Jaké sebou vozíte ptřeby na silničním kole? Já vozím pumpičku montpáky a náhradní plášť.
Napadlo mě, že si pořídím i multiklíč s nýtovačkou. Má to na silničním kole smysl? Nebo to jen sebere několik desítek gramů.
Jaké sebou vozíte ptřeby na silničním kole? Já vozím pumpičku montpáky a náhradní plášť.
Napadlo mě, že si pořídím i multiklíč s nýtovačkou. Má to na silničním kole smysl? Nebo to jen sebere několik desítek gramů.
gramy které ti zachrání vyjížďku. zrovna loni v létě mi v jednom stoupání asi 70 km od baráku rupnul blbě snýtovaný řetěz. nemít nýtovačku a spojku tak mám po akci
70 km od domova máš nejen po akci, ale i po prdeli. ;)
proč? to rozveď
třebas potkal homosexuálního servisáka :D
mou prdel nedám lacino :) – raději vozím nářadí…
Nejtovačku sem nikdy nepotřeboval, až před tejdnem se mi za jízdy přetrh řetěz… :D :D
já bych to tipnul na Avii s pojízdným servisem a plaveckým bazénem.
spíš dvanáctsettrosku
Do 1203 by se ale nevešel ten bazén…
Stačí kýbel s vodou. Vy strkáte duši do bazénu?
ne, strkáme bazén do duše :)
na silnicce je to jedno tam klidne i velkou brasnu do ramu :)
asi tak, tam nic nelítá a nemlátí
ja o te velke brasne do ramu celkem dost uvazuju, na jare se bude menit pocasi človek bude furt mokry… takze na najizdeni idelani…
s batohem se mi jezdit nechce ale i tak jsem to praktikoval a taky bez problemu :D
já na jaře radši vozím batoh. brašna do rámu je imho na hovno bo se do ní nic moc nevleze – jakmile tam dáš náhradní triko a mikinu, tak kolo vypadá jak těhotný kůň :)
to je mi celkem fuk jak to vypada, silnicari na me stejne blbe hledi i tak :D
ale jinak jo do batohu se toho vejde asi vice ale mam jen asi 6–8l a pak 28l a do toho maleho tez moc nedam… a velky uz je moc velky :D
mi osobně to dost vadilo mezi nohama :)
mi vyhovuje hydrapak laguna – ani malý, ani velký, hader se tam vleze dost a dost.
ja jsem na to mezi nohama zvykly :D
snad zvyklá, ne? :D
já jsem si sehnal komplex kapsičku za sedlo. je v tom duše, mobil, kartička pojištěnce, montkáky a místo ještě na nýtovačku. Je to udělaný tak, aby to zabralo minimum místa nic jiného bych nechtěl
A v čem vozíš ten náhradní plášť jak si psal nahoře ?? ;-)
omlouvám se měla tam být duše
já si teď koupil camelbak, a je to to nejlepší na zimu co může být, pití máš pořád teplé a aj tam můžeš něco přihodit:-)
Otázka zněla – NA SILNIČCE !! Na biku je to trochu o něčem jiném. Na silnici je batoh na zádech dost opruz, zvlášť když jezdíš delší švihy …
já ho vozím na silničce:-) uvidím vlétě jestli se s tím bude dát vydržet třeba 8 hodin
ale hovno (:
na tréning klidně ale na závody ratši ehm ne
na zavod nema cenu brat ani tu pumpu…
staci tel do kapsy a jedes :)
Mozna bych vzal nahradni dusi misto plaste (pokud nemas galdy)…
A pridal bych nejake lepeni, kdyby jsi nahodou pichnul znovu… A nejake penize na autobus, kdyby se tam neco urvalo :)
ano myslel jsem opravdu duši fakt se omlouvám
Pumpu a tufo tmel. Na kole zásadně nepíchám! :)
Ti, co vazia kazdy gram, asi budu obracat ocami, ale ja vozim toho dost: pumpicku, sadu lepeni, imbusy, lanka, stahovacie pasky, klieste, nozik, nitovacku, mini skrutkovac, termoizolacnu foliu. No ma to nejake to kilo :) Zatial som v terene nevyuzil iba foliu a nitovacku. Vsetko sa to vojde do malej ramovej brasny a este tam obcas narvem aj kluce a mobil :)
Ty vyrážíš bez kladiva a kovadliny?!? Tak to je docela vodvaz!!! ;-)
tak kdybys jezdil na silnici po ceste tak bys mohl vozit toho naradi mene ona ta silnice v tom terenu asi celkem trpi potom je vycerpana je ji zima a musis ji balit do te folije a to se podle me nevyplati ;-)
nechápu lanka a tu fóliu(ta je na co?), jinak je to docela praktická výbava
Tak ještě billboard „Pojízdnej cykloservis“ a máš to komplet. :)
Nýtovačku vozím jen na bajku; na silničce jsem řetěz ještě nepřerval…
Na silničce vozím pumpičku, montpáky, dvě duše a lepení. Já když píchám, tak pořádně, rekord mám 4 x v jednom dni (poslední defekt byl pár set metrů před barákem, to už jsem ale neměníl a nějak to došmrdlal na prázné)
Na kole tam, vlakem zpátky :D
Já vozím malou pumpičku a lepení, na delší štreky i duši. Plášť sundáš i bez montpák.
mám smůlu, nejbližší zastávka vlaku je 10km od domu :-D
Jak který plášť sundáš bez montpák. :-)
přesně, já se trápím i s montpakama…
Mininářadí+lepení vpodsedlové brašničce:) Víc s sebou nevozím.
Na jedničce jen pumpu duši a multiklýč.
Na zimákovi duši, laty, multiklýč, pumpu, hadičku k pumpě, padesáti korunu kdyby přišla krize a papírový kapesníky kdyby přišla jiná krize :)
klýč? na co toje??:)
Na klyky…
+1 :-)
Promiň tě paní češtinářko, že nepíšu spisovným jazigem.
Já na to mám papír, že chyby dělat můžu.
Toš to potem ja! :)
Tož to jsem rád, že se mi nesměješ, že jsem nemocné :)
Klasika – pumpa,montpáky,dve duše,rýchlospojku. Tento rok som sa rozhodol (aj po kamarátových skúsenostiach,kedy pichol 2 krát počas jedného výjazdu a minul tak obe náhradné duše ) nosiť aj aspoň dve záplaty (buď normálne alebo samolepiace).
Nosievam aj multiklúč, ktorý sa mi hodil vtedy keď som na ceste spadol a nemať vtedy imbus, tak posunuté riadítka a predstavec nenapravím.
Co za samolepici zaplaty beres na silnic? Ja mam nejake Topeak, ale na silnicku jsou moc velke ⇒ nedrzi…
Ale na biku zatim pohoda :)
Malý multiklíč, duše, lepení, montpáky, pumpička.
kamarády …
Duši, montpáky,pumpičku,multilíč… a kolikrát vezmu sebou na švih i sebe…
Čavte borci, potrebujem radu. Dostali ste už na cesťáku defekt tak že vám ostala v plášti dierka (diera,trhlina,špára…) cez ktorú pri nafúkaní kolesa vyčnievala duša ??? Čo je najlepšie voziť v takom prípade ?? Nejaký kúsok starého plášťa na prekrytie tej trhliny z vnútra ?? Alebo niečo iné ??
Nějakou tyčinku. Obsah sníš a obal použiješ na podložení, provizorně to musí stačit.
:D
vzdyt tomu se smeju :D
No to je v prdeli :-)).
lepení a zalepit to zevnitř?
Raz som kúpil zlacnený plášť na ktorom bola výrobná chyba…na boku bola asi 3mm ryha, ako keby zmetok od výroby. Trčala cez to duša. Tak som to kúpil (no nezober to za cenu 3€ keď to stálo predtým 18€ :-)))) s tým že to niečím doma podlepím. Lenže nebolo to také jednoduché ako to vypadalo…žiadny lep ktorý som skúšal, mi na vnútornej strane plášťa nedržal.
Tak som sa na lepenie vykašlal a začal som riešiť ako to niečím z vnútra podložím,ale ani to nebolo také jednoduché…jedna záplata mala asi ostré hrany a prerezala mi dušu, druhá bola asi dosť pružná,lebo mi ju cez tú dieru vytáčalo vonku.
Na MTB by som to neriešil, tam nafúkam na 3 atm a je pokoj, ale na cesťáku,kde sa fúka na 8 atm, by mohol byť problém že to bude pretláčať.
nevím, nikdy sem to nezkoušel…teď mě napadá co třeba nějaký lepidlo na gumu?
a bezdusaky se lepsi cim? a drzi to? :)
Ja neviem, ja som skúšal klasický lep z lepiacej sady na defekty ,ten lep sa mi normálne vpil do plášťa a na povrchu neostalo nič , to isté sa mi stalo aj s klasickým sekundovým lepidlom. Nakoniec som skúsil Chemoprén na gumu, ale ten po vytvrdnutí odpadol spolu so záplatou , ako žuvačka ;-))).