• goretuk

    Zdravím,

    vlastním GT Avalanche 3.0 (2009) a chtěl bych vědět, zda je možné na tomto kole přejít na kotoučové brzdy (a jaké?), případně zda by se to vůbec vyplatilo.

    Pokud ano, šel bych do něčeho levnějšího, jsem jen chudý student :)

    Odkaz na kolo-specifikace: http://www.mall.cz/…che-3–0–2009

    0 0
    • Vilém  

      Ano, mozne to je, ale nerekl bych, ze to u tohoto kola ma smysl.

      0 0
    • kubiik  

      Jaký je důvod k přechodu na kotouče?

      0 0
      • ememem1  

        to je snad jasne, jaky to uz len moze mat rozumny dovod jazdit dnes na V-kach, druha vec je ci to u tohoto biku ma zmysel. imho nema lebo cela investicia do toho aj ked len v minimalnej podobe (brzdy, naboje, vyplet) bude hodna viac jak cely ten bike.

        0 0
        • blaf  

          muze to mit i takhle smysl, casem treba koupi novej ram… vim, ze to vyjde draz, ale na druhou stranu treba kola by kupoval jiny tak jako tak…

          0 0
          • zikky  

            Neni lepší nechat bike jak je a šetřít na novej. Koupí teď brzdy, pak vidli, rám, řazení atd a najednou je na ceně novýho kola který bude hezky osazený už v základu.

            0 0
            • blaf  

              i to je varianta, financne urcite lepsi, problem ale je, ze si neudelas radost ted hned a muzes na to taky treba i celkem dlouho cekat…

              0 0
        • pee.tr  

          Nevím, proč by nemělo být rozumný jezdit na V. Znám lidi, co jezdí na V bez problémů i bahnitý závody. A pokud není člověk vyloženě závodník, nejezdí jen v hlubokým bahně či sněhu, tak můžou véčka naprosto v pohodě plnit funkci dostatečně, levně a s menšími nároky na údržbu.

          0 0
          • ememem1  

            plnit funkci dostatečně – v kazdom pripade neporovnatelne

            levně – dajme tomu

            s menšími nároky na údržbu – ja tvrdim opak

            ale kludne to mozeme nechat tak, tato debata tu bola uz sto krat :-)

            0 0
            • pee.tr  

              Jj, taky jsem zvažoval, zda se k tomu vyjadřovat, že už to tu musel proběhnout x-krát. :-) Ty nároky na údržbu jsem myslel tak, že si člověk snáz poladí ty véčka, když nastane nečekanej problém. Odvzdušňování, nevracení se destiček apod., může nepřipraveným udělat zlo.

              0 0
            • DaSnail  

              véčka sú vpohode. proti kotúčom majú nevýhody aj výhody. a tak je to správne. ;o)

              0 0
        • kubiik  

          Pokud má takové kolo jaké má a uvažuje o přechodu na kotouče, tak by mě zajímalo proč – chce upgradovat postupně celý bike? chce to jenom na efekt a mít kotouče? Nebo je důvod ten, že Včka už mu nebrzdí a řeší zda to nevymění za kotouče + potřebuje stejně nová kola?!

          V případě, že chce postupně upgradovat celý bike, tak ok.

          V případě, že si chce bike pouze zkrášlit, tak dejme tomu, ale přínos kromě estetického a vysypání peněženky nevidím.

          Otázek je dost, pokud bych měl odpovědět, zda přecházet na kotouče i když všechno funguje, tak odpověď z ní ne.

          0 0
    • zikky  

      Musíš koupit brzdy, kotouče, náboje (pokud nemáš náboje na kotouče už připravený)…Plus nechat přeplíst kola na nový náboje…Myslim že se to nevyplatí.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Jakobo  

      Kup si radeji toto a jak je obrzdis tak zacni pouzivat bud nejlevnejsi gumy brzdi to dostatecne, nebo Koolstopy

      Pokud bys navic investoval 1000 Kc za brzdy Avid SD7 za 700 + paky FR-5 za 250, nevim ale, kde mas razeni, tak na tom budes stejne, jak s kotoucema, brzdi to vyborne.

      0 0
      • vasek80  

        Mám obyčejné čelisti Deorka, Avid FR5 páky a trojbarevné BBB špalky a brzdí mi to lépe, než kamarádovo nová 29" Demma za 50k s když jsem jednou odmastil a očistil špalky, tak se to podobalo brzdění elixiru 5 se 12mm kotoučema co jsem měl na fullu.

        Já na Véčka nedám dopustit. Minimálně to chce nějaké pořádné páky a špalky. Investice pár stovek.

        0 0
        • Nimrod  

          doplnil bych ještě kvalitní bowden

          0 0
        • Jakobo  

          Presne, vykon kotoucovek se casto precenuje. Oboje ma sve vyhody, pokud i uznam, ze kotouce maji vic vyhod, na takovem kole budou Vcka s kvalitnimi spalky vice nez dostatecne.

          Deorka jsou OK a hlavne se neotaceji primo na pivotech jak treba levne Tektra a tuhost je o hodne lepsi.

          0 0
    • nox159  

      pokud mas probrzdene rafky, naby v haji, sjete spalky, zarezle lanka a bowdeny tak by se dalo rict ze by si na kotouce mohl prejit a neprodelal bys na tom…

      pokud je to jinak a vse je ok tak je nesmysl prechazet na kotouce u tohohle kola…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.