přeměna horského kola na krosové

16 nepřečtených
  • jery

    zdravím,

    mám kolo Merida matts trail 500 a chtěl bych na něj dát kola 29 palců, vzadu to bude asi jen tak tak. teď jsou tam 26. jezdím více po cyklostezkách,tak abych se tolik nenamáhal.musí se vyměňovat ještě něco?

    0 0
    • Martin  

      obávám se, že to asi nepůjde vůbec :)

      obuj stávající kola do hladkých plášťů 26" (Big Apple, Kojak…)

      0 0
    • Singlespeed  

      Stačí vyměnit jen kola za větší. S užším crossovým pláštěm to bude bez problémů fungovat, tlustý balón se ti do rámu ani vidlice, pochopitelně, nevleze.

      0 0
    • Biker Musiker  

      Mám podobný plán, jen tam asi nacpu 27,5 ať nemusím mít úplné žiletky.

      0 0
    • Luma  

      Silnicni kola se ti tam vlezou,akorat budes muset zaplest silnicni rafky na mtb naboje na kotouce,pokud mas V brzdy,tak ti nebudou sedet brzdne plochy.Pak jedine jak pisou vyse hladke plaste na mtb.

      0 0
    • nox159  

      realne nezrychlis ani o 1km/h pri vynalozeni stejne usili takze je nesmyl to resit :)

      0 0
      • antt  

        ..dle Mloka

        0 0
        • antt  

          měl tam byt otazník

          0 0
          • nox159  

            Mlokcz o tom tady jiste uz nekolikrat psal… o tom nepochybuju

            staci si srovnat silnicku a bika ( berme nejake HTcko ) rozdil tak 2kg priblizne, bike treba s RoR/RR a jezdec co jezdim prumer tak cca 26km/h na silnici. Na biku na stejne trase se stejnyma tepama bude mit na tom biku prumer tak 24–25km/h mene jiste ne…

            ani rozdil mezi silnici a bikem neni tak propastny… ano pro lidi co tam perou prumery na silnici 30–35km/h a vice to uz bude asi jine…

            jsou a to i kalkularoty… staci pohledat nevim jak se to jmenovalo…

            0 0
            • antt  

              pěkně se to čte, ale určitě sám víš, jak se jede na silnici na silničce a jak na horském :)

              Pokud tazatel chce raději krosové kolo, protože má pocit, že to horské nevyužije (cyklostezky), a horské vlastní a neplánuje měnit (?), tak proč se trápit na mtb průměrech…

              0 0
              • nox159  

                no ale on pise ze se neche namahat a dalo by se rict ze namaha je vykonana prace a to ma primou spojitost s vykonem… a v tom si realne nepomuze temeř vubec.

                a pokud se bavime o cyklostezkach a on by obul 26" slicky tak tam je nejak realne uslapat do do rychlosti cca 45km/h ( pokud neresim extremnejis kadence) a ja si nejak moc nedokazu predstavit ze bych valil treba jen 35 po bezne cyklostezce…

                nechapu porad v čem si pomuže když nahodí vetší pruměr ? lehce vyssi pohodli pri pouziti stejnych plastu?

                a nevyhody pri stejnych plastich – vetsi hmotnost mekší kola…

                0 0
            • Luma  

              Asi jsi na silnicce nejel,nebo nevim proc pises takove blbosti.Na silnicce pojedes vzdycky rychleji na stejnych tepech,pokud srovnas silnici a mtb na silnici,a pokud pojedete stejnou rychlosti tak ten na silnicce bude potrebovat mensi energii.

              0 0
              • nox159  

                pisu ze tam bude rozdil do 2km/h max nepisu ze je to stejne… jen rikam ze rozdil neni tak extremni…

                nebo kdyz trasu na biku dam s prumerem 25km/h tak stejnou trasu dam se stejnym vykonem treba s prumerem 30km/h to je prece nesmysl tak velky rozdil to neudela…

                0 0
    • xshreck  

      Půjde to, rozdíl je veolký (za použití silničních plášťů, cross bych polemizoval…).

      Do rámu bys mohl dostat i 35 28" plášť, chce to zkusit. Spíš bych se přikláněl k silničnímu tenkému. Do vidlice je to problém, záleží kolik máš místa. Do RS jsem 32 nenacpal. Nebo to bylo naopak? :-D je to už dlouho.

      Teď vozím klasické 29" kola s 23 silničním pláštěm. Kolik roků, kolik km … a silničářům se dá stíhat taky, jen nestačej často převody

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.