• Radason

    Ahoj, pěkně prosím o radu. Mám tři roky Niner Jet 9 alu.

    Nevím jestli jsem mu dal moc zabrat, osobně si myslím, že rozhodně ne. Bohužel při servisu a sundání vidlice jsem si všiml dvou prasklinek v hlavové trubce.

    Zvenku není nic vidět. Zkoušel jsem to tedy projet dvěma hodinama v lehčím bikeparku, co to udělá. Zdá se, že se to nezvětšilo.

    Otázka tedy zní jezdit a čekat, nebo nechat povařit, případně kde?

    Nechci to zrecyklovat a dost mně to s..e. Rám jsem nekupoval u nás, takže se mi při snaze najít nějaké řešení u českého zastoupení

    dostalo odpovědi a to doslova „záruka 2 roky“. Výrobce, po té co jsem mu napsal odkud jsem, mlčí.

    Dík za názory.

    0 0
    • racerRUZA  

      Je to prasklé pod svarem, takže je to asi špatně tepelně zpracované. Podle mě jim trubka mohlo prasknout už ve fabrice. Škoda, nejlepší by byla asi reklamace.

      0 0
    • Kubiczech  

      S českým dovozcem bych se vůbec nezabýval a poslal to se všemi podrobnostmi přímo do Nineru.

      0 0
      • Kubiczech  

        Aha, nevšiml jsem si, že to s výrobcem už řešíš. Každopádně hodně podivné jednání. Řešil jsem s nimi nějaké nejasnosti ohledně testu a to byli ochota sama.

        0 0
    • Radason  

      Když to tak čtu, tak musím napsat celý příběh. Kupoval jsem to přes někoho, což je první problém. Už jsem to jednou reklamoval a byl to zdloouhavý příběh, nejenom co se týče celnice. Poprvé mi přišel rám, podle všeho taky z výroby, s ohlou hlavní rámovou trubkou, viz. foto.

      Po půl roce čekání mi tedy poslali z Nineru nový rám.

      Největší problém je ten, že oni řeší vše přes prodejce, nic napřímo, a ten už v USA zanikl. Proto jsem se snažil do toho nějak zamontovat českého distributora, ale jak jsem psal ani od ultrasportu ani od Ninera z USA žadné konstruktivní řešení nepadlo. Kromě toho, že mi teď chodí spam na novinky Nineru:-).

      Tzn. poslat to zpátky asi moc do úvahy nepadá, ale pokusím se tedy ještě o kontakt.

      Myslíte, že to ještě něco vydrží?

      0 0
      • Mig_all  

        To je ten niner asi zřejmě slušný oddíl :-D :-D :-D

        0 0
      • elkar  

        To je 4. cenová? Nebo jen vyjímečná zkušenost od tebe?

        0 0
        • Radason  

          To nevím jestli mám jen takovou smůlu. Za rám chce ultrasport 47k, tak 4.cenová to moc není. Za mně Niner už určitě ne.

          0 0
      • MatS  

        Pokud to řešíš po mailech, tak na amíky platí, když k původnímu předmětu mailu připíšeš RESEND!!! a znovu jim to pošleš, že očekáváš odpověď. To už pak reagují lépe a fakt je musíš bombardovat. Bohužel většina výrobců se s koncákama moc nebaví, vše řeší přes zastoupení. A i když koncák napíše mail na výrobce, většinou to přeposílají k řešení na lokální zastoupení a je jedno jestli to kupoval u nich nebo přes ebay či z druhé ruky. My to na fimě máme stejně. Americký dodavatel a vše nám to servíruje.

        Takže bombardovat výrobce a i české zastoupení a být neodbytný. Když jim napíšeš, že ty fotky dáš na Facebook, tak se začnou činit. Nikdo nestojí o negativní reklamu a sociální média nikdo dnes nepodcení. Nemají nějaké firemní diskuzní fórum? Jak to bude veřejné, tak už to řešit musí.

        BTW bych když to vidím u nich nic nekoupil. Já měl podobně prasklý rám na SCOTTu a do měsíce bez řečí nový rám.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • LK  

      Můj RIP, XL, stáří 5 let, najeto 18000km, z toho velmi málo těžším terénem, dopadl takto : http://raketky.x2u.cz/…ip/index.htm I na mě dostatečně velké a pohodlné kolo, čest jeho památce. :(

      0 0
      • Rubi  

        to neni moc dobra vizitka…

        0 0
      • Vilém  

        Sice vcelku klasicke misto u podobne koncipovanych ramu, ale ten najezd neni az tak velky:(

        Asi blbe zvoleny nazev modelu.

        0 0
        • LK  

          Jojo, RIP jako Rest In Peace… No, dal jsem to zkusmo svařit jak to dopadne.

          0 0
          • Koloman  

            Ale to původní latinské „requiescat in pace“ je hezčí… :-)

            0 0
          • LK  

            Po dvou letech a 10 tis.km svaření drží.

            0 0
          • Pavel  

            Rest In Pieces :-)

            0 0
    • šlapatko  

      No já nevím, pevné HT rámy mi vždy praskly ± kolem 20000km.

      Proč by to mělo být u fullu jinak ?

      0 0
    • LK  

      Niner RIP9 podruhé prasklý rám : http://raketky.x2u.cz/…p2/index.htm

      0 0
      • MatS  

        To už si můžeš nechat svařit rám nový :-D No vzhledem ke stáří rámu a tvé hmotnosti (bez urážky) bych se na tom již bál jezdit. Nevíš dne, kdy ti to zas někde rupne a bude to někde v terénu nebo jiné krizové situaci a ty se na tom rozsekáš. Uvažoval bych o novém rámu, tento to má za sebou (už v názvu) RIP.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.