• jenda95

    Mam zničeny rafek na zadním kole, ale s docela novým nábojem – chci si ho nechat preplest. Má cenu do servisu nosit cele zničené kolo (zaplet) nebo stačí náboj? Tj muze servisak potřebovat vedet něco více o tom kole nebo stačí mít v ruce jen náboj (rafek dodají oni)??

    Zeptal bych se ho přímo, ale je na dovolené a slečna za pultem netuší :)

    0 0
    • kubad  

      Když doneseš celé kolo, zaplatíš za vystříhání. Náboj stačí, pokud víš jaký chceš ráífek

      1 0
    • Prasopes  

      předpokládám že náboj v poho stačí, dráty stejně musí dát podle ráfku a jak to vyplést je mu asi jasný:-) Na druhou stranu, proč se s tím crcat a to kolo rozdělávat, když to stejně nakonec musíš odnýst do servisu, vzal bych to tam vcelku

      0 0
      • jenda95  

        No více práce je pro me to vést cele – pojedu na kole :)

        0 0
    • Mamut  

      Vidiet stary rafik na vypletenie noveho nie je potrebne. Ibazeby si mal uplne novy vyplet, znicil rafik nejakym sposobom, ktory neposkodi vyplet, chcel vyplet zrecyklovat a potrebujes pouzit novy rafik s rovnakym rozmerom BSD (ETRTO). Coho pradepodobnost je ale dost minimalna.

      0 0
      • jenda95  

        Vyplet pocitam bude nový, tech par korun za dráty šetřit nehodlám.

        0 0
      • Mr.Duck  

        Erd. Etrto by mělo být stejný u všech ráfků daného rozměru :)

        1 0
      • pert11  

        Ahojky , to se mě právě stalo ,nové kolo ,cca 60km ,zezadu nabouraný , totální osma bez možnosti vycentrování , ráfek WTB 25i,( výška ráfku 17.44 mm měřeno šuplerou),náboj formula , chci použít WTB 30i,( výška ráfku 17,63 mm ),předpokládám že rozdíl 0,2mm by neměl vadit nebo se mýlím ? Děkuji za odpověď

        0 0
        • Jáchym 1  

          Já bych dal i nové ,,dráty,,

          0 0
          • oddie  

            U nového kola, co najelo 60km, jo?

            0 0
          • cibi  

            a podíval se na stav přírub náboje…

            0 0
            • pert11  

              Právě sem se podíval , na první laicky pohled není nic vidět , žádné odřeniny nebo zkřivení ,drát taky žádný nepraskl

              1 0
              • Jáchym 1  

                Jedná věc je,jestli je to vidět pouhým okem a druhá,že v ohybu paprsků může být poškození,které se projeví po pár stech kilometrech tím,že rupne.

                A zpětně teda,jak velká,,prda,,to byla.

                0 0
    • novas752  

      Leda že by se to měnilo za stejný ráfek = zůstaly by původ í dráty. S novejma dratama stači když tam doručíš jen náboj.

      1 0
      • jenda95  

        Draty sice asi můžou být ok, ale po 3 letech bych je vyměnil.

        0 0
    • cibi  

      hele a odkud jsi? Pokud někde okolí, bych to případně napletl… (po 6/8)

      0 0
    • andy97  

      Přidám se k tématu, práskl sem zadní karbonový ráfek a budu mít stejný. Jen je potřeba to teda přeplést na nový. Poradíte mi nějaký kvalitní servis v Brně kam to dát? děkují

      0 0
      • Tomcat  

        Jako že si seženete/dodáte materiál a servis má odvést jen práci? Od toho by mzels většina kvalitch servisů dát ruce pryč. Kvalitní servis ručí za díly , které dodá . Takže kvalitní nebo levný?

        0 10
        • andy97  

          A co je na tom špatného? Chci mít stejný ráfek jak na předním tak i na zadním kole. A servis těžko mi to objedná z Asie odkud mám ráfky. Názor trochu o ničem.

          2 2
          • kubad  

            Nic jen tě s tím tak polovina servisu pošle někam. Musiš najit tu druhou :)

            2 0
            • andy97  

              S tím trochu počítám no.

              0 0
              • Jáchym 1  

                Neviděl bych to tak bledě.

                Když budeš mít k ráfku i info o doporučeném(pře­depsaném)napě­tí paprsků,tak s tím servis nebude mít problém.

                0 2
                • psoid  

                  Nikdy jsem neměl problém, ať jsem dones ráfek a náboj, či zpravidla vše včetně niplů. A to těch kol byla už spousta a pokaždé jiný servis.

                  Než jsem si pořídil lis, tak jsem dával do servisu i nalisování hlavovýho složení, a to jsem měl taky vždy svoje. Občas to bylo na počkání, někdy do dalšího dne, dost často na počkání a začali, až když jsem stál u pultu si rám vyzvednout.

                  0 0
          • Tomcat  

            Špatného je požadovat komplexní záruku (celé kolo) za něco co zhotovitel (servis) nenakoupil. Ze záruky se nelze vyvázat ani smluvně. Takže pokud servis nedokáže ručit za jim nedodáný ráfek. Serióznější to je odmítnout .

            To není o ničem a v minulosti to už zde bylo.

            1 4
            • borda  

              Jj, tak to je přesně důvod, proč bych si radši koupil celý nový kolo, místo prepleteni, než abych se dohadoval s nějakým ocasem o nicem.

              A vocas ať si dodává komplerni zápletky se zárukou.

              Pokud Teda buds mít komu :). Ono trh se nám už zase trošku narovnal ;)

              A co takhle seřídit saltr na kole koupený jinde? Zásadní problém s právního hlediska?

              0 2
            • adam320  

              A za co chces rucit pri vypleteni kola?

              Tak mozna za to, ze to je vycentrovany pri predani:)

              Nosim svy rafky s nabojema do servisu trikrat za sezonu a je nas tam takhle pokazdy fronta deseti lidi. Servis s tim rozhodne nema problem, skoro bych i rekl, ze je rad. Nemusi travit cas vybiranim dilu, resenim dostupnosti atp.

              0 0
            • xtonda  

              A v čem je problém? V případě závady náboje nebo ráfku doneseného zákazníkem servis odkáže zákazníka aby reklamoval náboj/ráfek tam, kde ho koupil. Nevýhodný je to akorát pro zákazníka, servis může chybným zapletením způsobit selhání ráfku nebo náboje a zákazník bude muset po výměně znovu platit zapletení.

              0 0
              • kubad  

                praskl mě ráfek protože byl přetažený výplet, totéž příruba náboje? nikdy nevíš co koho napadne reklamovat

                2 0
              • novas752  

                Hele 20× to proběhne všechno v klidu a jednou se z doneseného ráfku po pár jízdách např. vyrve nipl a zákazník se s tebou bude hádat kdo za to může… Ani to nemusí být nějaký noname ráfek. Naprosto chápu že to některé servisy nedělají, a když mimo to mají práce dost, tak to ani nemají zapotřebí.

                2 0
                • va-bo  

                  Taky se mi to stalo, výplet zkontrolovaný tenzometrem a přesto rafek popraskal.

                  0 1
    • Breakpain  

      Jen naboj.

      0 0
    • va-bo  

      Take je moznost, ze servis to udela tzv.„bez papiru a bez zaruky“. Zakaznik ma svobodu volby.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.