• White.9

    Zdravím chci se zeptat kolik má toto kolo převodů

    http://eshop.kola-radotin.cz/…-black-gold/

    Zdravím chci se zeptat kolik má toto kolo převodů

    http://eshop.kola-radotin.cz/…-black-gold/

    A jestli se dá na něm jezdit i normálně ne jen DW myslím tím jako normálně denodení využití do obchodu ven s kámošema atd..

    Nebo si mám radši koupit toto kolo:

    http://eshop.kola-radotin.cz/…white-black/

    Jak je to se šlapáním u toho DH je to o dost náročnější kvůli stavbě toho rámu?

    Které kolo se vyplatí víc po funkčnosti na denodení využití když plánuju vyjíždět tak 3× do měsíce na hory?

    Dík

    0 0
    • White.9  

      Omlouvám se za tu dvojí otázku nahoře. Nevšim sem si a už to nejde upravit.

      0 0
    • Kamikaze 591  

      Do obchodu a za kámošema by jsem bral určitě to demo ;-) cool faktor bude jistě větší než u endura. Převodů má 9, což určitě musí stačit i do tesca na kopečku. Jinak to o moc náročnější než obyč XCéčko nebude, je to jen trochu těžší a má malinko větší zdvihy.

      0 0
    • logoman  

      má to 9 převodů.

      Je to pořád kolo takže se na něm dá jezdit :) kámoš na DH kole jezdí po vesnici což je asi tak max co je na tom ochotnej ujet :) rozhodně by se s tím nevydal na nějakou tůru. Takže do obchodu klidně, ale desítky Km bych na tom nechtěl jezdit. Vzhledem ke gumám, geometrii a váze to nejede skoro vůbec :) pokud chceš jezdit velký tůry tak si kup enduro. A jestli tak mezi podívej se na specialized sx-trail.

      0 0
      • White.9  

        Cau tak sem se díval a našel sem tohle

        http://www.nejlevnejsi-kola.cz/…trail-i.html

        Pškné kolo ale nepěkná barva nedá se sehnat v jiné barve?

        Jinak co je tam za tlumič? Není tam stejny jak u toho Dema? Nebude se to houpat do kopce? Dá se s tím vyjet lysa? Jestli ne tak pak je volba jasná beru to enduro za 100k

        Jinak da se s tou 16cm vidlici sjet i naka DH trat? Láká mně tak neco mezy nekdy si jít zajezdit DH s kámošeme a jindy zase rodiný výjezd na lysou takže fakt nevím :D Jo a pak samozřejmně s té lysé největšíma derama dolu :D

        0 0
        • Pedro404  

          Odpružení funguje tak, že zdvih nesmí bejt menší než překážka, kterou chceš přejet. Takže 16 cm maximálně na sjíždění nějakýho menšího obrubníku, sjet třeba větší schod už s tim bude problém.

          0 0
        • logoman  

          Na Lysou sem nikdy nejel ale rozhodne se tam na sx-trailu prilis dobre nepojede. A v jine barve se nedela. Jedine drazsi model za 115k sak par desitek tisic sem tam o co de? :)) Na enduru nejakou tu dh trat sjedes, ale rozhodne to nebude jak na kole k tomu urcenymu. s timhle rozpoctem si muzes koupit klidne dve kola spickovy kola :)

          0 0
    • ravag3r  

      Na ježdění s kamarádama po návsi a do obchodu jedině DH kolo, jinak to nemá smysl. Škoda že máš tak nízkej rozpočet, to Demo docela ujde, pro začátečníka, ale jakmile se rozjezdíš a budeš potřebovat třeba do Penny až ve vedlejší vesnici, tak budeš litovat žes nevzal karbonovej rám. Já bych třeba už do kola pod 150KKč nešel.

      0 0
      • Pedro404  

        Přesně.

        0 0
      • baboon  

        Podle mě spíš než karbon to chce víc zdvihu..Jak začneš lítat obrubníky, tak bych se začal poohlížet alespoň po 220mm

        0 0
      • White.9  

        No prej nízky rozpočet :D Kde ziješ voe :D Mi řekni kde každý den najdu 100K A myslím že za 100K pořídím kolo o kterém se mi ani nesnělo a myslim že 10000000 a 1 :) k mému kolu na kterém jezdím ted, to má snad 100Kilo co bych dal za 17kg :D Jinak nejsou ty převody dojeb? Má to lehké a pak težké? nebo si te fakt nedokázu představit pls vysvětlete :)

        Díky

        0 0
        • Atilla  

          Hmm, jestli s tím chceš jezdit DH, tak musíš přitlačit. Nejmíň 22Otis jinak to nemá cenu, páč to nic nevydrží. Jestli chceš pořádný kolo a aby řadilo, tak jedině s převodovkou.

          0 0
        • pepino  

          Jo ty jsi těch 100K našel, tak to jo.

          0 0
        • Veet  

          je ti fakt 16? :D

          0 0
          • VLAN  

            A neni to jedno? :) Když má někdo finance, tak je jedno kolik mu je.

            0 0
            • noviisek  

              tak jedno to je, ale někdy je zajímavý vědět, jeslti si to člevěk vydělal sám a nebo někdo jiný andal mu volné pole působnosti. Blbost, neblbost.

              0 0
    • Kubas.1  

      Je ti (údajně) 16, o kolech víš s prominutím úplný hovno, ale díváš se po modelech za 100k??? koupí ti to fotřík k narozeninám, nebo co? víš ty vole, na čem tady většina jezdila v 16?

      Nechci ti brát dobrý kolo, ale pokud se v tom nevyznáš, tak stejně nepoznáš rozdíl mezi pitchem za 40 a karbonovým endurem za 100 tisíc…

      0 0
      • Bat1  

        Hrubě ale výstižně.

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • JakeF  

        Co je tobě do toho, kdo mu to platí a kde na to vzal? A proč by nepoznal rozdíl, to by mě docela zajímalo. Jakože když neví, že X-0 by měla přehazovat líp, než X-7, tak nepozná, že to tak je?

        0 0
        • noviisek  

          rozdíl nepozná, protože nemá s čím srovnávat ;)

          Je to prosté

          0 0
          • JakeF  

            Jasný, tak si může rovnou koupit kolo na Aceře. Nechceš založit kastovní systém, co si kdo může koupit podle koeficientu výkonnosti a znalosti komponentů?

            0 0
            • pepino  

              A nepřijde ti, že si někdo dělá trošičku prdel, když motá kola za 70 až 100litrů, různý typy, výjezdy na Lysou s DH?

              0 0
              • pepino  

                Nehledě na to, že pokud neví, zda ho 20kg DH kolo nebude brzdit ve výjezdu na Lysou, tak možná na kole neseděl a uznej, že taková mašina za 100litrů s postranníma kolečkama nevypadá moc esteticky:)

                0 0
              • JakeF  

                Napadlo… Ale na druhou stranu 99% populace rozumí kolům daleko míň, než průměrnej návštěvník B-F, takže bych se ani vůbec nedivil, kdyby to bylo myšlený vážně.

                0 0
                • pepino  

                  Jasan, taky píšu, že může zkusit najít někoho z okolí z BF, kolo mu přeju, jestli je to pravda. Ale v týhle kategorii mu ze zkušenosti moc neporadim:)

                  0 0
            • noviisek  

              ještě jsem o tom nepřemýšlel. Hmm :)

              0 0
            • baboon  

              to je nápad!

              0 0
        • nox159  

          mas pravdu at si kazdy koupi to co chce a na co ma

          ale jinak to vidim stejne tak ze si dela prdel a podle toho reagujou i ostatni… ;-)

          0 0
      • pepino  

        Tak třeba je to malej Hušák nebo Bakala. Ať zkusí zjistit, jestli někdo z BF nebydlí v okolí a můžou to probrat osobně.

        0 0
      • pepino  

        Hrubče. Teď chudák brečí někde v Bentleyi cestou na oběd.

        0 0
    • JakeF  

      Za takový peníze bych do fullu, zvlášť vysokozdvihovýho, nešel bez vyzkoušení. Docela často se dělaj různý testovací kola, kde si můžeš svoje adepty projet. U toho DH kola si moc nezajezdíš, je to těžká mrcha dělaná na to, že se vozí nahoru lanovkou, na Enduru si alespoň natrénuješ techniku a změnou pár věcí z toho můžeš udělat jak jezdivý kolo, tak skoro-sjezďák. Ale chce to zkusit naživo, co ti sedne.

      0 0
    • goofy  

      Muhahaaa.. Dobre odreagovani po obede :-D

      Nic du se radeji projet

      0 0
      • pepino  

        Taky tak. Měl jsem papriku, tak rychle vytřást E.coli na šutrech:)

        0 0
    • Bysto  

      http://www.canyon.com/…article.html?…

      ak by sadla veľkosť, tak cena/výkon neprekonateľný

      0 0
    • White.9  

      Tak to mne teda dostalo :D

      Není to fejt ani nc podobného a do toho odkud mám peníze je vam prd a taky prd víte tak se nestarejte o moje finance a radši pomožte :)

      A ted ke kolu skrátka potřebuju neco „multifuknčního“ takže jak to tak vidím tak beru Specialized enduro.

      0 0
      • White.9  

        Jinak jak je to se šlapánim u toto SX trail? Slape se na tom líp do kopce? nebo je to stejne jako na DW kole

        0 0
      • ZuzicK  

        Pokud se opravdu rozhoduješ mezi těmahle dvěma kolama na použití co píšeš, ber enduro. Z kopce se na něm sice nedá „prasit“ tak jako na DH stroji, ale ono jestli si na tom nikdy neseděl, tak stejně ještě chvíli prasit nebudeš. Časem si pak můžeš pořídit něco jiného až se v tom trochu zorientuješ a poznáš co chceš.

        Na Lysou na DH ani náhodou, s tím by měli problém i lidi co jezdí, minimálně by sis to na něm rozhodně neužil. Jestli tvoji rodiče mají treky nebo horský kola s hladkejma pláštěma tak i na tom enduru jim nebudeš stíhat.

        0 0
      • logoman  

        Jestli chces enduro tak bych vzla toto za ty prachy je to paradni nabidka enduro pro

        0 0
      • Senoy  

        Doporučil bych ti to Enduro, ale kašli na takto naložený model. Dá se koupit testovací modely, na kterých je najeto pár kilometrů a konkrétně Enduro 2011 Expert seženeš kolem 50.Vím, jaké to je mít prachy a chtít je tam narvat, ať to jezdí co nejlépe, ta konečná úspora necelého kila karbonové PRO verze a hliníkového Experta nestojí za 50 litrů. Pojezdíš si vzduchové tlumiče a časem si můžeš zkusit nahodit pružinu. Uvidíš rozdíl a posun od jezdivého EN po sjezdovější DH. Na 160ce už se dá pořádně řádit. Jediné, čemu se musíš vyhýbat jsou hodně rychlé sjezdy a větší skoky, dropy. Ale to chce zkušenosti a techniku. Když to Enduro časem rozsypeš, protože na něj budeš hodně tvrdý, za těch zbylých 50 se dá koupit rok jeté Demo. Za jedny hrachy 2 kola. Jak už se výše psalo, ideální je zajít na nějaké závody spojené s testováním, Spešly jsou víceméně k testu skoro všude.

        0 0
    • 321910336  

      je jedno co vemeš, stejně ti to před tím obchodem někdo šlohne. jestli se ti válí doma 100k tak si kup za 20 něco na jízdy s mamarádama a za těch 80 už se něco na DH najde ne?

      0 0
    • xetron  

      Demo je DH stroj, který je určen k jízdě z kopce. Jasně zajedeš na tom tady tam, ale jak budete někde tak lítat a bude nějaký kopec tak ti budou chybět převody, tak si na to stoupneš a šlapeš do zdvihu. Nechci tě odrazovat od vysněného kola, ale já se spálil hodně. Koupil sem takové menší demo, tedy Big Hit a rád bych se občas šel tak projet po lese s tím že je třeba i šlapat nemyslím tím sjezdy, jen tak si jezdit třebas hodinový výlet a řeknu ti že to stoji za ho… Vyřešil bych to u tebe buď 2 koly a nebo něčím trošku univerzálnějším jako třeba Enduro, na kterém taky kde jaký kopec sjedeš s přehledem.

      Pokud chceš ale fakt Sjezdy, skoky a prasárny, tak Demo jo, ale já osobně bych si koupil takové kolo znovu jedině tehdy, až budu bydlet pod horama a mít lanovku nejlépe vedle baráku.

      0 0
      • Kubas.1  

        To je to fakt tak hrozný? kámoš na giantu glory FR objel celý rychlebky, a rozhodně si nestěžoval…ale je pravda, že oproti tobě měl 2 placku ve předu

        0 0
        • ZuzicK  

          S námi si jednou dával enduro víkend (cca 40km/den) týpek na 20-ti kilovým sjezďáku se starou 4-kilovou korunkovou Bomberkou, nahoru nás všechny předjížděl (i ty na HT) a my nechápali :-D Ale ten už pár let závodí na silnici a tohle si koupil na takový to ježdění po lese :-)

          0 0
        • Nimrod  

          balda rád povídá, jak jeho kamarád na, shodou okolností, big hitu s juniorkou jezdí 100km výlety, do kopce se snaží s baldou povídat, ale balda sotva popadá dech :-)

          já sám jezdil na františkovi kolem 50km a nebyl problém… jen to chce pomalý tempo…

          0 0
        • xetron  

          Není to hrozný, ale není to ani příjemný. Jezdil sem předtim AM bike na hodně nižších zdvizích a prostě užíval sem si ježdění v lese a průjezdy, přičemž nějaký sjezd to žehlilo.

          Teď sem to dokázal taky, ale už sem to bral jako nutnost někam dojet, s tímhle už sem si nevyjel se jen tak projet protože sem se strhal dost brzo. Pravda, moje kondička nikdy nebyla nějaka top, ale když tam není možnost Propedalu, respektive je zapnutý omezeně a nedá se nijak nastavit, váží to cca 18kg, 180mm zdvihu, široké pláště a jednoplacka. Prostě dá se s tím pojezdit po horách, ale chci přejít teď na 150mm stroj s propedalem, a lehči váhou. A taky jde pak o to tempo. Ale jako opravdové stoupání a jednoplacka nic na jízdu…

          0 0
      • Ondrais  

        Tak tak, navíc si myslim že na Demo neni v česku uplně ten pravý terén abys ho pořádně využil.

        IMHO blbost skočit hned do takového stroje a nemít vypilovanou techniku, neumět to kolo vodit ve vzduchu i na zemi. Nevědět jestli tě takový styl ježdění bude vubec bavit.

        Demo je přesně jak napsal xetron na jízdu z kopce. Tedy lanovkou nahoru a pak dolů nějakým sjezdem k tomu určeným. Celkem důležitý je taky mít to s kým jezdit, jinak to neni taková zábava. A když pojedeš sám, něco se ti stane, kdo ti pomůže?

        Od tohodle jsou přesně zkušební dny a možnosti zapůjčení v některých bikeparcích. Vyzkoušet si jak ti to jde, jak tě to kolo baví a vubec sjezd jako takovej. Zjistit na co si věříš a pak se teprv rozhodovat jaké kolo. Ne podle obrázku.

        Být tebou, nejdřív bych zkusil ten Spešl Enduro. Je to hodně jezdivý kolo na dlouhý výlety po lesích ( na silnici nuda a tam to kolo zrovna nepatří ), zváldne to i ten sjezd když se vyhneš extra velkým poletům. Vyveze tě kamkoliv a ve sjezdu tě rozhodně nezklame. Zjistíš co tě baví a pak si vybereš.

        Na SX trailu se taky ne moc dobře šlape. Né že by na tom nešel ujet 60km výlet ale nadřeš se a neni to to o čem to kolo je. Je to dělaný na FR a trochu i DH ale ne na šlapání po cestičkách v lese. Na cestu dolů je potřeba taky hodně energie, takže když ji vyplýtváš šlapáním nahoru, může se ti při sjezdu taky stát že už nebudeš moct :-) Stejně první co bych u něj udělal je sundal ten malej převodník, dal pořádnej napínák a nahoru to jen tlačil.

        0 0
    • cat  

      http://www.vitalmtb.com/…48/sspomer,2

      pokud staci na tohle tak Enduro

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.