Pomoc nemuzu jezdit !! foto odborneho servisu

113 nepřečtených
  • Lombardoo

    Tak se mi včera vrátil tlumič ze servisu od žitnýho,je krapatko v asi o 90% v horsim stavu nez byl,bylo mi oznameno ze nejde spravit.

    takze moje MC 3.3 bude pekne tezitko

    pokud by se vam nekomu valela doma naka taky mrtva nebo na prodej plz dejte mi vedet.pred vanocema si fakt nemam za co koupit novou

    dodam foto odborneho servisniho zasahu..

    0 0
    • autor_trek  

      Zda se bezapojili do přezkoušení policajtů :

      1. ví na kterou stranu se šroub povoluje – projevil dostatečnou inteligenci pro výkon povolání.
      2. šroub urval – projevil dostatečnou sílu pro výkon povolání

      V obou případech uspěl !!!!

      0 0
    • pajan  

      Koukám, že Žitnej na BFku nemá dobrou pověst :-D

      0 0
      • wartburg  

        To ho urcite hrozne mrzi.

        0 0
        • pajan  

          Já neřikám, že ho to mrzí.

          Jen jsem to konstatoval.

          0 0
        • Lombardoo  

          hele v telefonu mi ten „sikovnej servisak“ rikal neco jako ze si na to musi vyrobit naradi ci co.

          ja si odobne myslim ze primo Žitnej je nekde mimo .......   ale poslu mu mejlika na pobaveni

          0 0
          • Tomcat  

            osobně bych taky poslal maila Zitnému protoze myslim ze to k nemu vůbec nedorazilo a pokurvil to nekdo jinej.

            0 0
    • Tomcat  

      Odvrtat opravit.

      Zajisté pokud je to od Žitného máš protokol ze servisu = popis závady , analýza při pokusu to opravit atd… ?a konče tí

      0 0
      • Lombardoo  

        Odvrtat opravit …nejsem zas takovej technickej typ abych zrovna tohle zvladl,a kdyz to odvrtam co dam misto toho zdemolovanyho kousku????

        servisni protokol mam.. popis zavady:vada pistu uvnitr tlumice/oprava pouze vymenou tela tlumice (6600+prace to nedam)

        A co ze koncí???

        0 0
      • visions  

        Vykostit! (toho kdo to zku.vil)

        0 0
        • Lombardoo  

          zajimava myslenka, jeste uvidim co se da delat

          jen otazka kde ted koupim jinej „na novej neni a vypada to ze ani dlouho nebude“

          0 0
    • kubad  

      nějak nechápu todle udělal servisák???? pokud jo požadoval bych náhradu, ale nějak si myslím že to bylo trochu jinak než píšeš.

      Takže trochu podrobněji co se stalo, proč byl tlumič v servisu a ideálně foto protokolu – todle je trochu silné kafe

      0 0
      • Lombardoo  

        foto protokolu dodam do 15 minutek

        no tlumic mi zacal vydat zvuky podobne"kdyz zmackes igelitovy sacek a v nem bude vazelina"nevim jak popsat.pres obchod sterba-praha byl tlumic zaslán zitnymu.po mnoha telefonatech ke sterbovi mi bylo receno at si tam zkusim zavolat sam.po nekolika hovorech „muzu dolozit " my bylo nekolikrat receno "uz to mam na stole kouknu na to"pak neco ve smyslu "jedeme na vystavu kouknu na to potom“ no apo vystave mi servisak oznamil ze na to nema naradi tak si naky zhotovi doma..pri dalsim telefonatu mi oznamil ze to nejde opravit a pokud nesouhlasim s 6600kc za vymenu celeho dilu,uvede tlumic do puvodniho stavu a poslou mi ho do sterby zpet..  do urciteho dne.samozrejmne doslo to pozdeji

        tak co by jako bylo trochu jinak

        0 0
        • kubad  

          ok – tohle chtělo napsat hned na začátku – v tomto případě bych šel hodně tvrdě po tom kdo tohle skurvil.

          tlumič už není v záruce předpokládám?

          0 0
          • Lombardoo  

            bohuzel uz neni – nemuzu od nej najit papiry

            no a tady je ten servisni protokol

            0 0
            • Tomcat  

              no konstatuji že kdo to tak orval byl sice čuně, ale s tím hlavním opravit = vyměnit tělo to neudělá nic.

              0 0
              • Lombardoo  

                trošku nechápu jakpak to myslíš

                0 0
                • Tomcat  

                  No, že důležitý je ten verdikt oprava = výměna těla tlumiče. To je nezávislý na tom strhnutým šroubu

                  0 0
                  • hanz  

                    a jak víš že je nezavislej?..hmm­..já vidím akorát poškozenej šroub kterej ted už asi nepujde vytahnout z těla…klidně právě kuli tomuto muže bejt ten verdikt jakej je…kdyby nebyl levej tak dostal ven šroub a mohl to rozebrat a......

                    0 0
                    • Tomcat  

                      No to je i možný.

                      Bohužel po servisu pár věcí od RockShox konstatuju, že spoustavěcí opravit = nový. Takže co nestrhnul by nikdo šrou a a stejně by musel koupit  víc než 50% novýho tlumiče.

                      0 0
                      • hanz  

                        jenže to je dost málo pravdepodobné protože na pístnici se nemá co pokurvit…takže já bych to viděl na pana „šikovnýho“

                        0 0
                        • Tomcat  

                          Ne on nepokurvil pístnici, ale tlumení zmiňoval se o čvachtání. Bohužel Žitný některý díly prostě neprodává , takže nejmenším celkem je ono tělo , tlumení je v té úžší části, silnější je jen rezervoár vzduchu.

                          Brácha poničil RS Domain, nejmenší servisní díl od Žitného 1/2 vidlice pres 6000,–  takže v UK sehnal celou pod 6000,–

                          Tak že prašť jak uhoď.

                          0 0
                          • Lombardoo  

                            to je jako byste poslali na servis mobila,vratili by vam ho zpet orvanej se zhoblovanejma sroubama,

                            a rekli ze oprava jen vymenou zakladni desky…

                            (no a v jinym servise vam pak reknou ze uz se v tom nekdo vrtal tak to muzete hodit do popelnice)

                            0 0
                            • Tomcat  

                              Vím, že to je k nasrání ale chápeš že pokud by ten šroub nekdo nestrhnul stejně by tě čekalo koupit stejně velkou část tlumiče?

                              To srovnání s mobilem není přesný , protože u mobilů je tělo náhradní díl, klavesnice Nd , LCd ND, baterie ND , ale né základní deska. Takový mobil ti vrátí jako neopravitelný, protože značkové servisy tišťáky neopravují, přišli by od certifikaci. Dokonce ani vadný mobil od tebe neodkoupí na díly. To že existuje spousta šmoulů který se to budou snažit opravit je věc druhá. To samé je u notebooků , vrátili by ti na notebooku srhnutý šroub a tím že je potřeba vyměnit desku. Se šroube by se dalo si poradit, ale s cenu základní desky nehneš.

                              Jinak to si tady na B-F nehledal jak vyndat strhnutý šroub? Je toho tady mraky

                                
                              0 0
                              • Lombardoo  

                                znam nekoho kdo dela pro nejmenovany gsm servis a ver ze se deky do gsm daji koupit jako nahradni dil,a nechtej to dokazovat,pokud ano: neni se problem s danou osobou sejit aby ti to nastinila nebo radeji dokazala. a jelikoz se zivim jako IT a zaroven mam pod sebou spravu hardware ver ze konzulzuju se servisnimi stredisky jak to funguje,chce to trochu praxe a ne jen procitani fora

                                0 0
                                • Tomcat  

                                  Ano vím že se to také dělá, a taky vím o x servisech které za tohle šmoulení přišli o akreditaci.

                                  Já se taky IT živím a znám jak její stránky, tedy jak Franty z HorníDolní co bastlej a opravujou, tak druhou stranu která musí vykazovat kvalitu servisu. Můžu tě upozornit že výrobce ti některé díly proste neprodá. A pokud zjistí jak se dotyčný servis chová je mu to schopen dát pocítit.

                                  To že někde někdo sežene a zkanibalizuje jinak rozbytej telefon\notebook je jeho věc.

                                     
                                  0 0
                                  • Lombardoo  

                                    musi a meli by je rozdil,

                                    jediny co clovek musi je  „natahnout brka“

                                    k ty kvalite servisu:myslis ze mi timhle chtel zitnej ukazat ze sou kvalitni servis???

                                     

                                    za chvili se dostanem k uplne necemu jinymu nez puvodne chceme

                                    0 0
                              • MaPa  

                                SonyEricsson (S500i) – výměna základní desky v autorizovaném servisu (přes Vodafone) je totéž jako jakákoli jiná oprava a na nový telefon nemáš nárok. Už mi to podruhé dělali. Takže deska je náhradní díl… Pokud mi nevěříš možná ještě někde vyhrabu papír.

                                0 0
                              • assassin  

                                delal jsem leta v autorizovanem servisu siemens, zakladni deska byla v poslednich modelech nejcasteji vymenovany nahradni dil. samozrejme se i desky opravovali, zakladni vymeny konektoru, ledek atd … dokonce jsem meli i laborator na opravy levelu „2,5“ vymeny pameti, procesoru… komplet diagnostika a oprava desek… je teda fakt ze jsme byly primo dcerinou spolecnosti siemensu a smluvni servisy mozna funguji jinak, ale par kluku pak slo tusim do EBM ci jak se jmenuji a vim ze taky nokia desky opravovali…

                                  
                                0 0
                                • Lombardoo  

                                  tak dekuji ze si to tahle tady rozepsal ,konecne nekdo kdo vi o cem je rec…

                                  ale musim uznat ze je v nekterych pripadech stejne deska nebyla opravena.tkzv „vytopenka dle chuti a nalady“

                                  0 0
                          • hanz  

                            jenže ono čvachtání může bejt zpusobený třeba pouhou netesností nejakeho tesnění…ale když dokurvíš na pístnici šroub kterej potřebuješ na demontáž, plnění a odvzdušnění?(nevím jak se plní rs) Tak pak je jasné že na opravu potřebuješ celou novou pístnici…

                            pořád to sou ale spekulace když nevíme co je tam teda přesně za zavadu…

                            0 0
                            • Lombardoo  

                              no podle problemu co jsem uvedl.

                               

                              sram tento problem vidi jako:muj preklad

                              kdyz tlumic praska,knika,vrze vymena prochovek , a „glide ring“,nepokousejte se demontovat telo vzduchoveho tlumice-tento dil neni rozebiratelny.

                              je to pry i soucasti servisniho manualu,tak co se ser ou do toho,do ceho nemaja ten sroub nema nic spolecneho s odvzdusnovanim ani plnenim "pistnice mc3.3 nejde plnit,a ani na rozebrani nema vliv.tedy podle sram.com

                              0 0
                              • Tomcat  

                                jj serisní manuál hovoří o

                                IMPORTANT! DO NOT ATTEMPT TO DISASSEMBLE SHOCK DAMPER AND/OR SHOCK EYELET ASSEMBLY. THE ARIO AND MC3/MC3R SHOCK DAMPERS ARE NOT SERVICEABLE.

                                 

                                Tedy jaký je rozdíl, díl na vyhození s strhnutým šroubem, nebo díl na vyhození s nestrhnutým šroubem?

                                0 0
                                • JSt  

                                  strhnuty sroub?

                                  0 0
                                • Lombardoo  

                                  precti si znova co sem psal :

                                  zavada na tlumici de vyresit vymenou prachovek a stiraciho o krouzku.

                                  navic tlumic se dal pred servisem jezdit jen delal ony neprijemne zvuky popsane v servisnim manualu

                                  ted se ale bojim ten tlumic na kolo dat zaprvy nevim co delali s tim sroubem a za druhy co delali pod nim,nehodlam se kvuli tomu nekde prizabit.

                                  ROZDIL:dalo se na nem bezpecne jezdit,ted si nejsem tim tak jistej, UZ CHAPES???

                                  navic to neodpovida vraceni v puvodnim stavu

                                  0 0
                                  • Tomcat  

                                    zavada na tlumici de vyresit vymenou prachovek a stiraciho o krouzku. No protokol od žitného a manuál určený SRAMem pro servisy to ale popírá.

                                    Nechápu jak by se sním nedalo nebezpečnejezdit  víc než předtím.

                                     
                                    0 0
                                    • Lombardoo  

                                      protokol od zitneho .....   a manual sramu bych k sobe zrovna moc neporovnaval

                                      co se tyce protokolu:podle toho co pisou jak mohli zjistit vadu uvnitr tlumice kdyz nejde rozebrat??k popisu prace pozapomneli dopsat ze znicili tlumic pri neodbornem zasahu ,nebo ze ponicili ten sroub.navic kde si vzal ze to protokol popira???

                                      a k tomu manualu: ario/mc service guide , ma 7 sedm stran,na posledni je popis zavad a jejich mozne reseni: Inspect air can dust seal. If cracked, knicked, or cut, replace dust seal and glide ring.,tak presne toto byl muj problem

                                      predtim jsem se moh akorat bat toho ze si nekdo bude myslet ze na tom kole prdim nebo co.to jak jednou za cas vydaval divny zvuky.

                                      ted bych se spis bal aby mi neco z tlumice neulitlo ,opravdu nevim co pod tim sroubem je anebo co bude az ta vec vypadne,jelikoz to nevypada ze je tam nasrobovana ale spis natlacena nasilim

                                      no ale pokud potrebujes lepsi vysvetleni zajdi k zitnymu pokud tam uz nejsi.

                                      0 0
                                      • Tomcat  

                                        Inspect air can dust seal. If cracked, knicked, or cut, replace dust seal and glide ring.,tak presne toto byl muj problem

                                        Chyba pletež si pružící část a tlumící část Pasáž replace dust seal and glide ring. je o části kte je vzduchový rezervoár , nikoliv o tlumící části.

                                          
                                        0 0
                                        • hanz  

                                          tak co se u žitnýho srali do olejový části? když meli vyměnit veci na vzduchový?

                                          0 0
                                        • Lombardoo  

                                          achjo tlumic sem poslal do servisu s tim ze vydava tyhle zvuky.tak bych cekal ze to bylo ono.samozrejmne nemuselo.

                                          nedokazu rict odkud ten vzduch sel,a jelikoz nejsem servisak rockshoxu,tak sem to poslal do servisu.Me je jedno jakou to bylo casti jesi tlumici nebo pruzici.ja resim to co se vubec ten servisak mel co vrtat v tom sroubu,pokud maj v manualu napsano ze se to nerozebira tak na to snad nema sahat ne???meli bez zasahu na ten sroub mi ho poslat „v puvodnim stavu zpet“ a ja bych nenamital vubec nic.dal bych ho na kolo a zase poslouchal ty nepekny zvuky.

                                          Ja jen chci tlumic v puvodnim stavu v jakym ho dostali,a ne dodelanej jeste vic.

                                          tak ted snad chapes o co mi tady de.

                                          0 0
                          • assassin  

                            no ono uz zavani popis zavady: vada uvnitr pistu tela tlumice … pokud je ko kompresni ventil a to tak ze je to na vymenu tela tlumice tak to dost dobre nechapu…

                            0 0
            • jecnak  

              Kde je z toho jasne, ze jsi to tak uz do servisu neposlal?

              0 0
              • Lombardoo  

                tak ted nevim jestli si jecnak nebo spis žitňák

                nejdřív si to tu celý přečti a pak neco napiš

                0 0
                • Lombardoo  

                  a k tomu kde je to jasne,no pokud nedelas u sterby praha a neudelal si to tam ty.tak nevim

                  0 0
                  • jecnak  

                    Rekneme, ze ti verim, ale proc to proboha resis tady a ne u pultu u Sterby pripadne Zitneho?

                    0 0
                    • Lombardoo  

                      1.aby si lidi dali pozor na zitnyho servis „pockej az ti taky neco podelaj“

                      2.protoze me to sere

                      3.tlumic mi vratili v patek.pokud si spocitas 1+1 je vikend "a ja nemam stan abych cekal pred jejich obchody"ktery nemam zrovna za barakem

                      4.nikdo te nenuti abys to tu taky resil.

                      0 0
                      • jecnak  

                        ad 1. Stalo se.

                        ad 2. Urcite to lze napsat i slusne, ze?

                        ad 3. Tady to ale rozhodne vyresis, zvlast kdyz nehodlas sam opravovat dle zdejsich rad. (IRONIE)

                        ad 4. Nikdo mi ale nezakaze to neresit.

                        0 0
                        • Lombardoo  

                          1.ajaj

                          2.urcite by to slo to mas pravdu jen nemuzu najit vhodnejsi vyraz.

                          3.jj je mi to jasny......

                          4.nejlepsi odpoved dne (myslim to vazne)

                          0 0
                • Tomcat  

                  Chce tě upozornit na neexistenci protokolu kde by byl záznam že s tím poškozeným šroubem si to do oprany neposlal. Tedy lze říci ze straný Žitného to už bylo.

                  V přímacím protokolu by mělo být, že věc byla přijata bez zjevného vnějšího mechanického poškození .

                   
                  0 0
                  • Lombardoo  

                    mozna muzu byt v klidu v tom ze jsem statni zamestnanec a my telefonaty ze sluzebaku si peclive nahravame,jak sem jiz psal :kde mi servisak oznamil ze si na to naradi musel zhotovit doma.

                    k tomu prijimacimu protokolu,bylo sepsano co bylo k tlumici dodano,co chybelo , aco poniceno -pouze nalepky byly misty poskrabane

                    spokojen??

                    0 0
                    • jecnak  

                      Je zajimave slyset, ze si po statni zamestnanec vyrizuje po sluzebnim telefonu soukrome veci.

                      Tak na sem hod pro zajimavost take kopii. At je dal o cem plkat.

                      0 0
                  • assassin  

                    kdyby to prislo do servisu s takhle sprasenym sroubem tak kazdej technik napise „neodborny zasah do tlumice“ a navrh na vemenu, zvlast kdyz neni servisovatelna cast kde ten sroub je…

                    pokud se do toho hrabal jak vyplyva z toho protokolu, tak me z toho vychazi ze ten sroub znicil on.....

                    0 0
        • pajan  

          Takhle s tebou vorat? No tý jo… Bych tam udělal bugr…

          0 0
    • wbz  

      Tak to je fakt prasárna, upřímnou …

      0 0
      • Lombardoo  

        dik .....  uz sem to poslaly zitnymu mejlikem…

        sem zvedavej jak se k tomu postavi

        0 0
    • MirkoCarver  

      Jen pro zajímavost posílám foto jak asi vypadal šroubek před zásahem „servisáka“. Myslím, že se mu ho nepodařilo povolit, tak asi další škody uvnitř tlumiče nezpůsobil…

      0 0
      • hanz  

        pod tímto šroubem bude pravdepodobně expanzní komora, tudíš jen natlakovanej plyn. Pokud se to nepodařilo otevřít tak se nic nestalo.

        0 0
        • Tomcat  

          správně

          0 0
        • Lombardoo  

          no ale pokud se mu to povedlo tak co???

          0 0
          • hanz  

            tak už tam tlak není a tlumič bude fungovat jen při pomalých rázech..při rychlých rázech se v oleji udelají bubliny a nebude dobře tlumit…tot vše…rozbýt by ses kuli tomu neměl.

            0 0
            • assassin  

              dost casto se stane ze diky absenci tlaku v oleji pri nastavene male kompresi nejde dost oleje „za pist“ a nefunguje dobre ani odskok …

              0 0
              • hanz  

                šak jsem to napsal..tlumit jakože tlumit zpětný chod…nic jinýho nehrozí.

                0 0
                • Lombardoo  

                  diky diky diky ,jsem moc rad ze se tu najdou skvelí lidi a poradite oba kazdej sice jinym podanim ale aspon pak vim o cem mluvite,fakt dik

                  0 0
          • Tomcat  

            tak

             
            1. doslo k úniku plynu a tlumič ( olej v tlumící ) části bude pěnit , bude tam proste bublina která bude se negativně podílet na tlumení, bude kopat špatně tlumit
            2. Plyn už byl pryč předtím a nestalo se nic
             

            Variantu 1 bych řešil , vyndání zbytku šroubu nahradil to ventylkem a nafouknu atmocférickým vzduchem 0:- )

             
            0 0
            • Lombardoo  

              Tomcat kdyz te tak posloucham .

              to za prvy mi dava smysl

              to za druhy ne. JAK VIS ze byl uz predtim pryc???

               

              je sice hezky jak bys to resil ale ja nejsem zas tak manualne zrucnej abych udelal to co pises .

              sice diky za radu ale s timhle nepohnu a radeji ani nebudu

              0 0
              • Tomcat  

                Právě nevím , je to možnost. Řekl si že čvachtal, no to by bez úniku oleje nebo plynu nemělo nastat. No pokud si na to netroufáš co zkusit nějakou firmu která třeb repasuje tlumiče pro motorky? Nebo FrantuMrázka , ten taky tlumiče opravoval.

                0 0
                • Lombardoo  

                  a ve finale zjistim ze by bylo levnejsi si poridit novej????ani ne

                  skoda jen ze se uz tenhle typ neda sehnat

                  0 0
                  • assassin  

                    kdybys ho chtel vyhazovat tak bych ho treba za nakej symbolickej peniz koupil a kouknul se jak to je, celkem by me to zajimalo:)

                    0 0
                    • Lombardoo  

                      to verim ale fakt ho ded davaj do rychtiku,takze bohuzel,ale zkus sem napsat treba bude mit nekdo naky dodelany kousky

                      0 0
        • Lombardoo  

          No a pokud se mu to povedlo rozebrat???a pak ho tam natlacil zpet???

          0 0
    • milan1  

      Podotýkám, že nejsem od Žitného a ani s ním nic společného nemám ale tohle je zase jedno podivné stěžování a opravdu na nesprávném místě, z mého pohledu i trochu neregulerní.

      To, co je vidět na fotu není nic jiného, než krytka ventilku, kterým se hustí tlak do kory tlumiče, tam je oddělen pístkem od olejové části. Kratka nemá žádný funkční význam. Vlastně má asi jako čepička na ventilku.

      Pravda, mohlo být rozebráno i citlivěji ale to je jenom viditelná část,která nemá s podstatou problému nic společného.

      Tlumič museli mít jednoznačně rozebraný. Jinak by nemohl znít protokol tak, jak zní. Není mi dost jasné co konkrétně ale domnívám se, že byl nějak uvolněn pístek, který se mohl třeba příčit a zřejmě vydřel stěny těla tlumiče. Potom může dojít k netěsnosti, buď té vzduchové a nebo olejové části. to je jednoznačně popsáno ale neupřesněno.  Je také jasné, že tlumič byl na přání zákazníka vrácen neopraven. Tlumič tedy zřejmě nepracoval před opravou a neměl mnoho nadějí aby pracoval lépe, bez plnohodnotné opravy.

      Jak zní detaily? To budeš mít zřejměněkde nahráno, takže si to prozkoumej.

      Z mého pohledu došlo k zádrhelu zřejmě někde v komunikaci.

      Ta poškozená krytka je jenom zcela vedlejší a zástupný problém, sama o sobě může být všeš ovlivněno i tím, že nemělo být vůbec opravováno, tím ovšem neomlouvám že by stav mohl být i trochu lepší. Opakuju ale není to podstat problému, ta je skryta v komunikaci a uvnitř tlumiče.

      0 0
      • JSt  

        ok. takze kdyz k tobe nekdo posle vidlu na servis, tak mu ji zcela bezne vratis s orvanyma maticama? dyt to na funkci nema vliv. kdyz se neco takovyho stane, je teda podivny, ze v autorizovanym servise, tak by se k tomu meli postavit celem a ne poslat zpet a delat, ze nic. navic nemit v autorizovanym servise pripravek na rozdelani tlumice?

        0 0
        • milan1  

          Zřejmě sis nevšiml názvu threadu a ten zní, proč nemohu jezdit?

          A to je jednoznačně prtoto, že se dohodl na vrácení tlumiče bez opravy.

          Nic jiného neomlouvám  a zdůrazňuju to.

          Tady nějak začal vznikat dojem, že tohle ohlodání je podstatou problému.

          0 0
          • miki  

            Ale on neví jestli to vevnitř nepokurvili když servisák neumí sundat ani krytku.

            0 0
            • milan1  

              Nejsem tady servisák  za Žitného, co jsem k tomu napsat chtěl jsem napsal.

              Detaily bude větět nejlépe Lombardo ale příčina, proč nejezdí je jednoznačná a zde neřešitelná.

              0 0
              • micsvo  

                Zdravim!

                On v se v nazvu nepta „proc“ ale narika „pomoc“. Rekl bych, ze si tedy chce „jen“ postezovat.

                Chapu to spravne, ze podle Vas ta znicena krytka nema na funkci vliv, Lombardo muze namontovat tlumic a v klidu drandit? Nebo co jste chtel vlastne rict?

                Ja bych dal samozrejme tlumic zpatky do servisu a zkusil se s nimi dohodnout.

                BTW pokud to je krytka, mela by se dat vymenit, ne? 

                0 0
                • milan1  

                  Chybu stále vidím v komunikaci.

                  Jestli může jezdit? No jestli chce poničit tlumič ještě více tak jistě, to ale mělo být právě projednáváno a to je část, do které nemáme šanci aktivně a kvalifikovaně zasahovat. To, co je rozhodující není to, co je vidět zvenku.

                  Tohle může opravdu rozřešit jenom ten kdo viděl vnitřnosti a zná stav. Proto to nemá cenu zde řešit.

                  Jak proběhla komunikace a na čí straně je chyba také nevyřešíme. třeba to vysvětlil, a třeba ne, kdo tohle chce poznat?

                  Opakuju jenom jinými slovy, co jsem již napsal.

                   
                  0 0
                • mr.antik  

                  nevim co to řešíte, prostě si někdo myslí, že když napíše do fóra, tak se v servisu začnou smekat jak šaškové. Jak jsem pochopil, tak servisu si zatím nijak nestěžoval, problém neeskaloval, návrh na řešení taky nedal a my to tady máme nějak vyřešit…

                  Servis samozřejmě dělá značkovým to, jak je šikovnej, ale hlavně taky to jak se dokáže vyrovnat s případnýma reklamacema.

                  0 0
                  • jecnak  

                    Souhlas

                    0 0
                  • hanz  

                    ani tak ani tak..značkovým servisem je takovej, kterej má ofiko zastoupení..u žit­nýho je to tak že vozil sram a sakra špatně a když sram skoupil dalších Xfirem tak mu zastoupení spadlo do klína. U nej platí že když se štěstí unaví tak aj na blba sedne. Specielně žitnej se neumí poprat ani s normálníma reklamacema RS a podobných věcí.

                    0 0
                    • Pavel100  

                      jo

                      0 0
                    • mr.antik  

                      tojo

                      0 0
                      • Lombardoo  

                        Tak nejdříve pro MR.ANTIK:nekde výše jsem už psal ,že jsem k žitnému poslal mail i tlumič na podání reklamace.

                        Za další pro MILAN1,v servisu Sterba pres ktery jsem tlumic v pondeli ,vcera zaslal zpet byly zjisteny dalsi roztomilosti ,nekdo u zitnyho nalil do vzduchove komory znacne mnozstvi oleje,opravdu nevim proc do vzduchove,a jeste podle servisniho protokolu dolil redrumem.

                        dnes mi prisla odpoved ze servisu,ze se omlouvaji ze podle jejich slov byla poskozena „zatka“,

                        ktera bude vymenena a tlumic uveden do puvodniho stavu.

                        a co se tyce vysvetleni k onomu servisnimu naradi :Nářadí musel zhotovit neboť není firmou Sram dodáváno.

                        a nebojte se vsem vam dam vedet jak to dopadlo

                        0 0
                        • ememem  

                          len tak na okraj k tomu naradiu – ma to napadlo hned jak som zbadal tu fotku – ktore bozie hovada vymyslaju nieco podobne a zdaleka sa to netyka iba tohoto tu to fakt nerozumiem. skutocne by ma zaujimal dovod ze preco na tej krytke, srobe alebo co to je nemoze byt nejaka normalna hlavica. (a preco maju sroby na cokolvek z ikey zavit ktory nie je ani metricky ani whithworth, a preco ked potrebujem vybrat bateriu z auta tak potrebujem na jeden blby srob ktory v principe hovno drzi akrat torx ale 6 je mala a 7 velka resp. ani jedna nepasuje (alebo ze by to nebol torx ale cosi specialne??) atd.atd. ).

                          0 0
                          • Krys  

                            To je tam preto, aby si sa v tom nevrtal.

                            Ja som si inak kúpil torxy aby som mohol rozobrať a vysušiť telefón, keď zmoknem. Potom som zmokol tak, že to už telefón nerozchodil. Kúpil som si telefón nový a hopla, sú tam skrutky na 5cípy torx. na to som už skrutkovač nezohnal. Tak radšej zo sebou vozím mikrotenový sáčok. :)

                            0 0
                        • Pavel100  

                          Já ti říkal, že k tomu aby servis mohl fungovat na profi úrovni něco potřebuješ a tomu odpovídá potom někdo, kdo to provádí. Stejné to bude s těma náhradníma dílama.

                          0 0
                        • Lišák  
                           

                          K tomu oleji ve vzduchové části.

                           

                          Aby fungovalo těsnění, je potřeba na pístu olej. Stejně jako u vidlice. Když nebudeš mít na pístu olej, vzduch Ti uteče tam, kde být nemá. Otázkou je, jaké množství oleje tam patří a kolik ho tam ve skutečnosti nalili.

                          0 0
                          • Lombardoo  

                            ma tam byt velmi male mnozstvi,spise natrene na nekterych castech,ale kdyz tlumicem zaklepes slysis a citis jak tam splouchá,uz jen ve Štěrbovi se z toho zhrozili.

                            To:Pavel100 nahradni díly jiz budu schánět na jiných místech,i díly na rockshox se dají sehnat jinde

                            0 0
                            • Zdyn  

                              No ono tam toho oleje zas tak malo nepatri a pokud slysis pri zaklepani tlumicem splouchani, tak to bude spis olejem v tlumici, protoze redrum je velice hustej a splouchani by jsi neslysel, ikdyby ho ve vzducheve casti byla hromada.

                              0 0
                              • Lombardoo  

                                Zdyn fak sry ale dnes jsem koukal do servisnihu manualu a nevsim sem si tam ze by tam nekde bylo napsano ze se do vzduchove casti tlumice ma lejt olej,a jak rikas ty ze ho tam tak malo nepatri…  muzes mi prosim sem pisnout nejakej link kde je napsano ze tam patri olej??

                                no a ktomu oleji v tlumici,asi to vypada ze se vrtali v nem ,mel sem k dispozici na porovnani 2 mc 3.3 a reknu ti nebe a dudy,ten muj byl spis k smichu.

                                hele a k cemu je tedy ten redrum???

                                0 0
                                • Lišák  

                                  RR je právě olej na mazání vzduchových pístů u vidlic a tlumičů. Já ho používám, smíchaný s motorovým, i k mazání vnitřních nohou.

                                  0 0
    • Archer  

      Jakou delku tlumice potrebujes?

      0 0
      • Lombardoo  

        no mela by to byt 165

        0 0
        • Lombardoo  

          prosimte nevadilo by ti gdybych si z tvych stranek skopiroval to foto s veverkou??? luxusni fotecka na plochu

          0 0
        • Archer  

          Mam tlumic X-Fusion O2 RLA. Delka 165mm, pist 38mm. Zmer vnitrni prumer ocka na svem MC, mas tam 12mm nebo 12.7mm? X-Fusion ma 12mm.

          Za 2500kc ho pustim. Je presne v tom stavu jak na obrazku, jety 3–4 mesice. Pak jsem ho vymenil za Fox, a X-Fusion hodil do krabici jako backup. Ma regulace odskoku a lockout. Ale radsi osobni odber v Praze, na postu se me vubec nechce, mame tam strasne fronty…

          0 0
          • Lombardoo  

            ahoj archer prosimte nevim na co sem vcera myslel kdyz sem ti psal rozmery tlumice

            sry mam na biku 190×50  prumer ocka nemuzu ted zmerit,ten tlumic ted u sebe zitny.

             
            0 0
            • Archer  

              Taky docela popularni velikost, ale takovy tlumic mam jen jeden, a na biku. Na cyklobazaru nekdo pred ~20dni prodaval RS Pearl v teto velikosti. Zkus zeptat.

              0 0
              • Lombardoo  

                Tak panove a damy ,tlumic jiz mam doma .. bohuzel mi neopravili ani nedali do puvodniho stavu moji krasnou mc 3.3 , ale poslali mi misto toho monarcha 4.2,

                co dodat musim uznat ze po celkem dlouhe dobe mi nekdo rozumnej vysel vstric a vyresil to touhle cestou,jen si budu muset koupit novy cepy…

                jen musim zjistit kde by je mohli mit… nebo je budu muset objednat zase u zitnyho

                0 0
                • fousek  

                  Bych zkusil nejake nejblizsi zamecnictvi

                  0 0
                  • Lombardoo  

                    ??? to jako fakt???

                    0 0
                    • jecnak  

                      To jako fakt. Na soustruhu ti je tam stoci.

                      0 0
                      • Lombardoo  

                        aha ,by mne nenapadlo a mam rict jakej chci aby to byl material ,jesi je to necim zvlastni???jeste by mne jen zajimalo jak presne urcim ty rozmery cepu ,v tomhle se moc presne nevyznam.ma u sebe vse co mi zbylo po mc 3.3 to bude vse asi uz nepouzitelne co??

                        kdyz si vemu ze jeden uchyt „laicky receno“ je stezejka do oka tlumice tou prochazi druha stezejka ktera se uchyti srouby,a jeste sou k tomu takovy ty gumovy o-krouzky a takovy hlinikovy vymezovaci krouzky.

                        panove sorry ale v tomhle sem fakt lama

                        0 0
                • Archer  

                  Gratuluji, si s tim jeste polepsil ;) Vlozky zkus zeptat u bikelive.

                  0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.