zdar,mam dotaz ohledne vidlice RS Sid Team.upravoval sem negativni a pozitivni tlak pomoci me pumpy na to specialne urcene.tlaky sem nastavil presne podle tabulek,jenze kdyz vidlici uzamknu tak stale mirne pruzi.nevite cim by to mohlo byt?
zdar,mam dotaz ohledne vidlice RS Sid Team.upravoval sem negativni a pozitivni tlak pomoci me pumpy na to specialne urcene.tlaky sem nastavil presne podle tabulek,jenze kdyz vidlici uzamknu tak stale mirne pruzi.nevite cim by to mohlo byt?
Mě to tohle dělalo na SLku, když jsem špatně odvzdušnil tlumící olej (nenechal jsem vyprchat všechny bubliny a bublinky), ale zároveň s odvzdušněním jsem pak dodatečně měnil i některá těsnění ve vzduchové noze – tak možná byl tam taky nějaký problémek????????
Pokud vím, tak RS vidlice když se zamknou, tak nezaknou úplně natvrdo jako třeba Manitou Skareb. Ale mírně, tak 1 – 1,5 cm pruží. Je jedno jaké máš tlaky v komorách, nemá to na nic vliv. Prostě RS jsou tak konstruované.
To víš blbě, pokud je vše ok je na doraz.
Mi takhle Revelation funguje normálně. Dělají to Tory, Recony, Reby, tak předpokládám, že to mají dělat i Sidy
Propruzuje MC, ale ne starej lock
A Sid nemá MC?
První vidle co měla mc, co si vzpomínám, byla Duke Race.Jinak podle mne tam má málo oleje
..to nebude pravda
Pokud zamykáš pomocí poplocku: zkontroluj správné seřízení lánka, – pokud je vše správně tak se musí otočné kolečko na pravé noze dostat úplně na doraz.(je jím ovládaná jehla která uzavírá průtok oleje.) Pokud je tady vše v pořádku tak máš málo oleje v pravé noze. Doplň podle manuálu, nebudu tu psát romány. Ale typuju na špatně seřízené lánko.
tak lanko se mi zda v pohode.kdyz poplock zamcu tak je nadoraz.diky za rady zkusim se podivat na ten olej.
To je motion control! Tak to funguje a tak to má být. stejně jako u Reb.
Mám taky ten dojem, že to tak má být. Je to ochrana před proražením, když na to zapomeneš a vletíš do terénu.
Mám SID team 07 a dělá mi to samé jako KoudyJamesovi. Znamená to, že ta vidle úplně zavřít nejde? Že když ji zavřu, tak ji vlastně jenom přivřu?
v podstatě jo.. Oproti pevnýmu locku se muže zdát přivřená, ale u MC je tohle zavřená vidla.
Tak to je strašné :-(. Ještě by mě zajímalo, na kolik se může nafouknout. Tabulka končí na 160 psi, tak co se stane, když do ní dám víc.
Tak to netušim..Popravdě, já ani nevim, kolik sem dal do svýho Recona.. napumpoval sem ho jednou a od tý doby sem na to neměl potřebu šahat :)
No jde mi hlavně o to, jestli se s ní nemůže něco stát. Že bych si ji takhle trošku přitvrdil, když už nejde pořádně zamknout.
„přehuštění“ vidlice je poměrně nebezpečné, takže nedoporučuji. jestli ti opravdu tolik vadí to propružení cca 1cm, kterého já si skoro ani nevšimnu (jezdím rebu, má taky MC) tak jsi dokonalý adept na karbonovou vidlici, protože odpružená vidlice je primárně určena k tomu aby pružila-tlumila, nikoli k tomu aby se chovala jako tuhá.
Mrkni na jeho kolo :-)
Právě on pevnou vidlu má a právě proto chápu jeho rozčarování z chodu při zamčené vidli..
Zalezi jak je stara – u nove je to Motion Control, u stare asi min oleje… Ja mam lonskeho Sida a min oleje tam mam naschval, abych tu vidlici nekde nezkurvil…
Konečně to tu někdo řekl: SID má motion control od letoška. Pokud je to 05 a starší, měl by jít lock natvrdo.
Ještě se může jednat o špatný těsnění uvnitř lock outu: všechno je seřízený dobře , ale těsnění už ten olej neudrží a vidle mírně pohupuje (časem se to zhoršuje a začne to kolem locku malinko týct) – taky se mi to stalo.
jo to se mi presne stava…vzdycky kdyz se vratim domu po treninku tak je trochu oleje kolem lock outu…
Zálží jakej má tlumiš, jestli PURE-DELITE, ten zamyká na tvrdo a potřebuje dolít olej zvrchu do pravé nohy, pokud máš Motion Control, bude to vždy trošku pružit.
Záleží jakej má tlumiš, jestli PURE-DELITE, ten zamyká na tvrdo a potřebuje dolít olej zvrchu do pravé nohy, pokud máš Motion Control, bude to vždy trošku pružit.