Postavte si Váš ideální bicyklový e-shop!

61 nepřečtených
  • Jaro.Kocian

    Jmenuji se Jaro Kocian. Naše firma CAPTIX, s.r.o. chce rozběhnout bicyklový e-shop v Čechách a na Slovensku. Dříve než se do toho pustíme, by jste chtěli získat co nejvíce informací od Vás, aktivních cyklistů a Vašich preferencích, abychom Vám mohli poskytnout co nejlepší služby a produkty.

    Ospravedlňujeme se za množství otázek, ale děláme tak z dlouhodobého hlediska právě ve Váš prospěch.

    Vyplnění tohoto dotazníku Vám nezabere více než 3 minuty.

    Vaše odpovědi zůstanou anonymní. Slibujeme, že získané informace použijeme k tomu, aby jste v skoré budoucnosti měli k dispozici bicyklový e-shop podle Vašich představ.

    O konečným výsledku Vás budeme informovat na tomto webu.

    Prosím, pokračujte zde:

    http://spreadsheets0.google.com/…eet/viewform?…

    0 0
    • TREK6700  

      na odkazy neklikám, ale návod je přeci snadný:

      • být nejlevnější
      • mít neširší sortiment
      • nízké poštové
      • srozumitelný e-shop
      • uvádět pravdivé údaje
      • doruční do 2–3dnů
      • snadné reklamace bez potíží

      na to není potřeba formulář né? A pokud to tak bude, tak se to tady rychle a zadarmo roznese. No a pokud to tak nebude, tak se to tady taky rychle a zadarmo roznese :-)

      0 0
      • Jaro.Kocian  

        Mate pravdu, Trek6700, dobry se prodava samo. Predem nic neslibujeme, ale budeme delat co muzem, aby toho dobrho bylo co nejvic. Diki za reakci.

        0 0
        • TREK6700  

          až to rozběhnete, tam mi pošlete odkaz na mail. Rád se podívám a když to bude zajímavé, tak i rád otestuju. Zrovna sháním sedlovou objímku Hope na šroub v červeném eloxu, průměr 36,4mm a je to problém :-)

          Držím palce… na našem trhu není konkurence nikdy dost.

          0 0
      • nox159  

        neklikam kam to vede?

        0 0
    • Quik  

      Po vzoru Dealextreme pošta zadarmo + dobrý ceny … Ale todle je než sen, kterej se nepřemění na realitu

      0 0
    • lukeenho  

      Být konkurence schopný (=nejnižší ceny) pak somozřejmě přehledný web s rychlou navigací, pokud možno okamžité vyřizování objednávek, spolehlivá zásilková služba, několik výdejních míst po republice, slušná a rychlá komunikace při kontaktování, široký a dostupný sortiment. A víceméně veškerý další goodwill :)

      0 0
    • hmm  

      To je hrozný, stačí že mě furt ve štatlu někdo votravuje jestli nemám minutu času na pár otázek. A už je to i tady.

      Ať si vaše firma laskavě naštuduje bike-forum a internet vůbec, tam jsou všechny odpovědi na to co potřebujete vědět.

      0 0
      • Jaro.Kocian  

        Pani/pane Hmm, prave proto, ze vime jake doterne to muze byt na startu, rozhodli jsme se zvolitu tuto moznost. Mrzi nas, jestli Vas to otravuje, kazdopadne, pruzkum je dobrovolny. Diki

        0 0
        • TREK6700  

          zrovna se ve vedlejším vlákně řeší kupkolo a z vlastní mnohačetné zkušenosti musím říct, že pokud je porazíte, stane se z vás velký možná největší hráč na trhu.

          0 0
          • hmm  

            nebo i největší propadák co si přišel pro radu jak to má dělat a stejnak to dělá jinak :-) To ale ukáže čas :-)

            0 0
          • Jaro.Kocian  

            Diki za duveru, Trek6700. Kdyz to rozbehneme, dame Vam vedet. Tesime se na Vasi navstevu :)

            0 0
        • hmm  

          Hele kdyby jste radši každýmu kdo vyplní formulář poslali kod na slevu třeba 3% na první nákup tak nejenom že by odpovědi byly více pravdivé ale sešlo by se jich třeba i 10× tolik.

          Ale zadara ani slepice nehrabe a i když už tak falešně :-) Tak přeju hodně štěstí s falešnou statistikou s dotazníku :-)

          0 0
          • jIrI___  

            Za 3% slevy se lidi formuláři maximálně tak vysmějí :)

            0 0
            • nox159  

              presne tak ale kdyz daji slevu treba 10% ale treba z ceny kupkola tak by to mohlo byt zajimave…

              jen aby pak nedoplaceli ze sveho… :D

              0 0
            • hmm  

              mě bylo blbí psát 10 abych nevypadal jako žgrd ale budiž :-)

              0 0
        • hmm  

          Asi takhle nějak to na internetu funguje. Je tu prostě hromada lží. A neberte to zle. Díky

          0 0
    • Hnoj  

      Ideální eshop je ten ve kterém nemusím pracovat :-)))

      0 0
    • Netbike.cz  

      jako vtip dobrý :-)

      0 0
    • Martin  

      hele, nic proti, ale nechte si tu anketu projet nějakou jazykovou korekturou. vypadá to, že to psal hotentot a nedělá to dobrou vizitku.

      0 0
      • Jaro.Kocian  

        Mate naprostou pravdu, DoomHammer, ja nejsem rozeny Cech. Jsem Slovak :) Diki za pochopeni.

        P.S. gratulace k viteztvi nad nami v hokeji

        0 0
        • Ricci  

          Ked si Slovak,tak by bolo fajn,aby si pisal po slovensky,ako rodeneho Zilincana ma to trochu uraza…

          0 0
          • Advid  

            Jo jo, ten písemný projev mi trochu připomíná google translator a témata jako „Co říkat na tento mobil?“. :)

            0 0
          • Jaro.Kocian  

            Ahoj Ricci, to ma mrzi, ak Vas „uraza“ fakt, ze pisem v cestine.

            Kazdopadne budem rad, ak sa pozriete na tento link (je to dotaznik na v slovencine na slovenskom serveri)

            https://spreadsheets.google.com/…eet/viewform?…

            Vdaka

            0 0
            • Ricci  

              Uz som vyplnil a kludne pis slovensky,tu nas je moc a vsetci nam rozumeju :-)

              0 0
              • Jaro.Kocian  

                Vdaka, Ricci. Mozno Vas to prekvapi, ale skusal som robit tento prieskum na ceskych cyklo diskusnych forach v slovencine a mal som daleko mensi uspech ako teraz (co sa tyka navstevnosti a odpovedi na anketu).

                Kazdopadne, este raz vdaka za hlasovanie :)

                0 0
        • Martin  

          a koho to zajímá. můžete být třebas z Pákistánu, na to se nehraje. pokud má ta anketa být nějaká prvotní prezentace nového eshopu, potom by měla být bez chyb. je takovej problém splašit třebas studentku češtiny z nějaké výšky a zaplatit jí za korekturu a překlad?

          nevím kolik lidí uslyší na eshop, který je prezentován takovouhle formou.

          0 0
    • Nikovlas  

      Po poslední zkušenosti bych ocenil, kdyby, v případě chyby na straně prodejce, se tento snažil chybu napravit aktivně sám již po prvním upozornění a jako samozřejmost nesl veškerou finanční zátěž s tím spjatou. Napravovat své chyby sám považuji za základní slušnost a ten poslední, kdo by měl doplácet na chyby prodejce je přeci jeho zákazník, který ho živí.

      0 0
    • Ricci  

      No popri Velosprinte v Ziline budete mat tazku poziciu…

      0 0
    • StuntJ  

      ideální eshop neexistuje, zvláště ne ve východním bloku !!!

      0 0
    • JSt  

      pokud na to des takhle, tak se na e-shop vykasli, dokud je jeste cas :-)).

      0 0
    • Necris  

      Weby byly dlouho moje práce. Taktika kterou na to jdete to zkouší každý druhý. Zákazníci pro vás nic dělat nechtějí, vyplňovat dotazníky už vůbec ne. A vlastně by ani neměli.

      Za dobrým eshopem mohou stát jen 2 věci :

      1. Je vidět. Abyste byli vidět hned, nepomůže vám žádné drahé SEO,

      které je samozřejmě jen marketingový kec a dobré weby s ním kolikrát ani nesouvisí. Bude vás to stát peníze za reklamu. Bez toho k vám nikdo zákazníka nepustí.

      1. Stojí za ním kvalitní kamenná prodejna, nebo i více prodejen. Když

      tenhle fakt dáte najevo, zákazník je spokojen.

      0 0
      • Jaro.Kocian  

        Dobry den pani Necris, diki za Vase pointy. Budu na ne pamatovat.

        Pruzkum delame prave proto aby sme mohli vychytat pripadne chyby, takze si velice cenim jakykoliv reakci.

        Diki

        0 0
        • HELLBOY22  

          Prosím ťa čo si to za Slováka keď sa vtieraš tým že píšeš po slovensky. Nerob z Čechov blbcov ktorý nevedia po slovensky

          0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • scalar  

      Důležité je umět si zajistit zboží za dobré ceny. Přední e-shopy prodávají některé zboží za nižší ceny, než je velkoobchody či oficiální zástupci nabízejí obchodníkům (Shimano, Sram…). Prostě si to umí sami impotrovat, mají zdroje na OEM komponenty či díly z rozebraných kol.

      0 0
    • M_ishak  

      1) Nejnižší cena.

      Když jdu něco nakoupit, tak napíšu do vyhledávacích serverů (heureka.cz, zbozi.cz,…) typ a poté dám seřadit podle ceny.

      2) Komunikace se zákazníkem, pravdivé informace.

      Naštve mě, pokud koupím něco, co „je“ skladem a já čekám, čekám,… 2,3 dny, pak zavolám co se děje a oni na mě vybalí, že zboží není skladem – že za 14 dní. Zpravidla stornuju objednávku a dám si na daný shop pozor do příště.

      Pokud mi zavolají sami, že není, tak se na to dívám jinak – mohl jsem mít smůlu, že mě někdo před nosem vyfoukl poslední kus. Domluvíme se, pokud nespěchám, počkám si, pokud spěchám, stornuju objednávku, ale obchod u mě do budoucna nemá negativní body.

      3) Rychlá reakční doba.

      Pokud objednám do 11 hod. dopoledne, zítra ho chci mít. Jinak do 2–3 dnů max.

      4) Systém zvýhodňování stálých zákazníků.

      Např. procenta slevy, případně doprava zdarma u ceny nad X tisíc.

      5) Systém sledování polohy zásilky.

      Pořadí odpovídá míře důležitosti pro mě.

      P.S. Piš Slovensky, protože až v průběhu vlákna jsem zjistil, že nejsi Čech a působí to blbě – v každé větě nějaké gramatické chyby.

      0 0
      • hrajem  

        .

        0 0
      • Jaro.Kocian  

        Dobré ráno M_ishak, máte pravdu, asi by v mojom prípade bolo fajn písať po slovensky. Viac-menej sa budem opakovať, ale mám s čestinou lepšie výsledky (na českých fórach). Bral som to ako test.

        K Váším odpoveďiam:

        Môj pohľad na vec je skoro identický ako ten Váš. Akurát by som niekedy vymenil najnižšiu cenu napr. za dôveryhodnosť e-shopu/orientá­ciu/celký dojem.

        Dajte mi vedieť, či je to tak aj vo Vašom prípade resp. za akých okolností by ste „obetovali“ najnižšiu cenu.

        Vďaka za cenné info

        0 0
        • JSt  

          zatim jsi moc cestiny moc nepredvedl :-))

          0 0
        • Fuglsang  

          Důvěryhodnost, orientace a celkový dojem imho nikdy nepřebijou cenu. Lidi prostě napíšou název komponentu do vyhledávače, daj seřadit podle ceny a u prvního nejlevnějšího e-shopu, kde maj produkt skladem, objednávaj. Ještě nikdy jsem si nic neobjednal někde proto, že jsem si řekl „Jé to je pěknej web a podle fotek vypadaj ty zaměstnanci důvěryhodně. Tak to si 100 Kč připlatim“.

          Poradil bych vám udělat např., že třeba 7% z ceny objednávky se promění na slevový kredit do dalších objednávek, jestli víte jak to myslim. Na jednom e-shopu mam takhle možnost použít slevu na další objednávku přes 200 Kč, takže když se teď něco chystám kupovat, vždy se jako první podívám právě na ten zmiňovaný e-shop a až potom jdu hledat na heureku nebo zboží.cz

          0 0
          • Kubiczech  

            Já třeba hodněkrát raději vezmu věc z renomovaného eshopu, ozkoušeného, než z nějakého, o kterém jsem v životě neslyšel a kromě ceny na něm nic pozitivního nevidím. Pro tenhle případ je to ale blbost, protože renomé nemá nově otevřený obchod žádné, takže jde prostě jen o tu cenu.

            0 0
          • Jaro.Kocian  

            Dobrý deň, Fuglsang. Veľmi sa mi páči Váš príspevok o „zbieraní“ percent. Ak to nieje tajomstvo, možete mi poslať link na Vašu obľúbenú stránku? Môj mail jaroslav.kocian@captix.sk

            Vďaka a pekný deň

            0 0
        • Nikovlas  

          Důvěryhodnost/re­nomé je vlastnost, se kterou nový e-shop nikdy nemůže přijít na trh – tu musí získat časem. Jsou to zákazníci, kteří po několika dobrých zkušenostech budou obchod považovat za solidní a důvěryhodný. Vyvstává tu otázka – proč by si zákazník měl připlácet vyšší cenu za obchod, který se časem možná ukáže jako důvěryhodný? Takže důvěryhodnost určitě nebude vlastnost, která k vám přitáhne první zákazníky – tou dobou totiž ještě nebude existovat.

          0 0
          • Nikovlas  

            Další věc je, že bikesport.cz, kupkolo.cz a ještě další – to jsou všechno důvěryhodné e-shopy, které navíc nabízí pěkné ceny. Pokud budete chtít, abych nakoupil u vás, budete muset nabídnout něco, co mi oni nenabídnou – takže zkuste na to kouknout z tohoto pohledu. Důvěryhodnost to asi nebude – časem možná budete podobně důvěryhodný, jako tyto e-shopy, kde už spokojeně nakupovaly tisíce lidí. Ještě lepší ceny? Sortiment?

            0 0
            • jIrI___  

              S tím sortimentem souhlasím. Mít nabídku jako CRC, ceny jako kupkolo a přístup jako bikesport = neodolatelná kombinace.

              0 0
        • M_ishak  

          Není zač, rádo se stalo :O)

          Co se týká ceny, na té trvám. Věc důvěryhodnosti je asi tak jednoduchá, že seřadím e-shopy podle nejlevnějšího a pokud je neznámý, tak se zeptám strejdy googla, jestli např. lidé neměli problém s reklamací.

          Rozhodně souhlasím s orientací. Např. s určitýmy typy zboží je trh v ČR hodně chudý, lidi nakupují na ebay nebo DX. Pokud je daný typ dostupný v ČR, tak o 100% dráž. Klidně připlatím za zboží dostupné na DX za 1 000 Kč třeba 200 Kč, když mi ho prodáš v ČR a nebudu muset čekat 14+ dní, až mi žluťák pošle kopii dané věci.

          Nejnižší cenu oželím v okamžiku, kdy zboží není skladem (neřeším ušetření desetikoruny), zrovna tak ji oželím když se na netu dozvím, že s daným e-shopem měli lidi problém během reklamace, když není možnost vybrat způsob platby a striktně by chtěli platit předem na účet.

          0 0
        • M_ishak  

          Není zač, rádo se stalo :O)

          Co se týká ceny, na té trvám. Věc důvěryhodnosti je asi tak jednoduchá, že seřadím e-shopy podle nejlevnějšího a pokud je neznámý, tak se zeptám strejdy googla, jestli např. lidé neměli problém s reklamací.

          Rozhodně souhlasím s orientací. Např. s určitýmy typy zboží je trh v ČR hodně chudý, lidi nakupují na ebay nebo DX. Pokud je daný typ dostupný v ČR, tak o 100% dráž. Klidně připlatím za zboží dostupné na DX za 1 000 Kč třeba 200 Kč, když mi ho prodáš v ČR a nebudu muset čekat 14+ dní, až mi žluťák pošle kopii dané věci.

          Nejnižší cenu oželím v okamžiku, kdy zboží není skladem (neřeším ušetření desetikoruny), zrovna tak ji oželím když se na netu dozvím, že s daným e-shopem měli lidi problém během reklamace, když není možnost vybrat způsob platby a striktně by chtěli platit předem na účet.

          0 0
    • Flegmatik  

      Nemá smysl dneska zasírat síť další e-shopem. V ČR jich jsou tři ****** (jako obecně všech e-shopů, neboť e-krám má dneska i cvičený platýs).

      Opravdu, zvažte, zda to má cenu a zda se vám vůbec vložené investice vrátí. Konkurence je obrovská a prosadit se jinak, než dumpingovými cenami, poštovným zdarma a velkou reklamou, půjde asi těžko.

      0 0
      • Flegmatik  

        Ještě jsem si vzpomněl, jak tu někdy před rokem a něco jeden chlapík rozjížděl cykloaukci, taky se pořád ptal, zda o to zdejší uživatelé budou mít zájem… Většina řekla, že jo, že super nápad atd. No, on to rozjel a teď jsem koukal na stránky a velké mrtvo, pár výrobků na prodej, jinak nic. Vyhozené prachy a čas za zbytečný projekt. Buďme realisty, tady ti 100 lidí může říct: super, budu tam nakupovat a realita bude úplně jiná a zůstanou u zaběhnutých obchodů.

        0 0
    • georgio  

      E- shopu je spoustu, musíte nečím zaujmout…mě třeba v negativním slova smyslu zaujala gramatika Vašeho úvodního příspěvku…jistě byste měli zapracovat i na komunikaci s budoucími zákazníky…je to Vaše vizitka…samozřejmě že by mě gramatická chyba v komunikaci s prodejcem neodradila od koupi zajímavé věci za dobrou cenu, ale myslel bych si o něm své…

      0 0
    • Jaro.Kocian  

      Chcel by som sa zatial všetkým veľmi pekne poďakovať za cenné príspevky (nie je ich málo). Veľakrát majú celkom slušnú výpovednú hodnotu.

      Ešte reakcia na príspevok pana Flegmatika. Naša firma má skutočne veľký záujem o založenie e-shopu. Ale, a na to netreba zabúdať, tento prieskum služi aj na to, aby sme zistili, či, a za akých podmienok, to ma zmysel.

      Vďaka

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.