Předělání brzd ze špalkových na hydrauliky

22 nepřečtených
  • blackboy007

    Mám kámoše co má v plánu si necchat předělat špalkové brzdy na hydrauliky kolo má Scott chtěl by Deore nebo SLX brzdy kolik by to asi stálo a je tu někdo kdo by to předělal

    0 0
    • neph04  

      Jedna z nejdelších vět, co sem tu viděl :-)

      0 0
    • Seky  

      V první řadě musí mít navářky na kotoučovky na rámu a vidlici, jinak je to bezpředmětný. Pokud má, tak pak záleží jestli má náboje s možností uchycení kotouče, nebo ne. Pak ještě jestli nemá náhodou združený bzdový a řadící páky.

      1. Pokud má rozdělený řadící a brzdový páky a má náboje s možností

      uchycení kotouče, tak je to jednoduchý. Koupí kotoučový brzdy, kotouče a odpovídající adaptéry a je to.

      1. Pokud nemá náby na který se dají namontovat kotouče, tak ať si

      připočítá ještě nový náby a přepletení kol (u staršího kola bych počítal i novej výplet a pokud už třeba házejí ráfky tak rovnou celý zapletený kola), v případě združených pák ještě řadící páčky.

      0 0
      • blackboy007  

        vidlice je na kotoučovky připravená ale náboje nejsou ty se budou muset měnit a kola má ok ty měnit nechce

        0 0
        • Seky  

          Takto máš jednoduchý. Ceny z Kupkola.

          Deore brzdy 2330,–

          kotouče SLX SM-RT66 180mm 448,– a 160mm 399,–

          adaptéry na 160mm 169,– na 180mm 179,–

          set nábojů Sram X9 (přední + zadní) 1790,–

          práce i s přepletením cca 800 – 1000,–

          0 0
          • JakeF  

            A že mu sednou dráty víš jak? Já bych radši trochu přidal a hodil tam nějaký základní kola, kde bude možnost konverze na bezduše, základní Shimana vychází celkem rozumně a když to přeplete, tak nechá 1000 práce, 800 dráty, 1790 náboje a to už mi fakt nepřijde moc výhodný.

            0 0
            • Seky  

              Jako souhlas já bych to taky nepřeplétal, jen jsem mu nahodilil ceny jak chtěl. Přeplétat to a nechávat tam už naohýbaný dráty a ráfky v bůhví jakým, stavu je vyloženě nerozum, zvlášť když si člověk uvědomí, že to vyjde skoro na stejno. Ale k tomu se ty lidi musej propracovat sami, to jim nevysvětlíš :-)

              0 0
              • JakeF  

                Stav drátů je jedna věc, především je ale velká pravděpodobnost, že nevyjde délka.

                0 0
                • Seky  

                  Když vezme nějaký základní záplety ( třeba Fulcrum Red Power SL ) tak se velmi pohodlně vejde i do 3000,– a starý ještě prodá za pár kaček na aukru a ve výsledku to bude ještě levnější varianta a bude mít nový kola se zárukou.

                  0 0
            • maajkee  

              1000,– za přepletení? :)

              0 0
              • JakeF  

                Nedávno tu o tom bylo vlákno a pohybovalo se to okolo 300–500 za kolo. Za kolik jsi to dělal ty, že už ti ani nezbylo na provoz stránek? :)

                0 0
                • kubad  

                  přesně jak říkáš rozpletení + přepoletení + Tensio pod 300 za kolo je nesmysl

                  0 0
                • maajkee  

                  Já to dělám za 200,– Kč jedno kolo, víc jak hodinu jedno kolo mi rozhodně nezabere a 2 kila za hoďku mi příjdou dostatečný.

                  Stránky jsou nefunkční z důvodu kterej jsem už uváděl nedávno, prostě už nestíhám ani netoužím stíhat zakázky pro lidi „z venčí“. Furt na jedno brdo, 9 z 10 poptávek je na kolo okolo 15, se vzduchovou vidlicí, hydr. brzdama a minimálně deore osazením. Je to děsná nuda.

                  0 0
                  • Breakpain  

                    Ty kokso, za 400 mi to jen vycentrovgli posledne :-/

                    0 0
                    • maajkee  

                      Však vycentrování je pak to nejtěžší, ale stejně si říct za vycentorování jednoho kolo víc jak stovku, nevim nevim no.

                      0 0
            • Ruprt2  

              přesně tak, navíc jestli jsou kola opravdu v pohodě, tak půjdou i prodat.

              Ale hádám, že budou původní a že moc velkou cenu mít nebudou.

              0 0
        • kubiik  

          a co rám, ten má také navařky?

          0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Japhy  

      Prošel jsem si upgradem z véček na kotoučovky někdy na jaře a z mých zkušeností – radši nějakou dobu čekat na zapletený kola z druhý ruky než přeplejtat stávající ráfky. Nový náby + dráty + práce + výměna probržděnýho ráfku co pode mnou rupnul asi měsíc po přepletení dohromady vyšly pomalu na větší peníze než za kolik jsem viděl celá kola s nábou na šestidíru.

      0 0
      • camlost  

        já jsem tím prošel před 10 lety a od té doby si pamatuju, že je lepší stávající kolo prodat a koupit nové již v požadované výbavě. (tj. výměna brzd a zápletů je tak drahá (a ze starého šrotu nevé kolo nevykouzlí), že se nevyplatí)

        0 0
        • blackboy007  

          jo díky za rady po odeslání emailu kolik by to stálo tak si raději nechá špalkové brzdy rám i vidlice jsou na kotoučovky připravené ale co mi psal to kolo stálo před 5 lety 25 000 kč co mi psal tak chce ještě 2–3 roky pojezdit a prodat ho a koupit nové s kotoučena díkes

          0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce