ahoj,
chtel jsem se zeptat, jestli to ma cenu nechat opravit, na kole najeto jen 2615 km v lehkem terenu, jen 2 zavody a po druhem hned toto. bohuzel to uz je po zarucni dobe
ahoj,
chtel jsem se zeptat, jestli to ma cenu nechat opravit, na kole najeto jen 2615 km v lehkem terenu, jen 2 zavody a po druhem hned toto. bohuzel to uz je po zarucni dobe
zadne rady ohledne opravy? asi koupim novy
Ahoj. Když to necháš svařit, tak je to trochu sázka do loterie. Svár může vypadat na pohled pěkně, ale pokud se tam vnese moc tepla, tak materiál v tepelně ovlivněné oblasti zkřehne a brzy ti to praskne o kus vedle.
Na závody bych to s takle opravovaným rámem neviděl. Na běžné ježdění to ale můžeš zkusit.
Chce to zjistit, z jakého přesně materiálu je tvůj rám, podle toho zvolit přídavný svařovací drát. Místo kolem sváru pěčlivě vybrousit. Po té nejpozději do 4h začít svářet. TIGem, střídavým proudem.
Hmm, to teda nemá moc najeto. Já jsem loni nechal zavařit GT Zaskar, praskl mi u patky, vydrželo mi to půl roku (cca 4000 km). Ježděno v ne moc náročném terénu. Pak prdl znova ze sváru a už jsem to nenechával vařit. Koupil jsem nový rám.
nechaval sem vařit něco podobného po chvilce to ruplo znovu, podruhé se oprava provedla pomocí vložení hliníkové redukce z 31,6 na 27,2mm a svaření dohromady, to už drží, ale u tebe to asi nepude Pells má tuším 27,2mm seldovku a na redukci není místo
diky za odpovedi, koupim novy, jen nevim jestli jit znovu do pellsu, dostal jsem od nich zajimavou nabidku, ale mam strach, aby to nedopadlo stejne. nebudu riskovat a vyhazovat penize za svareni, kdyz to neni jiste. jeste jednou dik