretrenovani. Mimochodem vyhozene penize ;) V tele je vetsi koncentrace laktatu. Takze jsem mel prahy posunute niz, nez normalne.

                                    0 0
    • Biker jak Pes  

      Tak když už je ten thread založený, tak se taky zeptám. Mám problém s úplně novým S725X. Respektive koupený loni na podzim. Problémy se však vyskytly až letos snad měsíc zpátky. Stává se mi, docela často, že sporttester ukazuje úplně jinou rychlost než ve skutečnosti jedu. Jednou mi to ukáže párkrát za trénink jindy to ukazuje špatně skoro pořád. Potom to končí tak, že za 2 hod mám na tachometru 120 km apod.

      Zkoušel jsem vyměnit magnety a nepomohlo to. Spíše takhle. Na tréninkových kolech mám originál magnet od Polaru a tam to blbne neustále. Když však nahodím závodní kola, kde mám magnet od Mavicu (kvůli plochým špicím), blbne mi to minimálně. Nechápu. Ještě bych mohl zkusit vyměnit ba­terky vzhledem k tomu, že to začalo dělat až po půl roce…

      Dík za rady … ;))

      0 0
      • pos3k  

        Tou vymenou baterii nic nezkazis.

        0 0
        • Biker jak Pes  

          Ono to potom dopadá takhle … Jasně jde vidět, kde si rychlost dělala svoje. Nechal jsem tam i tepy, aby bylo vidět, že jsem jel pořád stejné tempo …

          0 0
          • raceman  

            pekny profil ;-)

            0 0
          • kankrlicek  

            Zkus se zepta p. Šáchy, zatím jsem vždy uspěl se sebeblbějším dotazem :). Opraveno vždy briskně.

            0 0
            • Biker jak Pes  

              Nějaky kontakt na p. Šáchu ? Tohle jméno slyším poprvé. :)

              0 0
              • MlokCZ  

                Třeba tady. Je i zaregistrovaný tady na BF a několikrát tu i dobře něco vysvětloval a odpovídal. Ale nevím, jaký tu má nick.

                0 0
              • Vilém  

                Co treba google?

                Jméno a příjmení: Pavel Šácha e-mail: PolarShop@centrum.cz Telefon: 774307454 GSM: +420 774 307 454

                Firma: Pavel Šácha PolarShop Jméno a příjmení: PAVEL ŠÁCHA ml. Adresa: PEJEVOVÉ 3121 14300 PRAHA 412 e-mail: PolarShop@centrum.cz Telefon: 774307454 IČO: 71271872 DIČ: CZ7812081629

                0 0
                • Biker jak Pes  

                  No, google mě napadnul, ale zrovna jsem přijel z tréninku a napsal jsem to narychlo. :) Dík za kontakty … :))

                  0 0
      • Mamutko  

        Tak mám podobný problém, síce to nie je až taký extrém, ale aj tak ma to rozčuľuje. Polar mám už 4 sezónu a okrem občasných problémov s tepmi, spokojnosť. V zime som menil batériu v hodinkách (v polar centre) a odvtedy mávam problémy s rýchlosťou viď príloha. Baterky sú všade nové.

        0 0
        • jose  

          Těžko říci, čím to je, starší modely mi to dělaly také a nejen rychlost, ted mám cs600 a ještě se mi to nestalo….každopádně chybový filtr to řeší, ne? Jak říkáš není to extrém a ty cca 3 chyby se hold odstraní ručně

          0 0
        • kankrlicek  

          Dělalo mi to nějaké špatné relátko ve snímači na vidli. Ale já tam měl třeba půlku vyjížďky 2× až 3× větší rychlost. Máš-li ještě jeden set na kole, zkus to tam a uvidíš.

          0 0
          • Mamutko  

            Tak som skúsil druhý snímač rýchlosti a výsledok je ten istý. Ešte som si všimol, že v hodinkách po tréningu mám najazdených napr. 35 km a keď záznam prenesiem do kompu, tak mám vzdialenosť okolo 34 – 34,2 km. Fakt ma to serie, lebo tým hodinkám nič nebolo, čo sa zmenilo oproti jeseni, keď boli OK je, že bola vymenená baterka v hodinkách (1 krát) a dokúpil som si snímač kadencie, ale neverím, žeby on nejak narušoval rýchlosť. Skúsim ešte vytiahnuť MTB a uvidím, či to bude robiť tiež.

            0 0
            • Mamutko  

              Dnes som vyrazil na MTB a na moje prekvapenie problém popisovaný v predošlých príspevkoch zmizol. Otázka znie. Môže mi narušovať rýchlosť, kadencia? Lebo všetko zatiaľ smeruje presne ku kadencii. Nemali ste niekto podobnú skúsenosť?

              0 0
    • sportovni_biker  

      Tak ještě jeden dotaz…měnil si někdo baterii v přístroji sám? Měl jsem teda hodinky už otevřené, ale netroufnul jsem pokračovat s výměnou :-)

      0 0
      • pos3k  

        pokud si neveris a nemas nekoho kolem sebe, tak zajdi do hodinarstvi..moc drahe to nebude

        0 0
      • Cryzyy  

        Radeji nez v „hodinkach“ bych vymenil barerii v cidle, i kdyz pokud tam je slaba, tak to vetsinou zacina postupne ukazovat mene a signal vypadava (teda naopak, signal vypadava a ukazuje to mene a mene). Alespon tak se chova muj S725×.

        0 0
        • sportovni_biker  

          Čidlo..pás? Zkoušel jsem i jiný ověřený pás a dělalo to stejné problémy, tak pásem to nebude.

          0 0
        • jecnak  

          Jeste je moznost prepnout vykon vysilace v cidle. Gorgov to tu nekde popisoval. Treba mu tam jen zavazi riditka/vidli­ce/bowdeny a nijak to cele interferuje.

          0 0
    • Mug  

      Mám dotaz k S725X. Mám problém s měření tepové frekvence. Stává se mi, že když přestanu ve sjezdu šlapat vyleze tepovka na nesmyslné hodnoty nad 200 tepů a chvíli se to tam drží. Vyměnil jsem baterku v pásu. Chvíli to bylo lepší, ale už je to zase zpět. Neměl jste někdo něco podobného a jak jste to řešili? Díky.

      0 0
      • jecnak  

        Mel jsem zasvinene kontakty na pasu – ty cvocky a delalo to podobne psi kusy.

        0 0
        • Mug  

          Tak vyčistit nějakým čistidlem na kontakty? Vyzkouším, dík.

          0 0
        • Mug  

          Tak včera jsem důkladně prohlížel kontakty těch patentů od vysílače. Ty byly čisté. Takže jsem se díval do těch patentek na páse. Zašpiněné od potu nebyly, ale ten levý který běžně nerozpojuji byl zoxydovaný. Očistil jsem to pomocí šroubováčku. Pak jsem to ještě chvíli zacvakával a vycvakával. Během vyjížďka se to pak chovalo dobře a bez problémů.

          Tedy dík za rady. Vyčištění zatím zafungovalo ;)

          0 0
          • MARIN  

            Rada od servisu POLAR – pri nepouzivani odpojovat oba kontakty

            0 0
            • Mug  

              Tak to jsem taky nevěděl. Začnu praktikovat. Zřejmě kvůli životnosti beterie. Asi vědí proč. Ď.

              0 0
      • MlokCZ  

        Ve sjedech to někdy dělá funční prádlo nebo jiné oblečení. Větrem se začne třepat trošku a vytvářet statickou elektřinu.

        0 0
        • Mug  

          Kamarádovy to reklamační technik od Svodbody (Polar CR) také tvrdil. Tak mu poslal fční tryko i drez. Dali mu nový vnitřek hodinek. Po čase to samý.

          Zvláštní je, že i po té co člověk vjede do dalšího stoupání a výrazně zpomalí (tedy se nemá co třepat) si hodinky drží tu předchozí nesmyslnou hodnotu.

          0 0
          • Pebe  

            na to mi pomáhá si při jízdě přimáčknout pás k hrudníku předloktím, počkat až symbol na budíku poblikává správně se srdcem a jet. Občas se takhle pás asi víc nacucá nebo nevimco a potom už neblbne

            0 0
            • Mug  

              Symbol srdce bliká zběsile i občas nebliká vůbec. Ale dle toho principu kódování, tak an displeji je stále stejná hodnota dokud nedostane 5 správných impulsů za sebou (prý).

              0 0
          • MlokCZ  

            Tak to dlouhodobé držení už je divné. Mě to dělá jen sem tam a jen některé kusy oblečení a to vždy krátkodobě a stačí když si rukou přidržím oblečení a je to hned pryč, takže v mém případě to oblečení opravdu dělá. Ale mám CS100ku, takže se to může chovat jinak. U mě má vliv i v čem a jak se oblečení pere, pak to někdy nedělá třeba vůbec a někdy sem tam jo. Ale je to jen nárazové a sem tam a většinou si toho ani nevšimnu, protože nemám záznam jako 725tka, takže je mi to úplně ukradený (to že to nepatrně zvedne průměr nebo že pak nemám skutečnou maximálku je mi taky fuk, pro mě je podstatný jen aktuální tep).

            0 0
            • MlokCZ  

              A prosloné kontakty na to u mě moc vliv nemají, pás občas peru a nějak jsem nepozoroval, že by po vyprání to nedělalo a zhoršovalo se to.

              0 0
      • Pebe  

        jak píšou výše, špinavé kontakty, prosolené elektrody na pásu, ale pokud to dělá ve sjezdech, tak je to tím oblečením. Občas pomůže navlhčit elektrody, občas ne. A taky se mi to stává při protivětru :-(

        0 0
        • Mug  

          2× jsem ten pás od Wear Linku pral s fčním prádlem (samozřejmě bez vysílače), ale to by neměl být problém ne?

          0 0
          • Pebe  

            já to takhle taky vypral a do prvního pořádnýho propocení mi to blbnulo taky :-) Někdy jsem z toho otrávenej a někdy to nechám bejt a upravim to následně doma v PC.

            0 0
            • kámen úrazu1  

              Takže sporttesteritis se nevyléčila? Omouvám se za nákazu. :-)

              0 0
            • Mug  

              Když je to úprava např. tří hodnot, tak to na pC není problém taky to občas udělám. Ale pokud to trvá dýl a je to víc hodnot, tak se mi je nechce cucat z prstu.

              0 0
              • Pebe  

                pokud to trvá dlouho, tak to ukončim a zkusim spustit znovu. Doma spojim v PC a u prvního záznamu dám všude 0.

                0 0
                • Mug  

                  Jj taky jsem zkoušel. Pak se na tepovku úplně vyprdnout.

                  0 0
                • faba  

                  Jak spojuješ ty záznamy? Hledal jsem to a je to někde v menu, ale tu položku mám neaktivní.

                  0 0
                  • Mug  

                    Je to tady. Zkus vyhledat i další.

                    0 0
                  • Pebe  

                    stačí chvilku hledat a je to na světě :-)    tady

                    0 0
                    • treatt  

                      Kua, ten fajn návod už tam není a mně to zas nejde spojit :(

                      Nemáte někdo někde rychlý jednoduchý návod?

                      Předem moc díky!!!

                      0 0
                      • raceman  

                        http://www.ulozto.cz/…-zaznamu-pdf

                        nasel sem to na disku ;-)

                        0 0
                      • treatt  

                        Jo a jen tak mimochodem, dá se někde najít jednoduše v tom SW, kolik má člověk najeto za určité období, třeba rok? Nějak jsem to nezjistil..

                        0 0
                        • raceman  

                          jo to by me taky zajimalo :D

                          0 0
                        • Pebe  

                          nahoře v Menu Výsledky > Vzdálenost, otevře se graf, pravé tlačítko myši Parametry výsledků, záložka Rozsah údajů, vybereš si od kdy do kdy a dáš OK. Pokud si to chceš ještě vyfiltrovat podle Sportů, tak záložka Sporty a vybereš si které chceš nebo Všechyn sperty. Já mám každé kolo zadané jako jiný Sport a tak si můžu i vyfiltrovat kolik jsem najel na kterém kole.

                          0 0
                • Mug  

                  V čem prosím tě edituješ ty záznamy? Já ve WinComandru – F4 ale je to trochu nepohodlný.

                  0 0
                  • Pebe  

                    normálně v Polar Protrainer, na grafu pravé tlačítko, vyberu…a teď si nevzpomenu co…, záložka TF, dole tlačítko Upravit a můžeš upravit hodnoty v těch políčkách. Když upravíš všechny co vidíš, dáš Potvrdit nebo co to, posuneš na další a tak dále a tak dále. Nakonec uložíš celý záznam, ono se tě to ale stejně zeptá

                    0 0
                    • Mug  

                      Jo máš pravdu taky jsem to tam zkoušel. V okně nahoře je pak vidět i jak se mění křivka. Upravit víc hodnot najednou je stejně asi nesmysl. ď.

                      0 0
                    • jecnak  

                      Úpravy / Chybový filtr

                      0 0
                • Mug  

                  Ještě se zeptám jak máte nastavenou frekvenci ukládání hodnot do paměti (po kolika sekundách). Mám asi 15s.

                  0 0
                  • Pebe  

                    5s, někdy to při úprávě proklínám :-)

                    0 0
                    • Mug  

                      To ti věřím;) ideální stav by byl s minimem chyb.

                      0 0
                      • Pebe  

                        ono se mi často stane, že mi pás zablbne i na několik minut, po ukončení záznamu to mám na displeji a když stáhnu data do PC tak je to OK. Jak kdy ale…

                        0 0
                        • Mug  

                          Jj. Občas se stane, že přímo hodinky v přehledu přes File ukazují např. nesmyslnou maximálku, ale když to pak stáhnu do PC tak ta jedna ustřelená hodnota není. Asi je to tím, že se to v ten moment přensně nezaznamená a Pro Trainer pak ukazuje maxima ze stažených dat. To je ale daný tím vzorkováním a následným prokládáním těch naměřených bodů, aby vznikla křivka.

                          0 0
          • MlokCZ  

            Peru Wearlink pás poměrně často (třeba 3× do roka) a žádný problém. Takže jeden pás už má aspoň tak 10 vyprání a pohoda.

            0 0
      • cubas  

        zrovna vcera mi to udelalo. Koukal jsem na to jak vrana, a myslel , ze se mi kousne pumpa :-)

        Stacilo zahejbat pasem a usadilo se to. Ale jak pise Jecnak, mozna je to zasvinenym pasem.

        0 0
        • kámen úrazu1  

          Není. Mně to dělá taky. S třemi pásy. Přitom nejlevnější Ciclosport to nedělá ani s jedním z nich. Prostě se to občas sekne. Někdy na 40 tepech, jindy na 230 tepech, nebo třeba i na reálně vypadající hodnotě, stejně tak při jízdě po rovině či do kopce jako z kopce. Někdy po pár desítkách minut fungování, jindy po hodině, dvou bezchybnýho fungování… Už jsem to v jiným vlákně popisovala.

          0 0
    • Martas  

      Přiživím se tady s jiným dotazem:

      Jak řešíte u Polarů kalibraci nadmořské výšky na různých místech?Myslím jak to řešíte když jezdíte na  maratony nebo třeba vyrážíte z jiných míst  a ne pořád z jednoho mísa kde  nadmořskou výšku znáte!

      0 0
      • Ricci  

        Jednoducho,pod­statne su nastupane metre, nie nadmorska vyska :-)

        0 0
        • Martas  

          Moc tomu teda nerozumím,ale  myslím si že když nemáš dobře nastavenou nadm.výšku tak budeš mít i špatně naměřené nastoupané metry ,ne?Nevychází ty hodnoty z atmosferické­ho tlaku?

          0 0
          • Paja  

            Teoreticky tam nejaka chyba byt muze, protoze tlak se s vyskou nemeni linearne (napr. ve vysce 500mnm predstavuje zmena tlaku o 1hPa cca 8,7m, zatimco v 2500mnm je to o 2 metry vic). Prakticky, vzhledem k tomu, ze spatne to budes mit vetsinou nastaveny v radu desitek metru a vzhledem k systemu nacitani nastoupanych metru, je ta chyba zanedbatelna.  

            0 0
      • Pebe  

        nechávám zkalibrovanou domácí výšku a doma najdu správnou počáteční výšku tady

        0 0
    • Imroman  

      Tiez sa prizivim. Som majitelom modelu 725 X uz asi 3 mesiace a za tu dobu so mnou prezil snad vsetko co sa dalo, aj jeden fakt brutalny bahenny maraton na Orave. Vsetko funguje paradne, akurat ked ho dam k uchu a stlacim do velke tlacidlo na vrchu, tak pocujem take akoby cvachtanie :) (neviem ako to mam napisat).  Ako funkcii tlacidla to vobec nebrani, len to je zvlastne…

      0 0
    • treatt  

      Mám taky jeden dotaz.

      Přišel mi úplně nový CS600 s jedním čidlem rychlosti a tepákem. To funguje bez problémů, ale takovou shodou okolností mám i další dvě čidla rychlosti a jedno kadence (použité). Když jsem je ale chtěl propojit, u jednoho čidla rychlosti se to propojilo, u druhého ne, hlásí to „sensor not found“, stejně tak to nechce najít kadenci. Když si zkusmo projedu magnetem kolem těch čidel, všechny červeně bliknou, tak soudím, že by baterku zcela vymletou neměly mít..máte někdo nápad, čím to může být? Nebo mají fakt už tak slabé baterie, že se nepropojí?

      0 0
      • black.horse  

        Snad neurazím, ale mám pro jistotu trapnej dotaz: „vypnul a zapnul“ jsi měření v Polaru, zatímco jsi zkoušel to druhý čidlo? Vždycky se to zablokuje na jeden kódovanej přenos… podobně jsem si naběhnul, když jsem si kdysi sundal pás při přestávce na vyjížďce a pak se po druhém nasazení nechytil a musel jsem „rozdělit měření na dvě“.

        0 0
        • treatt  

          Tak nakonec to mám vyřešené, poradil mi pan Šácha, takže díky za odkaz tady na něj! Problém byl v tom, že čidla nebyla „aktivovaná“, takže bylo potřeba kolem něj projet s magnetem, tím se zaktivnil a začal vysílat – prosté, ale nenapadlo mě to :)

          Každopádně říkal, že až budou senzory vybité, jsou schopni se do něj dostat a vyměnit za poloviční cenu, než si Polar účtuje za výměnu..což je zajímavé..

          0 0
    • treatt  

      Tak mám zvláštní problém s Pro Trainerem.

      Včera jsem byl na výjezdu, jel jsem přes bankomat na metro (3,5km), kde jsem mereni stopl (Záznam 1). Potom jsem vyjel a po 88km jsem to omylem při sundavání z kola před cukrárnou stopl podruhé (Záznam 2). Následně při cestě domů mi to hodilo 45km (Záznam 3)

      Doma jsem chtěl v Pro traineru spojit druhý a třetí záznam (ta cesta na metro je opravdu šumák). Dělal jsem to podle návodu tady uvedeného Pebem, což mi doteď 2× fungovalo. Včera večer mi to ale udělalo následující:

      Když jsem otevřel záznam 3 a nechal ho připojit do záznamu 2, tak se u záznamu 2 místo najetých 88k+45m objevilo 59 (nesouvisí vůbec s ničím) a prokopíroval se graf ze záznamu 3. Tohle mi to udělalo asi 3×, vše jsem smazal, stahoval znovu z budíku a zase zkoušel.

      Když jsem smazal první záznam, aby tam nestrašil, tak byl výsledek takový, že záznam v tomhle případě 1 (těch 88km) ukázal opět 59km, ale v grafu už to bylo sečtené. Když jsem dal zahrnout vše v grafu, dalo to dobrý součet v grafu, po návratu do kalendáře to ale u daného záznamu ukazuje stále 59km, i když jsem to uložil, program zrestartoval a následně smazal i záznam 2 (předtím 3, tedy ten 45km)

      Nevíte někdo, čím to může být? Chyba moje nebo nějaký bug?

      0 0
    • The_Trooper  

      Dnes jsem nainstaloval pulsmeter POLAR CS100 připojil hrudní pás T31c a vyjel. Použil jsem současně i moje hodiky SUUNTO Advizor které měří také tep s hrudními pasy Polar. Všechno bylo v pořádku tepy se zobrazovali přibližně stejně.. Po chvilce to začalo ukazovat tepy kolem 220 prostě to skočilo třeba s relalných 146 na 218, 220… a ukazatel srdce nepravidelně zběsile tepal..(jak Polar tak Suunto)

      Dělá to hlavně při sjezdech i silném větru..

      Někde jsem četl že to způsobuje funkčí oblečení spolu s další vrstvou, vytváří stat. elektřinu a pulsmetr ukazuje nesmysl. (to jsem měl na sobě)

      Chybu mi to dnes ukazovalo tak 30% vyjiždky, zkousel jsem pas různě dotahovat, slinit nepomohlo to. Měl jsem ho sto chutí zahodit..:(

      Kdo měl podobný problém a jak ho řešil?

      0 0
      • The_Trooper  

        myslel jsem že je to problém slabšího pulsu který přichází třeba ve sjezdu nebo po rovinkách s větrem, ale asi to bude kombinace této a příčiny vzniku statické elektřiny vlivem tření dvou vrstev oblečení.

        Od POLARu jsem čekal teda větší spolehlivost. Tento problém mi dělali i SUUNTO Advizor s pásem polar T31 :( proto jsem zainvestoval do pulsmetru Polar CS100 a problém stejný..

        0 0
        • MlokCZ  

          Probíralo se to nejen v tomto vlákně, prostě oblečení vytváří impulzy pro pás. Jak za tohle asi může tepák? Nemůže za to nijak a nemůže s tím nic udělat, pro něj je impulz jako impulz.

          Řešit to můžeš pouze jiným oblečením, někdy to ovlivní i jak a v čem je oblečení prané.

          Mně to třeba dělá jen některé oblečení. A dělá to samozřejmě s každým tepákem, co jsem měl.

          0 0
          • The_Trooper  

            Četl jsem že prý se to horší oblečením, které bylo vyprané bez aviváže. Těžko říci budu to testovat a uvidím co má na rušení impulsu vliv :)

            0 0
            • MlokCZ  

              Nejvíce pomáhá jezdit na biku pořádné terény. Ve sjezdech na tepák koukat stejně ani nemůžeš a jinde to v terénu nedělá.

              Problém je tedy jednoduchý – asfalt :-)

              0 0
      • The_Trooper  

        Tak další vyjíždka s Polarem byla bez chyby, tzn. chybu připisuji oblečení. Chyba se mi projevovala u kombinace craft zero + dres kalas, bez chyby to bylo u craft zero + lehké membránová bunda kalas mission.. težko dělat závěry uvidím další vyjíždky :)

        0 0
        • martin7  

          já mám jiný problém. Když spojím Polar s GPSkou tak mi ukazuje v pohodě aktuální rychlost, ale vůbec nepočítá ujetou vzdálenost, což do teďka bez problémů dělal. Nevíte, kde je chyba?

          Dík

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.