• kocour majky

    Zdravím.

    Prosím o informaci zda má někdo zkušenost z předním světlem: http://www.kupkolo.cz/…5169_z90743/

    Nyní jezdím denně ve tmě do práce 40 % silnice 60 % lesní cesta a v současné době vozím „Force Bright 3 Watt“. Pomohl bych si touto koupí??

    Díky

    0 0
    • Martin  

      spěcháš na dodání? pokud ne, tak si tu na fóru vyhledej téma s podobným názvem – výkonné přední světlo, a tam za menší peníze s dodáním cca 1 měsíc dostaneš výrazně výkonnější světlo

      pokud spěcháš, tak je otázka, jestli se v ČR dá sehnat výkonnější světlo za stejné peníze.

      0 0
        Výběr z produktů
        Giant Talon 29 0 kolo, blue ashes Skladem 2 ks

        Novinka -24% Giant Talon 29 0 kolo, blue ashes

        22 199 Kč -24% MOC 29 099 Kč

        Liv Tempt 4 27,5 dámské kolo, black chrome Skladem 1 kus

        -12% Liv Tempt 4 27,5 dámské kolo, black chrome

        od 13 499 Kč -12% MOC 18 599 Kč

        Přejít do shopu (Kola / Horská)
      • marapara  

        Já jsem ji viděl pod jinou značkou, svítí to docela dobře, těch 200 lumenů to asi mít bude, ale je to bodové světlo – přepálený střed a slabé haló kolem světla na nejvýkonější režim. Takže vidíš docela dobře do dálky, ale v okolí nic moc. Pak nezbude než sklopit tak abys viděl dobře před sebe, ale zase nevidíš pořádně do dálky. Taková UF-501B svítí podstaně líp – širší střed, podstatně jasnější a silnější haló.

        0 0
        • Martin  

          na ledexpertu jsem zahlédl sadu – světlo 502B, nabíječku a dvě batyše. http://www.led-expert.cz/…502B-XM-L-U2

          0 0
          • marapara  
            • ještě za 89 držák na řídítka a je to ideální sada. Akorát tybaterky bych doporučil koupit ty s „nižší“ kapacitou 2400 mAh zapříplatek. Ony totiž ty 4000covky mají asi třetinovou reálnou kapacitu,proto jsou levnější. Ale i tak, má do tisícovky světlo, které svítíúplně jinak a má jiné možnosti, než nějaké svítítko Force.
            0 0
            • kocour majky  

              Tak jsem objednal UF 502 B. Snad jsem zvolil dobře. Díky všem za zajímavé příspěvky.

              0 0
          • kocour majky  

            Na to světlo jsem také koukal, nicméně se mi zdá (hladký reflektor) že bude spíš bodové ??

            0 0
            • Vilém  

              Neni, ma pomerne siroky kuzel.

              0 0
            • marapara  

              Má silněji svítící střed, ne však přepálený malý kruh, ale má poměrně širší kruh a dostatečně silné haló kolem.

              Bodové světlo je např. toto

              To má ještě silnější, užší přepálený střed a zase dosvítí dál.

              0 0
            • marapara  

              Případně, pokud bys chtěl ještě širší kužel a více svítící světlo, tak toto mám já. Svítí parádně, je to poměrně malé světýlko, akupack mám připevněný na rámu pod horní rámovou trubkou. Běžně jezdím na nejslabší režim, z kopce dávám prostřední.

              0 0
              • Martin  

                beamshoty jsou tu

                0 0
    • George.999  

      Většinou mi stačí nízká svítivost, při které to vydží až 8h, při střední 3,5h a při nevyšší necelé 2h, tu jsem ale ještě použít nemusel (mám ho pár týdnů). Jinak zabere celkem široký úhel… Nabijení přes usb trvá cca 2h. Celkově spokojenost.

      0 0
      • kocour majky  

        Díky, to jsem asi potřeboval vědět, zejména jaký je světelný kužel – nechtěl bych nic bodového.

        0 0
        • oddie  

          Za stejné prachy ti klidně nechám UF s nabíječkou i dvěma aku, ta svítí podstatně víc a kužel má pěkně široký…

          0 0
        • marapara  

          Jak jsem psal výše, právěže moc široký kužel nemá, když to srovnám se světly z Číny (solarstorm, UF-501B). Tyto světla mají podstatně širší kužel, podstatně lépe svítí, mají silnější haló, takže je vidět kolem mnohem lépe.

          Navíc nevýhody takového světýlka jsou naprosto zjevné.

          1. Za 2–3 roky, podle kvality baterie, ti akumulátor ztratí kapacitu a

          světlo můžeš hodit do koše, protože takový akumulátorek neseženeš.

          1. Když pojedeš třeba na déle než hodinu, budeš muset hlídat nabití

          světla. Respektive když pojedeš do terénu na 2 a více hodiny, což v létě není problém, tak budeš muset koupit ještě jednu výkonou baterku, protože v lese asi na slabý mód svítit nebudeš, ale budeš potřebovat dobře vidět kam jedeš a ten čas ti stačit nebude. Takto si koupíš a nabiješ víc článků popř. baterry pack, který hodíš do batohu a nemáš problém. Je to podstatně variabilnější. A ten údaj 2 hodiny na nejvyšší výkon se bude po čase používání určitě jen snižovat.

          1. Světla z vlákna přední výkonné světlo mají podstatně vyšší

          výkon s možnostmi jeho regulace podle potřeby.

          Proč kupovat drahé a málo výkonné světlo, když můžeš koupit levněji podstatně výkonější a variabilnější?

          0 0
          • George.999  

            To, že zabere celkem široký úhel, jsem myslel oproti světlu, které uvedl (řekl bych tak 2× max. 3× širší). S UF se to samozřejmě srovnat nedá. Jak je to s životností teprve uvidím…

            0 0
            • marapara  

              Každopádně když pojedeš na více než hodinu, budeš muset řešit nabití světla, popř. ho nabít, aby bylo plně nabité, protože nemáš možnost lehce vyměnit akumulátor. A také ti to nekonec nemusí stačit, když se vyjížďka protáhne.

              Takže to je docela podstatná nevýhoda takového světla, když neberu v úvahu jeho výkon.

              0 0
              • George.999  

                Když vím, že si po práci protáhnu cestu domů např. na 3 hod, tak mám světlo plně nabité a po silnici mi stačí nejnižší stupeň (pokud tedy není mlha), v terénu pak střední (vozím na helmě). Zatím jsem tedy žádný problém řešit nemusel.

                0 0
                • marapara  

                  Ale jsi limitovaný tím, že musíš svítit na nižší výkon, aby světlo vydrželo. Může se stát, když pojedeš sjezd, snadno přehlédneš nebo neuvidíš nějaký kořen nebo kamen.

                  Takto máš světlo, které svítí podstatně líp, stojí stejné peníze nebo když si koupíš lepší baterky nebo náhradní akupack o pár stovek navíc a nemusíš řešit, jestli musíš svítit méně nebo více v lese, aby světlo vydrželo. Prostě nemusíš na to myslet.

                  0 0
                  • George.999  

                    O tom žádná. Po pravdě v terénu používám střední svítivost s ohledem na úsporu baterie…

                    0 0
                    • oddie  

                      V terénu střední svítivost toho prdítka v odkazu? Asi máme trochu rozdílné představy o terénu či jízdě, a to jsem si myslel, že téměř terén nejezdím a celkově jezdím poměrně pomalu. Nebo možná nejsem blázen, abych jezdil terénem potmě…

                      0 0
                      • George.999  

                        No zatím jsem s tím neměl možnost vyzkoušet opravdu terén. Kdybych měl jezdit kořenové a kamenité sjezdy, tak už to bude problém, ale takové „chuťovky“ si nechávám na víkend při ježdění za světla. Tohle mám spíš na pohodovou cestu z práce a na běžné polní a lesní cestě kterou znám se to dá.

                        0 0
                        • oddie  

                          Zkus to silnější světlo a nebudeš ho chtít vracet, i na té polní cestě :)

                          0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce