Mám kámoše co má v plánu si necchat předělat špalkové brzdy na hydrauliky kolo má Scott chtěl by Deore nebo SLX brzdy kolik by to asi stálo a je tu někdo kdo by to předělal
Mám kámoše co má v plánu si necchat předělat špalkové brzdy na hydrauliky kolo má Scott chtěl by Deore nebo SLX brzdy kolik by to asi stálo a je tu někdo kdo by to předělal
Jedna z nejdelších vět, co sem tu viděl :-)
V první řadě musí mít navářky na kotoučovky na rámu a vidlici, jinak je to bezpředmětný. Pokud má, tak pak záleží jestli má náboje s možností uchycení kotouče, nebo ne. Pak ještě jestli nemá náhodou združený bzdový a řadící páky.
uchycení kotouče, tak je to jednoduchý. Koupí kotoučový brzdy, kotouče a odpovídající adaptéry a je to.
připočítá ještě nový náby a přepletení kol (u staršího kola bych počítal i novej výplet a pokud už třeba házejí ráfky tak rovnou celý zapletený kola), v případě združených pák ještě řadící páčky.
vidlice je na kotoučovky připravená ale náboje nejsou ty se budou muset měnit a kola má ok ty měnit nechce
Takto máš jednoduchý. Ceny z Kupkola.
Deore brzdy 2330,–
kotouče SLX SM-RT66 180mm 448,– a 160mm 399,–
adaptéry na 160mm 169,– na 180mm 179,–
set nábojů Sram X9 (přední + zadní) 1790,–
práce i s přepletením cca 800 – 1000,–
A že mu sednou dráty víš jak? Já bych radši trochu přidal a hodil tam nějaký základní kola, kde bude možnost konverze na bezduše, základní Shimana vychází celkem rozumně a když to přeplete, tak nechá 1000 práce, 800 dráty, 1790 náboje a to už mi fakt nepřijde moc výhodný.
Jako souhlas já bych to taky nepřeplétal, jen jsem mu nahodilil ceny jak chtěl. Přeplétat to a nechávat tam už naohýbaný dráty a ráfky v bůhví jakým, stavu je vyloženě nerozum, zvlášť když si člověk uvědomí, že to vyjde skoro na stejno. Ale k tomu se ty lidi musej propracovat sami, to jim nevysvětlíš :-)
Stav drátů je jedna věc, především je ale velká pravděpodobnost, že nevyjde délka.
Když vezme nějaký základní záplety ( třeba Fulcrum Red Power SL ) tak se velmi pohodlně vejde i do 3000,– a starý ještě prodá za pár kaček na aukru a ve výsledku to bude ještě levnější varianta a bude mít nový kola se zárukou.
1000,– za přepletení? :)
Nedávno tu o tom bylo vlákno a pohybovalo se to okolo 300–500 za kolo. Za kolik jsi to dělal ty, že už ti ani nezbylo na provoz stránek? :)
přesně jak říkáš rozpletení + přepoletení + Tensio pod 300 za kolo je nesmysl
Já to dělám za 200,– Kč jedno kolo, víc jak hodinu jedno kolo mi rozhodně nezabere a 2 kila za hoďku mi příjdou dostatečný.
Stránky jsou nefunkční z důvodu kterej jsem už uváděl nedávno, prostě už nestíhám ani netoužím stíhat zakázky pro lidi „z venčí“. Furt na jedno brdo, 9 z 10 poptávek je na kolo okolo 15, se vzduchovou vidlicí, hydr. brzdama a minimálně deore osazením. Je to děsná nuda.
Ty kokso, za 400 mi to jen vycentrovgli posledne :-/
Však vycentrování je pak to nejtěžší, ale stejně si říct za vycentorování jednoho kolo víc jak stovku, nevim nevim no.
přesně tak, navíc jestli jsou kola opravdu v pohodě, tak půjdou i prodat.
Ale hádám, že budou původní a že moc velkou cenu mít nebudou.
a co rám, ten má také navařky?
Prošel jsem si upgradem z véček na kotoučovky někdy na jaře a z mých zkušeností – radši nějakou dobu čekat na zapletený kola z druhý ruky než přeplejtat stávající ráfky. Nový náby + dráty + práce + výměna probržděnýho ráfku co pode mnou rupnul asi měsíc po přepletení dohromady vyšly pomalu na větší peníze než za kolik jsem viděl celá kola s nábou na šestidíru.
já jsem tím prošel před 10 lety a od té doby si pamatuju, že je lepší stávající kolo prodat a koupit nové již v požadované výbavě. (tj. výměna brzd a zápletů je tak drahá (a ze starého šrotu nevé kolo nevykouzlí), že se nevyplatí)
jo díky za rady po odeslání emailu kolik by to stálo tak si raději nechá špalkové brzdy rám i vidlice jsou na kotoučovky připravené ale co mi psal to kolo stálo před 5 lety 25 000 kč co mi psal tak chce ještě 2–3 roky pojezdit a prodat ho a koupit nové s kotoučena díkes