• Hellmans

    Ahoj,

    prosím doporučte mi někdo náhradu za můj stávající zadní náboj 12×148 (XD Sram, uchycení kotouče na šrouby). Mám teď Sram (podle info co jsem zjistil přebrandovaný Novatec), který se neustále povoluje a má vakl (matice jsem zkoušel i lepit, ale bez úspěchu). V krámu mi řekli, že možno od Dt Swissu, ale cena 5700,– bez práce. Nebyla by nějaká ekonomičtější – odzkoušená varianta?

    0 0
    • krabica  

      Vzít ho z Německa za 4000?

      https://r2-bike.com/…ehub-SRAM-XD

      0 0
    • MTBIKER doporučuje
    • Radus  

      Můžu doporučit bitex https://www.netbike.cz/…148mm-cerny/

      0 0
    • Markony  

      A co máš za kolo ?

      0 0
    • aleskala  

      DT Swiss je jistota. Typ 350 je dostačující.

      0 0
    • Breakpain  

      DT 350 … vrati se Ti to na bezproblemovem provozu ;)

      0 0
    • Concorde  

      Za 3500,– mám tip na DT350 rozpletenou z nového kola, pokud máš zájem.

      0 0
    • Radus  

      Dt Swiss 350 18hd pozic. Bitex 54 hd pozic. Oboje vyrobeno na taiwanu . Spolehlivost stejná . Cenový rozdíl obrovský .

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        1 0
      • lubosalbi  

        Tak s tou stejnou spolehlivostí bych byl opatrnej, Bitex náboj jsem měl a po cca půl roce mi praskly dvě pružinky pod praporky.

        DT350 jsem jezdil dvě sezony bez jakýchkoli problémů

        0 0
        • plzakj  

          Jsem zrovna chtel napsat, ze u 350nehrozi, ze se prilepi praporek a protoci se.

          0 0
          • krabica  

            Ne, ale zase můžeš strhnout rohatku, pokud blbě mažeš… :-)

            0 0
            • aleskala  

              Mažu obyčejnou vazelínou (ne silikon) a jen tenká vrstva. 6000 km naprosto bez problémů. Rohatka 18 zubů.

              0 0
          • Cavendish  

            Za 100 koupíš praporky s pružinou a jezdíš dál. Navíc váha 350 je fakt tragická vzhledem k ceně. A na servis je i ten Bitex jednodušší

            0 0
            • plzakj  

              A koupim je jeste treba za 3–5 let?

              0 0
            • Markony  

              Jo jak jsi nato přišel mam DT 350 šest roku a žádný problém , jednou ročně vytahánu vyčistím promažu a jedu dal.

              0 0
              • Cavendish  

                Já tu hodnotím náboje podle mého pocitu s zkušeností.

                Ložiska na Bitex stojí nula nula prd a vyměníš to kladivem. Praporky a pružinky seženeš vždy a všude, protože pasují má další 3 značky. Jsou lehké a levné. Jednou za rok zkontrolovat a jezdíš dal stejně jako u DT. Já mám na CX náboje Powerway, což je lowcost verze Bitex. Myju jen wapkou, jezdím v bahně, ve vodě a sněhu a nic. Uvnitř je sucho a čisto…

                0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
      • zdenek  

        Tak zrovna přecházím z Novatecu 54 pozic na DT 18 pozic a je to hodně nezvyklý pocit. Dřív byla móda co nejvíc pozic, teď se to asi otočilo.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • dada  

          to by mě zajímalo, jak se to /při jízdě/ pozná?

          0 0
          • Markony  

            Nijak zásadně jen marketing

            0 0
          • zdenek  

            Při jízdě ani ne, ale při rozjíždění. Nejlépe do prudkého kopce. Tam je znát, že si můžu nastavit pedál do optimální pozice pro záběr.

            0 0
    • Markony  

      No vidíš ja za tech 6 let neměnil nic žádné vůle a myji je podobně jako ty ,

      0 0
    • aleskala  

      A nebo můžeš koupit DT Swiss 350 Hybrid a může ho po tobě pak někdo zdědit :)

      Když rozpočítáš životnost na km, tak je to dost dobrý výsledek.

      0 0
    • Hellmans  

      Dekuju za tipy!

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.